Inderdaad, Schaars heeft maar 29 wedstrijden meegedaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:13 schreef SCH het volgende:
Schaars komt ook niet zoveel in die lijstjes voor maar dat heeft misschien met het aantal wedstrijden te maken?
Daar viel dan ook weinig op af te dingen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef RayMania het volgende:
Gomes won anders vorig jaar wel de Zilveren Schoen.
En Luciano dit jaar ook. Valt dus wel mee dat keepers worden vergeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar viel dan ook weinig op af te dingen volgens mij.
Verdisconteren ze dat dan niet op de een of andere manier, anders zijn spelers die altijd staan opgesteld, wel erg in het voordeel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Schaars heeft maar 29 wedstrijden meegedaan.
Klopt maar in verhouding worden ze iets minder snel naar voren geschoven dan aanvallers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
En Luciano dit jaar ook. Valt dus wel mee dat keepers worden vergeten.
Beste 30 wedstrijden worden meegenomen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Verdisconteren ze dat dan niet op de een of andere manier, anders zijn spelers die altijd staan opgesteld, wel erg in het voordeel.
Daarnaast nog denk ik dat het van invloed is hoe je de competitie opvat. Of over de kwaliteiten als voetballer in het algemeen of als over de prestaties in het afgelopen seizoen. Bij de eerste motivatie kan ik me veel meer bij Suarez als winnaar voorstellen dan bij de tweede. En ik ben van de tweede uitgegaan. Dat verklaart denk ik ook zijn geringe rol in de andere lijstjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef mcyodogg het volgende:
Het is ook helemaal niet iets om kwalijk te nemen, omdat het heel logisch is. Maar ik denk wel dat het een invloed heeft.
Omdat aanvallers vaak een grotere impact hebben op de prestaties op een team dan keepers. Daarom ben ik altijd snel geneigd om naar middenvelders te kijken, aangezien die vaak de meeste impact hebben. Maar natuurlijk niet altijd, zoals Gomes vorig jaar bij PSV of Vidic dit seizoen bij Man. Utd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt maar in verhouding worden ze iets minder snel naar voren geschoven dan aanvallers.
Dat is inderdaad ook nog een overweging. En ik ben het met je eens dat het over dat tweede zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarnaast nog denk ik dat het van invloed is hoe je de competitie opvat. Of over de kwaliteiten als voetballer in het algemeen of als over de prestaties in het afgelopen seizoen. Bij de eerste motivatie kan ik me veel meer bij Suarez als winnaar voorstellen dan bij de tweede. En ik ben van de tweede uitgegaan. Dat verklaart denk ik ook zijn geringe rol in de andere lijstjes.
Ik weet niet of het zou moeten maar er staat wel 2008/2009 bij dus ik ging er vanuit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef mcyodogg het volgende:
En ik ben het met je eens dat het over dat tweede zou moeten gaan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef erkel het volgende:
Dat Schaars hier zo hoog eindigt verbaasd mij. Hij gaf zelf in een interview aan dat hij nog niet op zijn oude niveau zat en dat hij ook wat minder bepalend heeft gespeeld dit seizoen. Andere AZ-spelers waren veel bepalender dit seizoen, zoals Romero (aantal wedsrtijden de 0 gehouden), Dembele beslissende acties en El Hamdoui (topscorer).
En dat Suarez op nr 1 eindigt ligt natuurlijk alleen aan het feit dat er teveel Ajacieden hier rondhangen. Elke niet-ajacied zet Suarez niet op nr1 (behalve een verdwaalde Groninger).
Dat deed ik voor de laatste zinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef erkel het volgende:
Lekker makkelijk hè, zo'n huilsmilie.
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef erkel het volgende:
Dat Schaars hier zo hoog eindigt verbaasd mij. Hij gaf zelf in een interview aan dat hij nog niet op zijn oude niveau zat en dat hij ook wat minder bepalend heeft gespeeld dit seizoen. Andere AZ-spelers waren veel bepalender dit seizoen, zoals Romero (aantal wedsrtijden de 0 gehouden), Dembele beslissende acties en El Hamdoui (topscorer).
En dat Suarez op nr 1 eindigt ligt natuurlijk alleen aan het feit dat er teveel Ajacieden hier rondhangen. Elke niet-ajacied zet Suarez niet op nr1 (behalve een verdwaalde Groninger).
Nee, dat was hij niet. Hij is een goede voetballer en ook gegroeid, maar absoluut niet de beste van afgelopen seizoen. Wat mij betreft niet eens de beste Ajacied maar dat is subjectief.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:09 schreef De_kromme het volgende:
Wat een onzin joh. Suarez is toch overduidelijk de beste speler van de Eredivisie.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:
Maarja, Suarez heeft toch gewonnen, en terecht.
Okequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef De_kromme het volgende:
Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
Dan krijg je nooit meer een Ajacied in de top 10quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
Kunnen we in het vervolg geen tele-voting doen waarbij je niet op de speler(s) van je favoriete club kunt stemmen?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat was hij niet. Hij is een goede voetballer en ook gegroeid, maar absoluut niet de beste van afgelopen seizoen. Wat mij betreft niet eens de beste Ajacied maar dat is subjectief.
Hij heeft zijn goede momenten gehad dit seizoen, maar hij heeft Ajax niet naar het kampioenschap kunnen leiden en was soms te nagetief aanwezig. Gewoon niet constant genoeg geweest in één seizoen en dan ben je niet de beste speler van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
Grapje zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij heeft zijn goede momenten gehad dit seizoen, maar hij heeft Ajax niet naar het kampioenschap kunnen leiden en was soms te nagetief aanwezig. Gewoon niet constant genoeg geweest in één seizoen en dan ben je niet de beste speler van het seizoen.
Of hij de beste Ajacied was dit seizoen twijfel ik ook nog over. Enoh heeft het ook goed gedaan, alleen die heeft ook wat zwakke wedstrijden gehad.
Ben jij wel echt terug uit Dagestan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij heeft zijn goede momenten gehad dit seizoen, maar hij heeft Ajax niet naar het kampioenschap kunnen leiden en was soms te nagetief aanwezig. Gewoon niet constant genoeg geweest in één seizoen en dan ben je niet de beste speler van het seizoen.
Of hij de beste Ajacied was dit seizoen twijfel ik ook nog over. Enoh heeft het ook goed gedaan, alleen die heeft ook wat zwakke wedstrijden gehad.
Daar gaat het niet over. Jij betwijfelt of Suarez wel de beste Ajacied was dit seizoen. Als je daar over twijfelt heb je óf geen verstand van voetbal óf weinig wedstrijden van Ajax gekeken. (Beide opties gecombineerd zou in jouw geval ook wel kunnenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:53 schreef erkel het volgende:
Enoh was niet één van de besten dit seizoen
Onzin, ik denk dat er andere spelers waardevoller waren voor Ajax. Suarez heeft ook veel negatieve input gehad, zeker in de eerste seizoenshelft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
Ik wilde je eerst nog serieus nemen. Maar als je zelfs vindt dat Suarez afgelopen seizoen niet de beste Ajacied was, heb je er totaal geen verstand van.
Wie was er dit seizoen beter dan bij Ajax?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, ik denk dat er andere spelers waardevoller waren voor Ajax. Suarez heeft ook veel negatieve input gehad, zeker in de eerste seizoenshelft.
Dan zou ik graag willen weten op wie jij doelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, ik denk dat er andere spelers waardevoller waren voor Ajax. Suarez heeft ook veel negatieve input gehad, zeker in de eerste seizoenshelft.
Wat begrijp jij niet aan beste speler van 2008/2009? Laat dan ook aub die onzinargumenten achterwege/quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Toivonen het volgende:
Suarez de beste speler? ajahahahah doe normaal a.u.b
Allemaal ajacieden die op suarez stemmen![]()
Hij is niet compleet hij doet maar wat en vaak lukt het
Afellay is de beste van de eredivisie ; Compleet:
- Techniek
- DribbelKing
- Scoren+assist
- Creart aanvallen zelf
- Geen penaltys gescoord
- Alles uit zichzelf
- Super inizcht + Overzicht.
Jammer dat mensen zó jaloers zijn op Afellay
Want iedereen weet dat hij gewoon de beste is.
Suarez is een overschat mannetje, wat heeft ie bereikt?
Afellay heeft al 5 prijzen gewonnen CL gespeeld 2x half finale/kwartfinale
Ook niet Ajacieden hebben gestemd op Suarez.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef Fortitudo het volgende:
suarez
lekker subjectief weer
zitten we hier op het 110% ajax forum ofzo
Oke sorry je hebt gelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Toivonen het volgende:
Kom op zeg, Iedereen weet dat afellay gewoon de beste is.
Hij is compleet, dan kan ik niet over suarez zeggen.. Bovendien is afellay een middenvelder
en speelt in een verdedigende team, waar alles van hem moet komen.
13 goals , 5 assist voor een aanvallende middenvelder is behoorlijk veel. (Ek meegemaakt elke wedstrijd meegespeeld (invaller).
Hij is 4x kampions 1x talent van het jaar 1x halve finale 1x kwartfinale Champions Leg.
Hij heeft europese ervaring Afellay moest de winner zijn want hij is simpelweg de beste ., Suarez niet, Elke ajacied stemt op suarez ( er zijn zoveeel ajax fans..)
Dus dit soort topics zijn waardeloos.. want als je er een ajacied inplaats stemt elke ajax-fan op diegene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |