abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69284660
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef versabommie het volgende:
Hahaha Bij wikipedia zijn ze nu van mijn mening dat mijn palinggate entry niet direct weg moet en dat er een discussie over mag zijn en twee weken de tijd gegeven wor

http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate

Vul gerust aan mensen, ff op bewerken klikken en hop!
haha de palinggate
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:56:56 #102
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69284685
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Welke VMBO-er heeft dat artikel geschreven.
Geen idee, iemand was zo vriendelijk om de boel te herschrijven
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:58:20 #103
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69284718
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Kom eerst maar eens met een betrouwbare bron (en dus niet De Telegraaf, Kwalbert of roddels uit het dorp) waaruit blijkt dat Liza inderdaad meerdere keren heeft staan "te bekken" met Jan.

Vooralsnog wordt iemand met een gezin publiekelijk aan de schandpaal genageld op basis van roddels uit het dorp. Dat is wat me steekt....
Liza is nu de hoer van Volendam .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:03:27 #104
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69284862
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:58 schreef BVO het volgende:

[..]

Liza is nu de hoer van Volendam .
Misschien overkomt dat je dochter dat ook wel over een paar jaar
pi_69284910
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Er lopen heel veel meisjes in Volendam rond...het is wel erg toevallig dat verschillende geluiden wijzen naar die Liza. Ik heb toch een beetje het "waar rook is, is vuur" idee.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:07:45 #106
331 Merel
Be here now.
pi_69284980
Reuze interessant dit
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69285043
Het beste wat Jan en Yolanthe nu kunnen doen is gewoon openheid van zaken geven samen... wie is er vreemdgegaan met wie, wanneer.... da's de enige manier om deze sneeuwbal nog te stoppen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:09:57 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69285045
Ik ben voor Jan (en Simon en die 1J)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:10:18 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69285054
En Aloys
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:11:55 #110
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69285098
quote:

[..]

Gewoon een beetje een degelijke opvoeding.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:14:34 #111
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69285187
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Aan de andere kant. Er lopen heel veel meisjes in Volendam rond...het is wel erg toevallig dat verschillende geluiden wijzen naar die Liza. Ik heb toch een beetje het "waar rook is, is vuur" idee.
Ik doe ook geen uitspraak of het waar of niet waar is....ik kan mijn hand daar niet voor in het vuur steken aangezien ik er niet bij geweest ben. Feiten zijn dat Liza en Jan elkaar al jaren kennen, feit is dat Liza getrouwd is en een kind heeft. Verders zijn het alleen maar speculaties......

Feit is ook dat Volendam van afgunst aan elkaar hangt, Liza is een mooie meid die het goed voor elkaar heeft en dat steekt daar.

Mensen hebben echt geen idee wat voor slangenkuil het is daar

Nogmaals, ik verdedig Liza niet over het waar of niet waar zijn, ik neem het voor haar op om het feit dat op basis van roddels iemand met haar volledige naam op de site van De Telegraaf staat en haar foto getoond wordt bij RTL Boulevard alszijnde overspelige echtgenote & moeder.....
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:14:35 #112
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69285188
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef BVO het volgende:

[..]

En bij die Smit uit de buurt houden, die neukt nog een zak aardappelen heb ik het idee!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:15:26 #113
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69285208
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat zegt niets, iemand moet je naam maar noemen en je komt in RTL Boulevard
pi_69285231
quote:

[..]

Ben jij de man van Liza ofzo Je reageerd zo fel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2009 11:16:13 ]
pi_69285311
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:16 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ben jij de man van Liza ofzo Je reageerd zo fel?
Dat viel mij ook op, hij reageert alleen heel heftig op Liza...
pi_69285354
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dat zegt niets, iemand moet je naam maar noemen en je komt in RTL Boulevard
DUH dat is toch logisch. Het is gewoon een slet, is getrouwd (met jou ) heeft een kind en gaat vreemd met Jan. Dan kan je verwachten dat het uitkomt en dan heb je een hele grote kans dat je in RTL Boulevard komt

Damn
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:22:22 #117
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69285386
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:19 schreef Michellee het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op, hij reageert alleen heel heftig op Liza...
Gelukkig niet

Ik reageer inderdaad alleen fel op haar om 2 redenen;
  • Zij is tot nu toe het enige niet publieke persoon die in deze hele situatie betrokken wordt door de media
  • Ik ken haar persoonlijk
  • pi_69285394
    Zooo, je komt ff 2/3 dagen niet op FOK en the plot thickens Jan die dus heeft gestoeid met lelijk eendje Fleur en een WC-zuigertje heeft gevonden...

Vind die Fleur nou niet echt een mooie meid, zeker niet als je thuis Yolanthe op de bank heb zitten (snap je hem 'op de bank zitten ), die Liza is dan wel weer een meid met een leuk koppie. Maar kom op, getrouwd en net moeder, dat kan echt niet

Verder nog even een paar dikke " " naar Doopy-X-, heel de tijd een beetje schermen met hoe goed je liza kent, dat jefoto's hebt, je weet hoe het écht in elkaar steekt. En ondertussen vind je het zo rot en zielig voor haar en haar familie. Maar je zit zelf wel iedereen keihard te 'teasen' met iedere keer kleine stukjes info, geen wonder dat mensen dan zelf er een verhaal van maken of op zoek gaan naar foto's ofzo. Zeg gewoon wat je weet, of zit anders niet zo interessant te doen erover, en hou gewoon helemaal je muil erover als het zo'n goede kennis van je is en het je zo aan het hart gaat.
    pi_69285430
    Loveless85
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:24:17 #120
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_69285434
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

DUH dat is toch logisch. Het is gewoon een slet, is getrouwd (met jou )
    quote:
    en gaat vreemd met Jan
    Bron?
    pi_69285454
    Als de Liza er totaal niets mee te maken heeft had ik wel een furieus interview in de media verwacht. Het feit dat ze dat niet doet wijst er wellicht al op dat het is gebeurd en ontkennen geen zin heeft, vanwege de getuigen.
    pi_69285466
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:24 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

[..]

Bron?
    Ging???
    pi_69285482
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Gelukkig niet

Ik reageer inderdaad alleen fel op haar om 2 redenen;
  • Zij is tot nu toe het enige niet publieke persoon die in deze hele situatie betrokken wordt door de media
  • Op het moment dat ze die fallus van J. Smit in haar mond en/of andere lichaamsopeningen verwelkomde nam ze een risico. Ze ging vreemd, en dat was met een BN'er, en dan geen B- of C-artiest, maar een van de 'grote BN'ers', dus ze had dit aan kunnen zien komen. Dus dat is geen argument.

If you can't do the time, don't do the crime...
    quote:
  • Ik ken haar persoonlijk
  • Dat kan, maar goed, doet dat er voor ons wat toe? Is allemaal zeer vervelend hoor, maar je klinkt nu alsof je haar kerel bent, of een of andere verliefde sukkel die niet wil inzien dat deze mevrouw dit toch echt aan haarzelf te danken heeft, dan kan je boos worden op Albert Verlinde, Jan Smit, RTL Boulevard, of wie dan ook. Maar ze is oud en wijs genoeg om te snappen wat de risico's en mogelijke gevolgen zijn van seksen met een BN'er. Ook nog eens als je zelf getrouwd bent en net een kind op de wereld hebt gezet
    pi_69285571
    Als je alle artiesten die vreemdgaan op de koffie krijgt ,moet je de Arena afhuren, dus laten we nou stoppen met de hetze en laat Lisa nou eens met rust, ok zoenen met een ander mag niet ,maar we leven niet in t stenen tijdperk, toch? en t is trouwens palingkuil.
    pi_69285597
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
    Als je alle artiesten die vreemdgaan op de koffie krijgt ,moet je de Arena afhuren, dus laten we nou stoppen met de hetze en laat Lisa nou eens met rust, ok zoenen met een ander mag niet ,maar we leven niet in t stenen tijdperk, toch? en t is trouwens palingkuil.
    Volgens de nieuwste ontwikkelingen gaat het verder dan zoenen en ordinair oud-Hollandsch pijpen op het toilet...en is ze keihard betrapt door Yolanthe onder de lakens in het bed van Jan in het pas gebouwde droompaleisje van Jan & Yolanthe
    pi_69285622
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens de nieuwste ontwikkelingen gaat het verder dan zoenen en ordinair oud-Hollansch pijpen op het toilet...en is ze keihard betrapt onder de lakens in het bed van Jan in het pas gebouwde droompaleisje van Jan & Yolanthe
    Ja en pinokio's neus groeit echt!
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:32:08 #127
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_69285632
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

Verder nog even een paar dikke " " naar Doopy-X-, heel de tijd een beetje schermen met hoe goed je liza kent,
    Waar zeg ik dat ik der heel goed ken?
    quote:
    dat jefoto's hebt
    Logisch als je iemand kent dat je foto's van die persoon hebt....
    quote:
    je weet hoe het écht in elkaar steekt.
    Waar zeg ik dat? Ik benadruk juist steeds dat ik dat niet weet en dat me dat ook niet intresseert
    quote:
    En ondertussen vind je het zo rot en zielig voor haar en haar familie.
    Klopt
    quote:
    hou gewoon helemaal je muil erover als het zo'n goede kennis van je is en het je zo aan het hart gaat.
    Niet dus.....

Mensen lezen blijkbaar alleen maar wat ze willen lezen en vinden het vooral lekker smeuiig, als je dan niet direct al je info over een persoon op een openbaar forum zet moet je je bek houden

Ik vraag alleen aandacht voor het feit dat iemand publiekelijk aangepakt wordt bij een zaak die blijkbaar heel Nederland in zijn greep op basis van roddels. Normaal zou ik daar misschien ook wat makkelijker overheen stappen maar omdat het hier om een bekende van me gaat, gaat me dat inderdaad aan het hart.....
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:32:14 #128
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_69285635
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
    Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.
    pi_69285735
    quote:
    Raadsels rond taxirit Yolanthe en Wesley Sneijder

AMSTERDAM - Het wordt steeds gekker in Volendam. Nu zou een taxichauffeur zijn betaald om te liegen over Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen.

De twee zouden zaterdagavond per taxi naar hotel De Witte Bergen zijn gebracht. Wesley liet eerder weten dat dat absoluut niet het geval geweest is. "Ik laat me rijden als ik in Nederland iets onderneem."

Yolanthe moest later die avond nog werken. Zij las de Nederlandse punten voor het Eurovisie Songfestival live voor. De actrice/presentatrice zou om half acht al in Hilversum in de studio zijn aangekomen.

Volendam zegt dat de taxichauffeur zou zijn betaald om het verhaal te doen. "Dit dient allemaal om Yolanthe zwart te maken. Onterecht."
    Jan heeft keiharde euro's betaald
    pi_69285781
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.
    Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi niet
    pi_69285832
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi niet
    Volendam zegt het zelf hoor:

Ik citeer: Jij bent een mooie Volendamsche, die zijn zo lief en hebben veel pit. En ze lijken allemaal op het zusje van Jan Smit
      Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 11:41:17 #132
    22592 crew  Ole
    pi_69285867
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jan heeft keiharde euro's betaald
    Ik vond het maar een raar interview ook!
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_69285989
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volendam zegt het zelf hoor:

Ik citeer: Jij bent een mooie Volendamsche, die zijn zo lief en hebben veel pit. En ze lijken allemaal op het zusje van Jan Smit
    Ja kan ik ook mee leven en alle mannen lijken op Keje Molenaar.
    pi_69286004
    Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.
    Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:47:16 #135
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69286074
    Mensen mensen .. wat heerlijk dit die zoete lieve "omaaatje" Jantje met zijn ronddolende paling, een pijphoer die op de plee Jan kluift terwijl manlief op de kindertjes zit te passen, een tienerhoertje uit een slecht zangclubje die en passant het afgelopen jaar ook nog ff de stramme max van Jan uitklopte, een sleutelhangende voetjeballer die de restjes uitlebbert en de bodem is nog lange niet bereikt.. dit is de mooiste komkommertijd evah!!!!

*traantje wegpinkt
    pi_69286125
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Ceehaa het volgende:
    Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.
    Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
    Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.
    pi_69286152
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik vond het maar een raar interview ook!
    Dat vond ik ook.Maar Wesley zei wel dat hij bij zijn ouders geslapen heeft.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:50:11 #138
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69286174
    quote:

. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
    Als het op wikipedia staat is het waar!
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
      Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 11:50:18 #139
    22592 crew  Ole
    pi_69286179
    Van mij mag het nog wel even doorgaan hoor
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_69286181
    Check hier de foto's van blonde bimbo Fleur en Yolanthe..

http://nl.netlog.com/KUSfleur/photo/photoid=35247772&surr=0#photos
    pi_69286189
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.
    Opzich valt het nu toch weer mee? Tja de Telegraaf gooit er nog even een paar artikeltjes tegenaan, maar voor de rest lijkt de storm voorbij te zijn.
    Of is het stilte in de storm?

Stilte in de storm...begrijp je 'm !!!!
    pi_69286209
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef versabommie het volgende:
    Mensen mensen .. wat heerlijk dit die zoete lieve "omaaatje" Jantje met zijn ronddolende paling, een pijphoer die op de plee Jan kluift terwijl manlief op de kindertjes zit te passen, een tienerhoertje uit een slecht zangclubje die en passant het afgelopen jaar ook nog ff de stramme max van Jan uitklopte, een sleutelhangende voetjeballer die de restjes uitlebbert en de bodem is nog lange niet bereikt.. dit is de mooiste komkommertijd evah!!!!

*traantje wegpinkt
    Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:51:34 #143
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_69286212
    quote:
    Amen.

Dat mag je hier echter niet zeggen want dan ben je OF haar zelf OF haar man
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:51:55 #144
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69286221
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dan moeten ze d'r kleren maar aanhouden in volendam.. modern sodom en gomora!
    pi_69286242
    Huis Jan en Yolanthe bedevaartsoord
    AMSTERDAM - Het huis van Jan en Yolanthe lijkt te zijn veranderd in een heus bedevaartsoord.

Tientallen mensen hebben een nieuwe manier gevonden om invulling te geven aan Hemelvaartsdag: langs bij Jan en Yo.
    Na de dramatische break up, de pittige beelden van een zoenende Yolanthe met Wesley Sneijder en de tientallen geruchten die de ronde doen, heeft een aantal mensen blijkbaar besloten om zelf eens poolshoogte te gaan nemen.
    In de hoop daadwerkelijk iets te ontdekken, ruilden mensen donderdag massaal het dauwtrappen in voor 'Jan en Yo spotten'. Rondhangen bij het huis, of langzaam langsrijden in een auto met de camera klaar, alle varianten werden uitgeprobeerd.
    Maar hoe geduldig ook, het 'publiek' kreeg niets te zien...

Bron: Telegraaf
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:34 #146
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_69286251
    Kom op zeg, die Liza is och een slet. Een ander pijpen terwijl je man en kind hebt. En dat moet maar heel normaal zijn, volgens Annie.... !
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:55 #147
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:53:11 #148
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69286274
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.
    Kun je nagaan, ik verwoord het alleen maar, in Volendam praktizeren huismoeders één en ander
    pi_69286288
    Raadsels rond taxirit Yolanthe en Wesley Sneijder

AMSTERDAM - Het wordt steeds gekker in Volendam. Nu zou een taxichauffeur zijn betaald om te liegen over Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen.

De twee zouden zaterdagavond per taxi naar hotel De Witte Bergen zijn gebracht. Wesley liet eerder weten dat dat absoluut niet het geval geweest is. "Ik laat me rijden als ik in Nederland iets onderneem."
    Yolanthe moest later die avond nog werken. Zij las de Nederlandse punten voor het Eurovisie Songfestival live voor. De actrice/presentatrice zou om half acht al in Hilversum in de studio zijn aangekomen.
    Volendam zegt dat de taxichauffeur zou zijn betaald om het verhaal te doen. "Dit dient allemaal om Yolanthe zwart te maken. Onterecht."

Bron: Telegraaf
    pi_69286300
    Nick & Simon schijnen ook een remake te maken

Yolanthe....ik weet dat er heel veel sletten zijn
    Elke keer weer een ander
    En jou doet het pijn
    Want jouw liefde waarmee je Jan zo verblijdt
    Is nu verleden tijd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: