Ik maandag nogquote:
Das ni duur ni.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik maandag nog
Voor ¤12,50 bijna een kilo goed vlees!
Nee!quote:
Werk van 12 tot 21:30, daarna naar Rockanje (1,5 uur heen + 1,5 uur terug)quote:
Er zijn al heel wat plannen en het laatste wat ik gehoord heb, is dat ze goedgekeurd zijn, maar ze zijn er voor zover ik het weet nog niet aan begonnen. Heel raar eigenlijk dat je die vraag stelt, want vorige week waren mijn ma en ik er nog over bezigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:08 schreef Ynske het volgende:
Leo, ik las in OUD over Dadizele ,dat je daar opgegroeid bent.
weet jij of de sloop van t Dadipark Dadizele al begonnen is?
Wat moet je in Rockanjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
Werk van 12 tot 21:30, daarna naar Rockanje (1,5 uur heen + 1,5 uur terug)
Jaquote:
Ik heb het al gezien ja. Als ik de beschikbaarheid heb over een auto zal ik me evt ook wel aanmelden daarquote:
nee nooit geweest, wel laatst over nagedacht, omdat je er zo'n mooie foto's kunt maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er zijn al heel wat plannen en het laatste wat ik gehoord heb, is dat ze goedgekeurd zijn, maar ze zijn er voor zover ik het weet nog niet aan begonnen. Heel raar eigenlijk dat je die vraag stelt, want vorige week waren mijn ma en ik er nog over bezig![]()
Ben je er ooit al geweest?
PM/DM me anders ff als je komtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ja. Als ik de beschikbaarheid heb over een auto zal ik me evt ook wel aanmelden daar
Hij kan het toch ook gewoon twitteren als hij onderweg is?quote:
Precies!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan het toch ook gewoon twitteren als hij onderweg is?
Nee, dan snap ik dat Twitter. Niet dat ik er aan ga beginnen, mijn mobiel kan net bellen.quote:
Bij mij werkt het ook niet, dat mobiele twittergedoe. Terwijl ik een heule geavanceerde GSM heb ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan snap ik dat Twitter. Niet dat ik er aan ga beginnen, mijn mobiel kan net bellen.
't Is eigenlijk best simpel, maar inderdaad ook wel lastig voor 'buitenstaanders'quote:
Ik vraag me eerder af waar die drang vandaan komt om op elk moment maar te laten weten waar je bent, wat je doet etc. Maar die vraag heb ik al met hyves.quote:
Tijdverdrijf vermoed ik zoquote:Op zondag 24 mei 2009 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar die drang vandaan komt om op elk moment maar te laten weten waar je bent, wat je doet etc. Maar die vraag heb ik al met hyves.
De mensen hebben dan veel tijd te verdoen. Ik heb fok, maar heb echt niet nog eens de tijd om te hyven, twitteren, facebooken, myspacen, msn'en, icq'en of noem ze maar opquote:
Ouderwetse vlokken op brood, wel pompoenbrood, echt een verslaving van mequote:
Tegenwoordig zit ik vaker op Facebook dan fok. Maar ik zou idd niet weten hoe ik er nog iets anders moet tussenkrijgenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mensen hebben dan veel tijd te verdoen. Ik heb fok, maar heb echt niet nog eens de tijd om te hyven, twitteren, facebooken, myspacen, msn'en, icq'en of noem ze maar op
Zoiets jaquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlokken
Christus, er is echt overal een wiki voor
Vooral die foto erbijquote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vlokken
Christus, er is echt overal een wiki voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |