SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Ja maar bij jullie is er nog perspectief. Noem iets voor Feyenoord?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:
Jullie hebben me wel weer een vermakelijke middag bezorgd
Maar van Sparta met 4-0 verliezen is ook geen pretje hoor
Het is stom geweest om De Guzman voor die 10 miljoen niet te verkopen. Ik denk dat je moet hopen op een miljoenenbod op Wijnaldum ofzo, en voor de rest vooral doorgaan met eigen jeugd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar bij jullie is er nog perspectief. Noem iets voor Feyenoord?
Been?
Die baalt nu al dat ie ja heeft gezegd.
Indd daar hebben ze ook in gefaaldquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef Metal_Mart het volgende:
Waarom staan al die bejaarde miljonairs nog onder contract met hun belachelijke salarissen? Als dat salaris gerechtvaardigd is, vind ik het geen probleem, maar deze gasten kosten alleen maar geld. Daarnaast leveren ze bij verkoop niets meer op.
Gewoon ontslaan die handel. MakaayTomasson
Timmer
Hofland
De Cler
Landzaat
Mols
![]()
Totaal overbodige spelers.
Zijn we gelukkig ergens goed in.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de rellen in Rotterdam vandaag zijn. Want daar zijn ze in Rotterdam dan weer wel landskampioen in.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de rellen in Rotterdam vandaag zijn. Want daar zijn ze in Rotterdam dan weer wel landskampioen in.
Ik was er aan het begin van het seizoen van overtuigd dat ze met Tomasson een topper in huis hadden gehaald. Tja, je zit er ook weleens naast hequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd daar hebben ze ook in gefaald
Al die ouwe spelers halen.. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik toen wel bang was dat ze weer zouden gaan presteren toen ik al die namen hoorde
Maar gelukkig maar bleek dat al gauw niet zo te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |