Maar het was wel leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Die Qu63 is een feestbeest![]()
(zo te zien aan zijn twitter)
Ja ja. Ik ook, big dealquote:
En jij zo van"whehehe, ik zag je dochter".quote:Op maandag 25 mei 2009 00:57 schreef jemoeder125 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sja, daar sta je dan
ben jij toevallig ook in juli in Nijmegen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:57 schreef jemoeder125 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sja, daar sta je dan
Ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij toevallig ook in juli in Nijmegen?
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijdquote:
moet ie op de 21ste tegen de avond doen, heb je vuurwerk van wel een heel coole plek.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijd
En vanmiddag en vanavond regenquote:
Het begint in het zuiden:quote:
bronquote:Het is vanmiddag veelal zonnig bij een oostenwind, 2-4 Bft. Het wordt vrijwel overal tussen 25 en 29 graden, in het noorden en waar de wind over water waait tussen 19 en 24 graden.
Aan het eind van de middag en aan het begin van de avond bestaat in Brabant en Limburg een kleine kans op onweer, maar dan wel meteen fors onweer met risico op zware windstoten en hagel. Later vanavond en vannacht trekken vrijwel overal buien over, met vooral in het westen risico op wateroverlast.
Ik zou Parijs proberen.quote:
Ah i see! Nah heb nog geen plannen. Eerst maar eens een wat succesvoller overlandvluchtje maken voor ik zoiets ga ondernemenquote:Op maandag 25 mei 2009 @ 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijd
Ohja!quote:
quote:
Maar na de echte spits, dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef qu63 het volgende:
In een uurtje naar Amersfoort gegaan.. Valt best mee!
Om 9 uur is het meestal ook nog druk hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar na de echte spits, dat is niet eerlijk
Hoe staat het trouwens met jouw zaak bij de supermarkt? Ga je er nog steeds weg? Of is de wind een beetje geluwt?quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ook weer op kantoor. Na een uur verslapen te hebben
Neuh, vorige week wel weer een klein stormpje.. Maar op zich gaat het.. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om te zoeken naar iets anders..quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met jouw zaak bij de supermarkt? Ga je er nog steeds weg? Of is de wind een beetje geluwt?
Ah, dan maar gewoon bij je huidige wg blijvenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Neuh, vorige week wel weer een klein stormpje.. Maar op zich gaat het.. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om te zoeken naar iets anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |