De Bananenbar is altijd leuk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Oke, zaterdag dus om 15 uur op Amsterdam CS. Een wat specifieker punt afspreken lijkt mij handiger, wie weet er een goed herkenbaar en specifiek punt op Amsterdam CS?
[..]
Het lijkt mij nu nog wat ad-hoc inderdaad, mij maakt het niet uit want ik kan om 15 uur wel op Amsterdam CS zijn, maar hoe zit het met mensen die bijvoorbeeld met de auto komen of nog niet om 15 uur in Amsterdam kunnen zijn?Ik ben zelf niet bekend in Amsterdam dus ik weet geen goede cafe's.
Ik beslis niet, ik geef een suggestie.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alleen mensen die komen mogen meebeslissen.
Muziekgebouw aan het Ij heeft een terras.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is er niet iets in de zon langs het IJ? Het wordt 26 graden en het waait nauwelijks dus dat moet kunnen.
Okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:34 schreef Reya het volgende:
Volgensmij wordt het vooral zoeken naar een mooie terrasplek, aangezien een zaterdagmiddag, Amsterdam en mooi weer mij een redelijk recept lijkt voor drukte. Laatkomers kunnen evt. wel om mijn telefoonnummer vragen, dan kunnen de betreffende personen bellen om te vragen waar we zijn.
Niets is zeker, maar denk van wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:01 schreef Reya het volgende:
Sneakypete had volgensmij ook aangekondigd er te zullen zijn.
Waar hangt het vanaf? Van de windrichting?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef sneakypete het volgende:
Niets is zeker, maar denk van wel.
Lekker overzichtelijk groepje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:01 schreef Reya het volgende:
Lyrebird, Bolkesteijn, Hexagon, freako, HenriOsewoudt, ondergetekende. Sneakypete had volgensmij ook aangekondigd er te zullen zijn.
Om 15:00 voor de AH To Go lijkt mij wel een plan. Volgens mij is er daar maar 1 van op Amsterdam CS en je staat niet zo in de drukte van passerende reizigers. Waar we dan naar toe gaan weet ik nog niet, ik ben verder niet bekend in Amsterdam. Wat mij betreft zoeken we een terras aan het water en redelijk in de buurt van het station zodat ieder 's avonds nog de weg terug weet te vinden.quote:
De kans is groot dat ik er om 15 uur ben, maar ik 's morgens nog wat andere zaken doen, het kan uitlopen dus vandaar dat ik een slag om de arm hou en anders staat iedereen maar te wachten op CS, en dat vind ik ook niet zo tof. Als ik niet bel, dan ben ik er gewoon om 15 uur, lat we het zo maar afspreken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Reya het volgende:
Wie komt er eigenlijk nog precies om drie uur? Enfin, dat zullen we voorlopig nog maar aanhouden. Ik zal je een PM sturen.
Ik ben er om drie uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Reya het volgende:
Wie komt er eigenlijk nog precies om drie uur?
Waarom kan hij dan niet kijken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Reya het volgende:
Het is sowieso wel praktisch omdat Lyrebird niet meer hier kan kijken en hij er vanuit gaat dat het om drie uur begint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |