Ga een ander topic vol whinen over de PVV, dank u.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
WTF, wat zit je mij nou voor te liegen? Het is een volkspartij, een partij die voor vrijheden opkomt, die de democratie boven alles stelt. Natuurlijk kan je wel lid worden, wat is dit voor nonsens?
Maar ik kan dus alleen maar geld doneren, ik krijg daar niets voor terug? Lekker dan, de PVV luistert toch zogenaamd naar het volk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het is geen nonsens, het voorbeeld dat jij geen mogelijkheid hebt kunnen vinden is toch een perfecte aanwijzing? of past dat niet in je troll-straatje?
Elk topic over de PVV ontaard in een discussie over de islam. Nu blijkt maar weer dat een topic over de islam over de PVV gaat, de twee lijken wel verbonden aan elkaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ga een ander topic vol whinen over de PVV, dank u.
Je krijgt je mening vertegenwoordigd in het parlement of kabinet, srsly wat zeik je man?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar ik kan dus alleen maar geld doneren, ik krijg daar niets voor terug? Lekker dan, de PVV luistert toch zogenaamd naar het volk?
Misschien omdat jij die link continu voert?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Elk topic over de PVV ontaard in een discussie over de islam. Nu blijkt maar weer dat een topic over de islam over de PVV gaat, de twee lijken wel verbonden aan elkaar.
quote:'De islam’, denkt Yasin, ‘is geplant in het westen als een zaadje. Hier is de beste aarde om in te groeien. Als het westen dat toestaat, zal het zich de komende honderd jaar beschermd weten, maar als het dit geschenk weigert, heeft het zichzelf daarmee.
Ja daagquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Elk topic over de PVV ontaard in een discussie over de islam. Nu blijkt maar weer dat een topic over de islam over de PVV gaat, de twee lijken wel verbonden aan elkaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)gje_mee_met_joe.html
Liever Europa dan "Eurbanië".
Niet nadenken mensen, gewoon overgeven en doen wat we zeggen.quote:Overgave vereist volgens deze sjeik dat je de regels van Allah uitvoert, ook al begrijp je niet waarom.
Dat is niet waar, het was Ghazi die het had over de kamervragen die de PVV hierover heeft gesteld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien omdat jij die link continu voert?
Wéér heb je gelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het was Ghazi die het had over de kamervragen die de PVV hierover heeft gesteld.
Dat heb je dan verkeerd, die post was een reactie op:quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:30 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ja daagWie begint er nou zelf over de PVV? Jij toch? Ik herinner je aan de post waarmee de eerste stap door jou is gezet:
[..]
Daarin quote Ghazi de kamervragen van de PVV:quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:35 schreef Ghazi het volgende:
1. Bent u bekend met het bericht 'Lesje voor moslims: Be in it to win it!'?
2. Bent u ermee bekend dat een van de sprekers tijdens het Nationaal Islam Congres in Amsterdam - sjeik Khalid Yasin - zei: `De islam zal de overhand krijgen. Ook al haten de ongelovigen, de afgodendienaars en hypocriete moslims dat' en `het is eigenlijk de bedoeling dat de islam de wereld bestuurt'?
3. Bent u ermee bekend dat een andere spreker - Haitham al-Haddad - tijdens dit congres Nederlandse moslims heeft aangespoord Nederlandse shariarechtbanken te eisen?
4. Deelt u onze afschuw over deze uitspraken? Bent u ook van mening dat sjeik Khalid Yasin en Haitham al-Haddad met hun uitspraken de ware aard van de islam hebben laten zien?
5. Deelt u onze opvatting dat er nooit - in nog geen duizend jaar - formele of informele shariarechtbanken in Nederland mogen worden opgericht? Bent u van plan alles in het werk te stellen om islamitische rechtbanken in Nederland te voorkomen? Zo neen, waarom niet?
6. Deelt u voorts de mening dat de islam nooit en te nimmer de overhand mag krijgen in Nederland en evenmin de wereld bestuurt? Deelt u onze mening dat de islamisering van Nederland met kracht moet worden gestopt? Zo neen, waarom niet?
quote:Radicale moslim-sjeik onthult ware aard islam - Kamervragen
maandag 18 mei 2009
Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie en de minster van Justitie over de uitspraken van radicale moslims op een islamcongres afgelopen zaterdag in Amsterdam.
1.)
Bent u bekend met het bericht ‘Lesje voor moslims: Be in it to win it!’?*
2.)
Bent u ermee bekend dat een van de sprekers tijdens het Nationaal Islam Congres in Amsterdam – sjeik Khalid Yasin – zei: ‘De islam zal de overhand krijgen. Ook al haten de ongelovigen, de afgodendienaars en hypocriete moslims dat’ en ‘het is eigenlijk de bedoeling dat de islam de wereld bestuurt’?
3.)
Bent u ermee bekend dat een andere spreker – Haitham al-Haddad – tijdens dit congres Nederlandse moslims heeft aangespoord Nederlandse shariarechtbanken te eisen?
4.)
Deelt u onze afschuw over deze uitspraken? Bent u ook van mening dat sjeik Khalid Yasin en Haitham al-Haddad met hun uitspraken de ware aard van de islam hebben laten zien?
5.)
Deelt u onze opvatting dat er nooit – in nog geen duizend jaar – formele of informele shariarechtbanken in Nederland mogen worden opgericht? Bent u van plan alles in het werk te stellen om islamitische rechtbanken in Nederland te voorkomen? Zo neen, waarom niet?
6.)
Deelt u voorts de mening dat de islam nooit en te nimmer de overhand mag krijgen in Nederland en evenmin de wereld bestuurt? Deelt u onze mening dat de islamisering van Nederland met kracht moet worden gestopt? Zo neen, waarom niet?
* De Pers, 18 mei 2009
http://pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1981&Itemid=1
So far for the gematigde islam.quote:‘De islam zal de overhand krijgen’, voorspelt sjeik Khalid Yasin. ‘Ook al haten de ongelovigen, afgodendienaars en hypocriete moslims dat.’
Precies, voor gematigden mogen ze doen wat ze willen, maar dit soort haatbaarden moeten gewoon permanent geweigerd worden hier. Van dit gebral word niemand beter, en al helemaal niet in een ontwikkeld land als Nederland, of wel land hier in de EU dan maar ook.quote:
En jank daar dan nog even lekker op door, ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het was Ghazi die het had over de kamervragen die de PVV hierover heeft gesteld.
Weet ik, ik heb mezelf al gecorrigeerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd, die post was een reactie op:
[..]
Daarin quote Ghazi de kamervragen van de PVV:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Pacifico het volgende:
[..]
PVV is een beweging, geen politieke partij waar je lid van kan worden. Je kan vrijwilliger worden. Nu voel ik je antwoord al aankomen: dat is ondemocratisch, dictatuur enz. Maar wat voor nut heeft het om lid te worden? Wat is jouw idee hier dan over? Waarom zou je lid willen worden? Maakt dat dan uit voor de standpunten van deze beweging waar je het eventueel mee eens bent?
En wie bepaalt of je in dat paradijs komt? Yasin? Philips?quote:Op de vraag wat ouders moeten als een islamitische school slecht onderwijs geeft en een andere school goed: ‘Wat is belangrijker, dat je kind directeur wordt of dat het naar het paradijs gaat?’
Er is een tijdlang hier op Fok! hardnekkig beweerd dat islam vrede is.quote:‘De definitie van islam is niet vrede’, stelde Al-Haddad. ‘Moslims die dat beweren, hebben een minderwaardigheidscomplex. Islam betekent overgave.
Doordat de PVV ter sprake kwam, moest ik meteen aan Joey Kindt denken, maar dat heb je aan Geenstijl te danken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Wéér heb je gelijkMaargoed, je doet er nog een schepje bovenop...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb mezelf al gecorrigeerdNu nog antwoorden op mijn post:
[..]
quote:Lastige vragen van ongelovigen hoef je dan ook niet te beantwoorden.
De gematigden/hypocriete moslims worden nu nog door de hardliners getolereerd omdat ze een mooi rookgordijn voor de ware aard van de islam zorgen. Nu kunnen allerlei types hier op de fora steeds roepen over die lieve, brave moslims. Zie je wel dat de islam lief is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Precies, voor gematigden mogen ze doen wat ze willen, maar dit soort haatbaarden moeten gewoon permanent geweigerd worden hier. Van dit gebral word niemand beter, en al helemaal niet in een ontwikkeld land als Nederland, of wel land hier in de EU dan maar ook.
Nu ja, de islam zien als één foute religie lijkt me wat kort door de bocht. De getallen van de 'gematigde moslims' nemen, gode zij dank, ook toe dankzij de westerse cultuur.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een tijdlang hier op Fok! hardnekkig beweerd dat islam vrede is.
Het is goed dat hiervan klip en klaar afstand genomen wordt.
Maar misschien wat meer vragen over het congres en inhoudelijk over de uitspraken, want het is juist de bedoeling van het onderwerp af te wijken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef Pacifico het volgende:
[..]
[..]
Als Al-Haddad het zegt, is het zo.(?)quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een tijdlang hier op Fok! hardnekkig beweerd dat islam vrede is.
Het is goed dat hiervan klip en klaar afstand genomen wordt.
http://www.elsevier.nl/we(...)ijkt-PVV-met-NSB.htmquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef Pacifico het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |