abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:30:10 #121
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69291760
Lekker makkelijk hè, zo'n huilsmilie.
Weisst
pi_69291904
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef erkel het volgende:
Lekker makkelijk hè, zo'n huilsmilie.
Dat deed ik voor de laatste zin
pi_69292018
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:17 schreef erkel het volgende:
Dat Schaars hier zo hoog eindigt verbaasd mij. Hij gaf zelf in een interview aan dat hij nog niet op zijn oude niveau zat en dat hij ook wat minder bepalend heeft gespeeld dit seizoen. Andere AZ-spelers waren veel bepalender dit seizoen, zoals Romero (aantal wedsrtijden de 0 gehouden), Dembele beslissende acties en El Hamdoui (topscorer).

En dat Suarez op nr 1 eindigt ligt natuurlijk alleen aan het feit dat er teveel Ajacieden hier rondhangen. Elke niet-ajacied zet Suarez niet op nr1 (behalve een verdwaalde Groninger).
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
pi_69292741
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
Nee, dat was hij niet. Hij is een goede voetballer en ook gegroeid, maar absoluut niet de beste van afgelopen seizoen. Wat mij betreft niet eens de beste Ajacied maar dat is subjectief.
pi_69293692
Ik vond hem wel het beste, maar ik heb de rest van de spelers ook alleen maar af en toe in een samenvatting gezien (en in een wedstrijd tegen Ajax).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69295502
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:09 schreef De_kromme het volgende:
Wat een onzin joh. Suarez is toch overduidelijk de beste speler van de Eredivisie.
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef De_kromme het volgende:
Maarja, Suarez heeft toch gewonnen, en terecht.
quote:
Het is toch duidelijk dat Suarez dit seizoen de beste speler uit de eredivisie was.
Oke
pi_69326123
Kunnen we in het vervolg geen tele-voting doen waarbij je niet op de speler(s) van je favoriete club kunt stemmen?
pi_69326789
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
Kunnen we in het vervolg geen tele-voting doen waarbij je niet op de speler(s) van je favoriete club kunt stemmen?
Dan krijg je nooit meer een Ajacied in de top 10 .
pi_69327990
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat was hij niet. Hij is een goede voetballer en ook gegroeid, maar absoluut niet de beste van afgelopen seizoen. Wat mij betreft niet eens de beste Ajacied maar dat is subjectief.
Hahahahaha

Ik wilde je eerst nog serieus nemen. Maar als je zelfs vindt dat Suarez afgelopen seizoen niet de beste Ajacied was, heb je er totaal geen verstand van.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:34:43 #130
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69328279
quote:

[..]

Hij heeft zijn goede momenten gehad dit seizoen, maar hij heeft Ajax niet naar het kampioenschap kunnen leiden en was soms te nagetief aanwezig. Gewoon niet constant genoeg geweest in één seizoen en dan ben je niet de beste speler van het seizoen.

Of hij de beste Ajacied was dit seizoen twijfel ik ook nog over. Enoh heeft het ook goed gedaan, alleen die heeft ook wat zwakke wedstrijden gehad.
Weisst
pi_69328364
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef erkel het volgende:

[..]

Hij heeft zijn goede momenten gehad dit seizoen, maar hij heeft Ajax niet naar het kampioenschap kunnen leiden en was soms te nagetief aanwezig. Gewoon niet constant genoeg geweest in één seizoen en dan ben je niet de beste speler van het seizoen.

Of hij de beste Ajacied was dit seizoen twijfel ik ook nog over. Enoh heeft het ook goed gedaan, alleen die heeft ook wat zwakke wedstrijden gehad.
Grapje zeker
pi_69328750
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef erkel het volgende:

[..]

Ben jij wel echt terug uit Dagestan?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:53:07 #133
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69328782
Enoh was niet één van de besten dit seizoen
Weisst
pi_69331082
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:53 schreef erkel het volgende:
Enoh was niet één van de besten dit seizoen
Daar gaat het niet over. Jij betwijfelt of Suarez wel de beste Ajacied was dit seizoen. Als je daar over twijfelt heb je óf geen verstand van voetbal óf weinig wedstrijden van Ajax gekeken. (Beide opties gecombineerd zou in jouw geval ook wel kunnen )
pi_69331803
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 17:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hahahahaha

Ik wilde je eerst nog serieus nemen. Maar als je zelfs vindt dat Suarez afgelopen seizoen niet de beste Ajacied was, heb je er totaal geen verstand van.
Onzin, ik denk dat er andere spelers waardevoller waren voor Ajax. Suarez heeft ook veel negatieve input gehad, zeker in de eerste seizoenshelft.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:49:46 #136
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69332047
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, ik denk dat er andere spelers waardevoller waren voor Ajax. Suarez heeft ook veel negatieve input gehad, zeker in de eerste seizoenshelft.
Wie was er dit seizoen beter dan bij Ajax?
#FreeHat
pi_69332080
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan zou ik graag willen weten op wie jij doelt.
pi_69907394
Suarez de beste speler? ajahahahah doe normaal a.u.b
Allemaal ajacieden die op suarez stemmen
Hij is niet compleet hij doet maar wat en vaak lukt het

Afellay is de beste van de eredivisie ; Compleet:
- Techniek
- DribbelKing
- Scoren+assist
- Creart aanvallen zelf
- Geen penaltys gescoord
- Alles uit zichzelf
- Super inizcht + Overzicht.
Jammer dat mensen zó jaloers zijn op Afellay
Want iedereen weet dat hij gewoon de beste is.
Suarez is een overschat mannetje, wat heeft ie bereikt?

Afellay heeft al 5 prijzen gewonnen CL gespeeld 2x half finale/kwartfinale
pi_69907789
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Toivonen het volgende:
Suarez de beste speler? ajahahahah doe normaal a.u.b
Allemaal ajacieden die op suarez stemmen
Hij is niet compleet hij doet maar wat en vaak lukt het

Afellay is de beste van de eredivisie ; Compleet:
- Techniek
- DribbelKing
- Scoren+assist
- Creart aanvallen zelf
- Geen penaltys gescoord
- Alles uit zichzelf
- Super inizcht + Overzicht.
Jammer dat mensen zó jaloers zijn op Afellay
Want iedereen weet dat hij gewoon de beste is.
Suarez is een overschat mannetje, wat heeft ie bereikt?

Afellay heeft al 5 prijzen gewonnen CL gespeeld 2x half finale/kwartfinale

Wat begrijp jij niet aan beste speler van 2008/2009? Laat dan ook aub die onzinargumenten achterwege/
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:14:03 #140
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69907815
suarez

lekker subjectief weer

zitten we hier op het 110% ajax forum ofzo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')