abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69653823
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

Telegraaf vandaag !

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...

Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
pi_69654906
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef mmetje41 het volgende:
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

Telegraaf vandaag !

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...

Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
Maak je geen zorgen anders. Beetje een baslijn stelen like a vrigin
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_69655481
Kom op, het is Televaag nieuws. Moet genoeg zeggen toch?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_69657108
Het was gister ook op shownieuws, dus als zij het allebei melden dan weten wij uit ervaring dat het bullshit is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:44:00 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69658457
Michael Jackson may be forced to cancel more concerts as he reportedly battles skin cancer.

The ‘Thriller’ singer – who has already had to postpone the first four dates of his 50-night residency at London’s O2 arena – may have to undergo intense radiotherapy treatment meaning he will not be fit to perform for the scheduled dates in July.

A source close to Jackson – who is said to have already had potentially fatal growths removed from his nose and arm – told Britain’s The Sun newspaper: “Michael has a devil of a decision. The temptation is to go for treatment which will allow him to perform.

“The last thing he wants to do is let his fans down. But it may be that radiation is still needed. That can have nasty side effects and leave him unable to sing.”
Haters everywhere but I don't really care.
pi_69658749
En hoe zit het dan weer met die toezegging van TM?
quote:
We would like to take this opportunity to reassure you that the date you have purchased tickets for is unaffected by these changes and will go ahead as scheduled.
Hoewel ze zich wel leuk hebben ingedekt door te zeggen "by these changes".

Ik wil graag aannemen dat die verhalen BS is, maar aan de andere kant stelt mij dit nog steeds niet gerust...
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:15:48 #107
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69663015
Wat een sensatie toch weer allemaal.

Wel ben ik bang voor de 22e juli... ik heb ook nog geen vliegtickets / hotel geboekt, maar was dat deze week van plan. Wat een kutsituatie zo.
pi_69663173
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:43:50 #110
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69663691
Maar dat ging niet over zwakheden die zijn carrière zouden bedreigen.
pi_69665314
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
Nee, dat lijkt me héél sterk.

De Michael van nu is heel anders dan de Michael van 20 jaar geleden. Hij mijdt de media nu echt, in tegenstelling tot toen (denk ik).
pi_69665413
Hij doet dan ook niks om de geruchten tegen te spreken. Geeft geen duidelijkheid. "Keep 'em guessing."
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:14:24 #113
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69666583
Ja, zeer irritant.
Zelf een beetje duidelijkheid geven lijkt mij niet teveel gevraagd.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69667704
quote:
Damn, die gasten weten ook van geen ophouden. Ook zo leuk, al die LBO-zwakstroom figuren in NL die de Televaag lezen geloven dit dan ook gelijk. Man, volgens die krant is Michael inmiddels al lang uit elkaar gevallen en weet ik veel nog meer

Filmpje trouwens van Michael, waar ie wederom die kliniek verlaat:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=c2a11393-45d9-4722-af9c-54b27617a799

Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:59:06 #115
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_69668484
bij dat filmpje krijg je wel echt het idee dat je terug in de tijd gaat. Krullen, zwart mondkapje. Welcome back in the 90ies!

Wat een zwakzinnige die de voiceover doet zeg
pi_69668648
Deze look moet hij erin houden. Niet gaan optreden met dat steile haar van de afgelopen jaren.
pi_69669354
Ik denk ook niet dat ie opeens weer terug gaat naar dat steile haar. Die krullen swingen toch veel beter
pi_69674789
quote:
Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.

'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:16:09 #119
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69674957
June 03, 2009 10:06 AM ET
Andre Paine, London
AEG Live president and CEO Randy Phillips has rejected U.K. tabloid reports that Michael Jackson told fans that he only wanted to play 10 London O2 Arena shows rather than the 50 that have been scheduled.

The Sun reported that Jackson told fans outside his L.A. rehearsal space that he wanted to play 10 O2 shows and then go on tour.

In a statement, Randy Phillips, president & CEO, AEG Live, commented: "This is not true; Michael Jackson was thrilled at selling 50 shows. The size and scale of this show would not be possible without an extended run, which Michael has been fully on board with from the very beginning. He has not agreed to a world tour at this point, however, he can at any time."

The first four dates of the concert were recently pushed back in order that the show will be completely ready. The first night is now July 13.

http://www.billboard.com/(...)rns-1003979214.story

Tja....op zich goed nieuws.
Maar toch hoor ik dit dan liever van de man zelf en niet van AEG.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69675043
Ik had eerlijk gezegd al mijn twijfels daarover.

Net alsof Michael tegen z'n fans gaat zeggen: 'Toen ik naar bed ging waren het 10 concerten, toen ik wakker werd waren het er ineens 50. Ik was daar niet blij mee!'.

Zo openhartig is onze Mike niet denk ik.
pi_69675155
"Ik eet wel een beetje weinig hoor, ik weet niet of ik het wel aankan."
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.
pi_69679758
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.

Man, die vent is nooit van het praten, maar op dat stoepje
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:23:57 #123
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_69679870
Sowieso het verhaal dat ie liever een wereld toernee zou doen dan in 1 stad zou optreden. Juist dat reizen vond hij zo verschrikkelijk, zo heeft hij al in een aantal interviews gezegd.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:30:51 #124
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69687923
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.

'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
"iedereen begrijpt mij toch verkeerd, boehoeeeee "
pi_69701197

Met kinderen Prince en Paris
pi_69701298
Zie ik dat nou goed? Hebben ze geen masker op? :|

Leuke kinderen
pi_69701351
Idd

pi_69701476
Vind Michael, zeker vergeleken met enkele jaren terug er ook goed uitzien. Niet meer die ingevallen wangen, niet meer die belachelijke en opvallende pruik. Niet meer dat neusje, dat er echt uitzag alsof het elk moment er af zou kunnen vallen.

Looking good Hetzelfde geldt voor z'n kids. Ze zijn net zo mager als hun vader
pi_69703375
Leuke foto's. Ook van z'n kinderen, eindelijk weer eens een foto zonder die belachelijke maskers. Dat is ook wel eens leuk voor ze, om zonder die dingen op te lopen (hoewel ik net ook foto's zag waar ze er weer mee opliepen, ach ja)

Michael ziet er idd goed uit, bovendien vind ik dat outfit wel gaaf
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:21:27 #130
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69703522
Leuke foto's inderdaad. Ben benieuwd of Prince het talent van zijn vader heeft.
pi_69704546
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Leuke foto's inderdaad. Ben benieuwd of Prince het talent van zijn vader heeft.
De nieuwe generatie Jacksons!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_69705084
Zijn het echt z'n kinderen dan? (biologisch)
pi_69706549
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Zijn het echt z'n kinderen dan? (biologisch)
Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:41:01 #134
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69706768
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...
Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?
pi_69706882
Ik vind ze helemaal niks van 'een Jackson' weghebben.
pi_69706934
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?
Nee, z'n kinderen hebben ook plots vitiligo
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:47:10 #137
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69706967
Het is wachten tot we ze zien dansen. Dan komt eventueel de aap uit de mouw.
pi_69707041
De zoon van Fred Astaire was een vreselijke danser.
pi_69707114
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Het is wachten tot we ze zien dansen. Dan komt eventueel de aap uit de mouw.
Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talent

edit: wat Dentz zegt
  donderdag 4 juni 2009 @ 16:51:14 #140
28167 matthijst
pi_69707121
Ventje heeft wel lompe handen, ala zn vader
pi_69707161
Despite widespread belief the children are not biologically his, Michael insists he is the father of all three.

During his infamous 2003 interview with Martin Bashir, he said: 'I used a surrogate mother (for Blanket) and my own sperm cells. I had my own sperm cells in my other two children.

'They are all my children but I used a surrogate mother and she doesn't know me, I don't know her.'

Debbie reiterated in 2008: 'Of course it was artificial insemination. Paris was conceived in Paris, that's how she got her name.

Hebben Debbie Rowe en Michael Jackson nu geneukt in Parijs of was het kunstmatige inseminatie?
pi_69707267
En Prince Michael was een product van eh....
pi_69707571
Ik denk dat er een aantal scenario's mogelijk zijn.

Dat Debbie Rowe de moeder is van Prince Michael en Paris, mag duidelijk zijn. Ergens geloof ik niet dat Michael even bovenop Debbie is gaan liggen. Ik ben nog altijd van mening dat hij haar heeft "gebruikt" omwille van het krijgen van kinderen. Er is denk ik sprake geweest van IVF behandelingen.

Of Michael zijn sperma daarvoor heeft gebruikt? Je zou denken dat dat logisch is, maar toch vind ik het dan vreemd dat zijn beide kinderen nogal blank zijn. Goed, het zou dus kunnen dat de genen van Debbie sterker waren en dat toevallig beide kinderen blank zijn geworden. Theoretisch mogelijk.

Wat betreft "Dekentje", het verhaal over IVF geloof ik zeker (ook gelijk een reden waarom ik denk dat IVF ook van toepassing was bij Debbie). Ik kan alleen niet even zo snel duidelijke foto's zien van Blanket. Wanneer hij ook redelijk blank is, werkt de schijn toch een beetje tegen...
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:03:05 #144
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69707575
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talent

edit: wat Dentz zegt
Hij zal toch wel iets kunnen...
pi_69707691
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Hij zal toch wel iets kunnen...
O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"
  donderdag 4 juni 2009 @ 17:09:36 #146
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69707822
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"
Daar heb je het al, nachtegaaltje. Moet wel z'n echte zoon zijn.
pi_69707872
Maar hoe hij praat over "sperm cells", "mijn andere twee kinderen zijn ook van mijn sperm cells". Als je getrouwd bent met een vrouw en er ontstaan twee kinderen ga ik daar wel vanuit ja. Klinkt als een kunstmatige inseminatie.
pi_69708080
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar hoe hij praat over "sperm cells", "mijn andere twee kinderen zijn ook van mijn sperm cells". Als je getrouwd bent met een vrouw en er ontstaan twee kinderen ga ik daar wel vanuit ja. Klinkt als een kunstmatige inseminatie.
Michael is misschien gek op het gebruik van synoniemen?

Doet me denken aan dit filmpje van Friends

pi_69714348
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef DrDentz het volgende:
Idd

[ afbeelding ]
Vind hem wel een beetje op Michael lijken als je kijkt naar de neus (Michael's neus van voor de operaties weliswaar), de lippen en een beetje z'n ogen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juni 2009 @ 21:32:50 #150
862 Arcee
Look closer
pi_69716945
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen.
Nee hoor, dat kan niet, omdat de bruine oogkleur een dominant allel is en blauw recessief. Omgekeerd kan wel. Als beide bruine ogen hebben kan een kind blauwe ogen hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juni 2009 @ 21:35:55 #151
862 Arcee
Look closer
pi_69717052
Ik vind de kinderen trouwens ook niet Jackson-like... ze lijken 100% blank te zijn en die kans is iig erg klein en misschien wel onmogelijk.

Maar los daarvan zien ze er gewoon niet uit als een Jackson, zeker z'n dochter niet.

Maar goed, hij weet het zelf het best natuurlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_69717161
Ik vind zijn zoon het meest op Hernan Crespo lijken. :S
pi_69718617
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 21:32 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kan niet, omdat de bruine oogkleur een dominant allel is en blauw recessief. Omgekeerd kan wel. Als beide bruine ogen hebben kan een kind blauwe ogen hebben.
You get my point. Hell, ik ben dan ook geen bioloog
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:43:51 #154
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69770907
Een foto van iets eerder met een geweldige outfit weer. Een dames jas (ok, met een eigen invulling) en een smurfent-shirt, wat zo op het oog zijn beste tijd gehad heeft:

Van waar die idioot lange haren van Prince II/Blanket eigenlijk?? Lijkt met dat masker op net een meissie...
pi_69771673
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Een foto van iets eerder met een geweldige outfit weer. Een dames jas (ok, met een eigen invulling) en een smurfent-shirt, wat zo op het oog zijn beste tijd gehad heeft:
[ afbeelding ]

Van waar die idioot lange haren van Prince II/Blanket eigenlijk?? Lijkt met dat masker op net een meissie...
[ afbeelding ]
Misschien is het ook wel een meisje

Maar ik snap die hele vent soms ook niet hoor. De ene dag heeft ie best leuke kleding aan, de andere dag komt ie in één of ander vod aangelopen dat ze in Afrika nog verrotten om aan te trekken

Wat ik me dan afvraag, durven de mensen in zijn omgeving daar soms niets van te zeggen ofzo?
pi_69772902
Volgens mij geeft hij sowieso niet heel veel om kleding buiten zijn shows om. Als je ziet wat hij zijn kinderen aantrekt...
pi_69773432
Hebben jullie ooit die docu gezien van Louis Theroux waar hij probeerde Michael Jackson te interviewen? Die familie leek mij daarin sowieso niet helemaal fris. Misschien dat ze daarom er niets van zeggen, omdat ze het zelf normaal vinden?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:52:36 #158
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69774057
Theroux is sowieso een beetje een rare kerel die zelf ook vrij opportunistisch is ingesteld hoewel hij doet alsof hij erg down to earth is met zijn 'faux naive'-stijl van interviewen. Hij was ook merkbaar geagiteerd toen Uri Geller (volgens mij) duidelijk te kennen gaf hem nooit overwogen te hebben voor te dragen voor dat interview. Overigens heeft Theroux alleen maar met de vader van MJ gesproken voor zover ik weet, en daarvan is het toch wel duidelijk hoe die is. Joe was dan ook erg bezig zich voor te doen als een lieve oude man die onder het juk van zijn zoon zit. Maar door dat gedraai kwam hij alleen maar dubieus over. Maar goed, zijn vader is natuurlijk niet de gene die hem adviseert, zeker als het gaat op kleding. Christian Audiger is een vriend van MJ, dus die zou wel iets kunnen betekenen. Maar kennelijk wil MJ dat zelf niet of het boeit hem inderdaad gewoon niet.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 20:59:42 #159
28167 matthijst
pi_69778992
Gezwets weer. Dat smurfenshirt ziet er pikzwart uit.
Is gewoon nieuw met vervaagde afrduk.... Retrolook enzo...
Wereldvreemde MJ fans schijnbaar niet zo bezig met mode als hun idool.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:32:14 #160
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69780061
Retrolook heeft niets te maken met het kunstmatig vervagen van een print hoor. En gitzwart, tsja, als je het goed wast enzo....
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:42:06 #161
28167 matthijst
pi_69780359
Wat lul je joh, da's het hele idee erachter: vage prints op een nieuw shirt zodat ze uit de jaren 80 lijken.
pi_69781300
http://player.omroep.nl/?aflid=9617147

Vanaf 36:00 zingen Do, Simone Kleinsma en Boris een medley van Michael Jackson. Off The Wall (Do), One Day In Your Life (Simone) en Don't Stop Til You Get Enough (Boris) ondersteund door het Metropole Orkest.
pi_69825792
Wisten jullie dat de speakers in brand raakten toen Eddie van Halen de solo van Beat It inspeelde?

pi_69825812
Het kan nu niet meer misgaan, ik heb alles geregeld voor 28 juli
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_69826023
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:33 schreef denthemen het volgende:
Het kan nu niet meer misgaan, ik heb alles geregeld voor 28 juli
Niet te hard zeggen
  maandag 8 juni 2009 @ 14:41:59 #166
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69826033
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:42 schreef matthijst het volgende:
Wat lul je joh, da's het hele idee erachter: vage prints op een nieuw shirt zodat ze uit de jaren 80 lijken.
Dat zou kunnen, maar dan is het nog geen retro...;) Retro is ouderwets, wat weer terug in de mode gebracht wordt. Het smurfenshirt van MJ is kunstmatig oud gemaakt voor een versleten look.

[ Bericht 44% gewijzigd door Xaobotnik op 08-06-2009 15:19:48 ]
pi_69826136
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dan is het nog geen retro...;) Retro is ouderwets, wat weer terug in de mode gebracht wordt. Het smurfenshirt van MJ is kunstmatig oud gemaakt voor een versleten look.
->> LIF
pi_69826305
quote:

[..]

Je zou je ook af kunnen vragen waarom een 50-jarige man een Smurfenshirt draagt..
  maandag 8 juni 2009 @ 15:19:07 #169
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69827010
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je zou je ook af kunnen vragen waarom een 50-jarige man een Smurfenshirt draagt..
Dat stadium zijn we bij MJ al voorbij...

Via Twitter bereikte me het volgende bericht:
quote:
[quote]Michael Jackson calls a Chilean for his new album and DVD

Humberto Gatica, nephew of Lucho Gatica and internationally renowned producer, was contacted by the singer to join his team for his comeback.

CLAUDIO VERGARA

While more than half of the world bets on how many concerts Michael Jackson will perform for his upcoming comeback in London, Humberto Gatica has other preoccupations with the singer. Almost the opposite: trust, friendship, and the future of their children. That's what they talked about at least three weeks ago, when the reborn artist called the personal number of the most powerful Chilean producer in the world, who was part of the technical staff who led Quincy Jones and financed the essential albums "Thriller" (1982) and "Bad" (1987).

But on the phone, Jackson had another plan. The most personal and secret project of his return: taking up again the recording of his new album and making a DVD of some of the 50 shows that he will give in the British capital starting in July 13, which will mark his redemption after years of bankruptcy, legal troubles and artistic debacle.

"He called me because we know each other and because he trusts me. He wants me to work with him again and be part of his team. Today, everybody has doubts about him, in return, he does not trust anyone, and contacted the circle of partners who he feels safe with, people from the old school who lived with him the best years of his career, even though there's not many left. He want to feel protected," says Gatica, on the phone from the studios of Capitol Records in Los Angeles, where he works on the last album by the Canadian singer Michael Bublé.

He adds: "Let's see how it goes, because the new Michael Jackson album is going to be amazing, but is also requiring a lot of work and is perhaps too ambitious. He takes a long time working on the songs and doesn't know if he should work during his free days between his shows, or wait to see if he will regain his popularity thanks to his stage comeback."

The Chilean, born in Rancagua and nephew of Lucho Gatica, will travel to London to see some of the shows and plans to stay for several weeks in the city to work on the audiovisual recording of the show. "His whole team, dancers, singers and technicians, rented houses to stay in London. No one will be staying in hotels. Maybe I will join them," he says.

For years, the man who also worked for Celine Dion, Andrea Bocelli and La Ley took the defense of the American legend. He even agreed to work without problems on his latest fiasco: "Invincible" (2001), his latest artistic journey, and an aborted attempt in 2005 to release a song to help the victims of Hurricane Katrina.

But he got a privilege few have: hearing from the singer's own mouth how he feels about performing the fifty concerts. Gatica reveals: "I found him very quick-minded, very definite, very sharp (biting), very focused on the shows. I have no doubt that he is prepared physically, because he is a perfectionist. He wants to tour Europe after. We also talked about children, family and holidays. He was very laid-back."
Gatica affirms that while everyone bets on a new defeat, the former king of pop is confident it will be a victory.

Source: El Mercurio / MJDreams.net
(Thanks to MJHideOut.com & ElusiveShadow.com)
  maandag 8 juni 2009 @ 15:34:01 #170
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69827546
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat stadium zijn we bij MJ al voorbij...

Via Twitter bereikte me het volgende bericht:
[..]

Klinkt goed.
  maandag 8 juni 2009 @ 16:42:51 #171
28167 matthijst
pi_69829784
quote:
Begrijpend lezen is er niet bij?
Is zei niet "retro", ik zei "retrolook"
pi_69831600
Waar maken jullie je in godsnaam druk om zeg?
  maandag 8 juni 2009 @ 17:42:13 #173
28167 matthijst
pi_69831860
Tsja, er zijn belangrijker zaken.

Valt zijn neus er nu wel of niet af?
  maandag 8 juni 2009 @ 18:23:58 #174
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69833315
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:42 schreef matthijst het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is er niet bij?
Is zei niet "retro", ik zei "retrolook"
Blijft evengoed staan dat retro naar het verleden wijst en niets te maken heeft met 'gemaakt oud'

Anyway, ik blijf wachten op actieve beelden van MJ die er toe doen. Wat hij koopt, draagt, etc. interesseert me niets, net als de verschillende legal disputes. Ik kan simpelweg er niet echt vertrouwen in hebben dat hij zomaar weer effe een gigantisch concert geeft, na zoveel jaren niets in die zin te hebben gedaan. Kennelijk moeten we ècht wachten op het eerste concert...
pi_69835279
Michael Jackson wil kopie Neverland in Londen
Wat een onzin bericht weer

Bovendien, hij heeft Neverland toch nog in bezit weten te krijgen?
pi_69835355
Neverland is niet meer. Het heet nu anders en de attracties zijn weggehaald.
pi_69844281
Foxbury Manor in het graafschap Kent krijgt een bowlingzaal en een kermis.Michael Jackson moest vier jaar geleden zijn Neverland-ranch verkopen, maar hij kijkt al uit naar een nieuw pretpark op kindermaat. De zelfverklaarde King of Pop heeft de promotoren van zijn vijftig concerten in Londen de opdracht gegeven zijn huurstek om te bouwen tot een replica van Neverland.

Bowlingzaal en kermis
Jacko, die kampt met huidkanker, wil dat concertpromotor AEG een bowlingzaal en een park vol kermisattracties bouwt op het historische landgoed Foxbury Manor in Kent.

Jackson huurt het landgoed van 17 miljoen euro voor de duur van zijn verblijf in Engeland. Zijn reeks comebackconcerten in de Londense 02 Arena start op 13 juli en tegen dan moeten de verbouwingen klaar zijn.

Kinderen mee
Het landgoed werd in 1875 opgericht en is momenteel eigendom van een Turkse familie. Verwacht wordt dat Jackson zijn drie kinderen naar Engeland zal meebrengen. Hij zal aan de concertreeks naar schatting 70 miljoen euro overhouden.
pi_69844970
Heb een beetje gevoel alsof het heel erg overdreven wordt. 'Een pretpark', waarschijnlijk bedoelen ze een of twee attracties.. nou poeh, wat een pretpark zeg. Met zoveel geld te besteden zou ik zelfs wel een leuke botsbaan in m'n achtertuin willen hebben.
pi_69845252
Moet hij nog naar de rechtbank om te getuigen tegen Raymone Bain ofzo?

In 2002 kon hij zich niet herinneren of er een band in z'n badkamer stond voor de afgeblazen millenniumconcerten.
quote:
Jackson also disputed Miller's suggestion that he never intended to perform the concerts, saying he had started rehearsals, of a sort. "I [would] stand in front of the mirror in my bathroom and try out the dance moves," Jackson said. "It's hard work. I don't do it in my bedroom because there are lots of games in there and they are noisy. It is a lot quieter in the bathroom. I visualize what I want the concert to look like. I conceptualize everything."

Miller then asked if "all the choreographers, technicians, backing singers and band" were in the bathroom for the rehearsal.

"I'm not sure," Jackson said. "I don't want to guess."

[ Bericht 0% gewijzigd door DrDentz op 08-06-2009 23:01:55 ]
pi_69854653
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Moet hij nog naar de rechtbank om te getuigen tegen Raymone Bain ofzo?
Hij heeft in ieder geval al niets laten horen van zich omtrent de aanklacht. Hij kan in ieder geval binnen een paar weken alsnog reageren met een verdomd goede reden waarom hij zich in de eerste plaats afzijdig hield. Mocht hij alsnog niets doen, dan heeft ie zich in feite verstek laten gaan. In Amerika komt dat op hetzelfde neer als in Nederland: de eiser krijgt de vordering toegewezen door de rechter.

Zou dus aardig zuur zijn voor Michael...
quote:
In 2002 kon hij zich niet herinneren of er een band in z'n badkamer stond voor de afgeblazen millenniumconcerten.
[..]
Toch triest eigenlijk
pi_69857161
Inderdaad opmerkelijk, maar MJ was in die periode ook wel erg van de kaart (en onder de medicatie).

Ach ja, het blijft een mysterie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:19:37 #182
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69857450
Ben al gespannen en ga pas in Februari.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69857546
Moet je eens nagaan hoe ik me voel (22 juli)
pi_69857840

18 augustus komt ie uit.

Fokking gave cover in elk geval.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:20:29 #185
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69863811
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

18 augustus komt ie uit.

Fokking gave cover in elk geval.
Idd, zou ook mooi zijn als ie op LP uitkwam.

Er komt trouwens een opvolger van het boek 'Michael Jackson King of Pop':
quote:
Official Michael Jackson Book New Edition

Back in 2002 Michael Jackson's then management sold the licensing rights to a German writer, Christian Marks to create an official book about the singer's life, called "Michael Jackson: King of Pop".

Marks recently announced that an updated edition of the first release will be released this June with coincidence of the London Jackson concerts.

The new book will include stories and pictures from the last 7 years, as well pictures about fans. You may send your images to info@mj-kingdom.com

Marks launched a website for the project on MJ-Books.com.

The book will be available in English and German language as well. Akso the old version is still available with 3 dimensional holographic cover and an audio message from Jackson himself.

Source: MichaelJackson.hu

[ Bericht 57% gewijzigd door Xaobotnik op 09-06-2009 19:51:42 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:03:12 #186
258943 Muchacho105
Actually, it is brilliant !
pi_69876215
Ik word echt gek van dat geouwehoer.. Gaat er nu vóór de concerten nog nieuwe muziek gereleased worden of niet? Of weet niemand dit, zelfs Michael niet
Aight, buddy.
pi_69880543
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Muchacho105 het volgende:
Ik word echt gek van dat geouwehoer.. Gaat er nu vóór de concerten nog nieuwe muziek gereleased worden of niet? Of weet niemand dit, zelfs Michael niet
Volgens Randy Philips wel. Volgens Michael, geen idee...

Mocht er een nieuw album komen, dan denk ik eerder dat ie tussen de reeks concerten zit, dus najaar/winter 2009. Wellicht een nieuw nummer tijdens de eerste reeks concerten, maar niet gelanceerd als single. Ik denk dat dat het meest gunstigste scenario is.
pi_69880574
dubbel
pi_69881201
Ik verwacht pas nieuwe muziek aan het einde van het eerste deel van de concertreeks, zo rond oktober.
pi_69897706

"Michael can you still moonwalk?"
".. Why wouldn't I be able to?"
pi_69899092
'Oh Michael, you're the best, we love you Michael, you're the best, God Bless You Michael'
pi_69899212
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:59 schreef Rnnz het volgende:
'Oh Michael, you're the best, we love you Michael, you're the best, God Bless You Michael'
Duhh
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:31:15 #193
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69908497
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef Rnnz het volgende:
Ik verwacht pas nieuwe muziek aan het einde van het eerste deel van de concertreeks, zo rond oktober.
ZOu toch niet echt logisch zijn? Gedurende de tijd dat ie met zijn concerten bezig is, kan hij geen muziek maken, dus dan zou het album al klaar liggen. Waarom zou je hem niet uitbrengen wanneer hij al klaar ligt? Kortom, als er al iets ligt, wordt dat gewoon eind volgend jaar.
pi_69909751
Nu ook AllGood met een aanklacht
quote:
FOR IMMEDIATE RELEASE June 10, 2009

ALLGOOD ENTERTAINMENT FILES SUIT AGAINST MICHAEL JACKSON,
AEG LIVE, AND JACKSON’S MANAGER, FRANK DILEO

New Jersey-based concert promoter, AllGood Entertainment, Inc., filed suit today
in Federal District Court for the Southern District of New York, against pop star,
Michael Jackson, AEG Live and Jackson’s Manager, Frank Dileo.

The suit alleges that the defendants violated the plaintiff’s non-compete clause, part
of an agreement with Jackson, entered into by Jackson’s current manager, Dileo, in
November of 2008. According to AllGood’s attorney, Ira Meyerowitz, of the law
firm of Meyerowitz Jekielek PLLC, “Dileo and the Jacksons must be held
accountable for violating plaintiff’s rights under a contract which was signed two
full months prior to AEG’s 02 London agreement.” (Michael) Jackson had made
repeated assurances that he wished to perform the disputed concert after the star
returned from his London shows. “When pressed to commit on a date, Jackson and
Dileo both reneged,” Meyerowitz said.

“This is a case where the little guy followed the rules and was pushed aside by
industry giants AEG and the Jacksons for the promise of bigger money and
movies,” AEG’s President, Randy Phillips it is known, took part in a secret
meeting a few weeks ago at the Beverly Hills Hotel, where he indicated that he had
$30 million tied up in Michael Jackson already and that no other promoter was
going to interfere with AEG. Phillips is said to have added that Jackson doesn’t
even want to do their (AllGood’s) pay-per-view show broadcast.

“Jackson and the other defendants’ actions,” Meyerowitz continued, “appear to be
part of a broader pattern of entering into legally binding agreements with
companies and individuals and then backing out without just cause.” The
defendants actions are said to have cost the plaintiff millions of dollars.

Founded in 2002, AllGood Entertainment, Inc. is a promoter of live concert events
which feature internationally known and acclaimed attractions ranging in ethnic
diversity from rock acts, adult contemporary artists and comedians to Latin, R&B,
Hip-Hop, Reggaeton and Old School artists.
Gaat lekker zo Houdt hij uberhaupt nog wat over aan zn shows?
pi_69915892
Frank Dileo is dus daadwerkelijk weer de nieuwe manager van Michael?

Mooi zo, want hij weet wel hoe je MJ moet handelen.
pi_69925890
Ik heb van de week weer even Invincible opgezet.
Eigenlijk best een oke cd. Wel wat gewaagde dingetjes en Butterflies en vooral Speechless vind ik echt mooie nummers.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69926017
Man, zet die kerel dan echt overal z'n handtekening onder?
pi_69926224
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb van de week weer even Invincible opgezet.
Eigenlijk best een oke cd. Wel wat gewaagde dingetjes en Butterflies en vooral Speechless vind ik echt mooie nummers.
Ik vind Speechless dus echt één van de mindere nummers Mijn inziens een slechte YANA rip-off. Invincible is voor mij toch wel een let-down geweest. Te veel ballads en dus weinig up tempo nummers. Bovendien waren die up tempo nummers voor die tijd té gewaagd voor het massapubliek

Op z'n tijd, met de sub en speakers voluit, klinkt Invincible best lekker (vooral de nummers als Unbreakable dan he)
pi_69926895
tvp en 19 augustus naar concert!
pi_69933959
Invincible is op zich best een goed album, maar het is geen MJ-album. Hij heeft altijd al gebruik gemaakt van veel producers, maar op elk album voor Invincible was het bovenal MJ dat je hoorde. De loopjes, de instrumentatie, de melodieën waar MJ zo goed in is. Op Invincible daarentegen, daar hebben zoveel producers aan meegewerkt.. veel nummers hadden zo ingezongen kunnen worden door een willekeurige R&B-artiest (hoewel Michael's vocalen wel subliem zijn op Invincible, vooral op de ballads als Heaven Can Wait, The Lost Children). Het was natuurlijk ook een hele andere tijd dan HIStory en z'n albums daarvoor, ik denk dat MJ niet meer de drijfveer had om goede muziek te maken.

You rocked my world you know you did, and everything I'm gonna give (8)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')