Ik meld me.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Nu komen de mensen die zeggen dat Zeitgeist crap is.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:16 schreef Edwinuss het volgende:
Zei het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeitgeist verkracht feiten alsof het niks is en zaait onterechte haat en angst onder zij die zwak van geest zijn. Zoals een redacteur in The Irish Times toepasselijk schreef over de 'documentaire'; "Als je pretendeert enkel waarheid te kennen, ken je in feite slechts pretentie."quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef Sehaninne het volgende:
Hebben jullie ook redenen waarom Zeitgeist crap is?
Twin Towers, grote geldfamilies die alles voor het zeggen hebben. feiten over banken die niet kloppen. (ze zien de Federal Bank als hét kwaad van de 20e eeuw, terwijl ze net zo goed de citibank kunnen pakken (ik zeg maar wat).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef ToT het volgende:
Behalve het Christelijke gedeelte, wat klopte er allemaal nog meer niet dan?
Het christelijke gedeelte neigt juist het meest naar de waarheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:03 schreef ToT het volgende:
Behalve het Christelijke gedeelte, wat klopte er allemaal nog meer niet dan?
true.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:26 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Het christelijke gedeelte neigt juist het meest naar de waarheid.
Zeitgeist is heel goed in het overtuigen van mensen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:08 schreef ToT het volgende:
Nou ik weet dat Ali het Christelijk gedeelte grote onzin vindt, vandaar dat ik f geïnteresseerd was naar de rest!
Maar hoezo hebben de grote families het niet voor het zeggen in Amerika? Zoals het in Zeitgeist uitgelegd wordt, klinkt het niet eens zo heel ongeloofwaardig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |