Dat is dan weer positief nieuwsquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Knight Rider (NBC)
Ending after one season, final episode on 3/4/2009
Klopt, dat las ik ook net. Daarom ben ik ook gaan zoeken naar een volledige lijst.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Altijd kut ja. My Name is Earl krijgt ook al geen nieuw seizoen
Althans, NBC wil het niet. Twee andere zenders hebben wellicht wel interesse
Chronicles..quote:
Respectquote:Guiding Light (CBS)
Ending after fifty-eight seasons, final episode on 9/18/2009
Ook al wegquote:Late Night With Conan O'Brien (NBC)
Ending after sixteen seasons, final episode on 2/20/2009
Dus later vast nog wel een nieuw seizoen van De Wereld van K3quote:
iddquote:
Dat van Conan is logisch, die neemt Jay Leno's programma over.quote:
JAA!! Dat is dus mijn grootste klachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Het ergste is nog als de makers het niet zagen aankomen. Dan eindigen ze bijvoorbeeld met een enorme cliffhanger en daar zit je dan als kijker mee. Lekker dan.
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat van Conan is logisch, die neemt Jay Leno's programma over.
?quote:The Tonight Show With Jay Leno (NBC)
Ending after seventeen seasons, final episode on 5/29/2009
Jay gaat een programma doen eerder op de avond, Conan neemt Jay's programma over en Jimmy Fallon neemt Conan's programma over.quote:
Nee, een beetje op fok rondhangen en mensen irriteren met loze posts is een nuttige bezigheid....quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:51 schreef B.E.D het volgende:
Niks beters te doen hebben dan tv series kijken
Dat vind ik ook erg jammer, juh.quote:
Was ergens wel te verwachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef DJKoster het volgende:
Knight Rider (NBC)
Ending after one season, final episode on 3/4/2009
Hoe liep dat af? Ik heb 3 afleveringen gezien, tenenkrommend slecht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat was ook wel een lekkere cliffhanger inderdaad.
Die Knight Rider was ook wel gruwelijk slecht. Hoe geloofwaardig dat een Ford Mustang transformeert tot een Ford Truck... terwijl de bestuurder en bijrijder nog gewoon blijven zitten. En dan die continue reclame van Ford door die hele serie heen.quote:
ja, of na 10 afleveringen gecancelledquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind het altijd zo droevig, bij sommige zenders als SBS6 en Veronica,,, dan kondigen ze maanden van tevoren een nieuwe serie aan, met argumenten als 'de nieuwe hit-serie uit amerika' of 'de nieuwe top-serie', en dan met zo'n zogenaamd stoere stem, en als die serie er dan eindelijk is dan blijkt het bagger te zijn en 10 dagen later is het weer van de buis, dat is echt zo droevig, bijna een topic waardig!!!
Moonlight vind ik echt een verlies.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef piekartz87 het volgende:
loopt battlestar galactica eigenlijk nog ?
moonlight heeft ook maar 1 seizoen
Of zwaar verouderd, zoals That '70s Show, toen ik dat nog keek in 2002 wist bijna niemand hier wat dat was, totdat Comedy Central het ging uitzenden vorig jaar volgens mij toen kwam er enige bekendheid hier.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind het altijd zo droevig, bij sommige zenders als SBS6 en Veronica,,, dan kondigen ze maanden van tevoren een nieuwe serie aan, met argumenten als 'de nieuwe hit-serie uit amerika' of 'de nieuwe top-serie', en dan met zo'n zogenaamd stoere stem, en als die serie er dan eindelijk is dan blijkt het bagger te zijn en 10 dagen later is het weer van de buis, dat is echt zo droevig, bijna een topic waardig!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een mooi voorbeeld van een oude serie waarvan de remake helemaal gelukt is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:57 schreef piekartz87 het volgende:
loopt battlestar galactica eigenlijk nog ?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef TheDutchguy het volgende:
Top gear stopt ook..Ik schrok effeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ziet heel nederland als bijna niemand?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef MervinMinky het volgende:
Of zwaar verouderd, zoals That '70s Show, toen ik dat nog keek in 2002 wist bijna niemand hier wat dat was, totdat Comedy Central het ging uitzenden vorig jaar volgens mij toen kwam er enige bekendheid hier.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi voorbeeld van een oude serie waarvan de remake helemaal gelukt is.
Knight Rider had ook nog wel wat kunnen worden, als ze het niet zo hadden overdreven met die transformaties bijvoorbeeld.
Firefly zeker wel een top-seriequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Seam het volgende:
Moonlight en John Doe en Firefly waren toch echt series die het hadden verdiend door te gaan
Ja, daar knapte ik ook een beetje op af..... Ford Mustang ---> Ford 150 terwijl ie gewoon doorreed...... Beetje jammer inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Knight Rider had ook nog wel wat kunnen worden, als ze het niet zo hadden overdreven met die transformaties bijvoorbeeld.
Die gaat een tweede seizoen krijgen ja, alleen is er nu niets om te volgen.quote:
Ook een heerlijke serie. Maar die heeft toch wel redelijk wat seizoenen gehad.quote:
Jim is een held, daar kun je geen seizoenen genoeg van makenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ook een heerlijke serie. Maar die heeft toch wel redelijk wat seizoenen gehad.
Ik vond seizoen 2 een stuk minder dan 1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Asgard het volgende:
Dat van Life is idd zwaar klote, ik vond die echt veel beter dan de meeste lopende series.
Tja, zomerseizoen hequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Adelante het volgende:
Die gaat een tweede seizoen krijgen ja, alleen is er nu niets om te volgen.
quote:NBC has passed on ordering another season of Medium. However, CBS, which owns the show, is picking it up and pair it on Fridays with Ghost Whisperer.
Die was leuk jaquote:
Daar is ook maar één seizoen van geloof ik.quote:
Die volgde ik ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Traveler
Ik begrijp ook niet waarom Veronica deze serie toentertijd gekocht heeft
Die ging juist door, terwijl die moest stoppen!quote:
berry?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Die volgde ik ook!
[..]
Die ging juist door, terwijl die moest stoppen!
Chuck gaat ook door.
Scrubs is inmiddels afgelopen. Seizoen 8 was het laatste seizoen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
scrubs mochten ze na seizoen 5 wel stoppen.
Dat weet ik. Ze zitten na te denken over een spinoff...quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Scrubs is inmiddels afgelopen. Seizoen 8 was het laatste seizoen.
volgensmij 1 2/3quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Daar is ook maar één seizoen van geloof ik.
Gelukkig heb ik die
Maar je weet wel wat goede series zijn!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
black adder
married with children
third rock from the sun
alf
(ik word oud)
NBC heeft er gewoon geen zin meer in. Maar FOX, ABC en TBS hebben wellicht interesse om de serie over te nemen. Dus dat is nog wat hoop. Ik vind het echt een enorm toffe serie.quote:
Hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef Mr.Silencer het volgende:
Voor de Medium liefhebbers.
Medium wordt opgepikt door CBS.
[..]
Mee eens ja. Ik ben bereid om veel te slikken, cyborgs, aliens, vooruitstrevende techniek, whatever.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:44 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Die Knight Rider was ook wel gruwelijk slecht. Hoe geloofwaardig dat een Ford Mustang transformeert tot een Ford Truck... terwijl de bestuurder en bijrijder nog gewoon blijven zitten. En dan die continue reclame van Ford door die hele serie heen.![]()
Ik hoop dat ze de remake van Buck Rogers een stuk beter in elkaar zetten...
Wat?quote:
Ja min of meer wel, maar er zat nog veel rek in.quote:
Jericho hád langer moeten zijn, maar omdat de kijkcijfers te slecht waren, is er een heel abrupt einde aan gevlochten.quote:
Seizoen 9 komt begin 2010.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Scrubs is inmiddels afgelopen. Seizoen 8 was het laatste seizoen.
Zeker jammer dat dat gestopt is. In Nederlands zijn ze niet eens meer aan seizoen twee begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Mee eens ja. Ik ben bereid om veel te slikken, cyborgs, aliens, vooruitstrevende techniek, whatever.....
Maar dat soort dingen zijn gewoon te belachelijk voor woorden....
Wat ik wel jammer vind:
- John Doe
- Firefly
- Daybreak
- Surface
- Invasion
- Swingtown
- October Road
- Men in Trees
- Saved
- Kidnapped
- conviction
- Hack
- Six Degrees of Separation
Maar goed, de brainless kut programma's 'blabla' with the stars enzo winnen het altijd kwa kijkcijfers
WAt dat betreft ben ik blij met een zender als HBO die top-kwaliteit series aflevert en ze ook jaren laat draaien
Wist ik niet, maar ik zie dat Jimmy Fallon het programma van Conan overneemt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat van Conan is logisch, die neemt Jay Leno's programma over.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
NBC heeft er gewoon geen zin meer in. Maar FOX, ABC en TBS hebben wellicht interesse om de serie over te nemen. Dus dat is nog wat hoop. Ik vind het echt een enorm toffe serie.
Dus,quote:My Name is Earl star Ethan Suplee took to his Twitter to discuss the unexpected cancellation of the show by NBC.
"Just got the call that My Name Is Earl has been canceled. They sure did take their time with that decision or rather informing us of it." said the actor who just launched a Twitition aimed to entice FOX to pick up the show.
Will U help save Earl??
omg...quote:
Ja, die was vet! Het einde was echt afgeraffeld, eeuwig zonde. Blijkbaar kijkt men alleen maar dom kijkvoer zoals al die tig vrouwenseries, en bagger als X-factor en Idols enzo. Intelligente series zijn er niet meer bij!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef siekman het volgende:
dat is net als de serie JERICHO .
seizoen 1 wel , maar geen 2
De televisiekijker van tegenwoordig heeft de aandachtsspanne van een 3 jarige.... Helaas, maar waar.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, die was vet! Het einde was echt afgeraffeld, eeuwig zonde. Blijkbaar kijkt men alleen maar dom kijkvoer zoals al die tig vrouwenseries, en bagger als X-factor en Idols enzo. Intelligente series zijn er niet meer bij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |