Ik lus geen bier.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:42 schreef Boze_Appel het volgende:
In navolging op het planningstopic, het vervolg met een datum in het topic.![]()
Babbel hier over hoe slecht de datum is gekozen, waarom je niet naar stad X wil omdat je in het oosten van ons kikkerlandje leeft of waarom je het heel gezellig lijkt om een biertje te drinken met allesverbieder EchtGaaf.
Het valt te prijzen dat je geen kannibaal bentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:41 schreef du_ke het volgende:
Ik lust wel bier maar geen pollers. Dus ik sla over denk ik
Over whisky praten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:59 schreef Reya het volgende:
27 juni, in Amsterdam, ergens 's middags afspreken, pub, wat eten, wat drinken, over politiek of whisky praten.
Een ja op handje schudden met ranzige punkert.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:24 schreef sneakypete het volgende:
Amsterdam vind ik nog steeds een onzalige keus, maar dat is dan maar niet anders.
Een zeer waarschijnlijke ja.
Ik ruik niet naar een punker hoor, en heb ook geen hanekam oid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een ja op handje schudden met ranzige punkert.
Met B_A en DS4 erbij, dan wordt het wel een leuk gezelschapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik ruik niet naar een punker hoor, en heb ook geen hanekam oid.
Wel bakkebaarden en tattoeages, ik lijk meer op iets tussen een rockabilly en een skinhead in, zonder al te overdreven kledij.
Nog meer metalheads.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:23 schreef Lyrebird het volgende:
In een heel ver verleden luisterde ik alleen maar naar reggae. Maar vreemd genoeg had het luisteren naar die muziek een zeer negatieve invloed op mijn schoolcijfers. Met metal gingen die cijfers als een speer omhoog.
* Lyrebird luistert naar 'Overrated' van Helmetquote:
Het is jammer dat het ver weg is.....Ik heb best een brede smaak van muziekquote:Op zondag 24 mei 2009 01:50 schreef sneakypete het volgende:
Kom jij ook?
Heb ik het juist begrepen dat je van reggae houdt? Zie daar, ook met een opponent valt ergens over te praten.
Oudemanneclubje? Komen er allemaal sigaarrokende VVDers dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef Registratiedienst het volgende:
wordt zeker weer een oude mannenclubje?
Ik zit ook liever bij je vriendin, maar dat is geen reden om niet te komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heren, ga er maar vanuit dat ik er niet bij ben. Als ik de hele week van huis ben, zit ik in het weekend liever bij de vriendin.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit ook liever bij je vriendin, maar dat is geen reden om niet te komen.
Stiekum bij een tafeltje ernaast zitten zichzelf opvreten.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Monidique het volgende:
Misschien komt-ie wel, je zult 'm alleen niet herkennen.
ik waarschijnlijk (omgeving tilburg) et tu?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef sneakypete het volgende:
Gaan er nog meer mensen vanuit het Zuiden?
Een half uurtje naar het Westen, bij de Biesbosch in de buurt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk (omgeving tilburg) et tu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |