Maar het was wel leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Die Qu63 is een feestbeest![]()
(zo te zien aan zijn twitter)
Ja ja. Ik ook, big dealquote:
En jij zo van"whehehe, ik zag je dochter".quote:Op maandag 25 mei 2009 00:57 schreef jemoeder125 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sja, daar sta je dan
ben jij toevallig ook in juli in Nijmegen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:57 schreef jemoeder125 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sja, daar sta je dan
Ik welquote:Op maandag 25 mei 2009 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij toevallig ook in juli in Nijmegen?
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijdquote:
moet ie op de 21ste tegen de avond doen, heb je vuurwerk van wel een heel coole plek.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijd
En vanmiddag en vanavond regenquote:
Het begint in het zuiden:quote:
bronquote:Het is vanmiddag veelal zonnig bij een oostenwind, 2-4 Bft. Het wordt vrijwel overal tussen 25 en 29 graden, in het noorden en waar de wind over water waait tussen 19 en 24 graden.
Aan het eind van de middag en aan het begin van de avond bestaat in Brabant en Limburg een kleine kans op onweer, maar dan wel meteen fors onweer met risico op zware windstoten en hagel. Later vanavond en vannacht trekken vrijwel overal buien over, met vooral in het westen risico op wateroverlast.
Ik zou Parijs proberen.quote:
Ah i see! Nah heb nog geen plannen. Eerst maar eens een wat succesvoller overlandvluchtje maken voor ik zoiets ga ondernemenquote:Op maandag 25 mei 2009 @ 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, dr is dan daar ergens een zweefvliegwedstrijd
Ohja!quote:
quote:
Maar na de echte spits, dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef qu63 het volgende:
In een uurtje naar Amersfoort gegaan.. Valt best mee!
Om 9 uur is het meestal ook nog druk hoor!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar na de echte spits, dat is niet eerlijk
Hoe staat het trouwens met jouw zaak bij de supermarkt? Ga je er nog steeds weg? Of is de wind een beetje geluwt?quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, ook weer op kantoor. Na een uur verslapen te hebben
Neuh, vorige week wel weer een klein stormpje.. Maar op zich gaat het.. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om te zoeken naar iets anders..quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met jouw zaak bij de supermarkt? Ga je er nog steeds weg? Of is de wind een beetje geluwt?
Ah, dan maar gewoon bij je huidige wg blijvenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Neuh, vorige week wel weer een klein stormpje.. Maar op zich gaat het.. Heb nog niet echt tijd/zin gehad om te zoeken naar iets anders..
Ik heb nu weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Weeral een reisje rond Brussel gemaakt (eerst naar ziekenhuis, nu op het werk). Heel handig dat ik een abonnement heb van het werk voor het openbaar vervoer in Brussel![]()
Hoe gaat het met iedereen?
Over 5 al.quote:
Woensdagmiddag alquote:
Studenten hebben altijd weekendquote:
Nouja, in mijn weekend moet ik weer werkenquote:
Daar kies jezelf voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, in mijn weekend moet ik weer werken![]()
Vanavond van 18 tot 21:30, morgen van 12 tot 21:30 en zondag waarschijnlijk van 12 tot 18 busrijden.. Moet waarschijnlijk vanaf Maastricht naar Den Helder en dan naar huis.. Alleen de begintijd en plaats zijn nog niet duidelijk..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar neem niet aan dat je de hele dag moet werken?
Ohh, kan je nog wel wat van het lekkere weer mee pikken dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vanavond van 18 tot 21:30, morgen van 12 tot 21:30 en zondag waarschijnlijk van 12 tot 18 busrijden.. Moet waarschijnlijk vanaf Maastricht naar Den Helder en dan naar huis.. Alleen de begintijd en plaats zijn nog niet duidelijk..
Hmz, hoor net dat ik zondag waarschijnlijk om 19:30 in Maastricht (of Sprimont, België) moet zijn.. Heb dus nog de hele dag zelfs!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohh, kan je nog wel wat van het lekkere weer mee pikken dus
Dat hebben ze wel voorspeldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:51 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
kijken of vandaag net zo lekker wordt als gister
Kijken kan geen kwaad natuurlijk, en als je ANWB-lid bent kan je de auto ook laten keuren voor ene paar tientjes geloof ik..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
Auto gekeken. Twijfelgeval, prijs is wat aan de hoge kant, wat putjes in de voorruit en achterruit, maar ziet er voor de rest wel toppie uit. Helaas nog geen ritje in gemaakt..
Ga er dit weekend over nadenken, en dinsdag de verkoper weer bellen, om afspraak te maken om de auto te proefrijden..
Zit wel te twijfelen of het wel een goed idee is om gelijk bij mijn eerste auto een ja te zeggen, of dat ik nog een andere moet gaan bekijken.
Broertje is al meegeweest, en heeft ook even zelf gekeken..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kijken kan geen kwaad natuurlijk, en als je ANWB-lid bent kan je de auto ook laten keuren voor ene paar tientjes geloof ik..
En misschien iemand meevragen die er verstand van heeft?
Toch kan zo'n keuring geen kwaadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Broertje is al meegeweest, en heeft ook even zelf gekeken..
Ik ga er nog wel een nachtje over slapen, maar eigenlijk weet ik het al zeker wel. 't Is een goede auto, NAP, met extra's waar je van kan smullen (airco, elektrische ramen, startonderbreking, luxe audio) en nette bandjes.
Ook weinig/geen roest te vinden, ook niet bij de deuren (zowel boven als onder) dus tsja...
Geen idee eigenlijk, ook maar van horen zeggenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij kost het geen paar tientjes, maar 150 euro oid.
Als het allemaal doorgaat; een Nissan Almera 5 deurs, 1.4quote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ook maar van horen zeggen
Wat wordt je nieuwe auto eigenlijk?
Uit?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat; een Nissan Almera 5 deurs, 1.4
Met lekker weer is BBQen geen straf natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2009 00:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ben trouwens uitgenodigd voor de BBQ morgen bij paps & mams. Denk dat ik dat maar doe, anders zit ik hier toch maar alleen...
Inderdaad. En ben ik nog ook eens sociaal bezigquote:Op zondag 31 mei 2009 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Met lekker weer is BBQen geen straf natuurlijk
Dan is mijn Carisma uit '98 mooierquote:
2450 euro, althans, da's de prijs wat-ie in de zaak kost. 125k km, met NAP.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan is mijn Carisma uit '98 mooier
Wat kost die van jou? En hoeveel km?
Hmz, dan ben ik duurder uit, maar wel minder km's..quote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
2450 euro, althans, da's de prijs wat-ie in de zaak kost. 125k km, met NAP.
Ik krijg em donderdag..quote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Sjowhan het volgende:
Heb je trouwens al wat meer foto's van die mitshu? Of heb je 'm nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |