quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik kan niet.Er is iets tussengekomen wat voorrang geniet.
Eigen meet? Welnee. Ik heb alleen het balletje opgegooid.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
![]()
Hij kan niet op zijn eigen meet komen
Zoals ik al eerder heb aangegeven zal ik er niet bij zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:32 schreef Reya het volgende:
Jij ging toch bij de vriendin zitten, of zijn de plannen weer gewijzigd?
Het lijkt mij nu nog wat ad-hoc inderdaad, mij maakt het niet uit want ik kan om 15 uur wel op Amsterdam CS zijn, maar hoe zit het met mensen die bijvoorbeeld met de auto komen of nog niet om 15 uur in Amsterdam kunnen zijn?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Waar is het nou eigenlijk precies? En hoe laat staat het bier koud?
* freako steekt hand opquote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wie komen er trouwens? Allemaal even je hand opsteken.
De Bananenbar is altijd leuk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oke, zaterdag dus om 15 uur op Amsterdam CS. Een wat specifieker punt afspreken lijkt mij handiger, wie weet er een goed herkenbaar en specifiek punt op Amsterdam CS?
[..]
Het lijkt mij nu nog wat ad-hoc inderdaad, mij maakt het niet uit want ik kan om 15 uur wel op Amsterdam CS zijn, maar hoe zit het met mensen die bijvoorbeeld met de auto komen of nog niet om 15 uur in Amsterdam kunnen zijn?Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam dus ik weet geen goede cafe's.
Ik beslis niet, ik geef een suggestie.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alleen mensen die komen mogen meebeslissen.
Muziekgebouw aan het Ij heeft een terras.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is er niet iets in de zon langs het IJ? Het wordt 26 graden en het waait nauwelijks dus dat moet kunnen.
Okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:34 schreef Reya het volgende:
Volgensmij wordt het vooral zoeken naar een mooie terrasplek, aangezien een zaterdagmiddag, Amsterdam en mooi weer mij een redelijk recept lijkt voor drukte. Laatkomers kunnen evt. wel om mijn telefoonnummer vragen, dan kunnen de betreffende personen bellen om te vragen waar we zijn.
Niets is zeker, maar denk van wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:01 schreef Reya het volgende:
Sneakypete had volgensmij ook aangekondigd er te zullen zijn.
Waar hangt het vanaf? Van de windrichting?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef sneakypete het volgende:
Niets is zeker, maar denk van wel.
Lekker overzichtelijk groepje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:01 schreef Reya het volgende:
Lyrebird, Bolkesteijn, Hexagon, freako, HenriOsewoudt, ondergetekende. Sneakypete had volgensmij ook aangekondigd er te zullen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |