Neem je ze mee naar morgen of gooi je ze er vandaag uit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:10 schreef lammegiraf het volgende:
de SL251 nog ff opgepikt @1,28...nu al 1,65....helaas maar 200 stukjes. maar toch he
ik laat ze even staan...ik gok er op dat Dow vandaag stevig gaat plussen. en anders pech...echt een buil kan ik me er niet aan vallen lijkt me.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Neem je ze mee naar morgen of gooi je ze er vandaag uit?
Doe eens plaatje posten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:23 schreef janvks het volgende:
mijn technische analyse heeft deze rally voorspelt!!!hoera voor technische analyse!
Je gaat me niet vertellen dat dit de lang verwachte correctie was................quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Tijd voor de volgende rally...op naar de 280
quote:di 26 mei 2009, 15:38
Huizenprijzen VS dalen in recordtempo
WASHINGTON (AFN) - De huizenprijzen in de Verenigde Staten zijn in maart opnieuw sterk gedaald. De prijzen van eengezinswoningen kelderden met 18,7 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder.
Dat blijkt uit de dinsdag gepubliceerde Standard & Poor’s/Case Shiller-index, die de huizenprijzen meet in twintig grootstedelijke gebieden in de VS.
De huizenprijzen daalden iets sterker dan verwacht. Door Reuters ondervraagde analisten hielden rekening met een afname met 18,4 procent. Een maand eerder kelderden de huizenprijzen al met 18,6 procent op jaarbasis.
Flinke daling Kw1
Ten opzichte van februari werden eensgezinswoningen in de VS 2,2 procent goedkoper. Analisten hadden een daling van 2 procent voorspeld.
Ziet er netjes uit idd, maar de vorige keer bleek ook dat consumer confidence sterk omhoog was gegaan, maar dat de consumentenuitgaven weer omlaag gingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat een hele dikke plus worden in NY vandaag, consumentenvertrouwen flink hoger dan verwacht:
CB Consumer Confidence Cijfer: 54.9 Verwachting: 42.7 Vorig cijfer: 40.8
Richmond Manufacturing Index Cijfer: 4 Verwachting: -6 Vorig cijfer: -9
Dus je denkt dat het een zuivere technische uitbraak was en dat de stijging verder volkomen los staat van het gepubliceerde cijfer aangaande het consumentenvertrouwen? Als dat cijfer veel slechter was geweest hadden we dezelfde uitbraak gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef janvks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hier maar het signaal was super helder!
Je had gewoon mazzel dat het nieuws dat het consumentenvertrouwen in de VS eindelijk weer beetje positief is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef janvks het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hier maar het signaal was super helder!
Je ziet toch aan die kleurtjes in zijn grafiek dat ie iedereen in de maling neemtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dus je denkt dat het een zuivere technische uitbraak was en dat de stijging verder volkomen los staat van het gepubliceerde cijfer aangaande het consumentenvertrouwen? Als dat cijfer veel slechter was geweest hadden we dezelfde uitbraak gezien?
Of denk je dat dit cijfer op magisch-realistische wijze verbonden is met jouw grafiek, zodat het wel goed moest zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |