Wat denk je waar we nu middenin zitten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
aan de nationale schandpaal met Jan en Liza zeg ik je!!
En ze lijken nog op zijn zus ook...brrr...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:39 schreef Furia het volgende:
Wel typisch dat Jan blijkbaar continu met blondjes vreemdgaat, terwijl Yolanthe zo donker is als wat! (Qua haar, ogen, etc.)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
WTF, ik heb gewoon een heel deel gemist vanavond..![]()
![]()
Je laptop meenemen naar de kroeg is ook niet de meest ideale oplossing.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je laptop meenemen naar de kroeg is ook niet de meest ideale oplossing.
quote:
Ik vind het altijd zo'n gezeik in de Nederlandse Wikipedia dat er een groepje wiki-nazi's is die compleet z'n stempel kan drukken op welke artikelen verwijderd worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:![]()
![]()
![]()
dit gaat zo erg naslepen![]()
ha vul gerust de wiki aan : http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
heir heir! daar baal ik dus ook zo van, balkenende heeft het er zelfs officieel over en dan is het toch niet wiki waardig... mongolen !~quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n gezeik in de Nederlandse Wikipedia dat er een groepje wiki-nazi's is die compleet z'n stempel kan drukken op welke artikelen verwijderd worden.Dingen die op de Engelstalige site gewoon een artikel hebben (True Crime-aangelegenheden bijv.) worden op de Nederlandse site meestal direkt genomineerd voor verwijdering. Zó irritant!
Maar goed, misschien kan iemand er een stukje bijschrijven over de discussie die gaande is over de vraag of bewakingsbeelden openbaar mogen worden gemaakt. Misschien dat het daardoor ook wat 'wikiwaardiger' wordt.
Was het daar maar bij gebleven, maar vorige week heeft Yolanthe die wc-slet met Jan betrapt in huisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
trouwens die mensen die liza een hand boven het hoofd houden![]()
kom op zeg ze is getrouwd en ze heeft een kind en dat ze met jan smit loopt te bekken en weet ik wat allemaal nog meer wordt dat goed gepraat? Ja het is zo'n aardige meid. Nou boeie!!??
Ik vind het stukken zieliger voor die man van haar die nu niet meer over straat kan en waar het hele land van weet dat zijn vrouw met een net geboren baby Jan ene pijpbeurt heeft gegeven in een toilet.
schandalig!
Kom eerst maar eens met een betrouwbare bron (en dus niet De Telegraaf, Kwalbert of roddels uit het dorp) waaruit blijkt dat Liza inderdaad meerdere keren heeft staan "te bekken" met Jan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Fortitudo het volgende:
trouwens die mensen die liza een hand boven het hoofd houden
kom op zeg ze is getrouwd en ze heeft een kind en dat ze met jan smit loopt te bekken en weet ik wat allemaal nog meer wordt dat goed gepraat? Ja het is zo'n aardige meid. Nou boeie!!??
Ik vind het stukken zieliger voor die man van haar die nu niet meer over straat kan en waar het hele land van weet dat zijn vrouw met een net geboren baby Jan ene pijpbeurt heeft gegeven in een toilet.
schandalig!
Bron?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was het daar maar bij gebleven, maar vorige week heeft Yolanthe die wc-slet met Jan betrapt in huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |