haha de palinggatequote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:14 schreef versabommie het volgende:
Hahaha Bij wikipedia zijn ze nu van mijn mening dat mijn palinggate entry niet direct weg moet en dat er een discussie over mag zijn en twee weken de tijd gegeven wor![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Vul gerust aan mensen, ff op bewerken klikken en hop!
Geen idee, iemand was zo vriendelijk om de boel te herschrijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Welke VMBO-er heeft dat artikel geschreven.
Liza is nu de hoer van Volendamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens met een betrouwbare bron (en dus niet De Telegraaf, Kwalbert of roddels uit het dorp) waaruit blijkt dat Liza inderdaad meerdere keren heeft staan "te bekken" met Jan.
Vooralsnog wordt iemand met een gezin publiekelijk aan de schandpaal genageld op basis van roddels uit het dorp. Dat is wat me steekt....
Aan de andere kant. Er lopen heel veel meisjes in Volendam rond...het is wel erg toevallig dat verschillende geluiden wijzen naar die Liza. Ik heb toch een beetje het "waar rook is, is vuur" idee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Misschien overkomt dat je dochter dat ook wel over een paar jaar![]()
Gewoon een beetje een degelijke opvoeding.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik doe ook geen uitspraak of het waar of niet waar is....ik kan mijn hand daar niet voor in het vuur steken aangezien ik er niet bij geweest ben. Feiten zijn dat Liza en Jan elkaar al jaren kennen, feit is dat Liza getrouwd is en een kind heeft. Verders zijn het alleen maar speculaties......quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Er lopen heel veel meisjes in Volendam rond...het is wel erg toevallig dat verschillende geluiden wijzen naar die Liza. Ik heb toch een beetje het "waar rook is, is vuur" idee.
En bij die Smit uit de buurt houden, die neukt nog een zak aardappelen heb ik het idee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een degelijke opvoeding.
Dat zegt niets, iemand moet je naam maar noemen en je komt in RTL Boulevardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een degelijke opvoeding.
Ben jij de man van Liza ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:03 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, hij reageert alleen heel heftig op Liza...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben jij de man van Liza ofzoJe reageerd zo fel?
DUH dat is toch logisch. Het is gewoon een slet, is getrouwd (met jouquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat zegt niets, iemand moet je naam maar noemen en je komt in RTL Boulevard
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:19 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op, hij reageert alleen heel heftig op Liza...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DUH dat is toch logisch. Het is gewoon een slet, is getrouwd (met jou)
Bron?quote:en gaat vreemd met Jan
Op het moment dat ze die fallus van J. Smit in haar mond en/of andere lichaamsopeningen verwelkomde nam ze een risico. Ze ging vreemd, en dat was met een BN'er, en dan geen B- of C-artiest, maar een van de 'grote BN'ers', dus ze had dit aan kunnen zien komen. Dus dat is geen argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik reageer inderdaad alleen fel op haar om 2 redenen;Zij is tot nu toe het enige niet publieke persoon die in deze hele situatie betrokken wordt door de media
Dat kan, maar goed, doet dat er voor ons wat toe? Is allemaal zeer vervelend hoor, maar je klinkt nu alsof je haar kerel bent, of een of andere verliefde sukkel die niet wil inzien dat deze mevrouw dit toch echt aan haarzelf te danken heeft, dan kan je boos worden op Albert Verlinde, Jan Smit, RTL Boulevard, of wie dan ook. Maar ze is oud en wijs genoeg om te snappen wat de risico's en mogelijke gevolgen zijn van seksen met een BN'er. Ook nog eens als je zelf getrouwd bent en net een kind op de wereld hebt gezetquote:Ik ken haar persoonlijk
Volgens de nieuwste ontwikkelingen gaat het verder dan zoenen en ordinair oud-Hollandsch pijpen op het toilet...en is ze keihard betrapt door Yolanthe onder de lakens in het bed van Jan in het pas gebouwde droompaleisje van Jan & Yolanthequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Als je alle artiesten die vreemdgaan op de koffie krijgt ,moet je de Arena afhuren, dus laten we nou stoppen met de hetze en laat Lisa nou eens met rust, ok zoenen met een ander mag niet ,maar we leven niet in t stenen tijdperk, toch? en t is trouwens palingkuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |