Normaal wel, maar ik zit waarschijnlijk ondergedoken bij familie in het Westen van het land, dat weekend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef sneakypete het volgende:
Gaan er nog meer mensen vanuit het Zuiden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, weet ik. de Bekeerde Suster is op wandelafstand van het CS. Een rustiger alternatief is Ot & Sien in Noord, even met de pont over en je bent er.
De belastingdienst heeft je op de korrel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 05:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik zit waarschijnlijk ondergedoken bij familie in het Westen van het land, dat weekend.
Nee, zo ver ik weet doe ik alles volgens het boekje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft je op de korrel?
Ik kom ook.quote:
Ik heb de stad alvast beplakt met antiracismeposters en je wordt opgewacht door een groepje wereldverbeteraars.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan niet.Er is iets tussengekomen wat voorrang geniet.
Eigen meet? Welnee. Ik heb alleen het balletje opgegooid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
![]()
Hij kan niet op zijn eigen meet komen
Zoals ik al eerder heb aangegeven zal ik er niet bij zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef Reya het volgende:
Jij ging toch bij de vriendin zitten, of zijn de plannen weer gewijzigd?
Het lijkt mij nu nog wat ad-hoc inderdaad, mij maakt het niet uit want ik kan om 15 uur wel op Amsterdam CS zijn, maar hoe zit het met mensen die bijvoorbeeld met de auto komen of nog niet om 15 uur in Amsterdam kunnen zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Waar is het nou eigenlijk precies? En hoe laat staat het bier koud?
* freako steekt hand opquote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie komen er trouwens? Allemaal even je hand opsteken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |