Ah, zo. Lastige situatiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, het zijn idd vier cd's. Vier x 12 euro = 48 euro. Als ik dan ook nog die box moet kopen die waarschijnlijk 50 of 60 euro kost...
Met oplichting heeft het dan ook niks te maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigd oplichting nog niet.
Nee? Hoe noem je het dan? Als de massaproductie van een CD zelf op een paar centen in die tijd neerkwam? En er dan het 1000-voudige voor gaan vragen? En de koper geen keus heeft, omdat dit zowat de enige geluidsdrager was in die tijd wat voor handen was? Productie van vinyl was immers gestopt, en cassettebandjes waren er niet in overvloed, en de kwaliteit ervan bagger?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met oplichting heeft het dan ook niks te maken.
Dat zit al bij die prijs in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou het in jouw geval afzetting noemen.
En je vergeet bij de kostprijs nog een aantal zaken. Muziek moet ingespeeld worden in een professionele studio, afgemixt door professionele producers, promotie, distributie, detailhandel, noem maar op.
Die berekening zou ik graag eens zien.quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kosten++cd+productie&meta=quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die berekening zou ik graag eens zien.
aansluiten via usbquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kleine netbook, daar kan je volgens mij helemaal niets aan DIY'en.
Je ziet, dat gaat hem echt niet worden.
Devin heeft zelf een studio en is producer. Promotie gaat via z'n site en verkoop ook voor een groot deelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou het in jouw geval afzetting noemen.
En je vergeet bij de kostprijs nog een aantal zaken. Muziek moet ingespeeld worden in een professionele studio, afgemixt door professionele producers, promotie, distributie, detailhandel, noem maar op.
Devin is geniaal en ik gun het hem gewoon veel geld te verdienen met zijn muziek. Maar ik koop een cd maar één keer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:46 schreef napalmpje het volgende:
[..]
Devin heeft zelf een studio en is producer. Promotie gaat via z'n site en verkoop ook voor een groot deel
Daarom.. maar zoveel geld verdient hij niet denk ik. Maar als je je klanten gesigneerde kerstkaarten stuurt dan ben je sowieso al coolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Devin is geniaal en ik gun het hem gewoon veel geld te verdienen met zijn muziek. Maar ik koop een cd maar één keer.
Met alle respect maar een topic lezen is ook een kunst he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Serendipity. het volgende:
Brand die cd als een audio-cd en niet als een data-cd. Het speelt dan overal af.
Meer dan 80 posts, geen interessante onderwerp en jij verwacht dat ik het hele topic doorlees?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Met alle respect maar een topic lezen is ook een kunst he?
Wel interessant genoeg om te posten toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:59 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Meer dan 80 posts, geen interessante onderwerp en jij verwacht dat ik het hele topic doorlees?.
Als het nou nog grappig was...quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Waar jij allemaal bij stil staat, ongelofelijk.
DILLEMA DILLEMA ZEG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |