Wat is er beter aan gmail? Hotmail werkt perfect voor mij. De problemen die TS heeft heb ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Sanderrrr het volgende:
Durf volledig over te stappen. Mensen die hotmail/live gebruiken ipv gmailzoiets als kiezen voor een gratis opel astra ipv een gratis ferrari
Het is traag, irritant en vol met spam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is er beter aan gmail? Hotmail werkt perfect voor mij. De problemen die TS heeft heb ik niet.
Geen ads, snellere site, geen fucking reclameteksten onder ieder mailtje dat je verstuurt, niet zo'n slechte kutreputatie als hotmail zodat je gelijk vreemd wordt aangekeken als je aan een bedrijf een @hotmail adres geeft... etc etc.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Wat is er beter aan gmail? Hotmail werkt perfect voor mij. De problemen die TS heeft heb ik niet.
True nog nooit mee gewerkt, maar als het echt veel beter is stap ik met liefde over. Ik heb alleen geen negatieve ervaring met hotmail. Wat bedoel je met traag? Verder krijg ik nooit spam. Heel incidenteel maar dan staat het meteen in de spambox. Ads zullen er vast staan, maar daar heb ik geen last van.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is traag, irritant en vol met spam.
Je hebt gmail gewoon nog nooit gehad, en iets wat je nooit gehad hebt mis je ook niet.
Hotmail/Live Mail/weet ik hoe ze het inmiddels weer hebben genoemd, is erg traag qua reageren. Als je bij Google klikt op een mailtje, dan zie je een mailtje. Geen ellenlange wachttijden om iets te verwijderen enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:42 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
True nog nooit mee gewerkt, maar als het echt veel beter is stap ik met liefde over. Ik heb alleen geen negatieve ervaring met hotmail. Wat bedoel je met traag? Verder krijg ik nooit spam. Heel incidenteel maar dan staat het meteen in de spambox. Ads zullen er vast staan, maar daar heb ik geen last van.
Done. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hotmail/Live Mail/weet ik hoe ze het inmiddels weer hebben genoemd, is erg traag qua reageren. Als je bij Google klikt op een mailtje, dan zie je een mailtje. Geen ellenlange wachttijden om iets te verwijderen enzo![]()
Oh, en GMail plakt geen Microsoft-teksten onder je e-mail... dat komt ook nogal goedkoop over
EDIT: Ik raad je aan gewoon een GMail-account te registreren en daar een weekje mee te werken
Jij hebt Dolfijn-mail?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nooit die hype om Hotmail en Gmail begrepen.
Dat is ook een oplossingquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef Agalev het volgende:
Laat gewoon je mails van hotmail doorsturen naar je gmail account
Hype? Ik heb Dolfijn, Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, en zelfs pochta.ru gebruikt, en Gmail bevalt me toch echt het beste. Ik registreer niet omdat het een hype is, ik registreer omdat het goed werktquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:52 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nooit die hype om Hotmail en Gmail begrepen.
Tja, ieder zo zijn ding, maar ik vind Gmail veel minder fijn dan Yahoo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Hype? Ik heb Dolfijn, Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, en zelfs pochta.ru gebruikt, en Gmail bevalt me toch echt het beste. Ik registreer niet omdat het een hype is, ik registreer omdat het goed werkt![]()
Oh, en ja, pochta.ru werkte ook goed, was alleen jammer dat ze achterbleven met hun opslagruimte, en dat de interface in het Russisch was. Maar ik heb toch ruim 3 jaar een e-mailadres @land.ru gehad.
Waarom?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:04 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Tja, ieder zo zijn ding, maar ik vind Gmail veel minder fijn dan Yahoo.
Yahoo Mail is wel verbeterd hoor ten opzichte van vroeger, maar ik vind Gmail nog steeds lekkerder werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom?Ik weet niet hoe het nu gesteld is met Yahoo, maar ik vond het vroeger echt gruwelijk lelijk.
Volgens mij was het mail-gedeelte sowieso weggemoffeld op de voorpagina, het portaal van Yahoo.
Lol, was inderdaad wel de reden. Hoewel Yahoo voor Gmail al wel aangekondigd had om de inbox te vergroten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
Vergeet niet dat Yahoo en Hotmail pas drastisch zijn veranderd toen Gmail ten tonele verscheen en iedereen liet schrikken met een inbox van 1 GB, terwijl zij nog liepen te klungelen met 2 MB-inboxjes.
Alleen al daarom heerst Gmail.
EDIT: 512 mb space.quote:My files - use server Почта.ру for storage of files and backup copies and 'аших documents.
a site - hosting Почта.ру offers mine and 'ам to create an own site.
the address of your personal site:http://joepie91.land.ru or http://www.joepie91.land.ru
the Ftp-address of your personal site:ftp.land.ru
The user:joepie91
the Password:the password coincides with the password of your box
krijg je van die sites met oude infoquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:17 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=why+gmail+is+better+than+hotmail&btnG=Zoeken&meta=
traagheid? Nooit last van met Hotmail. Spam ook niet. Gewoon kwestie van nergens je adres achter laten. Want ja, DAN heb je WEL spam ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Het is traag, irritant en vol met spam.
heb ook gmail maar het is irri dat gmail de mails samenpropt en , naar mijn idee, niet echt op een overzichtelijke manier.quote:Je hebt gmail gewoon nog nooit gehad, en iets wat je nooit gehad hebt mis je ook niet.
Je hebt labels, filters en de archive-knop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Apotheose het volgende:
heb ook gmail maar het is irri dat gmail de mails samenpropt en , naar mijn idee, niet echt op een overzichtelijke manier.
Is wat lastig als je bereikbaar moet zijn voor potentiele klanten enzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
traagheid? Nooit last van met Hotmail. Spam ook niet. Gewoon kwestie van nergens je adres achter laten. Want ja, DAN heb je WEL spam ja.![]()
[..]
heb ook gmail maar het is irri dat gmail de mails samenpropt en , naar mijn idee, niet echt op een overzichtelijke manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |