Maak je geen zorgen anders. Beetje een baslijn stelen like a vriginquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef mmetje41 het volgende:
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.
Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.
Telegraaf vandaag !
De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."
Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...
Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
Hoewel ze zich wel leuk hebben ingedekt door te zeggen "by these changes".quote:We would like to take this opportunity to reassure you that the date you have purchased tickets for is unaffected by these changes and will go ahead as scheduled.
Nee, dat lijkt me héél sterk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
Damn, die gasten weten ook van geen ophouden. Ook zo leuk, al die LBO-zwakstroom figuren in NL die de Televaag lezen geloven dit dan ook gelijk. Man, volgens die krant is Michael inmiddels al lang uit elkaar gevallen en weet ik veel nog meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:15 schreef MarkoA. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_57_kg__.html?p=29,2![]()
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.quote:Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.
"iedereen begrijpt mij toch verkeerd, boehoeeeee "quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.![]()
'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
De nieuwe generatie Jacksons!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Leuke foto's inderdaad. Ben benieuwd of Prince het talent van zijn vader heeft.
Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Zijn het echt z'n kinderen dan? (biologisch)
Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...
Nee, z'n kinderen hebben ook plots vitiligoquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?
Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talentquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Het is wachten tot we ze zien dansen. Dan komt eventueel de aap uit de mouw.
Hij zal toch wel iets kunnen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talent
edit: wat Dentz zegt![]()
O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"quote:
Daar heb je het al, nachtegaaltje. Moet wel z'n echte zoon zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"
Michael is misschien gek op het gebruik van synoniemen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar hoe hij praat over "sperm cells", "mijn andere twee kinderen zijn ook van mijn sperm cells". Als je getrouwd bent met een vrouw en er ontstaan twee kinderen ga ik daar wel vanuit ja. Klinkt als een kunstmatige inseminatie.
Vind hem wel een beetje op Michael lijken als je kijkt naar de neus (Michael's neus van voor de operaties weliswaar), de lippen en een beetje z'n ogen.quote:
Nee hoor, dat kan niet, omdat de bruine oogkleur een dominant allel is en blauw recessief. Omgekeerd kan wel. Als beide bruine ogen hebben kan een kind blauwe ogen hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen.
You get my point. Hell, ik ben dan ook geen bioloogquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan niet, omdat de bruine oogkleur een dominant allel is en blauw recessief. Omgekeerd kan wel. Als beide bruine ogen hebben kan een kind blauwe ogen hebben.
Misschien is het ook wel een meisjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Een foto van iets eerder met een geweldige outfit weer. Een dames jas (ok, met een eigen invulling) en een smurfent-shirt, wat zo op het oog zijn beste tijd gehad heeft:
[ afbeelding ]
Van waar die idioot lange haren van Prince II/Blanket eigenlijk?? Lijkt met dat masker op net een meissie...
[ afbeelding ]
Niet te hard zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
Het kan nu niet meer misgaan, ik heb alles geregeld voor 28 juli
Dat zou kunnen, maar dan is het nog geen retro...;) Retro is ouderwets, wat weer terug in de mode gebracht wordt. Het smurfenshirt van MJ is kunstmatig oud gemaakt voor een versleten look.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:42 schreef matthijst het volgende:
Wat lul je joh, da's het hele idee erachter: vage prints op een nieuw shirt zodat ze uit de jaren 80 lijken.
->> LIFquote:Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is het nog geen retro...;) Retro is ouderwets, wat weer terug in de mode gebracht wordt. Het smurfenshirt van MJ is kunstmatig oud gemaakt voor een versleten look.
Je zou je ook af kunnen vragen waarom een 50-jarige man een Smurfenshirt draagt..quote:Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is het nog geen retro...;) Retro is ouderwets, wat weer terug in de mode gebracht wordt. Het smurfenshirt van MJ is kunstmatig oud gemaakt voor een versleten look.
Dat stadium zijn we bij MJ al voorbij...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zou je ook af kunnen vragen waarom een 50-jarige man een Smurfenshirt draagt..
quote:[quote]Michael Jackson calls a Chilean for his new album and DVD
Humberto Gatica, nephew of Lucho Gatica and internationally renowned producer, was contacted by the singer to join his team for his comeback.
CLAUDIO VERGARA
While more than half of the world bets on how many concerts Michael Jackson will perform for his upcoming comeback in London, Humberto Gatica has other preoccupations with the singer. Almost the opposite: trust, friendship, and the future of their children. That's what they talked about at least three weeks ago, when the reborn artist called the personal number of the most powerful Chilean producer in the world, who was part of the technical staff who led Quincy Jones and financed the essential albums "Thriller" (1982) and "Bad" (1987).
But on the phone, Jackson had another plan. The most personal and secret project of his return: taking up again the recording of his new album and making a DVD of some of the 50 shows that he will give in the British capital starting in July 13, which will mark his redemption after years of bankruptcy, legal troubles and artistic debacle.
"He called me because we know each other and because he trusts me. He wants me to work with him again and be part of his team. Today, everybody has doubts about him, in return, he does not trust anyone, and contacted the circle of partners who he feels safe with, people from the old school who lived with him the best years of his career, even though there's not many left. He want to feel protected," says Gatica, on the phone from the studios of Capitol Records in Los Angeles, where he works on the last album by the Canadian singer Michael Bublé.
He adds: "Let's see how it goes, because the new Michael Jackson album is going to be amazing, but is also requiring a lot of work and is perhaps too ambitious. He takes a long time working on the songs and doesn't know if he should work during his free days between his shows, or wait to see if he will regain his popularity thanks to his stage comeback."
The Chilean, born in Rancagua and nephew of Lucho Gatica, will travel to London to see some of the shows and plans to stay for several weeks in the city to work on the audiovisual recording of the show. "His whole team, dancers, singers and technicians, rented houses to stay in London. No one will be staying in hotels. Maybe I will join them," he says.
For years, the man who also worked for Celine Dion, Andrea Bocelli and La Ley took the defense of the American legend. He even agreed to work without problems on his latest fiasco: "Invincible" (2001), his latest artistic journey, and an aborted attempt in 2005 to release a song to help the victims of Hurricane Katrina.
But he got a privilege few have: hearing from the singer's own mouth how he feels about performing the fifty concerts. Gatica reveals: "I found him very quick-minded, very definite, very sharp (biting), very focused on the shows. I have no doubt that he is prepared physically, because he is a perfectionist. He wants to tour Europe after. We also talked about children, family and holidays. He was very laid-back."
Gatica affirms that while everyone bets on a new defeat, the former king of pop is confident it will be a victory.
Source: El Mercurio / MJDreams.net
(Thanks to MJHideOut.com & ElusiveShadow.com)
Klinkt goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat stadium zijn we bij MJ al voorbij...
Via Twitter bereikte me het volgende bericht:
[..]
Begrijpend lezen is er niet bij?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Blijft evengoed staan dat retro naar het verleden wijst en niets te maken heeft met 'gemaakt oud'quote:Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is er niet bij?
Is zei niet "retro", ik zei "retrolook"
quote:Jackson also disputed Miller's suggestion that he never intended to perform the concerts, saying he had started rehearsals, of a sort. "I [would] stand in front of the mirror in my bathroom and try out the dance moves," Jackson said. "It's hard work. I don't do it in my bedroom because there are lots of games in there and they are noisy. It is a lot quieter in the bathroom. I visualize what I want the concert to look like. I conceptualize everything."
Miller then asked if "all the choreographers, technicians, backing singers and band" were in the bathroom for the rehearsal.
"I'm not sure," Jackson said. "I don't want to guess."
Hij heeft in ieder geval al niets laten horen van zich omtrent de aanklacht. Hij kan in ieder geval binnen een paar weken alsnog reageren met een verdomd goede reden waarom hij zich in de eerste plaats afzijdig hield. Mocht hij alsnog niets doen, dan heeft ie zich in feite verstek laten gaan. In Amerika komt dat op hetzelfde neer als in Nederland: de eiser krijgt de vordering toegewezen door de rechter.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Moet hij nog naar de rechtbank om te getuigen tegen Raymone Bain ofzo?
Toch triest eigenlijkquote:In 2002 kon hij zich niet herinneren of er een band in z'n badkamer stond voor de afgeblazen millenniumconcerten.
[..]
Idd, zou ook mooi zijn als ie op LP uitkwam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
18 augustus komt ie uit.
Fokking gave cover in elk geval.
quote:Official Michael Jackson Book New Edition
Back in 2002 Michael Jackson's then management sold the licensing rights to a German writer, Christian Marks to create an official book about the singer's life, called "Michael Jackson: King of Pop".
Marks recently announced that an updated edition of the first release will be released this June with coincidence of the London Jackson concerts.
The new book will include stories and pictures from the last 7 years, as well pictures about fans. You may send your images to info@mj-kingdom.com
Marks launched a website for the project on MJ-Books.com.
The book will be available in English and German language as well. Akso the old version is still available with 3 dimensional holographic cover and an audio message from Jackson himself.
Source: MichaelJackson.hu
Volgens Randy Philips wel. Volgens Michael, geen idee...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Muchacho105 het volgende:
Ik word echt gek van dat geouwehoer.. Gaat er nu vóór de concerten nog nieuwe muziek gereleased worden of niet?Of weet niemand dit, zelfs Michael niet
![]()
Duhhquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
'Oh Michael, you're the best, we love you Michael, you're the best, God Bless You Michael'
ZOu toch niet echt logisch zijn? Gedurende de tijd dat ie met zijn concerten bezig is, kan hij geen muziek maken, dus dan zou het album al klaar liggen. Waarom zou je hem niet uitbrengen wanneer hij al klaar ligt? Kortom, als er al iets ligt, wordt dat gewoon eind volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik verwacht pas nieuwe muziek aan het einde van het eerste deel van de concertreeks, zo rond oktober.
Gaat lekker zoquote:FOR IMMEDIATE RELEASE June 10, 2009
ALLGOOD ENTERTAINMENT FILES SUIT AGAINST MICHAEL JACKSON,
AEG LIVE, AND JACKSON’S MANAGER, FRANK DILEO
New Jersey-based concert promoter, AllGood Entertainment, Inc., filed suit today
in Federal District Court for the Southern District of New York, against pop star,
Michael Jackson, AEG Live and Jackson’s Manager, Frank Dileo.
The suit alleges that the defendants violated the plaintiff’s non-compete clause, part
of an agreement with Jackson, entered into by Jackson’s current manager, Dileo, in
November of 2008. According to AllGood’s attorney, Ira Meyerowitz, of the law
firm of Meyerowitz Jekielek PLLC, “Dileo and the Jacksons must be held
accountable for violating plaintiff’s rights under a contract which was signed two
full months prior to AEG’s 02 London agreement.” (Michael) Jackson had made
repeated assurances that he wished to perform the disputed concert after the star
returned from his London shows. “When pressed to commit on a date, Jackson and
Dileo both reneged,” Meyerowitz said.
“This is a case where the little guy followed the rules and was pushed aside by
industry giants AEG and the Jacksons for the promise of bigger money and
movies,” AEG’s President, Randy Phillips it is known, took part in a secret
meeting a few weeks ago at the Beverly Hills Hotel, where he indicated that he had
$30 million tied up in Michael Jackson already and that no other promoter was
going to interfere with AEG. Phillips is said to have added that Jackson doesn’t
even want to do their (AllGood’s) pay-per-view show broadcast.
“Jackson and the other defendants’ actions,” Meyerowitz continued, “appear to be
part of a broader pattern of entering into legally binding agreements with
companies and individuals and then backing out without just cause.” The
defendants actions are said to have cost the plaintiff millions of dollars.
Founded in 2002, AllGood Entertainment, Inc. is a promoter of live concert events
which feature internationally known and acclaimed attractions ranging in ethnic
diversity from rock acts, adult contemporary artists and comedians to Latin, R&B,
Hip-Hop, Reggaeton and Old School artists.
Ik vind Speechless dus echt één van de mindere nummersquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb van de week weer even Invincible opgezet.
Eigenlijk best een oke cd. Wel wat gewaagde dingetjes en Butterflies en vooral Speechless vind ik echt mooie nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |