De gasprijs is toch direct gekoppeld aan de olieprijs?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:47 schreef pberends het volgende:
Faber: "Natural gas is the most undervalued commodity at the present time"
Tis iig consequentquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:02 schreef Oizno het volgende:
Stort alweer in :\
Wat is dit nou weer. Stegen we eerst bij negatief nieuws. Gaan we nu dalen bij positief nieuws. Fijn hoor.
of \quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef Oizno het volgende:
We gingen stijl omhoog en gelijk weer stijl naar beneden. Lekker. Zit long, was even blij maar nu niet meer
Is Noord-Korea begonnen met bombarderen ofzo?
quote:General Motors moves closer to bankruptcy
Automaker General Motors has said it has fallen far short of the bondholder support it needed for its proposed debt-for-stock offer -- virtually guaranteeing the largest U.S. car company will be forced to file for bankruptcy court protection within the next five days. developing story
Je kunt je cash altijd op een spaarrekening parkeren, de rente van de spaarrekening stijgt meestal wel als de inflatie oploopt. Daarnaast snap ik niet helemaal waarom B&H dood zou zijn? Ook al gaat de beurs veel op en neer door speculatie op de lange termijn moet dat voor B&H echt niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker, fundamenteel gezien zijn aandelen, zeker gezien de crisis, nog reuzeduur. Ik zou er ook niet vol ingaan, ik denk dat het de komende jaren allemaal flink speculatie wordt. Buy en hold is dood (behalve voor commodities en edelmetalen misschien). Als je maar genoeg geld print zal dat asset-prijzen verhogen en door de lage rente worden investeerders gedwongen om te speculeren. Cash is trash.
September/oktober weer naar de 220 is goed mogelijk. Voor lange termijn zou ik eerder op de 100 tot 165 punten wachten om vol in te stappen. Maar dat kan nog wel een aantal jaar duren.
Is dat ISIN GB00B15KY104 ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:47 schreef pberends het volgende:
Faber: "Natural gas is the most undervalued commodity at the present time"
Tip voor de komende weken: ETFS Natural Gas
In Nederland wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De gasprijs is toch direct gekoppeld aan de olieprijs?
Met de toevoeging van he woordje "Commodity" wel, maar ETFS Natural Gas niet...en die bestaat ook...http://www.etfsecurities.com/csl/etfs_natural_gas.aspquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef edikt het volgende:
ETFS Natural Gas Commodity
staat er wel bij de trackers hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Met de toevoeging van he woordje "Commodity" wel, maar ETFS Natural Gas niet...en die bestaat ook...http://www.etfsecurities.com/csl/etfs_natural_gas.asp![]()
Want?quote:
quote:IMF: voorbarig om econ herstel voor H1 2010 te verwachten
27-05-2009 18:11:00
PARIJS (Dow Jones)--Het hoofd van het Internationaal Monetair Fonds (IMF) is van mening dat het voorbarig is om een wereldwijd economisch herstel te verwachten voor de eerste helft van 2010.
Dominique Strauss-Kahn, directeur van het IMF, zei dat woensdag tegenover de Franse zender France-24. De uitspraken zullen de hoop indrukken van veel politici en economen voor een opleving van de economie later dit jaar
- Achtergebleven bij de rally van de AEXquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:14 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Want?
Is het altijd zo dat bedrijven in dezelfde sector ongeveer dezelfde beurskoersen moeten hebben?
Zo nee, waarom zou ik dan nog Shell moeten kopen?
Zo ja, waarom gaat Shell dan omhoog en niet Total en Exxon omlaag?
Kan je niet veel beter dan de k/w verhouding kijken?
Geeft Shell evenveel dividend (verhoudingsgewijs) als Total en Exxon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |