SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Ja maar bij jullie is er nog perspectief. Noem iets voor Feyenoord?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Jullie hebben me wel weer een vermakelijke middag bezorgd
Maar van Sparta met 4-0 verliezen is ook geen pretje hoor
Het is stom geweest om De Guzman voor die 10 miljoen niet te verkopen. Ik denk dat je moet hopen op een miljoenenbod op Wijnaldum ofzo, en voor de rest vooral doorgaan met eigen jeugd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is er nog perspectief. Noem iets voor Feyenoord?
Been?
Die baalt nu al dat ie ja heeft gezegd.
Indd daar hebben ze ook in gefaaldquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom staan al die bejaarde miljonairs nog onder contract met hun belachelijke salarissen? Als dat salaris gerechtvaardigd is, vind ik het geen probleem, maar deze gasten kosten alleen maar geld. Daarnaast leveren ze bij verkoop niets meer op.
Gewoon ontslaan die handel. MakaayTomasson
Timmer
Hofland
De Cler
Landzaat
Mols
![]()
Totaal overbodige spelers.
Zijn we gelukkig ergens goed in.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de rellen in Rotterdam vandaag zijn. Want daar zijn ze in Rotterdam dan weer wel landskampioen in.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de rellen in Rotterdam vandaag zijn. Want daar zijn ze in Rotterdam dan weer wel landskampioen in.
Ik was er aan het begin van het seizoen van overtuigd dat ze met Tomasson een topper in huis hadden gehaald. Tja, je zit er ook weleens naast hequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd daar hebben ze ook in gefaald
Al die ouwe spelers halen.. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik toen wel bang was dat ze weer zouden gaan presteren toen ik al die namen hoorde
Maar gelukkig maar bleek dat al gauw niet zo te zijn
Wie heeft dat in godsnaam geroepen? Je grote duim?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef BrandX het volgende:
Wat ik gewoon dramatisch vind is dat Feyenoord al jaren roept: wij komen terug in de top drie want daar horen we!
Kneus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:04 schreef LaStrange het volgende:
Rond mijn 14e was ik altijd Feyenoordfan. Volledig van genezen nadat ik een paar keer naar de Kuip was geweest. Wat een zieke negatieve sfeer hangt daar! Bah!
Ze komen wel steeds dichter in de buurt van de top drie van de Jupiler League.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef BrandX het volgende:
Wat ik gewoon dramatisch vind is dat Feyenoord al jaren roept: wij komen terug in de top drie want daar horen we! Maar daar al jaren niet bij in de buurt komt.
Jullie mogen Gullit daarvoor bedanken. Daar is de ellende begonnen in mijn ogen.
Met deze post ja, Tomasson heeft dit seizoen 10 keer gescoord in 13 duels en in de duels waarin hij meespeelde hebben we nauwelijks verloren. Enige nadeel is dat hij vaak geblesseerd was, maar hij was heel waardevol.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was er aan het begin van het seizoen van overtuigd dat ze met Tomasson een topper in huis hadden gehaald. Tja, je zit er ook weleens naast he
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ze komen wel steeds dichter in de buurt van de top drie van de Jupiler League.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH
Zometeen moet je ook nog even voor de grap 'Feyenooit' schrijven, dan ligt iedereen onder de tafel.
Een NAC supporter die begint over frustratie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat ben je gefrustreerd kereltje ..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Een NAC supporter die begint over frustratie.
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH
Zometeen moet je ook nog even voor de grap 'Feyenooit' schrijven, dan ligt iedereen onder de tafel.
Totaal niet, in welke wereld leef jij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.
Degradatiemogelijkheid (en dus top 3 JL) is plek 16, voor een top 3-klassering moet je logischerwijs minimaal als derde eindigen. Feyenoord eindigde als 7e.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Samen met Ajax en PSV veruit de meeste prijzen gewonnen in de afgelopen 50 jaar
Laatste keer dat Ajax een EC won ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatste x dat feyenrd kampioen werd is vorig milennium hoor
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnenquote:
Dat was in het vorige millennium, vanwege dit feit gaf je Feyenoord twee posts geleden nog een tweetal huillach-smilies. Hypocriet hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnen
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat was de EC1 en niet de CL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?
Tuurlijk niet, je wordt toch wel iets vaker kampioen dan dat je zoiets wint als de Champions League dus wat er hypocriet aan is zou ik niet wetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was in het vorige millennium, vanwege dit feit gaf je Feyenoord twee posts geleden nog een tweetal huillach-smilies. Hypocriet hoor.
Dankjewelquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?
quote:
Desalniettemin is het inmiddels alweer 14 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je wordt toch wel iets vaker kampioen dan dat je zoiets wint als de Champions League dus wat er hypocriet aan is zou ik niet weten![]()
voor feyenoord bijna 40quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Desalniettemin is het inmiddels alweer 14 jaar geleden.
Je punt is dat je impliceert dat 14 jaar geleden lang geleden is voor het winnen van de Championsleague, terwijl et bij je eigen club die zogenaamd net zoveel prijzen haalt als Ajax en psv bijna 4x zolang geleden isquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, daarom poch ik er ook niet mee. Je punt?
Nee, mijn punt is dat jij een kampioenschap bagatelliseert omdat het in het vorige millennium was, en dan vervolgens zelf gaat pochen met een prijs die nog langer geleden was. Maakt niet uit wat voor prijs het dan is, het komt een beetje hypocriet over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je punt is dat je impliceert dat 14 jaar geleden lang geleden is voor het winnen van de Championsleague, terwijl et bij je eigen club die zogenaamd net zoveel prijzen haalt als Ajax en psv bijna 4x zolang geleden is
Liefquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had alleen Merkie het gegund dat Feyenoord vandaag won.
Ohja want et is zon pretje om Ajax supporter te zijn de afgelopen jarenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef Bredewout92 het volgende:
Feyenoord supporters zijn tenmiste wel loyaal. Beter dan die successupporters die zijn blijven hangen @ Ajax
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want et is zon pretje om Ajax supporter te zijn de afgelopen jaren![]()
Begrijp me niet verkeerd, want et is nog steeds de mooiste club van NederlandMaarrr qua resultaten kan je niet zeggen dat alle Ajax fans van nu gloryhunters zijn
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijn
Ibrahimovic in de tijd van de boer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijn
Niet mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.
Als Feyenoord vroeger geen grote club was dan zouden er ook nooit zoveel supporters als nu zijn. Zal ik je trouwens eens wat vertellen? Dit geld voor elke clubquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Opzich heb je wel een beetje gelijk al zijn DE gloryhunters van de afgelopen tijd natuurlijk de az -supportersquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.
Ja maar dan was Ajax Ajax ook niet geweest, dan kan je etzeflde zeggen bij elke clubquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Je was me voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet mee eens.
[..]
Als Feyenoord vroeger geen grote club was dan zouden er ook nooit zoveel supporters als nu zijn. Zal ik je trouwens eens wat vertellen? Dit geld voor elke club!!!!!!!!!!!!!
Dan vergeet je er nog een stuk of 200quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik noem de namen van spelers die er waren toen Ajax iets bereikte
Goed plan! Is wel altijd gezellig in Doetinchem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Heatseeker het volgende:
Je kunt altijd nog graafschap supporter worden heur.
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Stoere internet hoolie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:34 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.
OM: als je meeleest, ik was er niet bij, maar vond het wel mooi om die stoere ME'ers jankend op TV te zien vertellen dat ze thuis ook een gezin hebben.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 @ 21:34 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.
OM: als je meeleest, ik was er niet bij, maar vond het wel mooi om die stoere ME'ers jankend op TV te zien vertellen dat ze thuis ook een gezin hebben.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Degradatiemogelijkheid (en dus top 3 JL) is plek 16, voor een top 3-klassering moet je logischerwijs minimaal als derde eindigen. Feyenoord eindigde als 7e.
Afstand tot top 3: 7 - 3 = 4 plekken.
Afstand tot degradatie: 16 - 7 = 9 plekken.
Heb je verder nog argumenten die ergens op slaan? Ik wel namelijk:
- Begroting Feyenoord is de vierde van Nederland, de begroting van VVV (kampioen JL) is ¤9 miljoen. De begroting van Feyenoord is dus meer dan vier keer zo hoog, en is groter dan alle begrotingen van de eerste 10 van de JL bij elkaar opgeteld
- Het op één-na-grootste stadion van Nederland
- Samen met Ajax veruit de meeste supporters
- Samen met Ajax en PSV veruit de meeste prijzen gewonnen in de afgelopen 50 jaar
Je zei specifiek dat het geen grap was, dus hoe je er nu ineens bij komt dat het gekscherend was is mij een raadsel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Goh, dat had ik nog niet door. Je snapt toch wel dat ik sarcastisch was? Feyenoord legt zichzelf de doelstelling op om bij de Top Drie van Nederland te horen, terwijl het alleen maar bergafwaarts gaat. M.a.w.: een negatieve spiraal. Waar kom je dan in het meest dramatische geval uit? Juist: de Eerste Divisie.
Ik zeg dus gekscherend dat ze meer richting de Jupiler League gaan en dat dat bijna een realistischer beeld is. Ik snap ook wel dat ze daar nog mijlenver vanaf zitten. Echter is gezien de armzalige situatie bij Feyenoord de aansluiting bij de Top Drie haast nóg onrealistischer.
Ze moeten overigens nog maar zien dat ze een sluitende begroting krijgen. De havenbaronnen trekken echt de portemonnee niet meer gezien de economische situatie nu. Ze hebben geen spelers meer die ze kunnen verkopen, de spelers die er zitten kosten een vermogen aan salarissen en ze genereren ook al geen inkomsten meer uit Europacupwedstrijden. Dan kan het alleen maar slechter gaan.
Het enige waar ze in moeten investeren (als daar nog budget voor is), is de jeugdopleiding. Geld om goede spelers te halen is er gewoonweg niet en spelers zelf gaan tegenwoordig ook liever naar Twente of Heerenveen. Een trieste constatering.
Dus sarcasme is tegenwoordig synoniem voor een grap?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je zei specifiek dat het geen grap was, dus hoe je er nu ineens bij komt dat het gekscherend was is mij een raadsel.
Idd en Bahia heeft ook gewoon een goed seizoen gedraaid. Dat was het wel,quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Merkie het volgende:
Tomasson heeft dit seizoen 10 keer gescoord in 13 duels en in de duels waarin hij meespeelde hebben we nauwelijks verloren. Enige nadeel is dat hij vaak geblesseerd was, maar hij was heel waardevol.
Niet alleen Feyenoord fan, maar ook een realist.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:14 schreef leetzors het volgende:
Feyenoord bashenTS vindt het nog terecht ook en gelukkig maar want terecht is het.
Nee, de eindschikking wordt opgemaakt na de play-offs. Wat al wel duidelijk is dat NAC en groningen uit gaan maken wie uiteindelijk zesde en wie zevende wordt. feyenoord is achtste geworden, dat is al wel zeker.quote:
Zeker een NAC-supporter? Verklaard namelijk veel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:48 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Nee, de eindschikking wordt opgemaakt na de play-offs. Wat al wel duidelijk is dat NAC en groningen uit gaan maken wie uiteindelijk zesde en wie zevende wordt. feyenoord is achtste geworden, dat is al wel zeker.
feyenoord is in alles niks tegenwoordig en dat zie ik ook niet meer veranderen. Waardeloze selectie, waardeloze financiele huishouding, waardeloze toekomstperspectieven en vooral het legioenis afgegleden tot de absolute onderzijde in de eredivisie. Waar is die volksclub nou? Waar is die " intmiderende" sfeer nou? Legioen, echt, triest zooitje hersenlozen
![]()
Nee hoor wordt helemaal niks meer, heel dat feyenoord. fortuna achterna lijkt me het allerbeste, niemand zit meer te wachten op die droeftoeters die door iedereen worden ingemaakt
Ik ben een supporter, geen fan. Maar dat terzijde. Heb niet zo een hoge pet op van NAC-supporters. Voornamelijk te danken aan die kneusjes van Derat met hun hilarische voorbeschouwingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef DutchieBre het volgende:
Een NAC supporter omdat hij kritisch is als voetbalsupporter op jouw club ?
Leg je er nou eens bij neer, je bent fan van een club, maar jullie hebben het gewoon weer niet gebracht dit jaar, basta. Dat is kut voor je, maar om je nu continu te gaan verdedigen en om alles goed proberen te praten, dat is toch onnodig. Logisch dat je je gekrenkt voelt dat het weer niets is geworden dit jaar, mais c'est la vie !
Ook wij als NAC supporter moeten daar al jaren mee leven, sterker nog, eigenlijk altijd al. Laat ons eens blij zijn dat we van jullie gewonnen hebben, sterker nog, zie het als een groot compliment als een ander team zo dolenenthousiast is dat ze jouw team hebben verslagen.
Relax, probeer ervan te genieten dat ook andere supporters eens een feestje kunnen bouwen. Gun ieder zijn moment !!
Happel, ken je ook de historie waarom NAC supporters zo'n "hekel" hebben aan de Feyenoorders ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een supporter, geen fan. Maar dat terzijde. Heb niet zo een hoge pet op van NAC-supporters. Voornamelijk te danken aan die kneusjes van Derat met hun hilarische voorbeschouwingen.
Praat niks goed en ik verdedig me nergens tegen. Irriteer me alleen maar aan de grote mond van supporters van andere clubs, die nog nooit iets betekent hebben in het betaalde voetbal. Dat het kut is weet ik zelf wel en dat hoef ik niet tot in den treure te horen van andere randfiguren.
Een echte reden heb ik nooit vanuit NAC zijde gehoord, maar denk dat het innemen van een bepaalde tribune tijdens een bekerwedstrijd in Breda een van de voornaamste redenen is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Happel, ken je ook de historie waarom NAC supporters zo'n "hekel" hebben aan de Feyenoorders ?
In het oude stadion aan de Beatrixstraat heeft een groep Feyenoord "supporters" eens een familievak aangevallen. Vrouwen, kinderen, opa's, oma's, niemand werd ontzien. Vandaar dat het respect totaal is vervlogen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Een echte reden heb ik nooit vanuit NAC zijde gehoord, maar denk dat het innemen van een bepaalde tribune tijdens een bekerwedstrijd in Breda een van de voornaamste redenen is.
Feyenoord en Utrecht zijn dan ook de clubs waar de meest idiote mensen komen. Althans dat is mijn persoonlijke ervaringquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
In het oude stadion aan de Beatrixstraat heeft een groep Feyenoord "supporters" eens een familievak aangevallen. Vrouwen, kinderen, opa's, oma's, niemand werd ontzien. Vandaar dat het respect totaal is vervlogen.
Hetzelfde hebben we met Utrecht supporters. Een aantal jaar geleden is de NAC speler Ferry van Vliet en zijn vriendin overleden bij een autoongeluk. De eerst volgende wedstrijd tegen Utrecht was het reden voor die "supporters" om daar ludieke liedjes over te zingen. Sterker nog, zelfs tijdens een minuut stilte gebeurde dit, terwijl de beide families van de overleden personen aanwezig waren
Dit soort schandalige acties worden niet vergeten.
Daarentegen worden positieve acties van de tegenpartij ook niet vergeten ! In dit geval hetzelfde voorval, de dood van Ferry en zijn vriendin. de Graafschap-NAC, de Graafschap moest spelen voor lijfsbehoud in de eredivisie, de wedstrijd eindigde gelijk en zij waren gered van degradatie. Een ontiechelijk grote groep van de superboeren kwamen het veld op en kwamen naar het uitvak toe om samen Ferry toe te zingen.
Als ik er nu aan terug denk krijg ik nog kippenvel, wat een mooi moment was dat.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:26 schreef Acinonyx het volgende:
Joden worden uitgeroeit
Boeren worden van het land verdreven
Maar Kakkerlakken zullen altijd overleven !
Idd. Als je niet van voetbal houd tieft dan gewoon lekker op zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga metal luisteren op je zolderkamertje, freak.
Dat zullen ze toch wel af gaan schaffen die kapitaal vernietiging?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd wie er dit jaar uit de helikopter stapt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Idd. Als je niet van voetbal houd tieft dan gewoon lekker op zeg.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Sj0rs het volgende:
Voetbalsupporters. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club.
Gut, dit is echt domste wat ik ooit gelezen heb.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Sj0rs het volgende:
Voetbalsupporters. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club.
Voetbalsupporters Fok-users. Ik vraag me dan af. Heb je nou zo weinig in je leven bereikt dat je zo opgaat in een club website.
ajaxquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef J.Herrer het volgende:
Feyenoord![]()
Wanneer komen die investeerders nou?
Dat regelt Koeman wel, als AZ terugvalt komen de successupporters wel weer terug naar de Arenaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
ajax![]()
Wanneer krijgen jullie het stadion echt vol?
Ah, tijd geleden dat ik last had van plaatsvervangende schaamte...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef Acinonyx het volgende:
Feyenoord, oh Feyenoord !
Joden worden afgeschoten
en de Boeren worden doorboord !
Feyenoord, oh Feyenoord !
Feyenoord is uniek in zijn soort ! (8)
Zou zomaar kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat regelt Koeman wel, als AZ terugvalt komen de successupporters wel weer terug naar de Arena
Idd.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef Acinonyx het volgende:
Feyenoord, yah Feyenoord
Piraten gooien iedereen overboord,
Behalve ons Feyenoord,
Want Feyenoord heeft het hoogste woord !
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:38 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Het enige goede van Feyenoord zijn de supporters. De trouwste van Nederland.
Kopen ze een speler voor 16miljoen, bakt die er niks vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:12 schreef J.Herrer het volgende:
Konden ze vorig seizoen Arnautovic kopen voor iets meer dan 3 miljoen maar ze hadden geen geld
Zie bovenstaande reacties.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom altijd Ajax erbij halen. Daar gaat het toch niet over?)
Best wel een goed punt hoor. Je kan een clubje ook zonder zoveel fanatisme steunen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Sj0rs het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Best wel een goed punt hoor. Je kan een clubje ook zonder zoveel fanatisme steunen.
Bullshit, Twente wilde hem gewoon niet laten gaan en bood hem meteen een verbeterd contract aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:12 schreef J.Herrer het volgende:
Konden ze vorig seizoen Arnautovic kopen voor iets meer dan 3 miljoen maar ze hadden geen geld
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:25 schreef Acinonyx het volgende:
Feyenoord, yah Feyenoord
Piraten gooien iedereen overboord,
Behalve ons Feyenoord,
Want Feyenoord heeft het hoogste woord !
"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:21 schreef Adidah het volgende:
Kutkankerkakkerlakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |