Jij niet dan?quote:
Misschien dit proberen op te lossen. Heb je gewoon wat mp3tjes gebrand, of gebrand als audiocd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef sinadO het volgende:
Dan zeg je, downloaden en branden. Ja, dat kan, maar mijn cd speler lust geen gebrande cd's en mijn laptop klinkt niet al te best..
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Misschien dit proberen op te lossen. Heb je gewoon wat mp3tjes gebrand, of gebrand als audiocd.
Neuh, allemaal legaal hèquote:
Alsof jij het verschil tussen cd-spelers kunt horen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...
Een cd-speler die gebrande cd's niet kan lezen? Wat voor een prehistorisch apparaat heb jij dan:'). Cd-spelers van tegenwoordig gaan eerder over hun nek van originele cd's met ranzige kopieerbeveiligingen dan gebrande cd's.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef sinadO het volgende:
Goed, er is dus een nieuwe CD uit van Devin Townsend. 'Ki', de eerste uit zijn vierdelige reeks 'Devin Townsend Project'.
HIer zit ik dus al heel lang op te wachten en hij is gister uitgekomen. Nu kan ik hem bestellen of gaan halen maar ik las dus dat er volgend jaar een boxset uitkomt van alle vier de cd's met vier bonusdiscs en nog meer zooi. Sowieso niet slim om nu al aan te kondigen denk ik dan, maar goed.![]()
En wat nu dan? Kopen en dan zeker weten dat ik hem volgend jaar nog eens kopen moet? En de andere drie, die dit jaar nog gaan komen?
Dan zeg je, downloaden en branden. Ja, dat kan, maar mijn cd speler lust geen gebrande cd's en mijn laptop klinkt niet al te best..
Klacht: Devin Townsend kondigt nu al een luxe boxset aan met vier albums en nu weet ik niet of ik de losse albums nog moet kopen, want ik weet niet wat er precies in die boxset zit.
dat hangt natuurlijk af van wat voor set TS heeft staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
Alsof jij het verschil tussen cd-spelers kunt horen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ja kweenie, ben je pauper of zo?quote:
Knoop gewoon de dac aan je PC, ding eet vast wel iets je pc uitpoepen kanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...
Ik heb geen digitale uitgang op mijn laptop.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Knoop gewoon de dac aan je PC, ding eet vast wel iets je pc uitpoepen kan
Ok.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan jij helemaal niet
jij niet danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
je kan die dingen al kopen voor 20eu ofzo, dat is echt geen investeringquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale uitgang op mijn laptop.
Ik heb zo'n kleine netbook, daar kan je volgens mij helemaal niets aan DIY'en.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef zquing het volgende:
[..]
je kan die dingen al kopen voor 20eu ofzo, dat is echt geen investering
Je hebt liever dat het niet bekend is, jij 4 cd's koopt en vervolgens pas over de boxset hoort? Ik vind het wel netjes dat ze het nu alvast aankondigen, zodat mensen zelf de afweging kunnen maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef sinadO het volgende:
Sowieso niet slim om nu al aan te kondigen denk ik dan, maar goed.![]()
Een echte baas-audiofiel moet ook niets van gebrande meuk hebben, die wil alles origineel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef Rasher het volgende:
TS is audiofiel maar heeft cd spelers die niet eens gefikte cd's kunnen afspelen.
Nee ik vind het uitstekend dat ze dat doen maar vanuit een financieel perspectief (winst en zo) is het niet erg handig van ze.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hebt liever dat het niet bekend is, jij 4 cd's koopt en vervolgens pas over de boxset hoort? Ik vind het wel netjes dat ze het nu alvast aankondigen, zodat mensen zelf de afweging kunnen maken.
Een echte baas-audiofiel heeft alles op cassettebandjes staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een echte baas-audiofiel moet ook niets van gebrande meuk hebben, die wil alles origineel.
Maar het niet doen is ook niet echt goed voor ze wanneer fans zich bestolen voelen wanneer de boxset uitkomt en ze alles al hebben gekocht. Ik heb een hekel aan dergelijke dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee ik vind het uitstekend dat ze dat doen maar vanuit een financieel perspectief (winst en zo) is het niet erg handig van ze.
Dus jij wil met een stalen gezicht beweren dat er helemaal géén klankmatig verschil kan zijn tussen pakweg dit:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk zinsbegoocheling.
SACD, worden die nog gemaakt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus jij wil met een stalen gezicht beweren dat er helemaal géén klankmatig verschil kan zijn tussen pakweg dit:
[ afbeelding ]
... en dit:
[ afbeelding ]
Niet die jij kunt horen. Zoals verschillende wetenschappelijk verantwoorde blinde luistertests op diverse audiofora (hear.nl, hififorum.nl) hebben uitgewezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dus jij wil met een stalen gezicht beweren dat er helemaal géén klankmatig verschil kan zijn tussen pakweg dit:
[ afbeelding ]
... en dit:
[ afbeelding ]
??
Fuck cd's.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een echte baas-audiofiel moet ook niets van gebrande meuk hebben, die wil alles origineel.
Echt, wat jij wil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef solyaris het volgende:
[..]
Niet die jij kunt horen. Zoals verschillende wetenschappelijk verantwoorde blinde luistertests op diverse audiofora (hear.nl, hififorum.nl) hebben uitgewezen.
Goed punt. Maar kopen audiofiel-bazen dan niks via iTunes ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Deze in ieder geval niet...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Goed punt. Maar kopen audiofiel-bazen dan niks via iTunes ofzo?
Doe maar stoer.quote:
Hij heeft gewoon geen zin in een offtopic discussie. Dat jij door blijft gaan, bewijst enkel dat jij graag stoer wil doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef solyaris het volgende:
[..]
Doe maar stoer.Natuurkunde blijft natuurkunde.
![]()
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10082.0
http://www.hear.nl/forums/index.php?s=252976b82c96b4cb966b6710040950ed&showtopic=10586&st=0
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=7326.0
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=10650.0
http://www.hififorum.nl/index.php?topic=13044.0
Je bedoelt dus het verschil tussen SACD en CD? Zal er ongetwijfeld zijn. Maar ik ben wel benieuwd naar de linkjes die aantonen dat de cd-speler niet uitmaakt voor het geluidskwaliteitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
... en dit:
[ afbeelding ]
??
Ik vind dit getuigen van een zeer creatieve geest. Hulde voor je denkwijze.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Oplossing: Ipv nu zijn cd's te kopen, een soortgelijke iets minder goede artiest zoeken, daar wel de cdtjes van kopen, die luisteren en dan wordt je verlangen naar de cdbox veel groter omdat die ene artiest net niet kan tippen aan die Devin en daarom superblij zijn met je aankoop van de luxe cdbox als die uit is![]()
Ik doe dat zelf altijd zo namelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vind dit getuigen van een zeer creatieve geest. Hulde voor je denkwijze.![]()
Echter is Devin als artiest zó uniek dat ik echt niemand kan bedenken die als 'soortgelijk' aangemerkt kan worden.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik wilde met die tweede foto een voorbeeld geven van een dure en hoogwaardige cd speler. Dat er toevallig ook SACD's in kunnen is niet relevant. Ik weet niet eens 100% zeker of deze speler gewone cd's leest of alleen SACD maar dat is, nogmaals, niet relevant. Het was maar een indicatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef fart het volgende:
[..]
Je bedoelt dus het verschil tussen SACD en CD? Zal er ongetwijfeld zijn. Maar ik ben wel benieuwd naar de linkjes die aantonen dat de cd-speler niet uitmaakt voor het geluidskwaliteit.
/Edit: Ah, thnx Solyaris
Ik heb zelf dit ding gehad:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik wilde met die tweede foto een voorbeeld geven van een dure en hoogwaardige cd speler. Dat er toevallig ook SACD's in kunnen is niet relevant. Ik weet niet eens 100% zeker of deze speler gewone cd's leest of alleen SACD maar dat is, nogmaals, niet relevant. Het was maar een indicatie.
Blijkbaar vind je het zo'n goede artiest, dan is het toch niet erg om alvast ff een cd'tje aan te schaffen en later de box te kopen?quote:
quote:
Het zijn 4 cd's.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:34 schreef Rasher het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je het zo'n goede artiest, dan is het toch niet erg om alvast ff een cd'tje aan te schaffen en later de box te kopen?
Ja, het zijn idd vier cd's. Vier x 12 euro = 48 euro. Als ik dan ook nog die box moet kopen die waarschijnlijk 50 of 60 euro kost...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het zijn 4 cd's.
Maar ik zou het allicht ook doen. Vervolgens de box kopen als het de moeite waard is en de losse cd's weggeven als cadeautje ofzo. Altijd handig om wat cadeaus achter de hand te hebben voor onverwachte verjaardagen.
En als je voor die 4 cd's een ander doel kunt vinden, bespaar je dan weer geld. Ik geef mensen graag muziek voor hun verjaardag. Als ik dan deze cd's zou kopen en later zou weggeven, zou ik dus ook weer 4 keer de prijs van een cd besparen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, het zijn idd vier cd's. Vier x 12 euro = 48 euro. Als ik dan ook nog die box moet kopen die waarschijnlijk 50 of 60 euro kost...
Ik snap je, alleen ben ik qua muzieksmaak de 'afwijkende' in mijn kennissenkring...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En als je voor die 4 cd's een ander doel kunt vinden, bespaar je dan weer geld. Ik geef mensen graag muziek voor hun verjaardag. Als ik dan deze cd's zou kopen en later zou weggeven, zou ik dus ook weer 4 keer de prijs van een cd besparen.
Nieuwe vrienden zoeken of ze een beetje smaak bijbrengen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik snap je, alleen ben ik qua muzieksmaak de 'afwijkende' in mijn kennissenkring...
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik snap je, alleen ben ik qua muzieksmaak de 'afwijkende' in mijn kennissenkring...
Niemand heeft jou gedwongen die cd's te kopen, dat heb je helemaal zelf gedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Pacifico het volgende:
CD kopen...
CD
Je wilt graag opgelicht worden door de maatschappij die dit uitbrengt? Dat hebben ze al die jaren gedaan, en ons uitgebuit voor, wat koste ookalweer een CD? fl. 42,95,- ?
Dit rechtvaardigd het downloaden heden ten dage, we pakken nu terug wat zij van ons hebben afgepakt: geld.
"De maatschappij, dat ben jij"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Pacifico het volgende:
CD kopen...
CD
Je wilt graag opgelicht worden door de maatschappij die dit uitbrengt? Dat hebben ze al die jaren gedaan, en ons uitgebuit voor, wat koste ookalweer een CD? fl. 42,95,- ?
Dit rechtvaardigd het downloaden heden ten dage, we pakken nu terug wat zij van ons hebben afgepakt: geld.
Jij koopt cd's ook echt voor 43 gulden en/of het equivalent daarvan in euro's? Dan láát je je naaien en verdien je niet beter. Ki kost mij 12 euro, dus een gulden of 26.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Pacifico het volgende:
CD kopen...
CD
Dat rechtvaardigd oplichting nog niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niemand heeft jou gedwongen die cd's te kopen, dat heb je helemaal zelf gedaan.
Neuh, dat waren toen de actuele prijzen. Bovendien hadden mensen geen keus, of je kocht een CD, of je kocht het niet. Indien wel, dan werd je genaaid, oftewel je werd voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij koopt cd's ook echt voor 43 gulden en/of het equivalent daarvan in euro's? Dan láát je je naaien en verdien je niet beter. Ki kost mij 12 euro, dus een gulden of 26.
Toen? Wanneer is toen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:16 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Neuh, dat waren toen de actuele prijzen. Bovendien hadden mensen geen keus, of je kocht een CD, of je kocht het niet. Indien wel, dan werd je genaaid, oftewel je werd voor het blok gezet.
Ah, zo. Lastige situatiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, het zijn idd vier cd's. Vier x 12 euro = 48 euro. Als ik dan ook nog die box moet kopen die waarschijnlijk 50 of 60 euro kost...
Met oplichting heeft het dan ook niks te maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigd oplichting nog niet.
Nee? Hoe noem je het dan? Als de massaproductie van een CD zelf op een paar centen in die tijd neerkwam? En er dan het 1000-voudige voor gaan vragen? En de koper geen keus heeft, omdat dit zowat de enige geluidsdrager was in die tijd wat voor handen was? Productie van vinyl was immers gestopt, en cassettebandjes waren er niet in overvloed, en de kwaliteit ervan bagger?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met oplichting heeft het dan ook niks te maken.
Dat zit al bij die prijs in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou het in jouw geval afzetting noemen.
En je vergeet bij de kostprijs nog een aantal zaken. Muziek moet ingespeeld worden in een professionele studio, afgemixt door professionele producers, promotie, distributie, detailhandel, noem maar op.
Die berekening zou ik graag eens zien.quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kosten++cd+productie&meta=quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die berekening zou ik graag eens zien.
aansluiten via usbquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kleine netbook, daar kan je volgens mij helemaal niets aan DIY'en.
Je ziet, dat gaat hem echt niet worden.
Devin heeft zelf een studio en is producer. Promotie gaat via z'n site en verkoop ook voor een groot deelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou het in jouw geval afzetting noemen.
En je vergeet bij de kostprijs nog een aantal zaken. Muziek moet ingespeeld worden in een professionele studio, afgemixt door professionele producers, promotie, distributie, detailhandel, noem maar op.
Devin is geniaal en ik gun het hem gewoon veel geld te verdienen met zijn muziek. Maar ik koop een cd maar één keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:46 schreef napalmpje het volgende:
[..]
Devin heeft zelf een studio en is producer. Promotie gaat via z'n site en verkoop ook voor een groot deel
Daarom.. maar zoveel geld verdient hij niet denk ik. Maar als je je klanten gesigneerde kerstkaarten stuurt dan ben je sowieso al coolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Devin is geniaal en ik gun het hem gewoon veel geld te verdienen met zijn muziek. Maar ik koop een cd maar één keer.
Met alle respect maar een topic lezen is ook een kunst he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Serendipity. het volgende:
Brand die cd als een audio-cd en niet als een data-cd. Het speelt dan overal af.
Meer dan 80 posts, geen interessante onderwerp en jij verwacht dat ik het hele topic doorlees?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met alle respect maar een topic lezen is ook een kunst he?
Wel interessant genoeg om te posten toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:59 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Meer dan 80 posts, geen interessante onderwerp en jij verwacht dat ik het hele topic doorlees?.
Als het nou nog grappig was...quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar jij allemaal bij stil staat, ongelofelijk.
DILLEMA DILLEMA ZEG
Woaw! Dat er zulke intelligente mensen op Fok! ronddwaalden zeg. Één korte reactie en meteen een heel topic opgelost!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Koop gewoon dat album voor ¤9,90 op cdwow.nl en koop 'm volgend jaar nog een keer.
Opgelost, slotje.
Dat dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Koop gewoon dat album voor ¤9,90 op cdwow.nl en koop 'm volgend jaar nog een keer.
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
TS geeft 4000 euro uit aan een cd-speler en die kan niet eens gebrande cd's aan![]()
![]()
En dat dus. Wel duizenden euro's uitgeven aan audio apparatuur, maar zeikerig doen om een CD van een tientjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Opgelost, slotje.
Ja maar dat klinkt ook nergens naar he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs m'n Pioneer van 15 jaar oud kan gebrande CD's afspelen.. nee wacht: zelfs een Blokker ding van 10 euro kan gebrande CD's/CDRW afspelen en als bonus ook vaak nog MP3.
Hihi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Woaw! Dat er zulke intelligente mensen op Fok! ronddwaalden zeg. Één korte reactie en meteen een heel topic opgelost!
Het klinkt in ieder geval wel beter dan wanneer je een CD speler hebt die het helemaal niet kan afspelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt ook nergens naar he?
Als je eenmaal een bepaald niveau gewend bent kun je niet meer terug...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval wel beter dan wanneer je een CD speler hebt die het helemaal niet kan afspelen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef sinadO het volgende:
Overigens maakt Devin meestal metal maar is dit album opvallend rustig. Heb het zojuist helemaal geluisterd via de iPod op de stereo (wat een KUT kwaliteit ook eigenlijk, die iPod....) en het is wel ff wennen...
Lineout als in, via een dock? Ja, die heb ik niet. Ik heb overigens een oud model iPod Video, als dat nog wat uitmaakt. Die had ik ook al twee jaar of zo niet meer gebruikt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
moet je ook de lineout gebruiken, die is prima
Een geweldige cd speler die geen gebrande cd's leest (die ik overigens ook niet heb, wel meer dan 2000 originelen) en een iPod die geheel volgens verwachting kut klinkt op een überstereo. Vul zelf maar in...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef koemleit het volgende:
als ik het goedbegrijp is TS een audiofiel met allemaal rommel apperatuur?
Die oude video's zijn prima te gebruiken als goede source, google op imodquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lineout als in, via een dock? Ja, die heb ik niet. Ik heb overigens een oud model iPod Video, als dat nog wat uitmaakt. Die had ik ook al twee jaar of zo niet meer gebruikt...
Interessant maar...... $250 vind ik aan de dure kant om een iPod te laten aanpassen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Die oude video's zijn prima te gebruiken als goede source, google op imod
Doe eens onderbouwen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind dit maar een opschep topic.
Omdat jij werkelijk geen kans onbenut laat om even te laten weten dat je een over de top stereotoren op je kamer hebt staan.quote:
Kamer = eigen huis.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Omdat jij werkelijk geen kans onbenut laat om even te laten weten dat je een over de top stereotoren op je kamer hebt staan.
Jij koopt cd'squote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kamer = eigen huis.
Daarnaast: ik laat genoeg kansen onbenut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |