Zijn dat de enige drie dingen die je supermarkt verkoopt ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
En boerenkool is wintervoedsel idd (dacht zelf ook dat ik wel klaar was met boerenkool nu), maar ik kan moeilijk elke dag spinazie en sla eten.
Nou dat zijn wel de dingen die ik écht lekker vind.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zijn dat de enige drie dingen die je supermarkt verkoopt ofzo?
Dan moet je je repertoire wat uitbreiden, er moeten toch meer lekkere dingen zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat zijn wel de dingen die ik écht lekker vind.
Ik ben een mens van extremen: ik wil alleen eten wat ik extreem lekker vind.
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oidquote:
+ je houdt alleen van nitraatrijke groente? niet zo handigquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan moet je je repertoire wat uitbreiden, er moeten toch meer lekkere dingen zijn.
Ook dat nog iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
+ je houdt alleen van nitraatrijke groente? niet zo handig
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprikaquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet ook nooit wat ik aanmoet met de groenten die in het schap liggen heur. Ik eindig ook vaak met de standaard dingen als spinazie / sla / rode kool.
volgens mij wordt max 2x per week aangeradenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook dat nog idd.
Hoe vaak mag je dat eigenlijk eten per week?
O, aan het eind van het vorige topic werd ik overvallen door de weekmenumaffia, bestaande uit DaD en MoBloquote:
Oei.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
volgens mij wordt max 2x per week aangeraden
Die doe ik eigenlijk altijd door pastasaus. Maar, meestal koop ik voorgesnedenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprika
Dat klinkt wel goedquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat gegrilde groenten heerlijk zijn... bijvoorbeeld ui, courgette, broccoli, champignons en paprika
Dan heb je net de verkeerde te pakken. Er zijn heus wel betere, bijv. het basiskookboek van Albert Heijn gebruikt allemaal heel normale ingrediënten en de recepten zijn redelijk makkelijk. Er zijn genoeg dingen die niet moeilijk of exotisch zijn en toch nieuw.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oid.
Het probleem met kookboeken is dat er recepten in staan waarvoor je dingen nodig hebt die je nooit ergens kunt vinden. Of iig niet op dezelfde plek. Of dingen die je bijna niet gebruikt.
Welnee! Ik koop alles wat ik nodig heb gewoon bij de Jumbo, ik heb nog nooit iets niet kunnen vinden daar. En ik maak tegenwoordig voor mijn doen ook best 'aparte' dingen. Als basiskookboek kan ik je Kook Ook aanraden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er 1! "Koken voor studenten" oid.
Het probleem met kookboeken is dat er recepten in staan waarvoor je dingen nodig hebt die je nooit ergens kunt vinden. Of iig niet op dezelfde plek. Of dingen die je bijna niet gebruikt.
Nee volgens mij is alleen het spinazie 2x opwarmen verhaal achterhaald.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei.
Dan moet ik drastisch minderen. En op zoek gaan naar alternatieven.
En: bron? Is dit niet zo'n achterhaald fabeltje?
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Screw weekmenu's![]()
![]()
Ik wilde even zeggen dat ik voorlopig ook niet tussendoor even langs kom vliegen omdat ik op vakantie ben![]()
Tot snel![]()
Greysie, mop heel veel sterkte volgende week. Doe rustig aan daarna!![]()
![]()
http://www.bol.com/nl/p/boeken/kook-ook-druk-8/1001004005750270/index.html;jsessionid=B950817471AA653190FB380BDD31054F.ps203#product_imagesquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga dan eens op zoek naar goeie kookboeken voor beginners. Want ik baal er wel van dat het elke dag weer zo'n drama is om te bedenken wat ik ga eten. Nu is het nog niet zo heel erg, maar straks ben ik aan het werk en dan heb ik geen tijd om erover na te denken en verval ik weer in ongezonde eetgewoonten
.
Joh, nog niet feliciterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijne vakantie DML.![]()
Gefeli en veel succes Vik!
Ik heb ge-edit hoor!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, nog niet feliciteren. Eerst maar eens kijken of ik nav m'n cv op gesprek mag komen
.
Ik ken al sinds september vorig jaar geen werk weken meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier Lastpost! 5 dagen is toch een hele werkweek er lekker tussenuit. Always look on the bright side of life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaidra op 20-05-2009 16:41:05 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt. Van eind maart. Dus ik dacht: die is allang vervuld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ge-edit hoor!![]()
Maar het was wel een meevaller toch? Het was toch een oude vacature?
Met een drupje balsamico zijn ze los ook erg lekker bij bijvoorbeeld aardappels. Anders neem je stoomgroenten (kant en klaar te koop, bv van Iglo in de diepvries of AH).quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die doe ik eigenlijk altijd door pastasaus. Maar, meestal koop ik voorgesneden.
Vind je dat narcissistisch?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik moet het even kwijtOw ja, dat zou iets voor mij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou de verkopende makelaar laten weten dat ie het huis in zijn kanaal kon frutten, omdat ik me niet liet afdrogen door hem. Het briefje zou ik cc sturen aan de bewoners van het huis.verkopende makelaar
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |