Om 15:00 voor de AH To Go lijkt mij wel een plan. Volgens mij is er daar maar 1 van op Amsterdam CS en je staat niet zo in de drukte van passerende reizigers. Waar we dan naar toe gaan weet ik nog niet, ik ben verder niet bekend in Amsterdam. Wat mij betreft zoeken we een terras aan het water en redelijk in de buurt van het station zodat ieder 's avonds nog de weg terug weet te vinden.quote:
De kans is groot dat ik er om 15 uur ben, maar ik 's morgens nog wat andere zaken doen, het kan uitlopen dus vandaar dat ik een slag om de arm hou en anders staat iedereen maar te wachten op CS, en dat vind ik ook niet zo tof. Als ik niet bel, dan ben ik er gewoon om 15 uur, lat we het zo maar afspreken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Reya het volgende:
Wie komt er eigenlijk nog precies om drie uur? Enfin, dat zullen we voorlopig nog maar aanhouden. Ik zal je een PM sturen.
Ik ben er om drie uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Reya het volgende:
Wie komt er eigenlijk nog precies om drie uur?
Waarom kan hij dan niet kijken?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:11 schreef Reya het volgende:
Het is sowieso wel praktisch omdat Lyrebird niet meer hier kan kijken en hij er vanuit gaat dat het om drie uur begint.
Hij woont tegenwoordig in Japan, dus die kans lijkt me niet zo grootquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Misschien zit ie nu in het vliegtuig uit de VS bedenk ik mij net.
Je weet dat je niet komt.quote:
Hier nog eentje maar een werk-gerelateerde crisis gooide roet in het eten. Nu pas thuis dus dat gaat niet meer lukken, sorry jongens! maar dit was overmacht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:23 schreef Monidique het volgende:
Wel, het was even denken. Had eigenlijk wel gewild, hoor.
Jammer dat ik er niet bij was, had graag ns op de vrijheid geproost met je. Volgend jaar in Rotterdam!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het was gezellig hoor.We hadden wel op een iets hogere opkomst gerekend.
![]()
Ha, Rotterdam, daar ben ik ook voorstander van. Daar weet ik de weg tenminste.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Jammer dat ik er niet bij was, had graag ns op de vrijheid geproost met je. Volgend jaar in Rotterdam!
Hexagon, Reya, Bolkesteijn, Freako en Lyrebird. En lawaaierige New Zeelanders die met champagnekurken aan het schieten waren. En lekker bier.quote:
En Reya heeft de rit naar Enschede voltooid samen met dronken Tukkers die in Hilversum instapten in de trein.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hexagon, Reya, Bolkesteijn, Freako en Lyrebird. En lawaaierige New Zeelanders die met champagnekurken aan het schieten waren. En lekker bier.
quote:Op zondag 28 juni 2009 01:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Reya heeft de rit naar Enschede voltooid samen met dronken Tukkers die in Hilversum instapten in de trein.![]()
Hij is wel in een andere coupé gaan zitten na Amersfoort.quote:
Godzijdank had links nog de overhand. Ik was niet nodig.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hexagon, Reya, Bolkesteijn, Freako en Lyrebird. En lawaaierige New Zeelanders die met champagnekurken aan het schieten waren. En lekker bier.
Ah, ik heb wat gemist dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:52 schreef Montov het volgende:
Lyrebird trok het gemiddelde wel naar extreem rechts toe.
Dat was ook onze gezamenlijke conclusie gisteren.quote:Op zondag 28 juni 2009 11:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ik tel geen linksen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |