Hij begon toch ons belachelijk te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Ga die OP maar aanpassen. Dat gebash is nergens voor nodig.
Dan doe ik het voor je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij begon toch ons belachelijk te maken. We doen gewoon hetzelfde, alleen aangezien wij geen msn hebben omdat geen vrienden. Doen we het hier in de SC.
Oh ja ik weet het weer, zelfmoord plegen omdat iemand op het internet mij niet magquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:58 schreef reetveter het volgende:
Ik wou iets doen maar ik weet niet meer wat.
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
STOP TOUCHING MY POSTS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben reetveter de verschrikkelijke
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme ik was zo Madden aan het doen, met m'n eigengemaakte Superstar quarterback. Speel ik in de playoffs tegen de kankerSteelers. 4e kwart, nog 20 seconden over en ik sta 33-28 achter. Gooi ik de perfecte pass, dus die swa springt en vangt hem in de lucht, krijgt ie een beuk en laat ie hem weer los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu heb ik verloren door die kneus![]()
![]()
![]()
.
Ik heb die gast serieuswaar ooit gezien. Hij is fucking klein, trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kwam net niemand minder dan Onur tegen op station Breda. Het was hem echt, die lollerbakkes herken je immers uit duizenden!
En blijkbaar heeft hij zijn beste foto's online gezet, want wat een misbaksel is dat als je hem in levende lijven tegenkomt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kwam net niemand minder dan Onur tegen op station Breda. Het was hem echt, die lollerbakkes herken je immers uit duizenden!
Inderdaad, metertje of 1,50.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die gast serieuswaar ooit gezien. Hij is fucking klein, trouwens
Die man komt ook overalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is op tour door Nederlandquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die man komt ook overal, hij was laatst in Groningen
![]()
Hij zoekt iedereen op die hem uitgelachen heeft via het internetquote:
User S.Seagal heeft hem ook gespot. Ik ben flink jaloers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef LudoSanders het volgende:
EWA PEANUTBOYquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
User S.Seagal heeft hem ook gespot. Ik ben flink jaloers.
Nee, het bedekt gewoon jouw penetrante geur niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:01 schreef kurk_droog het volgende:
ik heb axe shock deo maar wat stinkt dat zeg
Wel fucking kleinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, congrats!Nu ik nog, whehe
!
Omdat ik graag wil slagen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, congrats!Nu ik nog, whehe
!
En hoezo moet je een 5,5 halen voor wiskunde BK?
quote:
Hoeveel vierkante meter?quote:
Daar hoef je toch niet per se een 5,5 voor te halenquote:
Ooh dat gaat nog wel, ik ben vorig jaar met een vriendin mee wezen kijken bij een kamer van 8 m2quote:
Whehe, m'n wc is groter.quote:
Had ze wel een hoogslaper? Of bed gewoon op de grond?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat gaat nog wel, ik ben vorig jaar met een vriendin mee wezen kijken bij een kamer van 8 m2dát is pas klein zeg
!
Ze ging er hospiteren, maar wilde de kamer uiteindelijk toch maar nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had ze wel een hoogslaper? Of bed gewoon op de grond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest.VerbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben naar de kapper geweest.Bohh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben naar de kapper geweest.Mooie gewitte muur heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben naar de kapper geweest.Even zonder dollen: ze lijkt wel op jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leiden. 500 m. van de faculteit, en midden in het centrum.
Heb nog geen foto's. Woon er ook nog nietquote:
groot huis ? hoeveel bewonersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's. Woon er ook nog niet
Huisgenoten waren - voor zover ik kon zien bij hospiteren - wel tof
bahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoomeisje is er weer.
wie is datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoomeisje is er weer.
Tattoomeisje, het enige meisje waar ik seks mee zou hebben voor geld.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoomeisje is er weer.
hyveslinkjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tattoomeisje, het enige meisje waar ik seks mee zou hebben voor geld.
Ik heb maar twee foto's van haar op een feestje in LA gezien. Er is vast meer, maar dat heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
hyveslinkje![]()
ik geloof dat ik verliefd word
POST DAN OOK DIE ANDEREquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb maar twee foto's van haar op een feestje in LA gezien. Er is vast meer, maar dat heb ik niet.
BANquote:
GODVERDOMMEquote:
Nee hoor, ze eet een ei, nakend. Ze is een nudist.quote:
OPGEKANKERD TATTOOMEISJE IS VAN MIJ, WOLVENDAGEN.quote:
mag ik wel naar tattoomeisje kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OPGEKANKERD TATTOOMEISJE IS VAN MIJ, WOLVENDAGEN.
NEEN.quote:
Je weet dat eidop geen woord is hè?quote:
dan kijk ik lekker stiekemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEEN.
[..]
Je weet dat eidop geen woord is hè?
Beeld je je nu in dat het jouw piemel is?quote:
uhu.. lees eierDOPquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEEN.
[..]
Je weet dat eidop geen woord is hè?
In mn gedachte ben ik al 2x op je lieve gezichtje klaargekomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beeld je je nu in dat het jouw piemel is?
Ik ben het nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
In mn gedachte ben ik al 2x op je lieve gezichtje klaargekomen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oow, dan neem ik die foto in je fobo even in me op
handig, gewoon dan gaan slapen ipv snachtsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil in een hutje op de hei wonen.
5 uur OV is teveel voor mij...
En, wat ga je doen met de winst?quote:
nonchalant vergokken natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En, wat ga je doen met de winst?
quote:
Vol productiviteit !quote:
alles voor de reeks!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk had ik het net zo goed niet kunnen vragen.
Ik heb 5 uur gereisd met het OV, om 2 uur te kunnen paardrijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Bij jou wel?
Bij mij niet. Ben de stad in geweest.
Nou idd!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur gereisd met het OV, om 2 uur te kunnen paardrijden.
Ook niet zo'n productieve dag.
Morgen wordt het niet beter, want dat moet ik werken en ga ik "iets leuks doen."
overtuigendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb 5 uur gereisd met het OV, om 2 uur te kunnen paardrijden.
Ook niet zo'n productieve dag.
Morgen wordt het niet beter, want dat moet ik werken en ga ik "iets leuks doen."
en dan vergeten ze dat ze het woord leuk ook nog erbij gebruiktenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mijn vrienden zeggen dat ook altijd. Laten we "wat leuks gaan doen".![]()
iewl, een vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin komt langs. Terwijl Ik een avondje lekker wil KLB-SC'en met jullie
Ja het is hier tenslotte ook zo gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin komt langs. Terwijl Ik een avondje lekker wil KLB-SC'en met jullie
Ruilen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:40 schreef Florian_ het volgende:
vind ik ook, soulmateee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is hier tenslotte ook zo gezellig!
Ik ben nog niet om.quote:
Ja, het geld moet immers binnen komen.quote:
ik vond dat spel met die balonnen íets te leuk denk ikquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vond dat spel met die balonnen íets te leuk denk ik
Het begint met een "b."quote:
Nee, was het maar zo...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
b-diploma halen? ik heb gelukkig mijn c al
rustig ademhalen en afleiding zoekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hik.
Iemand tips om er vanaf te komen?
mijn heldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo...
Ik heb ook mijn C![]()
Reddingszwemmen..
Het is over !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
rustig ademhalen en afleiding zoeken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn held
ik koop nog een letter trouwes
b........... ?
bioscoop:?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En het is nogal afgezaagd.
Boooooooooooooooooooooooooooooooooowlen.quote:
wat is het verschil tussen dat en gewoon printscreen dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Neem je screenshots met Alt (links) + PrtScr./.
ooh.. bowlenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boooooooooooooooooooooooooooooooooowlen.
Ik kan het niet![]()
Die ballen die ik gooi, komen zelfs in de baan ernaast.
gaaf nummer trouwensquote:
Dus dat gaat leuk worden..quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Syb-rund. het volgende:
weet je wat jij moet doen 4ebe, iemand meenemen die nog slechter is in bowlen dan jij![]()
het liefst zo een persoon die in plaats van rollen de bal gewoon de baan op smijt
Heb een keer zo'n bal op m'n dikke teen laten vallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef Syb-rund. het volgende:
weet je wat jij moet doen 4ebe, iemand meenemen die nog slechter is in bowlen dan jij![]()
het liefst zo een persoon die in plaats van rollen de bal gewoon de baan op smijt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n bal op m'n dikke teen laten vallen.
Kon een paar weken lang geen schoen aan omdat m'n nagel eraf lag.![]()
dit! (zonder dat nagel gedeelte, daar hebben melkdrinkerts geen last van)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb een keer zo'n bal op m'n dikke teen laten vallen.
Kon een paar weken lang geen schoen aan omdat m'n nagel eraf lag.![]()
boeiendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, en dan die verplichte stinkschoenen die al 39383747 mensen aangehad hebben.
Clownschoenen zijn het ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Owja, en dan die verplichte stinkschoenen die al 39383747 mensen aangehad hebben.
Jij ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit! (zonder dat nagel gedeelte, daar hebben melkdrinkerts geen last van)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
boeiend
wanneer ga je bowlen? ik ken toevallig een slechte bowler die in den haag studeert, misschien wil hij wel met je mee ballen
oh morgen al![]()
ja, maar ik bedenk me net dat het iemand anders was die bal kloterig aangaf, en op mijn teen liet stuiterenquote:
Er was ook iemand met een fobie voor augurken.quote:
zotheid daar heb ik geen msn van, dus die ''ken '' ik niet bij wijze van spreke.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vies, net als huurschaatsen![]()
Ik ga altijd ruiken en dat moet ik juist niet doen...
ZH?
Ik heb wel zh's msnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zotheid daar heb ik geen msn van, dus die ''ken '' ik niet bij wijze van spreke.
neenee, gewoon een oudklasgenoot
Typ "reincarnatie Hitler" in bij Google afbeeldingen (voorkeuren uitschakelen) en je vindt ZH vanzelf.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zotheid daar heb ik geen msn van, dus die ''ken '' ik niet bij wijze van spreke.
neenee, gewoon een oudklasgenoot
...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Typ "reincarnatie Hitler" in bij Google afbeeldingen (voorkeuren uitschakelen) en je vindt ZH vanzelf.![]()
Nou dat valt best tegenquote:
die is er allang af hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En haal die memo van je beeldscherm.
Dat stond anders zo raarquote:
wat jammer dat ie pas afgaat als jij binnenkomtquote:
NOU, trap afquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik geef de sc vandaag nog één kans als geile nacht slowchat!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
Aantal posts: 22116 (gemiddeld 30 per dag)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef Syb-rund. het volgende:
6025 (gemiddeld 8 per dag)
jeses, wat zijn het er oppeens veel
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
8 per dag is niet zo veel. netjes. ik zit nu op 34 per dag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef Syb-rund. het volgende:
6025 (gemiddeld 8 per dag)
jeses, wat zijn het er oppeens veel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aantal posts: 22116 (gemiddeld 30 per dag)
En de helft van de tijd dat ik geregistreerd ben was ik niet eens actiefdus zo'n 60 per dag, hoe bedoel je geen leven
gefeliciteerd, verjaardagpics graag naar ajfcajos@hossel.net sturenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
dankjewel. Mn moeder denkt dat jij verliefd bent op mn zusje.
komt voor elkaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gefeliciteerd, verjaardagpics graag naar ajfcajos@hossel.net sturen
ik had 6 maanden geleden gemiddeld 1 per dag, dus neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
8 per dag is niet zo veel. netjes. ik zit nu op 34 per dag.
ben je dat niet danquote:
ach, geniet er nog van, straks ga je studeren en word je uiteindelijk een loonslaafquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aantal posts: 22116 (gemiddeld 30 per dag)
En de helft van de tijd dat ik geregistreerd ben was ik niet eens actiefdus zo'n 60 per dag, hoe bedoel je geen leven
Ja dan vind ik dat morgenochtend weer terug in de tuin. Serieus, als je dan stiekem drank drinkt, leg de fles dan niet in de tuinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef bloodysunday het volgende:
Je moet je zusje een fles martini geven, kan je lachen.
Vet ding.quote:
Hosselboy1001 zou dan ook verliefd op je zusje moeten zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ben je dat niet dan?
Ze zei zo, waarom ging luc de hele tijd met dr varen. Dus ik zeg zo ja hij is verliefd op dr.
daar komt de bass vandaanquote:
hehe geniaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vet ding.Zoiets moet ik ook hebben, want ik kom mijn nest echt niet uit.
![]()
Zoiets helpt ook wel denk ik:
Denk dat ik me dat maar eens ga halen.
Trek je toch de stekker eruitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Marurk het volgende:
[..]
Vet ding.Zoiets moet ik ook hebben, want ik kom mijn nest echt niet uit.
![]()
Zoiets helpt ook wel denk ik:
Denk dat ik me dat maar eens ga halen.
Gisterennacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst stomende seks gehad?
ik heb het vermoeden dat ze er nu ijverig mee bezig isquote:
die moet eens ipv van samen kinders uitpoepen met zijn vrouw, weer een nieuwe show gaan makenquote:
Multitaskenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden dat ze er nu ijverig mee bezig is
Die ontkenning is iets te overdrevenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ontkenning is iets te overdreven
Ik zeg aye hij is verliefd op dr!
neinundneunzigluft Ballonsquote:
moet wel, en moeders hebben altijd gelijk! (iig dat beweer tdie van mij altijd)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ontkenning is iets te overdreven
Ik zeg aye hij is verliefd op dr!
Nee ik was recensies aan het lezen op hookers.nlquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb het vermoeden dat ze er nu ijverig mee bezig is
Ja maar z'n moeder vroeg het en SA antwoorde dat antwoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet wel, en moeders hebben altijd gelijk! (iig dat beweer tdie van mij altijd)
Niet best..quote:
Nope. Maarja, als ik het echt zou willen zou ik nu ook wel naar iemand toe kunnen gaan die er wel zin in heeft maar of dat nou dé oplossing isquote:
Discussieforum voor klanten van prostituees in Nederland en Belgie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik was recensies aan het lezen op hookers.nl!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja maar z'n moeder vroeg het en SA antwoorde dat antwoord
Waarom ga ik hier überhaubt op in![]()
13.gif
Bijna altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
moet wel, en moeders hebben altijd gelijk! (iig dat beweer tdie van mij altijd)
Omdat je verliefd bent maar dat desperate wil ontkennen omdat je toch niet het zusje van een goede vriend kan neuken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom ga ik hier überhaubt op in![]()
13.gif
Succesjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nope. Maarja, als ik het echt zou willen zou ik nu ook wel naar iemand toe kunnen gaan die er wel zin in heeft maar of dat nou dé oplossing isik moet tijd steken in het vinden van de perfecte persoon
ah wat liefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bijna altijd
[..]
Omdat je verliefd bent maar dat desperate wil ontkennen omdat je toch niet het zusje van een goede vriend kan neuken!
Maar stiekem zou je niks anders willen doen dan jou vleesch in haar vleesch stoppen!!______!
Stop maar met zoeken danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik moet tijd steken in het vinden van de perfecte persoon
Ik heb serieus geen idee waar het over gaat maar zag de perfecte persoon blabla staan.quote:
Ik ga er niet eens op klikkenquote:
potverdorie, nostalgie! veronica vrijdag in de late uurtjes!quote:
Wat een kankerbeest was dat altijd.quote:
Dankjequote:
Omdat het hilarisch isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah wat lief![]()
![]()
zeg bt.. waarom lees jij recensies op die dubieuze site![]()
Oeh, seksenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een kankerbeest was dat altijd.
Wat een rotstemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
potverdorie, nostalgie! veronica vrijdag in de late uurtjes!
Ze zijn er geiler geweest, geloof mequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef 3lmo het volgende:
Nou BT, het lukt je nog aardig met een 'geil' nachttopic creëren.
Wanneerquote:
ik zou anders niet weten hoe iemand anders zulke moppen zo goed kan vertellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een rotstem![]()
This mijn humor niet
Nou ja...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zou anders niet weten hoe iemand anders zulke moppen zo goed kan vertellen
24 mei?quote:
Op een zondag, hoe rebels.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
[KLB SM SC #225] Strakke zijden sjaaltjes :9
Dit topic bijvoorbeeldmet Noorsbloed
ik mis die gozer.
Toen waren er nog veel kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
ik mis die gozer.
Heb ik daar gepost? Anders was ik gebanned denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen waren er nog veel kwaliteitsusers
Ja he? Daar baal ik ook een beetje van, het niveau is echt wel gedaaldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Toen waren er nog veel kwaliteitsusers
Het is echt duidelijk véél minder geworden ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja he? Daar baal ik ook een beetje van, het niveau is echt wel gedaald!
Gebanned denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb ik daar gepost? Anders was ik gebanned denk ik.
Ja ik baal dat ik niet actief was in dat tijdperk. Toen was ik nog een KLB wandererquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja he? Daar baal ik ook een beetje van, het niveau is echt wel gedaald!
Toen was ik gebannedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Breathtaking het volgende:
ik mis die gozer.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd Arme bt.
Wel toevallig dat de SC leeg loopt als BT altijd weg gaat.
Zo'n gemeen kreng die Fas!quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja zo tragisch. Zo geweldig is ze nu ook weer niet
.
Dus waar gaan we 't over hebben?
Ik dacht dat jij een oldie was?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Gebanned denk ik![]()
[..]
Ja ik baal dat ik niet actief was in dat tijdperk. Toen was ik nog een KLB wanderer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |