Oudemanneclubje? Komen er allemaal sigaarrokende VVDers dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:54 schreef Registratiedienst het volgende:
wordt zeker weer een oude mannenclubje?
Ik zit ook liever bij je vriendin, maar dat is geen reden om niet te komen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heren, ga er maar vanuit dat ik er niet bij ben. Als ik de hele week van huis ben, zit ik in het weekend liever bij de vriendin.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit ook liever bij je vriendin, maar dat is geen reden om niet te komen.
Stiekum bij een tafeltje ernaast zitten zichzelf opvreten.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:45 schreef Monidique het volgende:
Misschien komt-ie wel, je zult 'm alleen niet herkennen.
ik waarschijnlijk (omgeving tilburg) et tu?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef sneakypete het volgende:
Gaan er nog meer mensen vanuit het Zuiden?
Een half uurtje naar het Westen, bij de Biesbosch in de buurt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik waarschijnlijk (omgeving tilburg) et tu?
Normaal wel, maar ik zit waarschijnlijk ondergedoken bij familie in het Westen van het land, dat weekend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef sneakypete het volgende:
Gaan er nog meer mensen vanuit het Zuiden?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, weet ik. de Bekeerde Suster is op wandelafstand van het CS. Een rustiger alternatief is Ot & Sien in Noord, even met de pont over en je bent er.
De belastingdienst heeft je op de korrel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 05:44 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Normaal wel, maar ik zit waarschijnlijk ondergedoken bij familie in het Westen van het land, dat weekend.
Nee, zo ver ik weet doe ik alles volgens het boekje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:07 schreef Reya het volgende:
[..]
De belastingdienst heeft je op de korrel?
Ik kom ook.quote:
Ik heb de stad alvast beplakt met antiracismeposters en je wordt opgewacht door een groepje wereldverbeteraars.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |