Ja en pinokio's neus groeit echt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens de nieuwste ontwikkelingen gaat het verder dan zoenen en ordinair oud-Hollansch pijpen op het toilet...en is ze keihard betrapt onder de lakens in het bed van Jan in het pas gebouwde droompaleisje van Jan & Yolanthe
Waar zeg ik dat ik der heel goed ken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
Verder nog even een paar dikke "![]()
![]()
" naar Doopy-X-, heel de tijd een beetje schermen met hoe goed je liza kent,
Logisch als je iemand kent dat je foto's van die persoon hebt....quote:dat jefoto's hebt
Waar zeg ik dat? Ik benadruk juist steeds dat ik dat niet weet en dat me dat ook niet intresseertquote:je weet hoe het écht in elkaar steekt.
Kloptquote:En ondertussen vind je het zo rot en zielig voor haar en haar familie.
Niet dus.....quote:hou gewoon helemaal je muil erover als het zo'n goede kennis van je is en het je zo aan het hart gaat.
Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Als je alle artiesten die vreemdgaan op de koffie krijgt ,moet je de Arena afhuren, dus laten we nou stoppen met de hetze en laat Lisa nou eens met rust, ok zoenen met een ander mag niet ,maar we leven niet in t stenen tijdperk, toch? en t is trouwens palingkuil.
Jan heeft keiharde euro's betaaldquote:Raadsels rond taxirit Yolanthe en Wesley Sneijder
AMSTERDAM - Het wordt steeds gekker in Volendam. Nu zou een taxichauffeur zijn betaald om te liegen over Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen.
De twee zouden zaterdagavond per taxi naar hotel De Witte Bergen zijn gebracht. Wesley liet eerder weten dat dat absoluut niet het geval geweest is. "Ik laat me rijden als ik in Nederland iets onderneem."
Yolanthe moest later die avond nog werken. Zij las de Nederlandse punten voor het Eurovisie Songfestival live voor. De actrice/presentatrice zou om half acht al in Hilversum in de studio zijn aangekomen.
Volendam zegt dat de taxichauffeur zou zijn betaald om het verhaal te doen. "Dit dient allemaal om Yolanthe zwart te maken. Onterecht."
Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen in Volendam normaler zijn dan erbuiten hoor... iedereen lijkt er toch op elkaar.
Volendam zegt het zelf hoor:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik noem geen namen maar dat rondneuken in de artiesten wereld is altijd al .Ja we lijken allemaal op elkaar .Ik ben graag de kloon van Lisa.Maar ga toch weg... ik Volendam is dat erger.... mooi niet
Ik vond het maar een raar interview ook!quote:
Ja kan ik ook mee leven en alle mannen lijken op Keje Molenaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volendam zegt het zelf hoor:
Ik citeer: Jij bent een mooie Volendamsche, die zijn zo lief en hebben veel pit. En ze lijken allemaal op het zusje van Jan Smit
Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.![]()
Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
Als het op wikipedia staat is het waar!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Ceehaa het volgende:
. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
Opzich valt het nu toch weer mee? Tja de Telegraaf gooit er nog even een paar artikeltjes tegenaan, maar voor de rest lijkt de storm voorbij te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.![]()
Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef versabommie het volgende:
Mensen mensen .. wat heerlijk dit die zoete lieve "omaaatje" Jantje met zijn ronddolende paling, een pijphoer die op de plee Jan kluift terwijl manlief op de kindertjes zit te passen, een tienerhoertje uit een slecht zangclubje die en passant het afgelopen jaar ook nog ff de stramme max van Jan uitklopte, een sleutelhangende voetjeballer die de restjes uitlebbert en de bodem is nog lange niet bereikt.. dit is de mooiste komkommertijd evah!!!!
*traantje wegpinkt
Amen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan het geloof ik allemaal niet meer volgen. Even niet meer op Fok geweest en het hele verhaal ligt anders.![]()
Ik vind het trouwens wel een schande dat de Telegraaf artikelen plaatst die gebaseerd zijn op roddels, compleet met foto's en volledige namen. Dit is natuurlijk niks nieuws, maar elke keer verbaast het me weer dat ze hier mee weg komen. Net zoals het me verbaast dat vervolgens half Nederland denkt dat het allemaal waar is.
Dan moeten ze d'r kleren maar aanhouden in volendam.. modern sodom en gomora!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je hebt er geen idee van hoe het hier op t dorp de mensen hun strot uitkomt.,op een paar roddeldebielen na, zouden ze nou echt niks anders meer weten in de pers. Ik vind t nu schoftig worden.![]()
Kun je nagaan, ik verwoord het alleen maar, in Volendam praktizeren huismoeders één en anderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Na t lezen van jouw stukjes vergaat je de eetlust ook wel. Wat een taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |