quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.
Ik loop zo vaak te zemelen over oninteressante dingen voor anderen (en voor de 113e keer mijn kat te spammen) dat ik er niet over moet vallen als een ander eens iets te piepen heeft.
Wou het toch maar even gezegd hebben
Ja maar, Borie is het waard om gespamd te worden!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.
Ik loop zo vaak te zemelen over oninteressante dingen voor anderen (en voor de 113e keer mijn kat te spammen) dat ik er niet over moet vallen als een ander eens iets te piepen heeft.
Wou het toch maar even gezegd hebben
Het mailtje kwam van hun makelaar, wel in overleg met de huidige eigenaars.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zet je gewoon onder druk.
Ik zou een mailtje sturen aan zijn makelaar dat je gewoon volledig in je recht staat om dat onderzoek uit te laten voeren en dat je je niet op deze toon onder druk wenst te laten zetten omdat je anders van de koop afziet. Gaarne uw reactie. Zoiets.
Dan zie je niet van de koop af, maar dan laat je toch even merken dat je het er absoluut niet mee eens bent.
kom je langs? ik woon 80 km. boven stockholm!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:02 schreef Lastpost het volgende:
Oja en helemaal geniaal, ik heb al sinds eind januari geen vette patat meer op en ook de snacks zijn achterwege gebleven thuis.
Dit alles omdat ik nog geen frituurpan heb.![]()
Ik ga zo trouwens ook heerlijk op vakantie, richting Stockholm, helaas slechts 5 dagen.
Nee achterhoek, maar dat komt op t zelfde neer qua feestquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef AKnynke het volgende:
oh,
hier zijn de winkels eigenlijk altijd open. De super hier op de hoek is elke dag van de week van 8 tot half 12 's avonds open! En geen gezeur met pinksteren en hemelvaart. En de winkels in de stad zijn volgens mij ook gewoon open.
@ EK-Mei: kom je uit Twente toevallig? Volgens mij is hemelvaart daar het meeste feest, met dauwtrappen en zomerfeest in Sint Isodorushoeve...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef kwakveense het volgende:
k ga zo naar de housewarming van mcEx, en stiekem ben ik een beetje nerveus. niet om hem, dat gaat allemaal prima, maar ik weet niet of er mensen komen die ik ken (ik vermoed van niet) en zn vriendin is er ook en ik hoop dat ze niet gaat haten tegen meen...nou ja... ik wil uiteraard wel heel erg fabulous zijn als ik mensen daar ga zien enzo...
Fruitsalade! Lekker meloen en mango enzo!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
Oké picknick voor 2 personen:
picknickkleed
picknickmand
roze plastic bordjes/kommetjes/bekertjes/vork/messen/lepels
stokbroodje + kruidenboter (zonder knoflook dus ik maak hem wel zelf)
jilzz?
misschien nog iets wat een beetje licht is en bubbelt
een zoet taartje of zo? desnoods zelf iets maken? maar echt iets zoets en lekkers!
en dan nog iets hartigs?
of zo
Voor slaapzakken zijn die vacuumzakken echt heel handig!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
hm... de slaapzakken zijn toch iets groot voor de koffersze nemen bést veel ruimte in
Ga je morgen romantisch picknicken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef P.F het volgende:
Oké picknick voor 2 personen:
picknickkleed
picknickmand
roze plastic bordjes/kommetjes/bekertjes/vork/messen/lepels
stokbroodje + kruidenboter (zonder knoflook dus ik maak hem wel zelf)
jilzz?
misschien nog iets wat een beetje licht is en bubbelt
een zoet taartje of zo? desnoods zelf iets maken? maar echt iets zoets en lekkers!
en dan nog iets hartigs?
of zo
Oh. Woops!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
kipkluifjes voor een vega?
geitenkaas(likt vingers af)
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor slaapzakken zijn die vacuumzakken echt heel handig!
[/vacuumzakkenmaffia]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |