abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69285622
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens de nieuwste ontwikkelingen gaat het verder dan zoenen en ordinair oud-Hollansch pijpen op het toilet...en is ze keihard betrapt onder de lakens in het bed van Jan in het pas gebouwde droompaleisje van Jan & Yolanthe
Ja en pinokio's neus groeit echt!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:32:08 #127
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69285632
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:

Verder nog even een paar dikke " " naar Doopy-X-, heel de tijd een beetje schermen met hoe goed je liza kent,
Waar zeg ik dat ik der heel goed ken?
quote:
dat jefoto's hebt
Logisch als je iemand kent dat je foto's van die persoon hebt....
quote:
je weet hoe het écht in elkaar steekt.
Waar zeg ik dat? Ik benadruk juist steeds dat ik dat niet weet en dat me dat ook niet intresseert
quote:
En ondertussen vind je het zo rot en zielig voor haar en haar familie.
Klopt
quote:
hou gewoon helemaal je muil erover als het zo'n goede kennis van je is en het je zo aan het hart gaat.
Niet dus.....

Mensen lezen blijkbaar alleen maar wat ze willen lezen en vinden het vooral lekker smeuiig, als je dan niet direct al je info over een persoon op een openbaar forum zet moet je je bek houden

Ik vraag alleen aandacht voor het feit dat iemand publiekelijk aangepakt wordt bij een zaak die blijkbaar heel Nederland in zijn greep op basis van roddels. Normaal zou ik daar misschien ook wat makkelijker overheen stappen maar omdat het hier om een bekende van me gaat, gaat me dat inderdaad aan het hart.....
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:32:14 #128
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69285635
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Als je alle artiesten die vreemdgaan op de koffie krijgt ,moet je de Arena afhuren, dus laten we nou stoppen met de hetze en laat Lisa nou eens met rust, ok zoenen met een ander mag niet ,maar we leven niet in t stenen tijdperk, toch? en t is trouwens palingkuil.
Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_69285735
quote:
Raadsels rond taxirit Yolanthe en Wesley Sneijder

AMSTERDAM - Het wordt steeds gekker in Volendam. Nu zou een taxichauffeur zijn betaald om te liegen over Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen.

De twee zouden zaterdagavond per taxi naar hotel De Witte Bergen zijn gebracht. Wesley liet eerder weten dat dat absoluut niet het geval geweest is. "Ik laat me rijden als ik in Nederland iets onderneem."

Yolanthe moest later die avond nog werken. Zij las de Nederlandse punten voor het Eurovisie Songfestival live voor. De actrice/presentatrice zou om half acht al in Hilversum in de studio zijn aangekomen.

Volendam zegt dat de taxichauffeur zou zijn betaald om het verhaal te doen. "Dit dient allemaal om Yolanthe zwart te maken. Onterecht."
Jan heeft keiharde euro's betaald
pi_69285781
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.
Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi niet
pi_69285832
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi niet
Volendam zegt het zelf hoor:

Ik citeer: Jij bent een mooie Volendamsche, die zijn zo lief en hebben veel pit. En ze lijken allemaal op het zusje van Jan Smit
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 11:41:17 #132
22592 crew  Ole
pi_69285867
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jan heeft keiharde euro's betaald
Ik vond het maar een raar interview ook!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69285989
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volendam zegt het zelf hoor:

Ik citeer: Jij bent een mooie Volendamsche, die zijn zo lief en hebben veel pit. En ze lijken allemaal op het zusje van Jan Smit
Ja kan ik ook mee leven en alle mannen lijken op Keje Molenaar.
pi_69286004
Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.
Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:47:16 #135
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69286074
Mensen mensen .. wat heerlijk dit die zoete lieve "omaaatje" Jantje met zijn ronddolende paling, een pijphoer die op de plee Jan kluift terwijl manlief op de kindertjes zit te passen, een tienerhoertje uit een slecht zangclubje die en passant het afgelopen jaar ook nog ff de stramme max van Jan uitklopte, een sleutelhangende voetjeballer die de restjes uitlebbert en de bodem is nog lange niet bereikt.. dit is de mooiste komkommertijd evah!!!!

*traantje wegpinkt
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69286125
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.
Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.
pi_69286152
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik vond het maar een raar interview ook!
Dat vond ik ook.Maar Wesley zei wel dat hij bij zijn ouders geslapen heeft.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:50:11 #138
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69286174
quote:

. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
Als het op wikipedia staat is het waar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 11:50:18 #139
22592 crew  Ole
pi_69286179
Van mij mag het nog wel even doorgaan hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69286181
Check hier de foto's van blonde bimbo Fleur en Yolanthe..

http://nl.netlog.com/KUSfleur/photo/photoid=35247772&surr=0#photos
pi_69286189
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.
Opzich valt het nu toch weer mee? Tja de Telegraaf gooit er nog even een paar artikeltjes tegenaan, maar voor de rest lijkt de storm voorbij te zijn.
Of is het stilte in de storm?

Stilte in de storm...begrijp je 'm !!!!
pi_69286209
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef versabommie het volgende:
Mensen mensen .. wat heerlijk dit die zoete lieve "omaaatje" Jantje met zijn ronddolende paling, een pijphoer die op de plee Jan kluift terwijl manlief op de kindertjes zit te passen, een tienerhoertje uit een slecht zangclubje die en passant het afgelopen jaar ook nog ff de stramme max van Jan uitklopte, een sleutelhangende voetjeballer die de restjes uitlebbert en de bodem is nog lange niet bereikt.. dit is de mooiste komkommertijd evah!!!!

*traantje wegpinkt
Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:51:34 #143
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69286212
quote:
Amen.

Dat mag je hier echter niet zeggen want dan ben je OF haar zelf OF haar man
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:51:55 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69286221
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dan moeten ze d'r kleren maar aanhouden in volendam.. modern sodom en gomora!
pi_69286242
Huis Jan en Yolanthe bedevaartsoord
AMSTERDAM - Het huis van Jan en Yolanthe lijkt te zijn veranderd in een heus bedevaartsoord.

Tientallen mensen hebben een nieuwe manier gevonden om invulling te geven aan Hemelvaartsdag: langs bij Jan en Yo.
Na de dramatische break up, de pittige beelden van een zoenende Yolanthe met Wesley Sneijder en de tientallen geruchten die de ronde doen, heeft een aantal mensen blijkbaar besloten om zelf eens poolshoogte te gaan nemen.
In de hoop daadwerkelijk iets te ontdekken, ruilden mensen donderdag massaal het dauwtrappen in voor 'Jan en Yo spotten'. Rondhangen bij het huis, of langzaam langsrijden in een auto met de camera klaar, alle varianten werden uitgeprobeerd.
Maar hoe geduldig ook, het 'publiek' kreeg niets te zien...

Bron: Telegraaf
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:34 #146
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69286251
Kom op zeg, die Liza is och een slet. Een ander pijpen terwijl je man en kind hebt. En dat moet maar heel normaal zijn, volgens Annie.... !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:52:55 #147
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:53:11 #148
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69286274
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.
Kun je nagaan, ik verwoord het alleen maar, in Volendam praktizeren huismoeders één en ander
pi_69286288
Raadsels rond taxirit Yolanthe en Wesley Sneijder

AMSTERDAM - Het wordt steeds gekker in Volendam. Nu zou een taxichauffeur zijn betaald om te liegen over Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen.

De twee zouden zaterdagavond per taxi naar hotel De Witte Bergen zijn gebracht. Wesley liet eerder weten dat dat absoluut niet het geval geweest is. "Ik laat me rijden als ik in Nederland iets onderneem."
Yolanthe moest later die avond nog werken. Zij las de Nederlandse punten voor het Eurovisie Songfestival live voor. De actrice/presentatrice zou om half acht al in Hilversum in de studio zijn aangekomen.
Volendam zegt dat de taxichauffeur zou zijn betaald om het verhaal te doen. "Dit dient allemaal om Yolanthe zwart te maken. Onterecht."

Bron: Telegraaf
pi_69286300
Nick & Simon schijnen ook een remake te maken

Yolanthe....ik weet dat er heel veel sletten zijn
Elke keer weer een ander
En jou doet het pijn
Want jouw liefde waarmee je Jan zo verblijdt
Is nu verleden tijd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: