De nieuwe generatie Jacksons!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:21 schreef Cavalier1 het volgende:
Leuke foto's inderdaad. Ben benieuwd of Prince het talent van zijn vader heeft.
Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Zijn het echt z'n kinderen dan? (biologisch)
Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk altijd betwijfeld. In theorie zou het kunnen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer een zwart persoon een kind krijgt met een blank persoon, het kind blank wordt. Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen. Het is net wel gen overheerst. Dat eerste komt alleen niet zo veel voor, waardoor ik het betwijfel of die kinderen wel echt Michael's biologische kinderen zijn. Daarbij, kijk naar het kleur haar van z'n kinderen, ook nog zoiets...
Nee, z'n kinderen hebben ook plots vitiligoquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:41 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Maar Michael is ook niet zwart meer, of maakt dat niet uit?
Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talentquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Het is wachten tot we ze zien dansen. Dan komt eventueel de aap uit de mouw.
Hij zal toch wel iets kunnen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Want een kind van een talentvol persoon heeft ook hetzelfde talent
edit: wat Dentz zegt![]()
O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"quote:
Daar heb je het al, nachtegaaltje. Moet wel z'n echte zoon zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O zeker, het einde inspreken van "The Lost Children"
Michael is misschien gek op het gebruik van synoniemen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Maar hoe hij praat over "sperm cells", "mijn andere twee kinderen zijn ook van mijn sperm cells". Als je getrouwd bent met een vrouw en er ontstaan twee kinderen ga ik daar wel vanuit ja. Klinkt als een kunstmatige inseminatie.
Vind hem wel een beetje op Michael lijken als je kijkt naar de neus (Michael's neus van voor de operaties weliswaar), de lippen en een beetje z'n ogen.quote:
Nee hoor, dat kan niet, omdat de bruine oogkleur een dominant allel is en blauw recessief. Omgekeerd kan wel. Als beide bruine ogen hebben kan een kind blauwe ogen hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hetzelfde gebeurt met een man en vrouw die allebei blauwe ogen heeft, het kind kan bruine ogen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |