Psies..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef Pheno het volgende:
Niet zo lastig, die staat in het vorige topic.
Pardonquote:
Scherp! Zo op de vroege morgenquote:
Lekker, ik nietquote:
En het is nog wel zo'n mooi weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker, ik niet. Wel half daggie ipv morgen
.
Ben trouwens verder gegaan met mijn gang die nog oud behang had.. Schiet nu behoorlijk op, hele kant is kaal. En aangezien ik de smaak te pakken heb, straks de rechterkant
Ik heb er normaal gesproken geen tijd/zin in (vanwege moe na 't werk blabla), en zaterdags heb ik nooit echt veel tijd vanwege de korfbal.. Vandaag heb ik er juist tijd voor, dus aan de slagquote:
Iets met uitsel, afstel.....quote:
Goed dat je het nu dan gedaan hebt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had het eik veel eerder moeten doen![]()
Zal vast wel vandaag.. 't Wordt alleen maar beter dit weekend...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:30 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Nu maar hopen dat de blauwe hemel heel de dag te zien blijft
Maar is er niks meer veranderd sinds 8 februari?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:01 schreef leonieke het volgende:
Thx Sjowwe zijn ook heel tevreden
En alleen maar beter dit weekend? Fijn, fijn, fijn
Zo onnozel klinkt het niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:16 schreef leonieke het volgende:
Niet echt nee![]()
Het probleem is ook dat we tegenwoordig ofwel op het werk zijn, ofwel in het ziekenhuis. En die paar dagen waarbij dat eens niet zo is, staan we ofwel achter met werk voor school of willen we gewoon eens rusten. Klinkt misschien onnozel, maar heel het ziekenhuisgebeuren heeft een grotere impact dan dat we hadden gedacht.
Netjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef qu63 het volgende:
Ja gezegd tegen een nieuwe autoDeze wordt het: klik
¤500quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke auto![]()
Kon je auto ook nog wat opbrengen qua inruil?
En best burgelijk eigenlijkquote:
Wanneer is de bruiloft? En is er een BBQ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:46 schreef qu63 het volgende:
Ja gezegd tegen een nieuwe autoDeze wordt het: klik
BBQquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft? En is er een BBQ?
Zondag denk ik maar weer eens.quote:
Helaas nog geen bruid gevonden.. Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft? En is er een BBQ?
Ik denk jij hebt de nieuwe Herbie of KITT gevonden, vandaar dat je er "ja" tegen zegt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas nog geen bruid gevonden.. Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen..
Morgen rendang.quote:
Oh!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk jij hebt de nieuwe Herbie of KITT gevonden, vandaar dat je er "ja" tegen zegt!
Nee, sushiquote:
Niet eens alleen koud, ook rauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |