Ik zit nog te snotterenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip, ben je beter? zin om te zeilen?
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilenquote:
het zal je achternaam maar zijn en dat je voornaam Peter isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Ik weeg anders zatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!
Ik heb gewoon een babe nodig die niet te veel weegt om even te raggen met een bootje
maar dan op zandvoort
Ik ben snipverkouden en heel druk geweest op mijn werk. Hoe'st met de mini-A?quote:
ik kom zondag op bezoekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Oh risotto.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Duh, ik weet wel wat ik tof om te doen vindquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weeg anders zatMaar het ziet er wel tof uit
maandag heb/ben je ouwe taartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom maandag maar, dan ben ik jarig
Kom maandag maar taart etenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh risotto.En chocoladetaart!
Heb je nog een plekje over aan tafel?
mini-A is 2,5 maand oud nu en bijna 7 kilo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben snipverkouden en heel druk geweest op mijn werk. Hoe'st met de mini-A?
Als ik m zondag maak, issie maandag ook nog wel lekkerquote:
Is ook goed! Maar ga je je familie nog uitnodigen voor zondag of gaat dat niet meer door?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom maandag maar taart eten
Alleen is die risotto dan wel op denk ik
Misschien maak ik dan koude wraps met zalm
Mijn neefje komt over 10 wekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
mini-A is 2,5 maand oud nu en bijna 7 kilo.![]()
Gaat goed dus.
Vanavond even een fles whiskey leegdrinken. Ben je zo van je verkoudheid af.
Nee, die komen gewoon maandag, (Nou ja, familie, mn moeder en dr vriend, mn zusje kan nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is ook goed! Maar ga je je familie nog uitnodigen voor zondag of gaat dat niet meer door?
Het was een geintje ivm je leeftijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik m zondag maak, issie maandag ook nog wel lekker
Ik zit wel te twijfelen of ik nu twee chocolade- of een chocolade- en een ijstaart zal maken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn neefje komt over 10 weken
Ik lust geen whiskey, maar bedankt voor de tip
Ah okee. Maar je viert het nog wel een beetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die komen gewoon maandag, (Nou ja, familie, mn moeder en dr vriend, mn zusje kan niet(Werk) en misschien vraag ik mn tante nog
)
Je bent een mietje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was een geintje ivm je leeftijd![]()
ik vier mijn verjaardag niet, ik blijf 28, voor altijd
Ik weet het, ik verkoos er niet op in te gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was een geintje ivm je leeftijd![]()
ik vier mijn verjaardag niet, ik blijf 28, voor altijd
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Maar je viert het nog wel een beetje.
dan maar een mietjequote:
Gratis eten is altijd goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komt
ik ga gewoon door tot je er wel op ingaat, je kent mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik verkoos er niet op in te gaan
[..]
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komt
Eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gratis eten is altijd goed.Waar woon je eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eindhoven![]()
Niet echt in de buurt voor je he
ben wel regelmatig wat dichter bij jou te vinden geloof ik (weet niet precies meer waar jij zat, Groningen toch? )
Vandaag was ik er wel even druk meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Even hier op inhakend, zijn de singles erg bezig met hun leeftijd?
Iksnap niet waarom je "eeuwig 28" zou willen blijven nl
eerlijk: ik ben er niet zo heel heel erg mee bezig maar die 30 komt zo dichtbij...en ik voel me niet zo volwassen en wijs als ik verwacht bij iemand van 28quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Even hier op inhakend, zijn de singles erg bezig met hun leeftijd?
Iksnap niet waarom je "eeuwig 28" zou willen blijven nl
Mensen doen echt heel hysterisch over 30 - het is maar gewoon een leeftijd hoor. Ik ben 32 en ik ben ook niet wijs en volwassen, ik ben gewoon ik en ik sta waar ik sta. Als er een ding is waar je geen vat op hebt dan is het wel leeftijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerlijk: ik ben er niet zo heel heel erg mee bezig maar die 30 komt zo dichtbij...en ik voel me niet zo volwassen en wijs als ik verwacht bij iemand van 28![]()
voor mijn gevoel ben ik op mijn 21ste stil blijven staan
Jemig ben jij al 32quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen doen echt heel hysterisch over 30 - het is maar gewoon een leeftijd hoor. Ik ben 32 en ik ben ook niet wijs en volwassen, ik ben gewoon ik en ik sta waar ik sta. Als er een ding is waar je geen vat op hebt dan is het wel leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |