quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
- Samen met Ajax en PSV veruit de meeste prijzen gewonnen in de afgelopen 50 jaar
Laatste keer dat Ajax een EC won ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Laatste x dat feyenrd kampioen werd is vorig milennium hoor
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnenquote:
Dat was in het vorige millennium, vanwege dit feit gaf je Feyenoord twee posts geleden nog een tweetal huillach-smilies. Hypocriet hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnen
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou en, Ajax heeft in ieder geval als ENIGE nederlandse club de Champions League gewonnen
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat was de EC1 en niet de CL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?
Tuurlijk niet, je wordt toch wel iets vaker kampioen dan dat je zoiets wint als de Champions League dus wat er hypocriet aan is zou ik niet wetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was in het vorige millennium, vanwege dit feit gaf je Feyenoord twee posts geleden nog een tweetal huillach-smilies. Hypocriet hoor.
Dankjewelquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Feyenoord al een keer de Wereldbeker gewonnen heeft?
quote:
Desalniettemin is het inmiddels alweer 14 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je wordt toch wel iets vaker kampioen dan dat je zoiets wint als de Champions League dus wat er hypocriet aan is zou ik niet weten![]()
voor feyenoord bijna 40quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Desalniettemin is het inmiddels alweer 14 jaar geleden.
Je punt is dat je impliceert dat 14 jaar geleden lang geleden is voor het winnen van de Championsleague, terwijl et bij je eigen club die zogenaamd net zoveel prijzen haalt als Ajax en psv bijna 4x zolang geleden isquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, daarom poch ik er ook niet mee. Je punt?
Nee, mijn punt is dat jij een kampioenschap bagatelliseert omdat het in het vorige millennium was, en dan vervolgens zelf gaat pochen met een prijs die nog langer geleden was. Maakt niet uit wat voor prijs het dan is, het komt een beetje hypocriet over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Je punt is dat je impliceert dat 14 jaar geleden lang geleden is voor het winnen van de Championsleague, terwijl et bij je eigen club die zogenaamd net zoveel prijzen haalt als Ajax en psv bijna 4x zolang geleden is
Liefquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik had alleen Merkie het gegund dat Feyenoord vandaag won.
Ohja want et is zon pretje om Ajax supporter te zijn de afgelopen jarenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef Bredewout92 het volgende:
Feyenoord supporters zijn tenmiste wel loyaal. Beter dan die successupporters die zijn blijven hangen @ Ajax
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja want et is zon pretje om Ajax supporter te zijn de afgelopen jaren![]()
Begrijp me niet verkeerd, want et is nog steeds de mooiste club van NederlandMaarrr qua resultaten kan je niet zeggen dat alle Ajax fans van nu gloryhunters zijn
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijn
Ibrahimovic in de tijd van de boer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ja maar als Ajax niet zo goed was in de tijd van litmanen/de boer/davids/ibrahimovic/etc dan zouden er nooit zoveel supporters als nu zijn
Niet mee eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.
Als Feyenoord vroeger geen grote club was dan zouden er ook nooit zoveel supporters als nu zijn. Zal ik je trouwens eens wat vertellen? Dit geld voor elke clubquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Opzich heb je wel een beetje gelijk al zijn DE gloryhunters van de afgelopen tijd natuurlijk de az -supportersquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veel Ajax-supporters zie je ook alleen als Ajax wint. Dat is bij andere clubs toch minder.
Ja maar dan was Ajax Ajax ook niet geweest, dan kan je etzeflde zeggen bij elke clubquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Je was me voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niet mee eens.
[..]
Als Feyenoord vroeger geen grote club was dan zouden er ook nooit zoveel supporters als nu zijn. Zal ik je trouwens eens wat vertellen? Dit geld voor elke club!!!!!!!!!!!!!
Dan vergeet je er nog een stuk of 200quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik noem de namen van spelers die er waren toen Ajax iets bereikte
Goed plan! Is wel altijd gezellig in Doetinchem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Heatseeker het volgende:
Je kunt altijd nog graafschap supporter worden heur.
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef valek het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de rellen in Rotterdam vandaag zijn. Want daar zijn ze in Rotterdam dan weer wel landskampioen in.
Stoere internet hoolie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:34 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.
OM: als je meeleest, ik was er niet bij, maar vond het wel mooi om die stoere ME'ers jankend op TV te zien vertellen dat ze thuis ook een gezin hebben.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 @ 21:34 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Beter rellen in Rotterdam en een @msterdomse ME'er van zijn paard trekken dan met de hardloopbrigade rennen in je eigen stad.
OM: als je meeleest, ik was er niet bij, maar vond het wel mooi om die stoere ME'ers jankend op TV te zien vertellen dat ze thuis ook een gezin hebben.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Degradatiemogelijkheid (en dus top 3 JL) is plek 16, voor een top 3-klassering moet je logischerwijs minimaal als derde eindigen. Feyenoord eindigde als 7e.
Afstand tot top 3: 7 - 3 = 4 plekken.
Afstand tot degradatie: 16 - 7 = 9 plekken.
Heb je verder nog argumenten die ergens op slaan? Ik wel namelijk:
- Begroting Feyenoord is de vierde van Nederland, de begroting van VVV (kampioen JL) is ¤9 miljoen. De begroting van Feyenoord is dus meer dan vier keer zo hoog, en is groter dan alle begrotingen van de eerste 10 van de JL bij elkaar opgeteld
- Het op één-na-grootste stadion van Nederland
- Samen met Ajax veruit de meeste supporters
- Samen met Ajax en PSV veruit de meeste prijzen gewonnen in de afgelopen 50 jaar
Je zei specifiek dat het geen grap was, dus hoe je er nu ineens bij komt dat het gekscherend was is mij een raadsel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Goh, dat had ik nog niet door. Je snapt toch wel dat ik sarcastisch was? Feyenoord legt zichzelf de doelstelling op om bij de Top Drie van Nederland te horen, terwijl het alleen maar bergafwaarts gaat. M.a.w.: een negatieve spiraal. Waar kom je dan in het meest dramatische geval uit? Juist: de Eerste Divisie.
Ik zeg dus gekscherend dat ze meer richting de Jupiler League gaan en dat dat bijna een realistischer beeld is. Ik snap ook wel dat ze daar nog mijlenver vanaf zitten. Echter is gezien de armzalige situatie bij Feyenoord de aansluiting bij de Top Drie haast nóg onrealistischer.
Ze moeten overigens nog maar zien dat ze een sluitende begroting krijgen. De havenbaronnen trekken echt de portemonnee niet meer gezien de economische situatie nu. Ze hebben geen spelers meer die ze kunnen verkopen, de spelers die er zitten kosten een vermogen aan salarissen en ze genereren ook al geen inkomsten meer uit Europacupwedstrijden. Dan kan het alleen maar slechter gaan.
Het enige waar ze in moeten investeren (als daar nog budget voor is), is de jeugdopleiding. Geld om goede spelers te halen is er gewoonweg niet en spelers zelf gaan tegenwoordig ook liever naar Twente of Heerenveen. Een trieste constatering.
Dus sarcasme is tegenwoordig synoniem voor een grap?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je zei specifiek dat het geen grap was, dus hoe je er nu ineens bij komt dat het gekscherend was is mij een raadsel.
Idd en Bahia heeft ook gewoon een goed seizoen gedraaid. Dat was het wel,quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Merkie het volgende:
Tomasson heeft dit seizoen 10 keer gescoord in 13 duels en in de duels waarin hij meespeelde hebben we nauwelijks verloren. Enige nadeel is dat hij vaak geblesseerd was, maar hij was heel waardevol.
Niet alleen Feyenoord fan, maar ook een realist.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:14 schreef leetzors het volgende:
Feyenoord bashenTS vindt het nog terecht ook en gelukkig maar want terecht is het.
Nee, de eindschikking wordt opgemaakt na de play-offs. Wat al wel duidelijk is dat NAC en groningen uit gaan maken wie uiteindelijk zesde en wie zevende wordt. feyenoord is achtste geworden, dat is al wel zeker.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |