Woaw! Dat er zulke intelligente mensen op Fok! ronddwaalden zeg. Één korte reactie en meteen een heel topic opgelost!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Koop gewoon dat album voor ¤9,90 op cdwow.nl en koop 'm volgend jaar nog een keer.
Opgelost, slotje.
Dat dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Koop gewoon dat album voor ¤9,90 op cdwow.nl en koop 'm volgend jaar nog een keer.
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Agiath het volgende:
TS geeft 4000 euro uit aan een cd-speler en die kan niet eens gebrande cd's aan![]()
![]()
En dat dus. Wel duizenden euro's uitgeven aan audio apparatuur, maar zeikerig doen om een CD van een tientjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef Smart_ass het volgende:
Opgelost, slotje.
Ja maar dat klinkt ook nergens naar he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zelfs m'n Pioneer van 15 jaar oud kan gebrande CD's afspelen.. nee wacht: zelfs een Blokker ding van 10 euro kan gebrande CD's/CDRW afspelen en als bonus ook vaak nog MP3.
Hihi.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Woaw! Dat er zulke intelligente mensen op Fok! ronddwaalden zeg. Één korte reactie en meteen een heel topic opgelost!
Het klinkt in ieder geval wel beter dan wanneer je een CD speler hebt die het helemaal niet kan afspelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt ook nergens naar he?
Als je eenmaal een bepaald niveau gewend bent kun je niet meer terug...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval wel beter dan wanneer je een CD speler hebt die het helemaal niet kan afspelen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef sinadO het volgende:
Overigens maakt Devin meestal metal maar is dit album opvallend rustig. Heb het zojuist helemaal geluisterd via de iPod op de stereo (wat een KUT kwaliteit ook eigenlijk, die iPod....) en het is wel ff wennen...
Lineout als in, via een dock? Ja, die heb ik niet. Ik heb overigens een oud model iPod Video, als dat nog wat uitmaakt. Die had ik ook al twee jaar of zo niet meer gebruikt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:49 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
moet je ook de lineout gebruiken, die is prima
Een geweldige cd speler die geen gebrande cd's leest (die ik overigens ook niet heb, wel meer dan 2000 originelen) en een iPod die geheel volgens verwachting kut klinkt op een überstereo. Vul zelf maar in...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef koemleit het volgende:
als ik het goedbegrijp is TS een audiofiel met allemaal rommel apperatuur?
Die oude video's zijn prima te gebruiken als goede source, google op imodquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lineout als in, via een dock? Ja, die heb ik niet. Ik heb overigens een oud model iPod Video, als dat nog wat uitmaakt. Die had ik ook al twee jaar of zo niet meer gebruikt...
Interessant maar...... $250 vind ik aan de dure kant om een iPod te laten aanpassen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef zquing het volgende:
[..]
Die oude video's zijn prima te gebruiken als goede source, google op imod
Doe eens onderbouwen?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:27 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind dit maar een opschep topic.
Omdat jij werkelijk geen kans onbenut laat om even te laten weten dat je een over de top stereotoren op je kamer hebt staan.quote:
Kamer = eigen huis.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Omdat jij werkelijk geen kans onbenut laat om even te laten weten dat je een over de top stereotoren op je kamer hebt staan.
Jij koopt cd'squote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kamer = eigen huis.
Daarnaast: ik laat genoeg kansen onbenut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |