Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding isquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, dat zou iets voor mij zijn
Ik zou de verkopende makelaar laten weten dat ie het huis in zijn kanaal kon frutten, omdat ik me niet liet afdrogen door hem. Het briefje zou ik cc sturen aan de bewoners van het huis.verkopende makelaar
Als je de optie hebt, zou ik liever diepvriesgroente kiezen! De precieze achteruitgang in voedingwaardes, daar moet je Blurred of PF voor hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Ek-Mei het volgende:
Hoe "verkeerd" is het eigelijk om groente uit pot/blik te eten ipv vers? er zal meer zout in zitten denk ik?
Kant en klaar van Unoxquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:45 schreef Ek-Mei het volgende:
boerenkool, dat is toch helemaal niet te krijgen nu, of eet je het uit een pot/diepvries?
Hm oke, vanavond eet ik erwten en wortels uit een pot en misschien gooi ik er nog een klein blikje mais door, vaak eet ik vers en diepvries nauwelijks omdat we geen vriezer hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je de optie hebt, zou ik liever diepvriesgroente kiezen! De precieze achteruitgang in voedingwaardes, daar moet je Blurred of PF voor hebben.
Zelfs al wil je het huis wel... Zo kun je je niet laten behandelen, zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding is.
Ja, dat is de enige die goed te doen is. Huismerkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
schijnt wel goed te doen te zijn,heeft die ook vaak als ik late dienst heb
Geen idee waar het vandaag komt, maar in de hoek gedreven worden is nooit goed. En al helemaal niet als je de klant bent. Dus echt; hij zou van mij de roetzenuwen kunnen krijgen. En heel erg ook nog eens een keer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
Haha, you made me smile! Maar ja, we willen het huis graag en als we het eenmaal gekocht hebben, hebben we natuurlijk niets meer met die knurft van doen. Met zo'n reactie hebben we uiteindelijk alleen onszelf waarschijnlijk. Bovendien viel de schade redelijk mee, dus wij zien geen probleem in de koop. Maar waar die aanvallende toon dan vandaan komt?? We weten het echt niet! Ik kan daar echt slecht tegen, in een hoekje gedreven worden zonder dat je weet wat de aanleiding is.
Ik zou wel een kwade mail naar die man sturen en vertellen hoe je erover denkt. Kom op zeg, waarschijnlijk ging het hem niet snel genoegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat zij zegtquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee waar het vandaag komt, maar in de hoek gedreven worden is nooit goed. En al helemaal niet als je de klant bent. Dus echt; hij zou van mij de roetzenuwen kunnen krijgen. En heel erg ook nog eens een keer.
Waarschijnlijk zou ik dan wel weer zo slim zijn om het zo te draaien dat hij door het stof zou moeten om mij zover te krijgen dat ik nog zou tekenen. Want no way dat ik me door deze manier tot tekenen zou laten dwingen. In-fucking-tegendeel
Ja ja, zo is de ElisaB dan ook wel weer
Daar ga ik me nog wel even over beraden ja. Zijn nederlands is overigens zo slecht dat ik sommige zinnen in de mail na 3x herlezen nog niet helemaal snap. Hoe sneu is dat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelfs al wil je het huis wel... Zo kun je je niet laten behandelen, zegIk zou toch een wat agressievere aanpak kiezen, inderdaad minstens een pinnige brief!
Lijkt me heel normaal. Hij had moet mailen: "Fijn en ik hoop snel van u te horenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef Phaidra het volgende:
Daar ga ik me nog wel even over beraden ja. Zijn nederlands is overigens zo slecht dat ik sommige zinnen in de mail na 3x herlezen nog niet helemaal snap. Hoe sneu is dat!Hij refereert wel aan een mail van gister, misschien dat de meneer een mail heeft gestuurd die in het verkeerde keelgat geschoten is? De meneer is soms niet zo heel tactisch, dus het zou kunnen. De strekking was waarschijnlijk dat we het rapport binnen hebben, het uitgebreid gaan lezen en overleg gaan plegen met onze eigen aankoopmakelaar. Lijkt me niet heel gek?
Hij zegt wel dat hij 'andere potentieel gegadigden de pas heeft moeten afsnijden'. Maar je weet nooit of het echt waar is natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Fijne vakantie, vakantiegangers en weekendjeweggangers!
Phaidra... de arrogantie van die lui!Ik zou ook echt pissed zijn. Het is een kopersmarkt, ze mogen blij zijn dat jullie hun huis willen kopen, of hadden ze er soms nog 14 gegadigden achter staan? En dan zo met je kopers omgaan
Maakt niet uit johquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Oh, PF en nog wat Slankies:
Excuses dat ik zo liep te snauwen over dat jullie je druk maakten om die ene feestdag.
Ik piep zelf ook wel eens over onbelangrijke zaken.
Sorry dus
Hij zet je gewoon onder druk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij zegt wel dat hij 'andere potentieel gegadigden de pas heeft moeten afsnijden'. Maar je weet nooit of het echt waar is natuurlijk.
Nee maar toch, het was niet helemaal netjes en eerlijk van me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Maakt niet uit johJe hebt toch niet een botte reactie terug gehad
Als ik je echt verschrikkelijk vond had je dat wel gehoord
![]()
Je hebt nu wel even belangrijkere zaken aan je hoofd om je druk over te maken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |