Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?quote:
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?
Verkeerde beslissing na verkeerde beslissing, met het eigen belang voorop.
[ afbeelding ]
Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:07 schreef dill het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan jarenlang wanbeleid dan?
Verkeerde beslissing na verkeerde beslissing, met het eigen belang voorop.
[ afbeelding ]
Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
Zo simpel ligt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan kan je toch wel een gezond beleid neerzetten nu. Je hebt een schuld van 20 miljoen. Okee maar waarom is je begroting niet meer dan AZ? Je hebt toch inkomsten uit allerlei andere zaken? Je hebt mensen met een hart voor d eclub die zelfs gratis komen werken. What the fuck willen ze nog meer?
Zoals ik net al zei, ze houden allemaal hun handje boven elkaars hoofd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan dat zich nou jarenlang blijven voltrekken bij zo'n grote club?
Man, dit is al 20 jaar aan de gang...quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef Kopbal het volgende:
Ze hebben toentertijd gewoon een veel te riskante gok gedaan door al die oudjes te halen en te hopen op instant-succes. Niet alleen is er toen veel te veel geld over de balk gesmeten, ook is er totaal niet gekeken naar de verhoudingen binnen de selectie. Daardoor zitten we nu met een torenhoge schuld en een selectie waar je hooguit vijfde mee kan worden. Bosz is daarvoor terecht ontslagen maar ook Gudde en Jacobs moeten ter discussie worden gesteld wat mij betreft.
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef Chadi het volgende:
beenhakker komt bijvoorbeeld voor niets werken.
Ik vraag me af wat het salaris is van de selectie spelers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Investeren op momenten dat het niet kan en / of hopen op succes wat er niet komt, dat is dan alleen nog maar een vicieuze cirkel waar je nooit meer uit kan komen.
Tel daarbij op het nog een keer proberen met Verbeek en torenhoge salarissen voor een Hofland, Makaay, De Cler, Gio en Timmer, waar nul succes mee is gehaald, dan kan je gewoon niet meer door blijven gaan met investeren en moet je echt eerst alles wegsaneren.
Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
Nee, dat begrijp ik. Alleen door de beslissingen toen zitten we nu nog steeds met hetzelfde gekanker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:23 schreef dill het volgende:
[..]
Man, dit is al 20 jaar aan de gang...
Dit is echt niet het gevolg van vorig seizoen hoor.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijgt ie betaald dan? Ik dacht dat hij voor niks kwam om de club te helpen.
Natuurlijk krijgt ie (op welke manier dan ook) betaald.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Krijgt ie betaald dan? Ik dacht dat hij voor niks kwam om de club te helpen.
Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het wetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:00 schreef dill het volgende:
[..]
Daar ga je de mist in denk ik.
Ik denk dat hij flink wat geld in Feyenoord heeft gestopt waar wij allemaal niets van weten. Al zou dat ook niet zo kunnen zijn hoor. Maar hij staat niet voor niets in de bestuurskamer met alle belangrijke mensen te praten lijkt me. Ik ben ook heel aardig maar tegen mij zeggen ze niets hoor
Afscheidsfeestje van Meijer heeft ie sowieso betaald. Volgens mij ook de afkoopsom van Verbeek maar dat weet ik niet zeker. En zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden die we niet kennen denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:27 schreef n00000b het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij dat al gedaan heeft, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat hij in de bestuurskamer staat omdat de directie van Feyenoord wel in gesprek wilde met potentiële investeerders. Joost mag het weten
Of "gewoon" een aantal dertigers in de verkoop doen. Allemaal op Makaay (geen andere spits) en een linksback (De Cler het liefst, anders Van Bronckhorst) na. Verder zullen Hofs en Tiendalli nog wel vertrekken wat ook wel weer een miljoen scheelt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het echte tekort is nu 3 miljoen euro voor volgend seizoen. Dan heb je nog geeneens een nieuwe keeper of andere versterkingen, maar moet je hopen dat je een geblesseerde DeGuzman nog wegkrijgt voor een miljoen of 5 en misschien een klapper maakt met Wijnaldum, omdat een groot deel daarvan weer wegvloeit naar externe partijen.
Feyenoord betaalde landzaat meer, als dat hij bij Feyenoord kon krijgen, hij hoort bij de grootverdieners, met Van Bronckhorst en Makaay en dan praat je over een alaris van rond de 2.000.000quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het salaris is van de selectie spelers.
Volgens Sportweek:quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord betaalde landzaat meer, als dat hij bij Feyenoord kon krijgen, hij hoort bij de grootverdieners, met Van Bronckhorst en Makaay en dan praat je over een alaris van rond de 2.000.000
Die non-EU-spelers zijn echt het probleem niet hoor, zoveel hebben we er niet eens (niet meer in ieder geval).quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef Lastpost het volgende:
Gewoon een berg van die buiten-EU spelers zien te dumpen, die voetbalscholen her en der afkappen of zien te verkopen en overbodige spelers zien te lozen.
Net als zo'n Manteiga (?), aardige speler maar die jongen zie ik nooit schitteren aan de overkant en kost weer een heerlijk bedrag, nu zijn er weer een aantal Zuid-Afrikanen waar je de hoofdprijs voor betaald en heb je bergen spelers rondlopen die écht geen vaste waarde gaan worden, ik noem een Vincken.
Als Feyenoord écht structureel wil gaan bezuinigen moeten ze eens kappen met al die buiten-EU spelers, die kosten verhoudingsgewijs écht veel te veel en een nieuwe Ronaldo zie ik er niet tussen lopen.
Zelfde verhaal voor Darley en Ekramy, als je niet het gevoel hebt dan een van beiden óf beiden in de basis komen moet je ze gewoon lozen (überhaupt niet halen) natuurlijk.
Over het salaris dat aan de scouting her en der wordt uitgegeven maar niet te beginnen, kun je beter éen persoon de scout van Heerenveen laten stalken.
De club is gewoon rot van binnen, zoveel voorbeelden.
Arnautovic, knap dat de club hem bijna had binnen gehengeld aan het begin van het seizoen voor de hoofdprijs, maar je kon al een tijdje zien dat die jongen meer dan gemiddeld kon voetballen voor z'n leeftijd en voor een sporadisch scorende belofte van Twente betaal je volgens mij een stuk minder als je een jaartje eerder komt.
Nee, onze scouts vinden pas iemand als ze 2 wekelijks besproken worden in de voetbaltalkshows of wanneer de spelers in kwestie tegen ons hebben gespeeld.
[Jacobs]Inderdaad, we staan al 27 miljoen in het rood. Dan had die 5 miljoen voor Arnautovic er ook wel bij gekunnen.[/Jacobs]quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Merkie het volgende:
Dat is juist een voorbeeld van hoe Feyenoord hoort te handelen.
1.6 miljoen om precies te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord betaalde landzaat meer, als dat hij bij Feyenoord kon krijgen, hij hoort bij de grootverdieners, met Van Bronckhorst en Makaay en dan praat je over een alaris van rond de 2.000.000
Je kunt die 5 miljoen beter aan Arnoutovic uitgeven dan aan het salaris van Landzaat en Hofland.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[Jacobs]Inderdaad, we staan al 27 miljoen in het rood. Dan had die 5 miljoen voor Arnautovic er ook wel bij gekunnen.[/Jacobs]
Dat bedoel ik. Natuurlijk is ¤5 miljoen een hoop geld, maar hij had nu bijv. voor ¤15 miljoen kunnen vertrekken als ze hem had binnen gehaald. Het is een investering die geld oplevert. Hoeveel geld gaan Hofland en Landzaat nog opleveren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt die 5 miljoen beter aan Arnoutovic uitgeven dan aan het salaris van Landzaat en Hofland.
Precies. Eigenlijk had je destijds alleen Gio en De Cler (en evt. Tomasson) moeten halen en voor de rest flink goed scouten in Nederland en Scandinavie om de selectie te vullen met jonge talenten en eigen jeugdspelers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Natuurlijk is ¤5 miljoen een hoop geld, maar hij had nu bijv. voor ¤15 miljoen kunnen vertrekken als ze hem had binnen gehaald. Het is een investering die geld oplevert. Hoeveel geld gaan Hofland en Landzaat nog opleveren?
In vergelijking met inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die non-EU-spelers zijn echt het probleem niet hoor, zoveel hebben we er niet eens (niet meer in ieder geval).
Verder vind ik je Arnautovic-voorbeeld erg raar. Hij had maar een handjevol wedstrijden gespeeld vorig seizoen en er was nog nauwelijks interesse voor hem, behalve van Feyenoord. Dat zagen ze toen erg goed lijkt me, en het is buiten de schuld van Feyenoord om afgeketst. Dat is juist een voorbeeld van hoe Feyenoord hoort te handelen.
Makaay is z'n geld nooit waard geweest. De Cler z'n eerste seizoen was gewoon goed. In elk linie moet je minimaal 1 ervaren topper hebben. De Cler achterin, Gio middenveld en dan Tomasson of een andere ervaren spits voorin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:19 schreef Kopbal het volgende:
Je had die oudjes gewoon nooit moeten halen, op Van Bronckhorst en Makaay na. Dan had je geld overgehad om bijvoorbeeld een Arnautovic te kopen.
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat als je zo'n keuze maakt om veel geld over de balk te smijten (wat al een discutabele gok is), dat je dan totaal niet kijkt naar wat de ploeg nodig heeft. Bosz is daarmee echt zwaar de fout ingegaan. Ik ben ervan overtuigd dat Makaay, Van Bronckhorst, De Cler, en zelfs Landzaat en Hofland probleemloos zich aan zouden passen aan het niveau van bijvoorbeeld een Twente.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Makaay is z'n geld nooit waard geweest. De Cler z'n eerste seizoen was gewoon goed. In elk linie moet je minimaal 1 ervaren topper hebben. De Cler achterin, Gio middenveld en dan Tomasson of een andere ervaren spits voorin.
quote:Gudde: 'Proflicentie Feyenoord loopt geen gevaar'
Feyenoord sluit het seizoen af met een verlies van drie tot vier miljoen euro. Dat gaf algemeen directeur Eric Gudde woensdag in De Kuip te kennen, op de dag dat de clubleiding de onderhandelingen met de potentiële investeerders officieel staakte.
"Dat brengt onze totale schuldenlast op ongeveer 21 miljoen euro'', legde Gudde uit. "We hebben een driejarenplan opgesteld om winst te maken en de schuld af te bouwen. Want 21 mag geen 22 meer worden.'' Gudde benadrukte dat de proflicentie geen gevaar loopt. "We zijn al sinds maart bezig om onze begrotingen sluitend te krijgen. Daarvoor hebben we het geld van mogelijke investeerders ook niet nodig."
"Dat staat los van onze normale exploitatie. Eind augustus, bij het sluiten van de transfertermijn, hebben we meer zekerheid over onze begroting voor het komende seizoen.'' Het voorlopige budget van Feyenoord, dat nog om een EL-ticket strijdt, daalt door tal van bezuinigingen met zes miljoen tot onder de veertig miljoen euro.
Dure spelers als Roy Makaay, Giovanni van Bronckhorst, Denny Landzaat, Kevin Hofland en Jon-Dahl Tomasson hoeven in principe niet weg. "Maar we houden natuurlijk onze ogen en oren open'', liet Gudde weten. "Een transfervrije overstap voor een speler is niet aan de orde, maar dat zou op een bepaald moment, bijvoorbeeld eind augustus, indien nodig nog wel een mogelijke variant kunnen zijn.''
Op de iets langere termijn verwacht Gudde door aflopende contracten en mogelijk een grote transfer de financiële nood in De Kuip verder te verminderen. "In de afgelopen tien jaar heeft Feyenoord gemiddeld tien miljoen euro per jaar aan transfers verdiend. Dus misschien zit er nog wel iets voor de club aan te komen.''
Dat de scouting van Feyenoord (vooral in het buitenland) niet het beste is weten we al jaren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Lastpost het volgende:
Overigens doel ik er met Arnautovic op dat Feyenoord echt altijd te laat doorheeft dat er dit soort toppers rondlopen op de Nederlandse velden.
Pas als die jongen topscorer van de beloftencompetitie is én al in het eerste heeft gespeeld komt Feyenoord om de hoek kijken terwijl je het talent van die jongen echt wel eerder had kunnen zien/inschatten in de jeugd.
Had een half jaar of een jaar eerder gehapt en je had die jongen waarschijnlijk voor de helft en zonder problemen binnen kunnen halen.
Dan is na volgend seizoen het probleem toch opgelost, als die dure spelers geen contract meer hebben! Wijnaldum heeft trouwens onlangs verlengd als ik het goed heb tot 2012..quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
In vergelijking met inderdaad.
Maar we moeten bezuinigen en als je dan de volgende jongens hebt rondlopen:
Ekramy, Darley, Manteiga, Lee, Erasmus en volgend seizoen geloof ik weer een Zuid-Afrikaanse belofte.
Als je nagaat wat die jongens mimimaal ontvangen door die absurde regelingen en dat er van het rijtje hooguit 2 de kans maken om ooit in de basis te komen behoor je die jongens gewoon te dumpen.
Overigens even iets anders, de aflopende contracten bij ons cluppie:
Einde van dit seizoen:
Nieveld, Kobussen, Waisapy, Van Stee, Barends, Timmer, Lucius, Mols, Greene, Buijs, Altheer, Van Leeuwen,
Eind volgend seizoen (2009/2010):
Landzaat, Wattamaleo, Van Bronckhorst, Makaay, Slory, Wijnaldum, Vincken, Tiendalli, De Guzman, Schet, Pattinama, Van Dijk, Ekramy, Ribeiro, Hagary, Hofs.
Enkel Wijnaldum een optie voor 2 jaar extra.
Dat zijn nogal wat jongens natuurlijk, als ik zo even tel kom je op 7/8 spelers die dit seizoen in de basis stonden of zouden staan indien er geen blessuregevallen zouden zijn bij die betreffende spelers.
Lijkt me in ieder geval ook een zorgelijk verhaal.
Overigens doel ik er met Arnautovic op dat Feyenoord echt altijd te laat doorheeft dat er dit soort toppers rondlopen op de Nederlandse velden.
Pas als die jongen topscorer van de beloftencompetitie is én al in het eerste heeft gespeeld komt Feyenoord om de hoek kijken terwijl je het talent van die jongen echt wel eerder had kunnen zien/inschatten in de jeugd.
Had een half jaar of een jaar eerder gehapt en je had die jongen waarschijnlijk voor de helft en zonder problemen binnen kunnen halen.
Je hebt alleen wat aan GIO in beperkte mate. Ik zou dat hele zwikje dumpen als de mogelijkheid er is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:10 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Volgens Sportweek:
Giovanni van Bronckhorst 2.100.000
Denny Landzaat 1.600.000
Roy Makaay 1.600.000
Tim de Cler 1.300.000
Kevin Hofland 1.200.000
Theo Lucius 810.000
Henk Timmer 780.000
Van mij mogen ze allemaal weg, doe er maar wat jeugd in. Met dit stelletje word je toch geen kampioen, maar 7e. Wat een schulden hebben wequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat aan GIO in beperkte mate. Ik zou dat hele zwikje dumpen als de mogelijkheid er is.
Ik denk dat dat ook juist het probleem is, tegenover de schulden staat kapitaal. Landzaat maakt deel uit van dat kapitaal en dan is het maar de vraag tegen welk bedrag hij op de balans staat. Door hem weg te doen, bespaar je op salaris, maar maak je waarschijnlijk het gat op de begroting groter doordat je eigen kapitaal daalt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:34 schreef Harmen1984 het volgende:
Kan Landzaat trouwens niet vervroegd met pensioen? Dan hebben we 2 van de benodigde 3 miljoen al binnen.
Huh, dat van Fer slaat echt nergens opquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
ADO wilt Mulder huren volgens de VI.
Verder nog wat leuke cijfers, zo zit Leroy Fer bij de tien slechtse spelers (gemiddeldes) dit seizoen.Staat Feyenoord vierde in het klassement van doelpogingen voor (maar dat wisten we in dit topic inmiddels wel
) en staat Makaay zesde in meeste waardevolle spelersklassement. (asists + goals)
De begroting is in dit geval toch gewoon een lijstje van inkomsten en uitgaven?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook juist het probleem is, tegenover de schulden staat kapitaal. Landzaat maakt deel uit van dat kapitaal en dan is het maar de vraag tegen welk bedrag hij op de balans staat. Door hem weg te doen, bespaar je op salaris, maar maak je waarschijnlijk het gat op de begroting groter doordat je eigen kapitaal daalt.
Ik vrees dan ook dat het probleem eigenlijk nog groter is, want wie weet hoeveel de selectie naar boventoe is bijgewaardeerd om maar tot een sluitende begroting te komen...
ok, wordt er geen rekening gehouden met de balanspositie dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh, dat van Fer slaat echt nergens op.
[..]
De begroting is in dit geval toch gewoon een lijstje van inkomsten en uitgaven?
Lijkt mij wel dat er rekening wordt gehouden met de balans, alleen volgens mij heeft een lager eigen vermogen weinig invloed op de begroting, behalve dat de schuldenlast relatief groter wordt en er minder afgeschreven kan worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ok, wordt er geen rekening gehouden met de balanspositie dan?
Ik dacht dat een niet sluitende begroting (=vooraf ingecalculeerd verlies) ten laste komt van het eigen vermogen op de balans. En als dit eigen vermogen verminderd (hoog-getaxeerde spelers lopen weg voor niets) wordt dit verschil toegekend aan het tekort op de begroting. Maar je kan gelijk hebben, ik heb niet zo zitten opletten bij economie vroeger...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef FrankyMcG het volgende:
En toch gaan we volgend seizoen weer vol goede moed richting de Kuip!:
Dat noemen ze een Feyenoord-hart!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:Snap niet waar je doe moed nog vandaan haalt.
Wil niet zeggen dat je er met moed heengaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat noemen ze een Feyenoord-hart!
Al gaat Feyenoord failliet, en moeten ze beginnen bij de 6e klas amateurs (wat ik natuurlijk niet hoop), dan nog blijf ik komen!
Maar wie voor Feyenoord is vanwege de prijzen komt of van voor 1970, of spoort niet...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Ritmo het volgende:
Wil niet zeggen dat je er met moed heengaat.
Prijzen is wat anders dan leuk meedoen bovenin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar wie voor Feyenoord is vanwege de prijzen komt of van voor 1970, of spoort niet...
Speelde niet best nee.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Prijzen is wat anders dan leuk meedoen bovenin.
De Cler naar de bank verwezen voor morgen trouwens, en terecht.
Feyenoord is wel altijd een club geweest die er toe doet in Nederland, en zelfs dat is nu aangetast.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar wie voor Feyenoord is vanwege de prijzen komt of van voor 1970, of spoort niet...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het wordt weer tijd dat er een weer een bijeenkomst van de supporters bij het Maasgebouw komt. Dit kan niet langer zo door gaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het wordt weer tijd dat er een weer een bijeenkomst van de supporters bij het Maasgebouw komt. Dit kan niet langer zo door gaan.
Hij heeft wel een punt. Het is eigenlijk niet te geloven dat de supporters dit over zich heen laten komen.quote:
Wat nou punt? Wat verandert er als men bij het Maasgebouw gaat lopen rellen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het is eigenlijk niet te geloven dat de supporters dit over zich heen laten komen.
Flikker toch lekker op Gudde met je geslijm.quote:Datum: 20-05-2009 Bron: Telesport.nl
Zonder extern geld geen versterkingen. Die boodschap is bij Feyenoord al enkele maanden bekend. Het mislukken van de onderhandelingen met een groepje van potentiële investeerders, waarover de Rotterdamse club woensdag duidelijkheid verschafte, is daarom ook zeker slecht nieuws voor de nieuwe technische leiding (trainer Mario Been en topadviseur Leo Beenhakker) en het hondstrouwe legioen.
„Betreurenswaardig”, gaf algemeen directeur Eric Gudde woensdag in De Kuip toe nadat hij met financieel directeur onno Jacobs de potentiële geldschieters had afgebeld. „Met veel kennis en verstand van zaken is er bij ons een lijstje opgesteld van mogelijke aanwinsten. Daarbij is creatief en bescheiden gedacht. Helaas kunnen we er nu even geen gebruik van maken. Maar hopelijk kunnen we de komende maanden toch extern nog geld los krijgen.”
Het is niet ondenkbaar dat de traditionele helikopter met de nieuwe spelers tijdens de jaarlijkse Open Dag komende zomer niet landt in De Kuip. „Maar we hebben nog even de tijd”, benadrukte Gudde. „Ik sluit het nog niet uit. Voorlopig hebben we alweer ruim 29.000 seizoenskaarten verkocht, tegen 31.800 vorig seizoen. Feyenoord heeft nu eenmaal geweldige supporters, ook al zijn ze het afgelopen seizoen verre van verwend.”
Of het wordt een beter gestroomlijnde cabrioquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef Kopbal het volgende:
Ik mag hopen dat Perridon morgen niet met de auto van de zaak komt. Anders staat die op kistjes na de wedstrijd.
Dat Gudde en Jacobs vertrekken en in elk geval doorhebben dat dit niet te verantwoorden is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat nou punt? Wat verandert er als men bij het Maasgebouw gaat lopen rellen?
Droom lekker verder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat Gudde en Jacobs vertrekken en in elk geval doorhebben dat dit niet te verantwoorden is.
Dan vertrekken Gudde en Jacobs, en eindigen we dit jaar 30 miljoen in de plus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef Ruud het volgende:
[..]
Wat nou punt? Wat verandert er als men bij het Maasgebouw gaat lopen rellen?
Precies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan vertrekken Gudde en Jacobs, en eindigen we dit jaar 30 miljoen in de plus.
Jij vindt dat ze verder mogen gaan met het slopen van Feyenoord, en dan over 2 jaar je team aanmoedigen in de degradatie-play offs?quote:
Jij ziet mij dat zeggen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze verder mogen gaan met het slopen van Feyenoord, en dan over 2 jaar je team aanmoedigen in de degradatie-play offs?
Dat slaat nergens op natuurlijk, maar dan is er tenminste weer hoop op de langere termijn. Dat is er nu niet, geen enkel klein lichtpuntje. Zelfs Wijnaldum zal wel een flinke terugval krijgen of voor anderhalf seizoen geblesseerd raken, Feyenoord kennende.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zeker niet maar ik heb er totaal geen vertrouwen in dat zij voor betere tijden kunnen gaan zorgen. Gudde is maar een simpele ambtenaar die toevallig algemeen directeur is geworden bij ons omdat dat positief uit zou kunnen pakken bij de bouw van het nieuwe stadion.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
quote:Het is niet ondenkbaar dat de traditionele helikopter met de nieuwe spelers tijdens de jaarlijkse Open Dag komende zomer niet landt in De Kuip.
dat dus.quote:
Laat ik voorop stellen dat ik ook liever andere mensen op hun plaatsen zie, maar zijn er zoveel mensen voor de hand? Nederland kent al niet veel grote meneren volgens mij en Woerts is het voorbeeld van hoe die meneertjes ook niet meer op een baan bij Feyenoord zitten te wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeker niet maar ik heb er totaal geen vertrouwen in dat zij voor betere tijden kunnen gaan zorgen. Gudde is maar een simpele ambtenaar die toevallig algemeen directeur is geworden bij ons omdat dat positief uit zou kunnen pakken bij de bouw van het nieuwe stadion.
We gaan geen 80.000 man trekken als het zo doorgaat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef Kopbal het volgende:
Kappen met het nieuwe stadionHet zou wel eens onze enige redding kunnen zijn, hoe mooi ik de Kuip ook vind.
We lopen jaarlijks echt ongelofelijk veel miljoenen mis hoor met de Kuip.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, kappen met dat nieuwe stadion.
Als het zo door gaat dan gaan krijgen we Leeds achtige taferelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
We gaan geen 80.000 man trekken als het zo doorgaat.
We gaan sowieso geen 80000 man trekken. Dat doet nog niks af aan het feit dat een nieuw stadion hoe pijnlijk ook gewoon noodzakelijk is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
We gaan geen 80.000 man trekken als het zo doorgaat.
Toch vind ik het te makkelijk om alles op het nieuwe stadion te gooien. De huidige Kuip biedt voldoende mogelijkheden om de club bij de top 3 te loodsen. Op ten duur zal een nieuwe stadion met nog meer mogelijkheden inderdaad een must zijn. Maar we kunnen toch niet met droge ogen beweren dat de Kuip ons afremt en nu 8 jaar in de wachtkamer gaan zitten op dat nieuwe stadion..?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
We gaan sowieso geen 80000 man trekken. Dat doet nog niks af aan het feit dat een nieuw stadion hoe pijnlijk ook gewoon noodzakelijk is.
He, Franky dat komt toch gewoon door de verdovende middelen dat je straks in augustus niet eens meer weet hoe vorig seizoen is afgelopen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat noemen ze een Feyenoord-hart!
Al gaat Feyenoord failliet, en moeten ze beginnen bij de 6e klas amateurs (wat ik natuurlijk niet hoop), dan nog blijf ik komen!
May the Forze be with usquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef Staanplaats het volgende:
Het moeilijkste moet nog komen: een ambtenaar die een efficiente organisatie moet gaan neerzetten en creatief moet worden.
Pfff die Gudde heb zo'n groot paarse krokodil gehalte..
Gio als LB en Fer op het middenveld is wel een goede keuze denk ik. Leerdam als RB werkt niet, doe dan maar gewoon De Tien, die speelt sporadisch nog wel eens een goede wedstrijd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef buddyb het volgende:
ik vraag me af wie er allemaal op dat lijstje stonden.
morgen: de cler eruit voor fer op het middenveld. gio dus als linksback.
leerdam weer in de basis
morgen een topavond voor lulring danquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:33 schreef buddyb het volgende:
ik vraag me af wie er allemaal op dat lijstje stonden.
morgen: de cler eruit voor fer op het middenveld. gio dus als linksback.
leerdam weer in de basis
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord betaalde landzaat meer, als dat hij bij ajax kon krijgen, hij hoort bij de grootverdieners, met Van Bronckhorst en Makaay en dan praat je over een alaris van rond de 2.000.000
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Het is eigenlijk niet te geloven dat de supporters dit over zich heen laten komen.
quote:Rotterdam verwelkomt het plan voor de bouw van een nieuw voetbalstadion. Maar ook Feyenoord zal moeten meebetalen, vindt de raad. „Bij de rest van het gebied moet er al geld bij.” Rotterdam, 20 mei. Zelfs de immer kritische oppositie sloeg vorige week een positieve toon aan. „Ik ben zowaar enthousiast”, grijnsde SP’er Leo de Kleijn tijdens het raadsdebat.
Rotterdam staat voor een immense opdracht, vooral ‘op’ het grotendeels verloederde Zuid. Het Stadionpark, met de nieuwe Kuip als hét beeldmerk, zou inderdaad wel eens het antwoord kunnen zijn op de vraag hoe de sociaal-maatschappelijke achterstanden weg te werken, meende De Kleijn.
Kanttekeningen plaatste zijn fractie echter bij de financiering van het miljardenproject, en de SP was niet de enige. De gemeente zal niet alleen mogen opdraaien voor de kosten, was de eensluidende mening in de gemeenteraad.
Ook Feyenoord, de hoofdbespeler van het nieuwe complex (80.000 toeschouwers) aan de Nieuwe Maas, zal een deel van het geschatte investeringsbedrag – ruim 500 miljoen euro – moeten ophoesten. Andere beoogde financiers zijn onder meer het Rijk en de provincie, de Nederlandse Spoorwegen, enkele onderwijsinstellingen en commerciële partijen.
Maar de voetbaltrots van Zuid verkeert – al jaren – in financiële nood. „De bal ligt bij Feyenoord”, zegt projectleider Jan Geuskens van het Stadionpark. Ook op een ander punt moet overeenstemming worden bereikt: kunstgras.
Feyenoord verzet zich vooralsnog tegen de gedachte, maar met het oog op „een optimale bezettingsgraad” is er voor natuurgras straks geen plaats op het trainingscomplex Varkenoord, zegt Geuskens.
In december ontvouwde de gemeente de plannen voor het Stadionpark: een geheel nieuwe invulling van het gebied (127,3 hectare) rondom de Kuip, gelegen in de deelgemeente IJsselmonde. Bedoeld om het achtergebleven Zuid (bijna 200.000 inwoners) ‘een sociaal-economisch facelift’ te geven.
Naast het stadion behelst de grootschalige herontwikkeling verder onder meer de bouw van een overdekte schaatsbaan, uitbreiding van het Topsportcentrum (met sportopleidingen) en een herschikking van de amateursporten (voet-, honk- en softbal, cricket) op het jeugdcomplex Varkenoord, pal tegenover de Kuip.
Sport is vooral het gereedschap om Zuid te vervolmaken, weet ook architect Ruurd Gietema van KCAP. Zijn internationaal opererende ontwerpbureau is op slechts enkele honderden meters verwijderd van de Kuip.
Wie nu door het gebied wandelt, waant zich volgens hem „een beetje in de woestijn, omdat het een stedenbouwkundige optelsom is zonder enige samenhang”. Gietema: „Vele grote geesten hebben zich ingespannen voor Rotterdam, maar op dit gebied hebben ze hun liefde niet op losgelaten.”
De enige zichtbare bouwactiviteit op dit moment is de uitbouw van het Topsportcentrum. Toch zeggen Geuskens en Gietema wel degelijk haast te hebben en achter de schermen druk bezig te zijn. Het nieuwe stadion is het beoogde onderkomen van zowel de openingswedstrijd als de finale van het WK voetbal 2018, dat Nederland en België willen organiseren. Geuskens: „Zodra de wereldvoetbalbond zijn keuze maakt in december 2010 moeten de laatste hobbels zijn weggenomen.”
Opmerkelijk genoeg is de weerstand tegen de voor Nederlandse begrippen ongekende herinrichting te verwaarlozen. Geuskens heeft daar wel een verklaring voor. De gemeente organiseerde het afgelopen jaar tal van informatie- en inspraakavonden. „Wie Zuid ook maar een beetje kent, weet dat hier iets moet gebeuren. Rotterdammers zijn daarnaast niet bang voor vernieuwing; de stad is permanent in ontwikkeling. Bovendien krijgt de trots van de stad, oftewel Feyenoord, een prominente plaats.”
Zelfs de meeste gedupeerde ondernemers op het bedrijventerrein Klein België langs de Maas tonen begrip, zegt Geuskens. „Een collega was laatst bij een van hen; het bedrijf staat op de plek waar straks zo ongeveer de middenstip ligt. Binnen wapperden de Feyenoordvlaggetjes hem tegemoet. Voor hun club maken ze graag plaats.”
Toch is enige scepsis op zijn plaats. Grote infrastructurele projecten willen in Nederland nog weleens ontaarden in een financieel fiasco. Zoals de Noord-Zuidlijn in 020, die ruim 1 miljard euro duurder blijkt te zijn dan oorspronkelijk was gedacht.
In Rotterdam worden de totaalkosten geraamd op bijna 4 miljard euro. Een sluitende grondexploitatie van het gebied is een illusie, erkent Geuskens: „Het stadion zou zichzelf moeten kunnen bedruipen, en is niet volledig afhankelijk van voetbalwedstrijden. Maar de rest van het gebied, daar moet geld bij. Maar het gaat dan ook om de sociaal-maatschappelijke meerwaarde. Om banen creëren, om onderwijs, om participatie. Zodat Zuid uiteindelijk steviger in zijn schoenen staat.”
Jij vindt volgend jaar weer in de Kuip zitten zingen en zien hoe je club verder afglijdt een betere optie? Er zouden op z'n minst spandoeken mogen komen morgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
![]()
Wat moet je dan doen? Oh ja gaan lopen gillen dat Gudde weg moet.
Wanneer Feyenoord met een business plan komt voor het nieuwe stadion, komen er natuurlijk diverse partijen die in het gebouw willen investeren (Casino's, winkels, etc.).quote:
Waarom leg je mensen altijd woorden in de mondquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt volgend jaar weer in de Kuip zitten zingen en zien hoe je club verder afglijdt een betere optie? Er zouden op z'n minst spandoeken mogen komen morgen.
Ik probeer ze een beetje uit te lokken uit nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom leg je mensen altijd woorden in de mond? Nogal hinderlijk voor je discussiepartner.
de Casinowereld ligt op apengapen bovendien zijn die vergunningen steeds moeilijker te verkrijgen. En zullen die partijen dan niet direct in de plannen investeren ipv via Feyenoord?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord met een business plan komt voor het nieuwe stadion, komen er natuurlijk diverse partijen die in het gebouw willen investeren (Casino's, winkels, etc.).
Zijn jullie eindelijk van Timmer afquote:
Wat een onzin. Morgen moet het team vanaf de eerste seconde worden aangemoedigd, omdat NAC zeker weten puur op de counter zal gaan spelen en winnen noodzakelijk is voor oa de begroting en dus investeringen in de spelersgroep.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij vindt volgend jaar weer in de Kuip zitten zingen en zien hoe je club verder afglijdt een betere optie? Er zouden op z'n minst spandoeken mogen komen morgen.
Maar wij hebben Makaay en Landzaat.quote:woensdag 20 mei 2009
Inter: 14 miljoen voor Arnautovic
ENSCHEDE - Inter Milaan lijkt de nieuwe werkgever te worden van Marko Arnautovic. De Italiaanse topclub is bereid de 19-jarige Oostenrijker voor een bedrag van 14 miljoen euro over te nemen van FC Twente.
Marko Arnautovic. FOTO AFP
Arnautovic, in het seizoen van zijn doorbraak goed voor 12 doelpunten uit 28 wedstrijden, heeft al een gesprek gehad met een delegatie van de Italiaanse landskampioen.
Inter ziet in de talentrijke aanvaller op termijn de opvolger van Zlatan Ibrahimovic, met wie de speler van FC Twente qua stijl en houding te vergelijken is. Ook Chelsea, Genua en AS Roma zijn geďnteresseerd in Arnautovic.
Ach, als er nou één ding is waar we ons géén zorgen over hoeven te maken is het gebrek aan talent in de selectie.quote:
Wijnaldum is eigenlijk de enige. Vlaar verwacht ik niet meer terug, El Ahmadi hebben we met z'n allen misschien een beetje overschat. Op Wijnaldum na geen spelers waar je 10+ miljoen voor krijgt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, als er nou één ding is waar we ons géén zorgen over hoeven te maken is het gebrek aan talent in de selectie.Een dergelijk berichtje staat over twee of drie jaar ook wel op nu.nl, maar dan gaat het om Wijnaldum Biseswar, Vlaar of El Ahmadi (onder voorbehoud).
Dat betwijfel ik. Spelers in deze leeftijdscategorie met deze leeftijd zijn een zeldzaameid in de eredivisie hoor. Ik zeg niet dat het stuk voor stuk potentiele wereldtoppers zijn, maar ik sluit het ook niet uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wijnaldum is eigenlijk de enige. Vlaar verwacht ik niet meer terug, El Ahmadi hebben we met z'n allen misschien een beetje overschat. Op Wijnaldum na geen spelers waar je 10+ miljoen voor krijgt.
Geloof het wel, de fks is iig open dus dan moet je anders even bellen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef Kopbal het volgende:
IS ER MORGEN KAARRVERKOOP AAN HET STADION?
Alsof de afgelopen jaren goed warenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:03 schreef Charles.Darwin het volgende:
Goh, geen investeerders. Wie had dat nou zien aankomen O_O
Geen uitzicht op structurele verbetering tot de contracten van de dure oudjes aflopen. Ook al zo onverwacht.
Het gaan zware jaren worden voor de fans. Ik hoop dat jullie je olifantenhuid een beetje aan het kweken zijn
1 miljoen is een groot verschil hoor, zeker voor Feyenoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast met mijn ¤15 miljoen.
Daar zou ik in deze tijden niet te hard op rekenen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wanneer Feyenoord met een business plan komt voor het nieuwe stadion, komen er natuurlijk diverse partijen die in het gebouw willen investeren (Casino's, winkels, etc.).
Kaartverkoop wedstrijddagquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef Kopbal het volgende:
IS ER MORGEN KAARRVERKOOP AAN HET STADION?
Ik denk dat Twente er overigens niet akkoord mee gaat nog.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zat er niet ver naast met mijn ¤15 miljoen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:40 schreef De_Slagert het volgende:
Dan gaan we zo maar weer, bier drinken op Varkenoord zal wel weer het hoogtepunt van de dag zijn.
Ik ga niet. Lekker hier zuipen. Ze kunnen mooi de tering krijgen met die playoffs. En ook nog centen vragen ook voor n kaartjequote:Op donderdag 21 mei 2009 10:40 schreef De_Slagert het volgende:
Dan gaan we zo maar weer, bier drinken op Varkenoord zal wel weer het hoogtepunt van de dag zijn.
whehe ja, zoals enkele speelrondes geleden de gehele concurentie verliest, wij een inhaalslag kunnen maken en alleen "ff" moeten winnen bij volendam uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ga wel, maar ben echt benieuwd wat voor een wedstrijd het word.
Al zie ik het op de een of andere manier wel gebeuren dat ze nu makkelijk winnen en dan de beslissende alsnog verliezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef Happel het volgende:
Veel plezier voor degene die gaan. En wel spandoeken en dergelijke ophangen, hč. Oh en Gudde en Jacobs voor rotte vis uitmaken. Dat moet gewoon!
Denk dat er wel wat belangrijkere dingen op het spel staan vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Wat is jouw plan Happel? Ten tijde van Jorien was je tenminste nog een beetje 'strijdvaardig' om actie te voeren maar het lijkt de laatste tijd wel of je alles wel best vindt, jammer.
Daar heb je gelijk in, op dit moment zou een protest de spelers misschien teveel afleiden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk dat er wel wat belangrijkere dingen op het spel staan vandaag.
Begrijpelijk. Snap niet waar hij het gore lef vandaan haalt om dat te eisen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:18 schreef methodmich het volgende:
Perridon wilde graag in de raad van commissarissen komen en één van zijn mede-investeerders een plek geven in de technische commissie. Dat is naar verluidt door Leo Beenhakker afgekeurd, begreep ik gisteren.
Wat dacht jij dan? Dat ie met een zak geld van 20 miljoen aankwam en zei: "doe er maar mee wat je wilt"? Nu heb ik het ook niet zo op die Perridon maar wat goede zakenmannen bij Feyenoord betrekken zou geen kwaad kunnen. Die RvC van nu voert ook niet veel uit zo lijkt het. Waarom laten zij Gudde z'n gang gaan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Snap niet waar hij het gore lef vandaan haalt om dat te eisen.
Hij wil in de RvC zonder dat hij iets investeert, koekebakker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ie met een zak geld van 20 miljoen aankwam en zei: "doe er maar mee wat je wilt"? Nu heb ik het ook niet zo op die Perridon maar wat goede zakenmannen bij Feyenoord betrekken zou geen kwaad kunnen. Die RvC van nu voert ook niet veel uit zo lijkt het. Waarom laten zij Gudde z'n gang gaan?
Ah zo, ik dacht dat ie n.a.v. dat geld erin wou. Maar misschien wil ie via de RvC de huidige directie eruit zien te wippen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wil in de RvC zonder dat hij iets investeert, koekebakker.
quote:
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wil in de RvC zonder dat hij iets investeert, koekebakker.
quote:Feyenoord en Excelsior gaan weer samenwerken
Geschreven op donderdag, 21 mei om 13:18
Feyenoord en Excelsior zijn het op hoofdlijnen eens geworden over een nieuwe samenwerking op technisch gebied. De twee Rotterdamse clubs beginnen een gezamenlijke regionale jeugdopleiding en een gezamenlijk beloftenteam. Ook zal Feyenoord spelers en leden van de technische staf aan Excelsior gaan leveren. De verregaande samenwerking komt nog geen zes maanden nadat Feyenoord een andersoortige samenwerking met Excelsior had opgezegd. Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde kan de ommezwaai logisch verklaren: "De mogelijkheid van een regionale jeugdopleiding en de vorming van gezamenlijke beloftenelftallen was er toen nog niet", benadrukt hij donderdag op de officiële website van de volksclub.
"Maar toen we de samenwerking opzegden, omdat deze voor Feyenoord niet langer passend was, heb ik al aangegeven dat ik hoopte dat we elkaar in de toekomst opnieuw zouden vinden. Het is mooi dat dit met ingang van komend seizoen al weer het geval is, dank zij de door de KNVB nieuw gecreëerde mogelijkheden", aldus Gudde.
Excelsiors algemeen directeur Simon Kelder is net als collega Gudde ronduit tevreden dat de clubs elkaar opnieuw hebben gevonden. "Ik betreurde destijds het opzeggen door Feyenoord van de samenwerking, maar we krijgen er nu nog iets veel mooiers voor terug. Dit werkt niet alleen kostenbesparend, ik ben ervan overtuigd dat dit ook voor beide clubs sportief rendement gaat opleveren."
Voetbalzone.
als Munsterman dat zegt dan is het zo rondquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente er overigens niet akkoord mee gaat nog.
Beetje kortzichtig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat een club met 21 miljoen aan schuld überhaupt nadenkt over een nieuw stadion. Ik zou maar eens zorgen dat je ASAP schulden vrij bent en een beetje vet op de botten krijgt voordat je gaat investeren in een gloednieuw stadion.
Daarnaast wordt er een heel complex om het nieuwe stadion heengebouwd wat goed is voor de bedrijvigheid en werkgelegenheid. Ook zal het nieuwe stadion natuurlijk niet alleen voor voetbalwedstrijden gebruikt worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig.
1.Met een nieuw stadion verdubbel je je inkomsten (indien je het goed aanpakt).
2.De Kuip nu levert in verhouding veel minder op dan de stadions van AZ, Groningen en Twente.
3.Over 20 jaar is de Kuip zo erg veroudert dat je wel een nieuwe stadion moet hebben.
Geen enkele artiest lijkt de Kuip meer interessant te vinden. Zelfs Borsato wijkt uit tegenwoordig. Alleen Doe Maar komt nog.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarnaast wordt er een heel complex om het nieuwe stadion heengebouwd wat goed is voor de bedrijvigheid en werkgelegenheid. Ook zal het nieuwe stadion natuurlijk niet alleen voor voetbalwedstrijden gebruikt worden.
1. Dan moet je wel dat nieuwe grote stadion kunnen vullen....quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig.
1.Met een nieuw stadion verdubbel je je inkomsten (indien je het goed aanpakt).
2.De Kuip nu levert in verhouding veel minder op dan de stadions van AZ, Groningen en Twente.
3.Over 20 jaar is de Kuip zo erg veroudert dat je wel een nieuwe stadion moet hebben.
Offtopicquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef TC03 het volgende:
Komt omdat de Arena gewoon beter geschikt is voor concerten.
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Offtopic
Als die nieuwe concertzaal naast de HMH er staat kunnen jullie Ahoy ook wel af gaan breken
Geldt ook voor Ajax als ze naar 60.000-80.0000 plekken willen. Overigens hoeft niet altijd bij elke wedstrijd heel het stadion vol te zijn hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1. Dan moet je wel dat nieuwe grote stadion kunnen vullen....
Dat is nou juist het probleem.quote:2. Feyenoord huurt De Kuip toch, wat maken de opbrengsten dan uit?
Als je het nieuwe stadion in 2018 klaar wil hebben zul je uiterlijk volgend jaar definitieve beslissingen moeten gaan nemen.quote:3. Dan heb je dus nog even om uit de schulden te komen voordat je gaan investeren...
Klopt, maar toch zal er een nieuw stadion moeten komen.quote:De gemeente wil dat Feyenoord mee investeert maar daar heeft feyenoord nu absoluut de liquide middelen niet voor....
Want? Alsof heel Rotterdam en omstreken/Zuid-Holland opeens naar Amsterdam wil voor een concert. Overigens kan de ArenA dan ook wel afgebroken worden als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Offtopic
Als die nieuwe concertzaal naast de HMH er staat kunnen jullie Ahoy ook wel af gaan breken
Want? Je kan ervan uit gaan dat internationale artiesten liever in Amsterdam zitten en ik denk dat de zaal qua geluid gelijk getrokken gaat worden met de HMH....quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Alsof heel Rotterdam en omstreken opeens naar Amsterdam wil voor een concert. Overigens kan de ArenA dan ook wel afgebroken worden als je het zo bekijkt.
Niet elke artiest zal per se in A'dam willen zitten hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Want? Je kan ervan uit gaan dat internationale artiesten liever in Amsterdam zitten en ik denk dat de zaal qua geluid gelijk getrokken gaat worden met de HMH....
Dit is het Feyenoord topic niet het De Kuip Topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen enkele artiest lijkt de Kuip meer interessant te vinden. Zelfs Borsato wijkt uit tegenwoordig. Alleen Doe Maar komt nog.Wat dat betreft echt tijd voor een nieuw stadion, hoe mooi ik de Kuip ook vind.
Er worden ook genoeg concerten in Groningen en Brabant gegeven, daar kan Rotterdam best bij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet elke artiest zal per se in A'dam willen zitten hoor.
Dus niet, geluid is bagger in de aRENaquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef TC03 het volgende:
Komt omdat de Arena gewoon beter geschikt is voor concerten.
Niet per se, maar in de praktijk zal dat toch het geval zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, verschil is echter dat wij wel zouden kunnen investeren als dat van ons verlangt wordtquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geldt ook voor Ajax als ze naar 60.000-80.0000 plekken willen. Overigens hoeft niet altijd bij elke wedstrijd heel het stadion vol te zijn hoor.
Dus je nu nog veel dieper in de schulden steken om over 10 jaar hopelijk wat meer opbrengsten te gaan krijgen?quote:Dat is nou juist het probleem.![]()
Dan wordt het hard werken om die 21 miljoen weg te poetsen. Als jullie Dirk lief aankijken heeft ie misschien wel renteloze lening voor julliequote:Als je het nieuwe stadion in 2018 klaar wil hebben zul je uiterlijk volgend jaar definitieve beslissingen moeten gaan nemen.
De vraag is of die dan nog wel zo groot moet zijn als de club zo aan het afglijden is....quote:Klopt, maar toch zal er een nieuw stadion moeten komen.
Dat geloof ik wel, maar dingen als het het dak en de parkeergarage zullen toch belangrijk worden gevonden door artiesten en concertorganisatoren. Beter dan De Kuip waarbij de tweede ring heen en weer gaat bewegen als er een populair nummer langs komt en je maar moet hopen dat het niet gaat regenen.quote:
Perridon wil altijd en overal waar hij komt macht en veel inspraak. Enge man is het, dat het voordeel van het afketsen van de deal, je houdt hem buiten de deurquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ie met een zak geld van 20 miljoen aankwam en zei: "doe er maar mee wat je wilt"? Nu heb ik het ook niet zo op die Perridon maar wat goede zakenmannen bij Feyenoord betrekken zou geen kwaad kunnen. Die RvC van nu voert ook niet veel uit zo lijkt het. Waarom laten zij Gudde z'n gang gaan?
Niet per se maar als ze de keuze hebben tussen de binnenstad van Amsterdam & het Amstelhotel of de koopgoot & het IBIS is de keuze snel gemaakt. Dan reken ik de geluidskwaliteit van de zaal nog even niet mee...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze kunnen niet beter. Leer daar nou eens meeleven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef Ritmo het volgende:
![]()
Waar haalt dat stel teringlijers godverdomme het lef vandaan om weer zo'n eerste helft op de mat te leggen nu? Als het de 2e helft nog zo gaat gewoon zo hard het veld afjagen dat ze de eerste training straks met angst tegemoet zien. Dat fluitconcert in de rust was nog mild.
Ga toch weg man, alsof Penders en Amoah meer kunnen dan Makaay of Tomasson. Ze wachten gewoon tot NAC scoort, het interesseert ze echt helemaal niets. Geen inzet en strijdlust, slordige pasjes en inspratieloos 'voetbal'. Ik leer daar pas mee leven als ze voor altijd opgekankerd zijn uit de Kuip.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ze kunnen niet beter. Leer daar nou eens meeleven.
Ik snap inderdaad niet dat mensen altijd zeggen dat ze niet beter kunnen, maar dat is gvd toch gewoon BULLSHIT man. NAC, Utrecht hebben écht geen betere spelers...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga toch weg man, alsof Penders en Amoah meer kunnen dan Makaay of Tomasson. Ze wachten gewoon tot NAC scoort, het interesseert ze echt helemaal niets. Geen inzet en strijdlust, slordige pasjes en inspratieloos 'voetbal'. Ik leer daar pas mee leven als ze voor altijd opgekankerd zijn uit de Kuip.
Zelfs van Tomasson is weinig meer over.
Been heeft de ballen niet om een aantal van die lijers de straat op te smijten ben ik bang. En dan Vlemmingsquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:47 schreef Happel het volgende:
Haha, daar gaat Ritmo weer. Denk aan je hartslag, jochie.
Ze bewijzen keer op keer weer dat ze niet beter kunnen. De juiste mentaliteit ontbreekt volledig bij het gros van de spelers. De jeugd is stuurloos, wanneer de oudjes er niet zijn om ze op de been te houden.
Pleur dus die oudjes eruit en begin met een schone lei. Laat Been zijn gang gaan en dan kunnen we misschien over een paar jaar weer eens juichen.
0xquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord en Play Offs
Hoe vaak hebben we nou ooit gewonnen daarin 1 keer ofzo![]()
Wat is er nou weer mis met Vlemmings?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Been heeft de ballen niet om een aantal van die lijers de straat op te smijten ben ik bang. En dan Vlemmingsnog als assistent-trainer ook volgend seizoen.
Er gaat niets veranderen na de zomer, echt niets.
1 uit 6, ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoord en Play Offs
Hoe vaak hebben we nou ooit gewonnen daarin 1 keer ofzo![]()
Feijenoord heeft een sluitende begroting nodig. Zullen echt wel noodgedwongen spelers moeten verdwijnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Been heeft de ballen niet om een aantal van die lijers de straat op te smijten ben ik bang.
En nu heeft Vlemmings het opeens weer gedaan.quote:En dan Vlemmingsnog als assistent-trainer ook volgend seizoen.
Kreeg het voordeel van de twijfel omdat ie een redelijke reeks neerzette, maar heeft in een half jaar met weinig blessures niets kunnen opbouwen. Ze hadden een aantal wedstrijden geluk, maar ze zijn nu weer even ver als in het begin van het seizoen.quote:
Ik bedoel niet direct qua aankopen, meer de mentaliteit. En Been kan er gewoon een aantal naar Varkenoord schoppen, werken voor je geld of oprotten naar Amsterdam ofzo.quote:Het lijkt me overigens nogal logisch dat Been geen spelers kan ontslaan. Daarnaast is het echt al LANG bekend dat er niks gaat veranderen in de zomer.
Sjongejonge zeg, wat ben jij ongelofelijk opportunistisch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kreeg het voordeel van de twijfel omdat ie een redelijke reeks neerzette, maar heeft in een half jaar met weinig blessures niets kunnen opbouwen. Ze hadden een aantal wedstrijden geluk, maar ze zijn nu weer even ver als in het begin van het seizoen.
Log lekker uit en ga van de zon genieten. Je begint weer dom te ouwehoeren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kreeg het voordeel van de twijfel omdat ie een redelijke reeks neerzette, maar heeft in een half jaar met weinig blessures niets kunnen opbouwen. Ze hadden een aantal wedstrijden geluk, maar ze zijn nu weer even ver als in het begin van het seizoen.
[..]
Ik bedoel niet direct qua aankopen, meer de mentaliteit. En Been kan er gewoon een aantal naar Varkenoord schoppen, werken voor je geld of oprotten naar Amsterdam ofzo.
Gaan ze nog op trainingskamp eigenlijk? Hopen dat het vliegtuig crasht dan, ben je meteen van 25 problemen af.En laat Wijnaldum en Fer maar thuisblijven dan.
Nee hoor, zoek maar eens terug. Ik heb ook na de wedstrijden tegen Twente en PSV gezegd dat ik nog niet overtuigd was van hem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, wat ben jij ongelofelijk opportunistisch.
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Kun je geen andere hobby/club zoeken? Feyenoord betekend duidelijk weinig meer voor je de laatste 2 seizoenen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Log lekker uit en ga van de zon genieten. Je begint weer dom te ouwehoeren.
Jij bent pas overtuigd als Feyenoord kampioen wordt met de selectie van Excelsior.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, zoek maar eens terug. Ik heb ook na de wedstrijden tegen Twente en PSV gezegd dat ik nog niet overtuigd was van hem.
Tuurlijk, jochie. Dat kan jij bepalen aan de hand van dit forum.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk nog? Kun je geen andere hobby/club zoeken? Feyenoord betekend duidelijk weinig meer voor je de laatste 2 seizoenen.
Nee, ik ben overtuigd als een trainer langdurig een organisatie neer kan zetten die niet op een manier als deze de mist ingaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent pas overtuigd als Feyenoord kampioen wordt met de selectie van Excelsior.
Een trainer is zo goed als zijn materiaal, wanneer ga je dat godverdomme inzien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik ben overtuigd als een trainer langdurig een organisatie neer kan zetten die niet op een manier als deze de mist ingaat.
Langdurig = een half jaar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, ik ben overtuigd als een trainer langdurig een organisatie neer kan zetten die niet op een manier als deze de mist ingaat.
En we spelen vandaag zelfs nog tegen een organisatie van Vlemmings. Ze hebben geen kans weggegeven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Langdurig = een half jaar?Vlemmings heeft het gewoon prima gedaan en lijkt me een erg waardevolle assistent.
Onzin. Alsof Hiddink/Van Gaal zo'n slappe mentaliteit had toegestaan. Maar Johan 'helaas pindakaas' heeft in een half jaar geen centimeter progressie geboekt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal, wanneer ga je dat godverdomme inzien?
Dat lag dus blijkbaar niet aan hem, anders had ie bij Feyenoord wel wat neergezet wat kon tippen aan de organisatie van NAC. Alsof dat materiaal daar zo goed is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En we spelen vandaag zelfs nog tegen een organisatie van Vlemmings. Ze hebben geen kans weggegeven.
Je hebt officieel geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin. Alsof Hiddink/Van Gaal zo'n slappe mentaliteit had toegestaan. Maar Johan 'helaas pindakaas' heeft in een half jaar geen centimeter progressie geboekt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
e hebt officieel geen verstand van voetbal.
Nee, NAC heeft betere verdedigers. Ze vullen elkaar beter aan in ieder geval. Bovendien een verdediging die al twee jaar samenspeelt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lag dus blijkbaar niet aan hem, anders had ie bij Feyenoord wel wat neergezet wat kon tippen aan de organisatie van NAC.
Nog 2-0 voor die losers trouwens?
Noem jij een positie of 7 stijgen geen progressie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weer zo'n slappe one-liner zonder enig argument erin, je lijkt Happel wel. Welke zaken vind jij nu beter dan bij het aantreden van v. Marwijk 2 jaar geleden?
Maar hij heeft wel gelijk, net als ik toendertijd. Zoek een andere hobby. Ga gothics hakken of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weer zo'n slappe one-liner zonder enig argument erin, je lijkt Happel wel. Welke zaken vind jij nu beter dan bij het aantreden van v. Marwijk 2 jaar geleden?
Hofland, de Cler en Bahia spelen ook al 2 jaar samen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, NAC heeft betere verdedigers. Ze vullen elkaar beter aan in ieder geval. Bovendien een verdediging die al twee jaar samenspeelt.
Ik vond de verdediging niet eens zo rampzalig de eerste helft, als ze voorin eens scoren (Makaay, Tomasson, Biseswar etc. krijgen vaak genoeg een bal) dan kun je je nog een tegendoelpunt veroorloven.quote:Wij hebben gewoon allemaal prutsers achterin, op het middenveld en in de aanval, maar nee, volgens jou hebben we een top-5 selectie.
Niet structureel gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Noem jij een positie of 7 stijgen geen progressie?![]()
![]()
Dan ben je gewoon blind. Echt blind. NAC doet helemaal niets bijzonders en loopt er gewoon doorheen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hofland, de Cler en Bahia spelen ook al 2 jaar samen.
[..]
Ik vond de verdediging niet eens zo rampzalig de eerste helft, als ze voorin eens scoren (Makaay, Tomasson, Biseswar etc. krijgen vaak genoeg een bal) dan kun je je nog een tegendoelpunt veroorloven.
Je snapt er gewoon niks van. Je denkt dat een trainer zijn kwaliteiten 1 op 1 kan kopiëren op de kwaliteiten van de spelers, dat is gewoon niet zo. Ik hoor jou ook al elke keer zeggen dat 'Been het matig doet' als NEC gelijk speelt tegen Volendam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vanaf de 1-0 ja. Daarvoor gaf Feyenoord niet eens zoveel weg, ze deden alleen niets met de bal voorin. Tomasson had b.v. terug moeten leggen bij die redelijk grote kans.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon blind. Echt blind. NAC doet helemaal niets bijzonders en loopt er gewoon doorheen.
Dus de goede organisatie bij NAC is aan Vlemmings te danken, maar de slechte organisatie bij Feyenoord daar kan ie niets aan doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon niks van. Je denkt dat een trainer zijn kwaliteiten 1 op 1 kan kopiëren op de kwaliteiten van de spelers, dat is gewoon niet zo.
ER IS GEEN SLECHTE ORGANISATIE, DE SPELERS ZIJN GEWOON SLECHT.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de goede organisatie bij NAC is aan Vlemmings te danken, maar de slechte organisatie bij Feyenoord daar kan ie niets aan doen?
Ze lopen er gewoon doorheen, ik snap echt niet dat je dat niet ziet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vanaf de 1-0 ja. Daarvoor gaf Feyenoord niet eens zoveel weg, ze deden alleen niets met de bal voorin. Tomasson had b.v. terug moeten leggen bij die redelijk grote kans.
No shit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen europees voetbal dus. Gaat het nog lastiger worden om die begroting rond te krijgen
Nee, hadden ze al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:22 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen europees voetbal dus. Gaat het nog lastiger worden om die begroting rond te krijgen
Ja, en NAC heeft wereldtoppers in huis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
ER IS GEEN SLECHTE ORGANISATIE, DE SPELERS ZIJN GEWOON SLECHT.
ohquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nee, hadden ze al rekening mee gehouden.
Ja, op papier. In de praktijk presteren ze al anderhalf jaar als degradatiekandidaten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en NAC heeft wereldtoppers in huis.Flikker toch lekker op man, dit is een elftal vol ex-internationals, internationals en jeugdinternationals.
Met dank aan de spelers, die hem blijkbaar zo'n afscheid gunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Happel het volgende:
Meijer die met tranen in zijn ogen het veld verlaat, dat doet nog het meeste pijn.
Dat maakt ze godverdomme niet gelijk goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en NAC heeft wereldtoppers in huis.Flikker toch lekker op man, dit is een elftal vol ex-internationals, internationals en jeugdinternationals.
Ach, het is een icoon voor Feyenoord, maar laten we eerlijk zijn: elke masseur die de kans krijgt 50 jaar lang bij Feyenoord te werken zou hier weinig moeite mee hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Happel het volgende:
Meijer die met tranen in zijn ogen het veld verlaat, dat doet nog het meeste pijn.
En hier het bewijs dat Feijenoord niks betekent voor je. Krijg een ziekte, joh.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekker boeiend, we staan godverdomme met 4-0 achter man.
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, het is een icoon voor Feyenoord, maar laten we eerlijk zijn: elke masseur die de kans krijgt 50 jaar lang bij Feyenoord te werken zou hier weinig moeite mee hebben.
Klopt, daarom iemand (kan me niet schelen wie) de hele zomer bezig gaan met zoveel mogelijk oudjes eruit flikkeren. Een deel van deze mensen mag nooit meer een Feyenoord-shirt dragen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, op papier. In de praktijk presteren ze al anderhalf jaar als degradatiekandidaten. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Er moeten gewoon minimaal twee 30+'ers weg, anders krijg je zelfs moeite met het behalen van een proflicentie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Het beste zou zijn om bronkhorst, hofland, makaay, tomasson, landzaat er allemaal uit te gooien en gewoon met jeugdspelers gaan spelen veel slechter kan het niet gaan. Helaas hebben ze allemaal nog contracten tot volgend seizoen
Wie zei er iets meer dan 15 minuten geleden nog dat je zoiets niet aan de hand van een internetforum kon bepalen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En hier het bewijs dat Feijenoord niks betekent voor je. Krijg een ziekte, joh.
Wtf? Wanneer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:30 schreef buddyb het volgende:
onder verbeek is nog eigenlijk het beste voetbal gespeeld als je het achteraf bekijkt![]()
Dat is bij jou niet zo moeilijk, debieltje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zij er 15 minuten geleden nog dat je zoiets niet aan de hand van een internetforum kon bepalen?Hypocriete kneus.
Roda-uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wtf? Wanneer?![]()
Verder dan Ajax-thuis niet.
nec (eerste helftquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wtf? Wanneer?![]()
Verder dan Ajax-thuis niet.
Nee, als het jou maar even uitkomt dan draai je je eigen woorden opeens 180 graden bij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is bij jou niet zo moeilijk, debieltje.
Ook lullig voor Makaay, Hofland, De Cler en Landzaat om zo afscheid te nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Lullig voor Gerard om zo afscheid te moeten nemen.
Onzin. Wat heb ik toch een hekel aan dat korte termijn-geheugen van het voetbalwereldje.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef buddyb het volgende:
[..]
nec (eerste helft)
ajax
roda
sparta (eerste helft)
willem ii 2e helft ook nog?
het was qua voetbal iig beter dan onder vlemmings
Aanvallend was het beter ben ik met je eens, maar door dat naar voren spelen gaven we achterin veel weg en verloren we vaak op de counter. (WII, Sparta, NEC onder andere) Ik ben het ergens wel met je eens hoor, maar toen verloren we uiteindelijk wel ondanks en dankzij die aanvallende intenties.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef buddyb het volgende:
[..]
nec (eerste helft)
ajax
roda
sparta (eerste helft)
willem ii 2e helft ook nog?
het was qua voetbal iig beter dan onder vlemmings
Jij kent mij niet, jij bent echter zo doorzichtig als een stuk plastic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, als het jou maar even uitkomt dan draai je je eigen woorden opeens 180 graden bij.
Die komt dus zeker niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Jorwol het volgende:
Voorcontract met Cissé volgens Rijnmond..
EDIT: Al zegt Cissé zelf dat hij pas een besluit neemt na de play-offs...
Jaaa tuurlijk man.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij kent mij niet, jij bent echter zo doorzichtig als een stuk plastic.
Jahaah, we zijn met zijn allen allemaal mongolen, behalve jij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
En over 2 maandjes staat iedereen weer met z'n Makaay-shirtje dezelfde 23 tiefushonden toe te juichen op de eerste training.
Ja en met Verbeek stonden we 14de en met Vlemmings werden we tweede of zo. (als je naar klassement vanaf Vlemmings bekijkt)quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:39 schreef buddyb het volgende:
onder verbeek werden wel makkelijker kansen gecreeerd en aanvallender gespeeld. onder vlemmings zijn wel meer punten gepakt en stond het verdedigend beter, maar puur qua vertoonde spel heb ik meer genoten--in vergelijking met nu--toen verbeek nog trainer was.
Denk het niet, ik heb zijn foto gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jahaah, we zijn met zijn allen allemaal mongolen, behalve jij.
Cisse gaat lekker naar PSV...geef m ongelijk. Wat moet die stakker bij Feijenoord?? WEER een decennium zonder iets te vieren???quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die komt dus zeker niet.![]()
Ach, hij is goed, maar is niet de ommekeer voor deze selectie.
Maar jij niet, want jij gaat thuis zitten en boos zijn. Dát helpt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
En over 2 maandjes staat iedereen weer met z'n Makaay-shirtje dezelfde 23 tiefushonden toe te juichen op de eerste training.
Even een vraagje, ben je geestelijk wel ouder geworden na je 16e?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
de Beker heeft Feyenoord vorig jaar toch gewonnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
Cisse gaat lekker naar PSV...geef m ongelijk. Wat moet die stakker bij Feijenoord?? WEER een decennium zonder iets te vieren???
Je valt in de herhaling. Dat is al 100x gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
Volgend seizoen gewoon met 2 oudjes in de selectie, voor de rest alleen (eigen) jeugd. Slechter dan nu zullen die niet presteren, maar je bespaart wel zo'n 12 miljoen aan salariskosten en bovendien heb je dan een elftal dat over 2 a 3 seizoenen wél kan presteren.
Gezwellen als Landzaat moeten hardhandig uit Feyenoord gesneden worden voor overlevingskans.
Zo komen jullie wel over ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jahaah, we zijn met zijn allen allemaal mongolen, behalve jij.
Hier klopt gewoon niks van.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:39 schreef buddyb het volgende:
onder verbeek creerden ze makkelijker kansen en speelden ze aanvallender. onder vlemmings hebben wel meer punten gepakt en stond het verdedigend beter, maar puur qua vertoonde spel heb ik meer genoten--in vergelijking met nu--toen verbeek nog trainer was.
klopt, maar dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ja en met Verbeek stonden we 14de en met Vlemmings werden we tweede of zo. (als je naar klassement vanaf Vlemmings bekijkt)
In elk geval meer dan Makaay de illussie geven dat die met z'n kutkop nog welkom is in de Kuip.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Maar jij niet, want jij gaat thuis zitten en boos zijn. Dát helpt!![]()
Moet je dat nog vragen?quote:Wtf is je punt gast..
Nogmaals: wat is jullie idee nu dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jahaah, iedereen komt zo over, behalve jij.
Over het aanvallende deel heeft ie wel gelijk.quote:
M.a.w: contract kan de prullenbak in?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Happel het volgende:
Cissé heeft overigens een voorcontract getekend dankzij de investeerders. Volgens Schelvis van Rijnmond dan.
Dat is waar, maar dat is ook onder Vlemmings zo geweest hoor. Ten tweede kan ik me nog een periode herinneren waarin Feyenoord amper kon scoren. Ik vind het helemaal niet zoveel beter. Dat lijkt maar zo omdat het minder vers in je geheugen ligt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over het aanvallende deel heeft ie wel gelijk.![]()
In die periode hadden we het nog over pech en "typisch Feyenoord" als we zelf drie 100 %kansen misten en vervolgens de eerste beste bal van de tegenstander erin ging.
Cisse wat moeten we daar nou meequote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Happel het volgende:
Cissé heeft overigens een voorcontract getekend dankzij de investeerders. Volgens Schelvis van Rijnmond dan.
Ik heb inmiddels zelf al minstens dertig keer gepost dat ik met een linksback en Makaay van de dertigers verder wil. De rest ben ik liever kwijt. Aan de ene kant, dan zal het NOG slechter draaien he. Dan kan je echt zomaar degradatiekandidaat worden.quote:
Kan helaas niet anders, Ribery had geen zin...quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Cisse wat moeten we daar nou mee
Mee eens, maar als ze er volgend jaar nog allemaal gewoon zijn, iets wat zeer realistisch is? Waarom leg je je daarbij neer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zelf al minstens dertig keer gepost dat ik met een linksback en Makaay van de dertigers verder wil. De rest ben ik liever kwijt.
Hun best? Heb je wel gekeken de afgelopen wedstrijden?quote:Als ze blijven, moet je ze alleen wel zoveel mogelijk steunen. Ze doen wel degelijk hun best hoor, ze zijn alleen voor groot deel mietjes en mentaal zwak. En...... kwalitatief stelt het allemaal niet zo veel MEEEEEEEEER voor.
Mario Been ook al te licht bevonden omdat hij niet de UEFA Cup heeft gewonnen met NEC?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo jammer dat hij niet de trainer is voor komend seizoen.
Zag je natuurlijk ook wel 100 lichtjaar van tevoren aankomen, maarja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef gitaarsnaar het volgende:
kan het eigenlijk niet bevatten. Speel je een goede seizoenshelft om uiteindelijk toch nog plee-offs te halen, laat je het afweten in de plee-offs zelf
Niet te licht, maar Beenhakker lijkt me beter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mario Been ook al te licht bevonden omdat hij niet de UEFA Cup heeft gewonnen met NEC?
Wat wil je dat ik doe? Ze een kogelbrief ga schrijven? Als ze blijven, zou dit volgens Been en Beenhakker dus het beste zijn. In hen heb ik vertrouwen. Punt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens, maar als ze er volgend jaar nog allemaal gewoon zijn, iets wat zeer realistisch is? Waarom leg je je daarbij neer?
[..]
Ja, het is mentaal zwak zeg ik er ook bij. Het zijn niet elf Bosveltjes, het koppie gaat te snel hangen. Alleen doe je net of dit nu een probleem is dat alleen afspeelt bij Feyenoord. Dit probleem heeft elke selectie in Nederland.quote:Hun best? Heb je wel gekeken de afgelopen wedstrijden?
nou had nog enigzins vertrouwen eignelijk erinquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zag je natuurlijk ook wel 100 lichtjaar van tevoren aankomen, maarja.
Gelukkig. Dat dat nog lang moge blijven hangen in hun hoofden. Al denk ik eerder dat ze al koffers aan het inpakken zijn om vanavond naar Miami te vliegen.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef TheJanitor het volgende:
Gelukkig was er wel strijd vandaag en gelukkig komt Cisse de verlosseren gelukkig zat het stadion vol zoals altijd he
Als ze nou eens de selectie en directie gingen boycotten...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het jou echt onbekend dat een heel groot deel van de supporters de play-offs boycotten?
Ik heb ze al uit mijn telefoon en MSN-lijst verwijderd hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ze nou eens de selectie en directie gingen boycotten...Stuk effectiever.
Precies. Ik ben nog nooit gegaan, en het zou hypocriet zijn geweest als ik nu was gegaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het jou echt onbekend dat een heel groot deel van de supporters de play-offs boycotten? Het bezoekersgemiddelde was afgelopen seizoen het hoogst in jaren.
Gelukkig ben jij een kneus, he.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef TheJanitor het volgende:
Gelukkig was er wel strijd vandaag en gelukkig komt Cisse de verlosseren gelukkig zat het stadion vol zoals altijd he
Eerder gewoon Makaay etc. negeren/uitfluiten en de jeugdspelers des te harder toejuichen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb ze al uit mijn telefoon en MSN-lijst verwijderd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |