abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:08:14 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69211032
Het vorige deel: Slank #729 O hai

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:09:05 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69211057
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:01 schreef neen het volgende:

[..]

Dat haar ouders niet naar haar willen luisteren praat ik niet goed maar ik vind dat ze behoorlijk moeilijk doet over iets wat eigenlijk (volgens mij) totaal niet het punt is maar gewoon de druppel die.
En verder denk je maar over mij wat je wilt
ja want de hele wereld zit voor iedereen precies zo in elkaar als voor jou

ik vond je reactie gewoon niet aardig en nogal vol van typisch mannelijk onbegrip en makkelijk denken. sorry het gáát helemaal niet om het praktische deel van het probleem....duh!
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:13:12 #3
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69211145
oh, ik heb m ook helemaal zelf doodgemaakt met mn mannenhaat, dit topique

ik ga maar slapen...
pi_69211165
tvp vanuit bed

nog een schouderklopje voor kwak, goed bezig met je sportschema! voelt het ook goed om te doen? haal je er voldoening uit?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69211166
TVP voor morgen. Ik ben nu even te lam om PF's verhalen helemaal door t lezen en een mening te vormen
pi_69211199
Bolletje: je moet je ogen heel erg openhouden voor een woning in de stad. Zodat je wegkan uit dat Osdorp. Dan neem je wel een fiets en fiets je zorgeloos overal in een kwartiertje naar toe. En dat is niet het enige voordeel, I might add.

Lijstje:

O: 2x geroosterd brood met filet A.
L: 6 sushi, 1 cracker met ham
T: wodka, minizakje buggles
D:pasta met saus (biologische spekjes, ui, chinese kool, creme fraiche en lotsa peper) en een beetje rauwkost. Toe citroenijsje.
T: nog een citroenijsje
T: 2 chocobiscuitjes.

hmmmm. Niet zo'n net lijstje.
pi_69211200
O lees er vooral overheen Soms is het gewoon even fijn om gal te spuwen

Al zou ik nog steeds wel een soort anger management cursus willen
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:17:10 #8
236335 neen
schone schijn
pi_69211243
Ik lees dit morgen ook nog wel even terug nu even wat stukken van werk doorlezen want ik heb zo een vergadering

O, m'n reactie was ook niet aardig bedoeld. Mijn punt is dat haar ouders ook een punt hebben, ondanks hun eventueel niet al te nette reactie. Nou, oke nog een biertje.

kutzwolle
het lijkt niet wat het is
pi_69211305
tvp. Nu slapen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69211306
  woensdag 20 mei 2009 @ 00:23:04 #11
236335 neen
schone schijn
pi_69211376
Acht Cola Acht Bier
het lijkt niet wat het is
pi_69211462
Neen: zelfs in dit geval vind ik niet echt dat ze een punt hadden als zij toch naar dezelfde afspraak moesten en gewoon langs een halte kwamen waar ze haar op hadden kunnen pikken, maar daar gaat het ook helemaal niet om. PF wil gewoon even haar gevoelens kwijt over hoe kil haar ouders soms reageren. Dan zit ze dus niet te wachten op reacties op de praktische kant van het verhaal of oplossingen voor iets dat allang achter de rug is.

Waarom bemoei ik me hier eigenlijk mee...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69211635
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Neen: zelfs in dit geval vind ik niet echt dat ze een punt hadden als zij toch naar dezelfde afspraak moesten en gewoon langs een halte kwamen waar ze haar op hadden kunnen pikken, maar daar gaat het ook helemaal niet om. PF wil gewoon even haar gevoelens kwijt over hoe kil haar ouders soms reageren. Dan zit ze dus niet te wachten op reacties op de praktische kant van het verhaal of oplossingen voor iets dat allang achter de rug is.

Waarom bemoei ik me hier eigenlijk mee...

Hehe, en ik fiets heus wel. Vaak. Maar het is gewoon ook weer een gevoelig punt . Sommige mensen houden niet zo van hardlopen en anderen weer minder van fietsen..

En nu heb ik hoofdpijn van het gefrustreerde kijken Buikpijn is redelijk weg, kwam vandaag nog wel even terug.. Was verder druk bezig met leuke dingen doen dus er was genoeg afleiding..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door P.F op 20-05-2009 00:40:11 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:20:45 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69212415
tvp
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:25:34 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69212499
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:20 schreef ElisaB het volgende:
tvp
Hoi

Ik heb zin in nog meer toastjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:29:51 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69212572
Hoi, wij hadden bardienst... tot 24:00 uur...

Ik heb alle opwinding van vanavond gemist en dat is mooi balen

Morgen beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 20 mei 2009 @ 02:32:08 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69213239
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Hoi, wij hadden bardienst... tot 24:00 uur...

Ik heb alle opwinding van vanavond gemist en dat is mooi balen

Morgen beter
Morgen....
Stel niet uit wat je overmorgen ook kan doen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 20 mei 2009 @ 02:43:11 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69213316
Kan niet slapen.. maar morgen vrij, dus uitslapen dus minder eten?
  woensdag 20 mei 2009 @ 06:35:27 #19
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69214020
Goedemorgen
Hier een veel te lange dag, maar gaat wel leuk worden
pi_69214518
Mogguh

Ik heb geen zin in vandaag, ik voel me namelijk achterna gezeten omdat ik het idee heb dat de supervisor me 'ergens op probeert te pakken' zeg maar, zodat ie me eruit kan gooien. Ik word er echt onwijs nerveus van.

Nu ga ik eerst mijn laptop omruilen
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:31:40 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69214818
Mogge!

Vanavond eindelijk weer eens spinnen! Week geleden, maar voelt als heul lang!

Lijstje:

O: 1 plakje ontbijtkoek op allerlaatste restje kwark (3 eetlepels ofzo )
T: grapefruit
L: crackers / brood óf fruitsalade als ik zin krijg om dat te halen
T: eierkoek
S: RPM
D: pasta met veel verse groente, geen vlees
T: ?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69214958
Morge!

gelijk even een vraagje: is het zo dat bikini's nu nog goed verkrijgbaar zijn maar over een tijdje uitverkocht, dus dat ik er nu eigelijk 1 zou moeten kopen om een mooie te hebben? Ik weet niet hoe ik hierbij kom maar ik werd er vanmorgen mee wakker

lijstje:

O: yoghurt met lepel lijnzaad, 3 lepels all bran
T: appel of ontbijtkoek
L: 2/3 boterhammen met kipfilet/komkommer en/of philadelpia/tomaat, beker optimel
T: banaan
D: gekookte aardappels, kipschnitzel, erwtjes/wortels, appelmoes
T: optimel kwark

en ik woog vanmorgen 66, nog 1 kilo dan zit ik weer ongeveer op mn voor het stoppen met roken gewicht
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:40:08 #24
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69214987
Wat ga je voor leuks doen missS?
Prrrrr
pi_69215003
o hai
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: