Wat denk je waar we nu middenin zitten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
aan de nationale schandpaal met Jan en Liza zeg ik je!!
En ze lijken nog op zijn zus ook...brrr...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:39 schreef Furia het volgende:
Wel typisch dat Jan blijkbaar continu met blondjes vreemdgaat, terwijl Yolanthe zo donker is als wat! (Qua haar, ogen, etc.)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, ik heb gewoon een heel deel gemist vanavond..![]()
![]()
Je laptop meenemen naar de kroeg is ook niet de meest ideale oplossing.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je laptop meenemen naar de kroeg is ook niet de meest ideale oplossing.
quote:
Ik vind het altijd zo'n gezeik in de Nederlandse Wikipedia dat er een groepje wiki-nazi's is die compleet z'n stempel kan drukken op welke artikelen verwijderd worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:![]()
![]()
![]()
dit gaat zo erg naslepen![]()
ha vul gerust de wiki aan : http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
heir heir! daar baal ik dus ook zo van, balkenende heeft het er zelfs officieel over en dan is het toch niet wiki waardig... mongolen !~quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n gezeik in de Nederlandse Wikipedia dat er een groepje wiki-nazi's is die compleet z'n stempel kan drukken op welke artikelen verwijderd worden.Dingen die op de Engelstalige site gewoon een artikel hebben (True Crime-aangelegenheden bijv.) worden op de Nederlandse site meestal direkt genomineerd voor verwijdering. Zó irritant!
Maar goed, misschien kan iemand er een stukje bijschrijven over de discussie die gaande is over de vraag of bewakingsbeelden openbaar mogen worden gemaakt. Misschien dat het daardoor ook wat 'wikiwaardiger' wordt.
Was het daar maar bij gebleven, maar vorige week heeft Yolanthe die wc-slet met Jan betrapt in huisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
trouwens die mensen die liza een hand boven het hoofd houden![]()
kom op zeg ze is getrouwd en ze heeft een kind en dat ze met jan smit loopt te bekken en weet ik wat allemaal nog meer wordt dat goed gepraat? Ja het is zo'n aardige meid. Nou boeie!!??
Ik vind het stukken zieliger voor die man van haar die nu niet meer over straat kan en waar het hele land van weet dat zijn vrouw met een net geboren baby Jan ene pijpbeurt heeft gegeven in een toilet.
schandalig!
Kom eerst maar eens met een betrouwbare bron (en dus niet De Telegraaf, Kwalbert of roddels uit het dorp) waaruit blijkt dat Liza inderdaad meerdere keren heeft staan "te bekken" met Jan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
trouwens die mensen die liza een hand boven het hoofd houden
kom op zeg ze is getrouwd en ze heeft een kind en dat ze met jan smit loopt te bekken en weet ik wat allemaal nog meer wordt dat goed gepraat? Ja het is zo'n aardige meid. Nou boeie!!??
Ik vind het stukken zieliger voor die man van haar die nu niet meer over straat kan en waar het hele land van weet dat zijn vrouw met een net geboren baby Jan ene pijpbeurt heeft gegeven in een toilet.
schandalig!
Bron?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was het daar maar bij gebleven, maar vorige week heeft Yolanthe die wc-slet met Jan betrapt in huis![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Telegraaf van vanmorgen
Ik zat weer smullend aan mijn ontbijt
En wat wordt als "betrapt" gezien en wat is de bron?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het nu nog niet online staan op telegraaf.nl
Dat is allang gebeurd, er wordt meer coke gesnoven dan waar ook. Alleen dat is toen wat op de achtergrond geraakt vanwege de brand.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:36 schreef Desmonkey het volgende:
Zou wel grappig zijn als opeens heel Volendam ontrafelt wordt als één en al verderf. Een soort Epe.
quote:Volendamse jongeren zijn massaal aan de cocaïne
De Volendamse jeugd is massaal aan de cocaïne, zo blijkt uit politie-onderzoek. Zeker 50 tot 80% van de jongeren in Volendam gebruikt deze harddrug regelmatig.
VOLENDAMSE JONGEREN ZIJN MASSAAL AAN DE COCAïNE
Foto
Project
Dit blijkt uit een project dat deze zomer drie maanden draaide in het IJsselmeerdorp. Ongeveer 50 tot 80% van de jongeren tot 25 jaar gebruikt tijdens het weekeinde cocaïne. De politie schat dat er in Volendam elk weekeinde één tot twee kilo van de drug wordt omgezet.
Arrestaties
Het lukt de politie niet om het overmatige cocaïnegebruik in Volendam omlaag te krijgen. Het project was gericht op jongeren tot 25 jaar. De politie verrichtte daarbij 24 arrestaties voor openbaar drugsgebruik en dealen.
Minder acceptabel
Met het project wilde de politie bereiken dat cocaïnegebruik minder acceptabel wordt. Ook dit is niet gelukt, zei een politiewoordvoerder. "Ze vinden het heel normaal.'' De kliklijn die de politie speciaal voor het project instelde, is geen enkele keer gebeld.
Gemeentelijke aanpak
Het college van burgemeester en wethouders in Edam-Volendam kondigde begin oktober aan dat zij het overmatige drank- en drugsgebruik onder jongeren gaat aanpakken. B en W hebben hiertoe een projectgroep ingesteld die bestaat uit onder meer artsen, medewerkers van de GGD, de directeur Veiligheid van de gemeente en de directeur van het plaatselijke Advies- en Informatiecentrum Het Anker.
Betrapt op de klassieke manier a la The Bold/GTST/ONM etc., gewoon de ouderwetste slaapkamer-confrontatiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En wat wordt als "betrapt" gezien en wat is de bron?
Liza en Jan kennen elkaar al jaren, volgens mij heb ik zelfs wel ergens een foto gezien waar Jan, Yo en Liza samen op staan.....
Vooralsnog wordt er zo ongelofelijk veel onzin geouwehoerd om de kranten en programma's te vullen
WAT DOE JIJ MET MIJN MAN?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Betrapt op de klassieke manier a la The Bold/GTST/ONM etc., gewoon de ouderwetste slaapkamer-confrontatie
quote:do 21 mei 2009, 23:20 Gerard Joling: 'Al langer geruchten breuk Jan en Yolanthe' van onze redactie
AMSTERDAM - Gerard Joling zegt geschokt te zijn over de breuk tussen Jan en Yolanthe, maar geeft toe al eerder te hebben gehoord dat er één en ander niet goed zat tussen de twee.
Geer vertelt: "Er gingen al een tijdje verhalen in het circuit, maar ik heb dat maar laten gaan. Ik ga ook niet zeggen over wie die geruchten met name gingen. Ik hoop echt dat ze vrienden kunnen blijven want het zijn hartstikke leuke mensen."
"YOU STUPID WOMAN! "quote:
Ontzettend belangrijk idd wat hij te melden heeftquote:
Ach, de kamer zal wel met kort reces zijn, en de verslaggevers hebben even niets beters te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ontzettend belangrijk idd wat hij te melden heeft. Heeft ie ook weer een reden om ff in de krant te komen.
Mij ook. De 'pers' - met die kutkrant voorop - is NOG dieper gezonkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met een betrouwbare bron (en dus niet De Telegraaf, Kwalbert of roddels uit het dorp) waaruit blijkt dat Liza inderdaad meerdere keren heeft staan "te bekken" met Jan.
Vooralsnog wordt iemand met een gezin publiekelijk aan de schandpaal genageld op basis van roddels uit het dorp. Dat is wat me steekt....
Nou ja. Hij zegt alleen maar aardige dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ontzettend belangrijk idd wat hij te melden heeft. Heeft ie ook weer een reden om ff in de krant te komen.
Geer is de God van de Hollandsche Showbizz.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En degradatie natuurlijk. Life is tough in Volendamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:40 schreef Duderella het volgende:
Eerst BZN en nu Jan en Yolanthe.
Ik zou ook aan de coke gaan.
De tweede vriendin met wie hij haar belazert?! Wat een lul zeg... dat meisje heeft voor de rest van haar leven wantrouwen jegens anderenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
En wat wordt als "betrapt" gezien en wat is de bron?
Liza en Jan kennen elkaar al jaren, volgens mij heb ik zelfs wel ergens een foto gezien waar Jan, Yo en Liza samen op staan.....
Vooralsnog wordt er zo ongelofelijk veel onzin geouwehoerd om de kranten en programma's te vullen
Zoiets?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef versabommie het volgende:
Hahaha Bij wikipedia zijn ze nu van mijn mening dat mijn palinggate entry niet direct weg moet en dat er een discussie over mag zijn en twee weken de tijd gegeven wor![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Vul gerust aan mensen, ff op bewerken klikken en hop!
Fantastischquote:
Welke VMBO-er heeft dat artikel geschreven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef versabommie het volgende:
Hahaha Bij wikipedia zijn ze nu van mijn mening dat mijn palinggate entry niet direct weg moet en dat er een discussie over mag zijn en twee weken de tijd gegeven wor![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Vul gerust aan mensen, ff op bewerken klikken en hop!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welke VMBO-er heeft dat artikel geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |