Dat is inderdaad een goedequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?
Is goed zeg maar hoe laat en wanneerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Kom je me ook ophalen?
Ik vind ook echt niet dat een man alles voor een vrouw moet betalen hoor. Zou me echt verschrikkelijk voelen als dat zou gebeuren. Maar op het moment kan ik, als student, dure etentjes niet echt betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.
vergeet het: ' waar' nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed zeg maar hoe laat en wanneer
Vanaf HBO.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?
Als het woord uit staan ze me rijen voor de deur op je te wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ben ik heel benieuwd wie voor mij betaald
Wow .. ik ben hoogopgeleidquote:
Ojaquote:
ik volg de zin niet helemaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het woord uit staan ze me rijen voor de deur op je te wachten
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed zeg maar hoe laat en wanneer
Bachelortitel op zak bedoel ik daarmee.quote:
quote:
Checkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bachelortitel op zak bedoel ik daarmee.
quote:
owquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben nog laagopgeleid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook maar mbo+ , er zijn vast zat mannen die de rekening voor je willen betalen
Ik ben ook maar MBO-er , maar ik moet voor mezelf een bachelortitel halen. Heb vroeger iets teveel gefeest en ik ben het mezelf verschuldigd aangezien ik weet dat ik het kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook maar mbo+ , er zijn vast zat mannen die de rekening voor je willen betalen
Kan het ook niet helpen ben nauw eenmaal positief in gesteld mensquote:
Ik vergeef je, dat weet je tochquote:
Dat is wel een goed strevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben ook maar MBO-er , maar ik moet voor mezelf een bachelortitel halen. Heb vroeger iets teveel gefeest en ik ben het mezelf verschuldigd aangezien ik weet dat ik het kan.
dan moet je niet gelijk beginnen met 'zat mannen' maar gewoon 'er is er vast wel 1 zo gek'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen ben nauw eenmaal positief in gesteld mens
Als je komt komen we daar van zelf achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je niet gelijk beginnen met 'zat mannen' maar gewoon 'er is er vast wel 1 zo gek'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |