Maak je geen zorgen anders. Beetje een baslijn stelen like a vriginquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef mmetje41 het volgende:
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.
Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.
Telegraaf vandaag !
De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."
Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...
Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
Hoewel ze zich wel leuk hebben ingedekt door te zeggen "by these changes".quote:We would like to take this opportunity to reassure you that the date you have purchased tickets for is unaffected by these changes and will go ahead as scheduled.
Nee, dat lijkt me héél sterk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
Damn, die gasten weten ook van geen ophouden. Ook zo leuk, al die LBO-zwakstroom figuren in NL die de Televaag lezen geloven dit dan ook gelijk. Man, volgens die krant is Michael inmiddels al lang uit elkaar gevallen en weet ik veel nog meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:15 schreef MarkoA. het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_57_kg__.html?p=29,2![]()
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.quote:Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.
"iedereen begrijpt mij toch verkeerd, boehoeeeee "quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.![]()
'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |