Zijn dat de enige drie dingen die je supermarkt verkoopt ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
En boerenkool is wintervoedsel idd (dacht zelf ook dat ik wel klaar was met boerenkool nu), maar ik kan moeilijk elke dag spinazie en sla eten.
Nou dat zijn wel de dingen die ik écht lekker vind.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn dat de enige drie dingen die je supermarkt verkoopt ofzo?
Dan moet je je repertoire wat uitbreiden, er moeten toch meer lekkere dingen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat zijn wel de dingen die ik écht lekker vind.
Ik ben een mens van extremen: ik wil alleen eten wat ik extreem lekker vind.
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oidquote:
+ je houdt alleen van nitraatrijke groente? niet zo handigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet je je repertoire wat uitbreiden, er moeten toch meer lekkere dingen zijn.
Ook dat nog iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
+ je houdt alleen van nitraatrijke groente? niet zo handig
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprikaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet ook nooit wat ik aanmoet met de groenten die in het schap liggen heur. Ik eindig ook vaak met de standaard dingen als spinazie / sla / rode kool.
volgens mij wordt max 2x per week aangeradenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook dat nog idd.
Hoe vaak mag je dat eigenlijk eten per week?
O, aan het eind van het vorige topic werd ik overvallen door de weekmenumaffia, bestaande uit DaD en MoBloquote:
Oei.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij wordt max 2x per week aangeraden
Die doe ik eigenlijk altijd door pastasaus. Maar, meestal koop ik voorgesnedenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprika
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprika
Dan heb je net de verkeerde te pakken. Er zijn heus wel betere, bijv. het basiskookboek van Albert Heijn gebruikt allemaal heel normale ingrediënten en de recepten zijn redelijk makkelijk. Er zijn genoeg dingen die niet moeilijk of exotisch zijn en toch nieuw.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oid.
Het probleem met kookboeken is dat er recepten in staan waarvoor je dingen nodig hebt die je nooit ergens kunt vinden. Of iig niet op dezelfde plek. Of dingen die je bijna niet gebruikt.
Welnee! Ik koop alles wat ik nodig heb gewoon bij de Jumbo, ik heb nog nooit iets niet kunnen vinden daar. En ik maak tegenwoordig voor mijn doen ook best 'aparte' dingen. Als basiskookboek kan ik je Kook Ook aanraden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oid.
Het probleem met kookboeken is dat er recepten in staan waarvoor je dingen nodig hebt die je nooit ergens kunt vinden. Of iig niet op dezelfde plek. Of dingen die je bijna niet gebruikt.
Nee volgens mij is alleen het spinazie 2x opwarmen verhaal achterhaald.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei.
Dan moet ik drastisch minderen. En op zoek gaan naar alternatieven.
En: bron? Is dit niet zo'n achterhaald fabeltje?
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Screw weekmenu's![]()
![]()
Ik wilde even zeggen dat ik voorlopig ook niet tussendoor even langs kom vliegen omdat ik op vakantie ben![]()
Tot snel![]()
Greysie, mop heel veel sterkte volgende week. Doe rustig aan daarna!![]()
![]()
http://www.bol.com/nl/p/boeken/kook-ook-druk-8/1001004005750270/index.html;jsessionid=B950817471AA653190FB380BDD31054F.ps203#product_imagesquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga dan eens op zoek naar goeie kookboeken voor beginners. Want ik baal er wel van dat het elke dag weer zo'n drama is om te bedenken wat ik ga eten. Nu is het nog niet zo heel erg, maar straks ben ik aan het werk en dan heb ik geen tijd om erover na te denken en verval ik weer in ongezonde eetgewoonten
.
Joh, nog niet feliciterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijne vakantie DML.![]()
Gefeli en veel succes Vik!
Ik heb ge-edit hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, nog niet feliciteren. Eerst maar eens kijken of ik nav m'n cv op gesprek mag komen
.
Ik ken al sinds september vorig jaar geen werk weken meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier Lastpost! 5 dagen is toch een hele werkweek er lekker tussenuit. Always look on the bright side of life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 20-05-2009 16:41:05 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt. Van eind maart. Dus ik dacht: die is allang vervuld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ge-edit hoor!![]()
Maar het was wel een meevaller toch? Het was toch een oude vacature?
Met een drupje balsamico zijn ze los ook erg lekker bij bijvoorbeeld aardappels. Anders neem je stoomgroenten (kant en klaar te koop, bv van Iglo in de diepvries of AH).quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die doe ik eigenlijk altijd door pastasaus. Maar, meestal koop ik voorgesneden.
Vind je dat narcissistisch?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik moet het even kwijtOw ja, dat zou iets voor mij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou de verkopende makelaar laten weten dat ie het huis in zijn kanaal kon frutten, omdat ik me niet liet afdrogen door hem. Het briefje zou ik cc sturen aan de bewoners van het huis.verkopende makelaar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding isquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat zou iets voor mij zijn
Ik zou de verkopende makelaar laten weten dat ie het huis in zijn kanaal kon frutten, omdat ik me niet liet afdrogen door hem. Het briefje zou ik cc sturen aan de bewoners van het huis.verkopende makelaar
Als je de optie hebt, zou ik liever diepvriesgroente kiezen! De precieze achteruitgang in voedingwaardes, daar moet je Blurred of PF voor hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Ek-Mei het volgende:
Hoe "verkeerd" is het eigelijk om groente uit pot/blik te eten ipv vers? er zal meer zout in zitten denk ik?
Kant en klaar van Unoxquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Ek-Mei het volgende:
boerenkool, dat is toch helemaal niet te krijgen nu, of eet je het uit een pot/diepvries?
Hm oke, vanavond eet ik erwten en wortels uit een pot en misschien gooi ik er nog een klein blikje mais door, vaak eet ik vers en diepvries nauwelijks omdat we geen vriezer hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je de optie hebt, zou ik liever diepvriesgroente kiezen! De precieze achteruitgang in voedingwaardes, daar moet je Blurred of PF voor hebben.
Zelfs al wil je het huis wel... Zo kun je je niet laten behandelen, zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding is.
Ja, dat is de enige die goed te doen is. Huismerkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
schijnt wel goed te doen te zijn,heeft die ook vaak als ik late dienst heb
Geen idee waar het vandaag komt, maar in de hoek gedreven worden is nooit goed. En al helemaal niet als je de klant bent. Dus echt; hij zou van mij de roetzenuwen kunnen krijgen. En heel erg ook nog eens een keer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding is.
Ik zou wel een kwade mail naar die man sturen en vertellen hoe je erover denkt. Kom op zeg, waarschijnlijk ging het hem niet snel genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaag komt, maar in de hoek gedreven worden is nooit goed. En al helemaal niet als je de klant bent. Dus echt; hij zou van mij de roetzenuwen kunnen krijgen. En heel erg ook nog eens een keer.
Waarschijnlijk zou ik dan wel weer zo slim zijn om het zo te draaien dat hij door het stof zou moeten om mij zover te krijgen dat ik nog zou tekenen. Want no way dat ik me door deze manier tot tekenen zou laten dwingen. In-fucking-tegendeel
Ja ja, zo is de ElisaB dan ook wel weer
Daar ga ik me nog wel even over beraden ja. Zijn nederlands is overigens zo slecht dat ik sommige zinnen in de mail na 3x herlezen nog niet helemaal snap. Hoe sneu is dat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs al wil je het huis wel... Zo kun je je niet laten behandelen, zegIk zou toch een wat agressievere aanpak kiezen, inderdaad minstens een pinnige brief!
Lijkt me heel normaal. Hij had moet mailen: "Fijn en ik hoop snel van u te horenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef Phaidra het volgende:
Daar ga ik me nog wel even over beraden ja. Zijn nederlands is overigens zo slecht dat ik sommige zinnen in de mail na 3x herlezen nog niet helemaal snap. Hoe sneu is dat!Hij refereert wel aan een mail van gister, misschien dat de meneer een mail heeft gestuurd die in het verkeerde keelgat geschoten is? De meneer is soms niet zo heel tactisch, dus het zou kunnen. De strekking was waarschijnlijk dat we het rapport binnen hebben, het uitgebreid gaan lezen en overleg gaan plegen met onze eigen aankoopmakelaar. Lijkt me niet heel gek?
Hij zegt wel dat hij 'andere potentieel gegadigden de pas heeft moeten afsnijden'. Maar je weet nooit of het echt waar is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Fijne vakantie, vakantiegangers en weekendjeweggangers!
Phaidra... de arrogantie van die lui!Ik zou ook echt pissed zijn. Het is een kopersmarkt, ze mogen blij zijn dat jullie hun huis willen kopen, of hadden ze er soms nog 14 gegadigden achter staan? En dan zo met je kopers omgaan
Maakt niet uit johquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Oh, PF en nog wat Slankies:
Excuses dat ik zo liep te snauwen over dat jullie je druk maakten om die ene feestdag.
Ik piep zelf ook wel eens over onbelangrijke zaken.
Sorry dus
Hij zet je gewoon onder druk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat hij 'andere potentieel gegadigden de pas heeft moeten afsnijden'. Maar je weet nooit of het echt waar is natuurlijk.
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Maakt niet uit johJe hebt toch niet een botte reactie terug gehad
Als ik je echt verschrikkelijk vond had je dat wel gehoord
![]()
Je hebt nu wel even belangrijkere zaken aan je hoofd om je druk over te maken!!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.
Ik loop zo vaak te zemelen over oninteressante dingen voor anderen (en voor de 113e keer mijn kat te spammen) dat ik er niet over moet vallen als een ander eens iets te piepen heeft.
Wou het toch maar even gezegd hebben
Ja maar, Borie is het waard om gespamd te worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.
Ik loop zo vaak te zemelen over oninteressante dingen voor anderen (en voor de 113e keer mijn kat te spammen) dat ik er niet over moet vallen als een ander eens iets te piepen heeft.
Wou het toch maar even gezegd hebben
Het mailtje kwam van hun makelaar, wel in overleg met de huidige eigenaars.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zet je gewoon onder druk.
Ik zou een mailtje sturen aan zijn makelaar dat je gewoon volledig in je recht staat om dat onderzoek uit te laten voeren en dat je je niet op deze toon onder druk wenst te laten zetten omdat je anders van de koop afziet. Gaarne uw reactie. Zoiets.
Dan zie je niet van de koop af, maar dan laat je toch even merken dat je het er absoluut niet mee eens bent.
kom je langs? ik woon 80 km. boven stockholm!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Lastpost het volgende:
Oja en helemaal geniaal, ik heb al sinds eind januari geen vette patat meer op en ook de snacks zijn achterwege gebleven thuis.
Dit alles omdat ik nog geen frituurpan heb.![]()
Ik ga zo trouwens ook heerlijk op vakantie, richting Stockholm, helaas slechts 5 dagen.
Nee achterhoek, maar dat komt op t zelfde neer qua feestquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef AKnynke het volgende:
oh,
hier zijn de winkels eigenlijk altijd open. De super hier op de hoek is elke dag van de week van 8 tot half 12 's avonds open! En geen gezeur met pinksteren en hemelvaart. En de winkels in de stad zijn volgens mij ook gewoon open.
@ EK-Mei: kom je uit Twente toevallig? Volgens mij is hemelvaart daar het meeste feest, met dauwtrappen en zomerfeest in Sint Isodorushoeve...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef kwakveense het volgende:
k ga zo naar de housewarming van mcEx, en stiekem ben ik een beetje nerveus. niet om hem, dat gaat allemaal prima, maar ik weet niet of er mensen komen die ik ken (ik vermoed van niet) en zn vriendin is er ook en ik hoop dat ze niet gaat haten tegen meen...nou ja... ik wil uiteraard wel heel erg fabulous zijn als ik mensen daar ga zien enzo...
Fruitsalade! Lekker meloen en mango enzo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
Oké picknick voor 2 personen:
picknickkleed
picknickmand
roze plastic bordjes/kommetjes/bekertjes/vork/messen/lepels
stokbroodje + kruidenboter (zonder knoflook dus ik maak hem wel zelf)
jilzz?
misschien nog iets wat een beetje licht is en bubbelt
een zoet taartje of zo? desnoods zelf iets maken? maar echt iets zoets en lekkers!
en dan nog iets hartigs?
of zo
Voor slaapzakken zijn die vacuumzakken echt heel handig!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
hm... de slaapzakken zijn toch iets groot voor de koffersze nemen bést veel ruimte in
Ga je morgen romantisch picknicken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
Oké picknick voor 2 personen:
picknickkleed
picknickmand
roze plastic bordjes/kommetjes/bekertjes/vork/messen/lepels
stokbroodje + kruidenboter (zonder knoflook dus ik maak hem wel zelf)
jilzz?
misschien nog iets wat een beetje licht is en bubbelt
een zoet taartje of zo? desnoods zelf iets maken? maar echt iets zoets en lekkers!
en dan nog iets hartigs?
of zo
Oh. Woops!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
kipkluifjes voor een vega?
geitenkaas(likt vingers af)
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor slaapzakken zijn die vacuumzakken echt heel handig!
[/vacuumzakkenmaffia]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |