Wie heeft dat in godsnaam geroepen? Je grote duim?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef BrandX het volgende:
Wat ik gewoon dramatisch vind is dat Feyenoord al jaren roept: wij komen terug in de top drie want daar horen we!
Kneus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:04 schreef LaStrange het volgende:
Rond mijn 14e was ik altijd Feyenoordfan. Volledig van genezen nadat ik een paar keer naar de Kuip was geweest. Wat een zieke negatieve sfeer hangt daar! Bah!
Ze komen wel steeds dichter in de buurt van de top drie van de Jupiler League.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef BrandX het volgende:
Wat ik gewoon dramatisch vind is dat Feyenoord al jaren roept: wij komen terug in de top drie want daar horen we! Maar daar al jaren niet bij in de buurt komt.
Jullie mogen Gullit daarvoor bedanken. Daar is de ellende begonnen in mijn ogen.
Met deze post ja, Tomasson heeft dit seizoen 10 keer gescoord in 13 duels en in de duels waarin hij meespeelde hebben we nauwelijks verloren. Enige nadeel is dat hij vaak geblesseerd was, maar hij was heel waardevol.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik was er aan het begin van het seizoen van overtuigd dat ze met Tomasson een topper in huis hadden gehaald. Tja, je zit er ook weleens naast he
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ze komen wel steeds dichter in de buurt van de top drie van de Jupiler League.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH
Zometeen moet je ook nog even voor de grap 'Feyenooit' schrijven, dan ligt iedereen onder de tafel.
Een NAC supporter die begint over frustratie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat ben je gefrustreerd kereltje ..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Een NAC supporter die begint over frustratie.
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAH
Zometeen moet je ook nog even voor de grap 'Feyenooit' schrijven, dan ligt iedereen onder de tafel.
Totaal niet, in welke wereld leef jij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.
Degradatiemogelijkheid (en dus top 3 JL) is plek 16, voor een top 3-klassering moet je logischerwijs minimaal als derde eindigen. Feyenoord eindigde als 7e.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:24 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat was geen grap, mongooltje. Ik ben Feyenoord-fan, ik vind het alleen treurig om te zien om dat de top 3 van de Jupiler League bijna een realistischer beeld is dan de top 3 van de Eredivisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |