abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69653823
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

Telegraaf vandaag !

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...

Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
pi_69654906
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef mmetje41 het volgende:
di 02 jun 2009, 23:44 Michael Jackson heeft geen zin van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson ziet het, op zijn zachtst gezegd, niet zitten om vijftig concerten in Londen te geven.

Foto: EPA "Ik weet niet hoe ik vijftig shows moet gaan doen aangezien ik niet zo'n grote eter ben. Ik zal wat moeten aankomen", vertelt Michael na dansrepetities aan fans.

Telegraaf vandaag !

De zanger hoorde pas van het aantal concerten toen hij op een ochtend wakker werd. "Ik ben heel boos dat ze me vijftig shows laten doen. Ik wilde er eigenlijk maar tien doen en over de hele wereld optreden en niet vijftig op één plek. Toen ik ging slapen wist ik van tien data en toen in wakker werd hoorde ik op het nieuws dat het er vijftig waren."

Zo te horen heeft The King of Pop er ontzettend veel zin in...

Lekker dan ik hoop toch wel dat hij nog een beetje zin krijgt...!
Maak je geen zorgen anders. Beetje een baslijn stelen like a vrigin
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_69655481
Kom op, het is Televaag nieuws. Moet genoeg zeggen toch?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_69657108
Het was gister ook op shownieuws, dus als zij het allebei melden dan weten wij uit ervaring dat het bullshit is
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:44:00 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69658457
Michael Jackson may be forced to cancel more concerts as he reportedly battles skin cancer.

The ‘Thriller’ singer – who has already had to postpone the first four dates of his 50-night residency at London’s O2 arena – may have to undergo intense radiotherapy treatment meaning he will not be fit to perform for the scheduled dates in July.

A source close to Jackson – who is said to have already had potentially fatal growths removed from his nose and arm – told Britain’s The Sun newspaper: “Michael has a devil of a decision. The temptation is to go for treatment which will allow him to perform.

“The last thing he wants to do is let his fans down. But it may be that radiation is still needed. That can have nasty side effects and leave him unable to sing.”
Haters everywhere but I don't really care.
pi_69658749
En hoe zit het dan weer met die toezegging van TM?
quote:
We would like to take this opportunity to reassure you that the date you have purchased tickets for is unaffected by these changes and will go ahead as scheduled.
Hoewel ze zich wel leuk hebben ingedekt door te zeggen "by these changes".

Ik wil graag aannemen dat die verhalen BS is, maar aan de andere kant stelt mij dit nog steeds niet gerust...
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:15:48 #107
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69663015
Wat een sensatie toch weer allemaal.

Wel ben ik bang voor de 22e juli... ik heb ook nog geen vliegtickets / hotel geboekt, maar was dat deze week van plan. Wat een kutsituatie zo.
pi_69663173
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:43:50 #110
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_69663691
Maar dat ging niet over zwakheden die zijn carrière zouden bedreigen.
pi_69665314
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal het zo zijn dat hij nog steeds af en toe zelf zo'n gerucht de wereld in helpt om een beetje sensatie op te bouwen? Zoals hij deed met slapen in die zuurstoftank en de botten van de Elephant Man. Zeker nu Frank DiLeo weer met hem schijnt te werken.
Nee, dat lijkt me héél sterk.

De Michael van nu is heel anders dan de Michael van 20 jaar geleden. Hij mijdt de media nu echt, in tegenstelling tot toen (denk ik).
pi_69665413
Hij doet dan ook niks om de geruchten tegen te spreken. Geeft geen duidelijkheid. "Keep 'em guessing."
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:14:24 #113
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69666583
Ja, zeer irritant.
Zelf een beetje duidelijkheid geven lijkt mij niet teveel gevraagd.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69667704
quote:
Damn, die gasten weten ook van geen ophouden. Ook zo leuk, al die LBO-zwakstroom figuren in NL die de Televaag lezen geloven dit dan ook gelijk. Man, volgens die krant is Michael inmiddels al lang uit elkaar gevallen en weet ik veel nog meer

Filmpje trouwens van Michael, waar ie wederom die kliniek verlaat:
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=c2a11393-45d9-4722-af9c-54b27617a799

Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:59:06 #115
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_69668484
bij dat filmpje krijg je wel echt het idee dat je terug in de tijd gaat. Krullen, zwart mondkapje. Welcome back in the 90ies!

Wat een zwakzinnige die de voiceover doet zeg
pi_69668648
Deze look moet hij erin houden. Niet gaan optreden met dat steile haar van de afgelopen jaren.
pi_69669354
Ik denk ook niet dat ie opeens weer terug gaat naar dat steile haar. Die krullen swingen toch veel beter
pi_69674789
quote:
Waarom zegt Michael hier dat ie gaat optreden met z'n broers?
Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.

'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:16:09 #119
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_69674957
June 03, 2009 10:06 AM ET
Andre Paine, London
AEG Live president and CEO Randy Phillips has rejected U.K. tabloid reports that Michael Jackson told fans that he only wanted to play 10 London O2 Arena shows rather than the 50 that have been scheduled.

The Sun reported that Jackson told fans outside his L.A. rehearsal space that he wanted to play 10 O2 shows and then go on tour.

In a statement, Randy Phillips, president & CEO, AEG Live, commented: "This is not true; Michael Jackson was thrilled at selling 50 shows. The size and scale of this show would not be possible without an extended run, which Michael has been fully on board with from the very beginning. He has not agreed to a world tour at this point, however, he can at any time."

The first four dates of the concert were recently pushed back in order that the show will be completely ready. The first night is now July 13.

http://www.billboard.com/(...)rns-1003979214.story

Tja....op zich goed nieuws.
Maar toch hoor ik dit dan liever van de man zelf en niet van AEG.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_69675043
Ik had eerlijk gezegd al mijn twijfels daarover.

Net alsof Michael tegen z'n fans gaat zeggen: 'Toen ik naar bed ging waren het 10 concerten, toen ik wakker werd waren het er ineens 50. Ik was daar niet blij mee!'.

Zo openhartig is onze Mike niet denk ik.
pi_69675155
"Ik eet wel een beetje weinig hoor, ik weet niet of ik het wel aankan."
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.
pi_69679758
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Er wordt wat afgepraat op het stoepje daar hè.

Man, die vent is nooit van het praten, maar op dat stoepje
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:23:57 #123
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_69679870
Sowieso het verhaal dat ie liever een wereld toernee zou doen dan in 1 stad zou optreden. Juist dat reizen vond hij zo verschrikkelijk, zo heeft hij al in een aantal interviews gezegd.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:30:51 #124
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69687923
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:12 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Zou er niet te veel van geloven. Denk dat hij het gewoon zegt om ze tevreden te stellen zodat hij de auto in kan.

'Michael, Michael, have you ever seen aliens in your life?'
- 'Yeah, yeah'
"iedereen begrijpt mij toch verkeerd, boehoeeeee "
pi_69701197

Met kinderen Prince en Paris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')