abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69742552
Wel leuk dat jullie telkens meer lijsten bijvoegen En die vriend van jou heeft zeker talent voor vormgeving
De recommended movies lijken nog niet echt op wat ik leuk vind maargoed
pi_69744063

Zouden jullie misschien een optie kunnen maken om de automatische berichten over updates in je inbox (tijdelijk) uit te schakelen? Het lijkt me dat het aantal berichten al snel oploopt als je een tijdje niet op de site komt.
pi_69744573
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Orbis het volgende:
Topsite dit! Mooi vormgegeven en het is voor mij in ieder geval een goeie stimulans om naar films te zoeken die ik normaal gesproken niet zou kijken, gewoon uit verzamelwoede .

Wat ik overigens nu wel een beetje mis, dankzij die nieuwe lijst met 1000 films: een zoekfunctie.
Goed om te horen, ik heb zelf ook "last" van die verzamelwoede Wat betreft die zoekfunctie, die is er hoor. Je kan hem vinden op http://www.icheckmovies.com/search/. In de footer staat een link "search" en je kan ook op het vergrootglas klikken naast de logout link. Het is wel tekenend dat je niet de eerste bent die moeite heeft te zoekfunctionaliteit te vinden, ik zal onze designer vragen of hij er nog een keer kritisch naar wil kijken.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Mike het volgende:
Ziet er weer goed uit, ErikSchierboom! De site leest ook lekker vanwege de humor.

Gefeliciteerd trouwens met jullie snelle groei!
Dank je. Voel je vrij om de site te promoten waar je wil. Wat betreft de humor, dat is iets wat ik zelf op heel veel websites mis en bij je eigen website is er niemand die zegt dat je dat niet mag doen
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:39 schreef Orbis het volgende:

quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef California het volgende:
In de lijst van Ebert staat op #85 Diva, maar dat moet de film uit 1982 zijn. Hij linkt nu naar een 'Diva' uit 2008 . Zelfde met Vengeance Is Mine: bedoeld wordt die uit 1979, niet 2008.
Oeps, gaan we zo spoedig mogelijk corrigeren! Bedankt voor het opmerken.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef MilaNL het volgende:
Wel leuk dat jullie telkens meer lijsten bijvoegen En die vriend van jou heeft zeker talent voor vormgeving
De recommended movies lijken nog niet echt op wat ik leuk vind maargoed
Ik zal het hem zeggen, dat kan hij wel waarderen. Het recommendations systeem is nog niet echt perfect nee, maar ik ben van plan om binnenkort wat kleine verbeteringen toe te voegen die de kwaliteit hopelijk verbeteren.
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef Nepthys het volgende:

Zouden jullie misschien een optie kunnen maken om de automatische berichten over updates in je inbox (tijdelijk) uit te schakelen? Het lijkt me dat het aantal berichten al snel oploopt als je een tijdje niet op de site komt.
Gaan we maken, goed suggestie!

Allen bedankt voor de feedback, keep it up.
Vink alle IMDB top lijsten af op: http://www.icheckmovies.com/
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 17:30:38 #164
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_69745693
Ik zou het nog wel mooi vinden als je per jaar kon zien welke films er op de site staan. Dan weet je meteen welke films uit dat jaar het best gewaardeerd worden.

Oh, en misschien staat dit al wel ergens, maar je moet je voting history van IMDB op 1 pagina hebben bij IMDB anders laadt-ie niet je hele lijst in. Ik heb al verschillende mensen gehad die dat moesten veranderen en eerst dachten dat het een bug in de site was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:35:03 #165
66083 Platina
78th Element
pi_69745828
leuke site, ik vind de naam alleen een beetje raar. klinkt niet echt lekker.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:58:02 #166
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69746452
Top, die uitbreidingen
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69746824
Leuke nieuwe lijstjes, al heb ik echt ontzettend weinig van die films gezien.
pi_69749143
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 17:30 schreef Mike het volgende:
Ik zou het nog wel mooi vinden als je per jaar kon zien welke films er op de site staan. Dan weet je meteen welke films uit dat jaar het best gewaardeerd worden.

Oh, en misschien staat dit al wel ergens, maar je moet je voting history van IMDB op 1 pagina hebben bij IMDB anders laadt-ie niet je hele lijst in. Ik heb al verschillende mensen gehad die dat moesten veranderen en eerst dachten dat het een bug in de site was.
Dat eerste staat op de planning en dat tweede ga ik spoedig in de tekst aangeven. Bedankt!
pi_69753388
Supermooie website, mijn complimenten!! : )

Misschien is het een idee om ook de IMDB bottom 100 af te kunnen vinken?
En om misschien ook ergens een lijst te kunnen zien van meest afgevinkte / minst afgevinkte films (over het totaal van users)?

Is het trouwens je bedoeling dat de site ook een soort community wordt, a la Last.FM? Dan zou het ook leuk zijn als je een berichtje kunt achterlaten op andermans profiel : )

Nogmaals, erg toffe website! Sta maar op 536 in de charts maar dat mag de pret niet drukken
  Moderator vrijdag 5 juni 2009 @ 21:15:11 #170
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_69753476
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef CornerSoul het volgende:

Misschien is het een idee om ook de IMDB bottom 100 af te kunnen vinken?
Dat lijkt me geen goeie toevoeging. Volgens mij zou de site zich moeten concentreren op de topfilms. Naast het feit dat de bottom 100 sowieso waardeloos is, omdat men tegenwoordig massaal expres een film een 1 geeft om 'm in de bottom 100 terecht te laten komen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 00:29:16 #171
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69759173
Het importeren van mijn IMDb votes blijft niet lukken ook al is mijn profiel wel public. Wellicht komt het doordat ik zo veel votes heb (4392 op IMDb) en dat daarom de timeout iets te strak staat of iets dergelijks. SaintOfKillers had hetzelfde probleem en ook hij heeft veel votes op IMDb.
pi_69763066
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef Gorro het volgende:
Het importeren van mijn IMDb votes blijft niet lukken ook al is mijn profiel wel public. Wellicht komt het doordat ik zo veel votes heb (4392 op IMDb) en dat daarom de timeout iets te strak staat of iets dergelijks. SaintOfKillers had hetzelfde probleem en ook hij heeft veel votes op IMDb.
Dat zou nog wel eens kunnen. Zou je mij de link naar je public IMDB profile kunnen geven?

Wat betreft de bottom 100, hoewel er wel meer mensen om gevraagd hebben gaan we die niet toevoegen. Dit omdat het niet met het doel van de website strookt: het bijhouden van toplijsten. Het recommendations systeem zou ook meteen negatief beïnvloed worden door zo'n toplijst. Ik moet je helaas dus teleurstellen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 09:38:23 #173
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69763124
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:31 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens kunnen. Zou je mij de link naar je public IMDB profile kunnen geven?
Mijn IMDb profile is: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=2678411
  zaterdag 6 juni 2009 @ 09:39:55 #174
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69763137
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:38 schreef Gorro het volgende:

[..]

Mijn IMDb profile is: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=2678411
Het is me nu overigens wel gelukt om te importeren. Gisteravond lukte het bij herhaaldelijk (stuk of 20 keer) proberen niet.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:27:23 #175
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69766028
Ik heb 4961 votes op IMDb op het moment en moest een keer of 8/9 proberen voor het lukte.

Ik heb die import-truuk ook eens geprobeerd op Moviemeter, die was toen plots een minuut niet meer bereikbaar .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:42:13 #176
67640 SaintOfKillers
pi_69766395
Qua lijsten staan de leukste er nu wel tussen.

Als er nog eens een update van lijsten komt, dan hoop ik op de top 250 van de 21e eeuw van TSPDT, die is ook interessant. Je hebt ook nog wel die noir top 250, maar die is al gerichter met vrij veel obscure dingen tussen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:51:10 #177
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69766634
Meer lijsten heeft inderdaad door redundantie weinig zin. Wel leuk is om de films te categoriseren per regisseur en/of land van herkomst. Per categorie met meer dan vijf of tien voorkomens (dus bijvoorbeeld alle films van Hitchcock) weer lijstjes te maken. Zorgt wel weer voor erg veel werk en is ook discutabel her er der denk ik...

Wat ik nog mis overigens, is de mogelijkheid om in één keer alle berichten uit je inbox te verwijderen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69767066
De unchecked movies-lijst klopt niet meer sinds er lijstjes bij zijn gekomen. Kan dat gefixt worden?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:20:28 #179
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69768885
Vooral met de toevoeging van de TSPDT lijst ben ik erg blij. Zorgt voor een dieper aanbod in films.

De 21st century lijst zou ik inderdaad ook een leuke toevoeging vinden om de balans weer wat meer richting nieuwere films te verschuiven. De 500 Greatest Movies van Empire is ook een leuke lijst lijkt me voor de toekomst, zeker voor filmliefhebbers die geen zin hebben in de voornamelijk zware kost die er door de TSPDT lijst bijgekomen is. Daarin staan veel goede populaire films die nu nog buiten de boot vallen.

Verder hield ik op Lists of Bests ook de lijsten bij van twee film critici Steven Jay Schneider (1001 movies you must see before you die) en Jonathan Rosenbaum (1000 essential films) en twee kranten The Guardian en New York Times. Wellicht ook tips om ooit toe te voegen. Hoewel die van Rosenbaum wel heel erg snob is en die van The Guardian nogal wel opmerkelijke keuzes bevat.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 14:25:56 #180
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69769049
Jonathan Rosenbaum is wel leuk als tegenwicht tegen Ebert. Beiden schrijven/schreven voor Chicago-gerelateerde kranten btw .
  Moderator zaterdag 6 juni 2009 @ 15:22:39 #181
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_69770459
De Empire 500 en de lijst van Steven Jay Schneider zijn inderdaad mooie lijsten, hou ze zelf ook bij.

Ik denk dat als je de doelgroep wat groter wil maken, zo'n lijst als van Empire ook best leuk is, omdat je niet wil dat er alleen filmsnobs op je site rondlopen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:34:28 #182
67640 SaintOfKillers
pi_69770723
Een "alle films met meer dan 20.000 stemmen op IMDb" lijstje zou er wel eentje zijn voor de meer commercieel geörienteerde fans. Daar verdwijnen ook geen films uit .
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:35:53 #183
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69770752
tvp. goed initiatief
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:46:18 #184
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_69770964
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een "alle films met meer dan 20.000 stemmen op IMDb" lijstje zou er wel eentje zijn voor de meer commercieel geörienteerde fans. Daar verdwijnen ook geen films uit .
Ah, zoiets zou ook goed zijn voor mijn aantal checks, want die heb ik allemaal gezien behalve een paar zeer recente films
  zaterdag 6 juni 2009 @ 15:52:07 #185
67640 SaintOfKillers
pi_69771072
In dat geval ga ik voor een checklist van het oeuvre van Marion Cotillard.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 17:40:34 #186
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_69773779
Voor de toevoeging van die nieuwe lijsten.

De Empire 500 vind ik zelf een heel mooie lijst, omdat die een breed spectrum beslaat. Er staan bekende commerciële blockbusters, obscure snob films en wat cult-favorieten in. TSPDT 21e eeuw zal ook een mooie aanvulling zijn, hoewel het snob gehalte daar natuurlijk weer wat hoger ligt.
pi_69786712

Volgens mij is dit een bugje. De letter "" heeft ook geen 0 resultaten.
pi_69788278
Bedankt voor de suggesties allemaal! Ik zal kijken of ik die IMDB import bug en die unchecked movies bug kan fixen.
pi_69794693
Is het mogelijk om nog een optie zoals favoriet in te bouwen, maar dan voor films die vermakelijk waren? Dus films die niet goed genoeg zijn om als favoriet aan te vinken, maar die je wel vermakelijk vond (en hebt gekeken met plezier).

Een film zoals Batman Begins is geen favoriet, maar mijns inziens wel plezant.
  Moderator zondag 7 juni 2009 @ 17:13:24 #190
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_69799436
Wat misschien wel aardig zou zijn, is dat je bij je recommendations bij een film kan aangeven dat je die daar niet meer terug wil zien. Als er iets bij zit dat je echt niet wil zien, blijft die film misschien anders voor altijd in je aanbevelingen staan.
pi_69819164
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef Sidelya het volgende:
Is het mogelijk om nog een optie zoals favoriet in te bouwen, maar dan voor films die vermakelijk waren? Dus films die niet goed genoeg zijn om als favoriet aan te vinken, maar die je wel vermakelijk vond (en hebt gekeken met plezier).

Gaan we over nadenken.
quote:
Op zondag 7 juni 2009 17:13 schreef Mike het volgende:
Wat misschien wel aardig zou zijn, is dat je bij je recommendations bij een film kan aangeven dat je die daar niet meer terug wil zien. Als er iets bij zit dat je echt niet wil zien, blijft die film misschien anders voor altijd in je aanbevelingen staan.
Uitstekend idee zeg! Gaan we zeker implementeren
pi_69820640
De unchecked movie-lijst is verbeterd, alleen vind ik het resultaat lelijk:

.
pi_69825492
Zeg, als films uit de lijst verdwijnen, verdwijnt dan ook jouw check erop?

Daarnaast een tip:

• In de friends-overzicht zie je wanneer je ze hebt geadd. Volgens mij kun je daar beter wat nuttigers neerzetten zoals de tijd van de laatste check of de laatste check itself. Voorbeeld:

Wordt dan:

[ Bericht 0% gewijzigd door Diggy. op 08-06-2009 14:32:12 ]
  •   maandag 8 juni 2009 @ 16:29:32 #194
    25301 Gorro
    Reject False Icons
    pi_69829334
    Een andere toevoeging waardoor de site een wat breder publiek zou aan kunnen spreken is om de box-office top lijst er aan toe te voegen.

http://www.imdb.com/boxoffice/alltimegross?region=world-wide
      maandag 8 juni 2009 @ 19:56:14 #195
    67640 SaintOfKillers
    pi_69836793
    Bij Vengeance Is Mine verwijst de IMDb-link naar een film uit 2008, dat moet volgens mij die van 1979 zijn.
    pi_69857190
    Bedankt voor de tips! Ik heb ondertussen al een flinke berg werk klaar liggen...
      dinsdag 9 juni 2009 @ 16:38:34 #197
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_69867210
    Zeg je beroep maar op!
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_69886050
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef Sidelya het volgende:

Dat vang je al op als je dit invoert:
    quote:
    Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef Gatalin het volgende:
    Ok, top!

Hebben jullie ook gedacht aan een mogelijkheid om aan te geven welke films je complete tijdverspilling vond? Dan kun je helemaal goed vaststellen wie je buren zijn.
    De films die je dan niet bij favourite of Gatalins categorie hebt aangeklikt blijven dan over als redelijke/vermakelijke films...

Verder complimenten voor de site
    Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
    pi_69887243
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Pritt het volgende:
    Zeg je beroep maar op!
    Het probleem is alleen dat ik nog niets aan de website verdien
    pi_69893057
    Erik, kun je de statistieken een beetje uitbreiden?

Op movie stats staat de top 5 most checked movies en favourite movies. Is het mogelijk dat je daaronder een linkje plaatst naar de top 50 van die twee lijsten?

En, het zou leuk zijn als er ook een lijstje bijkwam: meest favoriete films, naar favs/checks verhouding. Pulp fiction heeft de meeste checks (1,106), met 224 daarvan als favoriet. Verhouding is dus dat 20,25% van de mensen die die film heeft gezien, het als een favoriet heeft aangevinkt. Il buono, il brutto, il cattivo (The Good, the Bad and the Ugly) is bekeken door 595 personen, waarvan 116 als favoriet. Verhouding: 19,50%.

Zo kun je zien welke film naar verhouding de meest favoriete is. Zou leuk zijn. Ook daar een top 50 van.

.
      woensdag 10 juni 2009 @ 13:00:56 #201
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_69894925
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Bolu het volgende:

Op movie stats staat de top 5 most checked movies en favourite movies. Is het mogelijk dat je daaronder een linkje plaatst naar de top 50 van die twee lijsten?

En, het zou leuk zijn als er ook een lijstje bijkwam: meest favoriete films, naar favs/checks verhouding. Pulp fiction heeft de meeste checks (1,106), met 224 daarvan als favoriet. Verhouding is dus dat 20,25% van de mensen die die film heeft gezien, het als een favoriet heeft aangevinkt. Il buono, il brutto, il cattivo (The Good, the Bad and the Ugly) is bekeken door 595 personen, waarvan 116 als favoriet. Verhouding: 19,50%.

Zo kun je zien welke film naar verhouding de meest favoriete is. Zou leuk zijn. Ook daar een top 50 van.

.
    Leuke toevoegingen inderdaad, die korte statslijst viel me ook op en mag best minder karig . Bij die verhouding fav/checks zou ik wel een grens hanteren van laten we zeggen 10 checks minimaal. Als er maar één check is geweest van een obscure film en die ook meteen als fav bestempeld wordt, krijg je een percentage van 100%.
    pi_69898544
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Bolu het volgende:

.
    Dat zijn stuk voor stuk hele goed ideeën! Ga ik zeker implementeren!
      donderdag 11 juni 2009 @ 02:35:28 #203
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_69922279
    Vérités et mensonges is denk ik bij de meesten vooral bekend als F for Fake, iig meer dan de huidige aka-titel.
    Ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
    The short weekend begins with longing...
    pi_69977633
    Okee, ik heb zojuist weer een nieuwe versie online gezet. De focus was ditmaal op bugfixes, waar jullie er met zijn allen best wel wat van hadden gevonden, afgaande op de volgende lijst:
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Bij Vengeance Is Mine verwijst de IMDb-link naar een film uit 2008, dat moet volgens mij die van 1979 zijn.
    Gecorrigeerd.
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef California het volgende:
    In de lijst van Ebert staat op #85 Diva, maar dat moet de film uit 1982 zijn. Hij linkt nu naar een 'Diva' uit 2008 .

Zelfde met Vengeance Is Mine: bedoeld wordt die uit 1979, niet 2008.
    Gecorrigeerd.
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef California het volgende:
    Vérités et mensonges is denk ik bij de meesten vooral bekend als F for Fake, iig meer dan de huidige aka-titel.
    Ik had er in eerste instantie overheen gelezen.
    Heb ik veranderd.
    quote:
    Op vrijdag 5 juni 2009 17:30 schreef Mike het volgende:
    Als er iets misgaat met importeren heb ik nu een (hopelijk heel duidelijk) lijstje met punten waar je aan moet denken bij het importeren.
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef Gorro het volgende:
    Dit lag inderdaad aan een té strakke time-out, deze is nu een stuk ruimer en jullie zouden nu ook jullie IMDB votes moeten kunnen importeren.
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 03:59 schreef Mehtap het volgende:
    Volgens mij is dit een bugje. De letter "" heeft ook geen 0 resultaten.
    Heb ik verholpen.

* Verder was de titel in de URL van WALL-E en ¡Que viva Mexico! niet correct, dit is verholpen.
    * UBB berichten ondersteunen nu ook ge-neste quotes en lijsten
    * Met voorvoegsel als "a ", "an ", "le " en "la " wordt nu geen rekening gehouden bij het /movie/overview/ overzicht (net als met "the " al eerder het geval was)

Bedankt voor al jullie feedback!
    pi_70062211
    Wat ik mij nu al een tijdje afvraag he, waarom is mevrouw Amélie naakt op de website? Heb ik soms een scene gemist?
      dinsdag 16 juni 2009 @ 16:04:48 #206
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_70063261
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 15:35 schreef Diggy. het volgende:
    Wat ik mij nu al een tijdje afvraag he, waarom is mevrouw Amélie naakt op de website? Heb ik soms een scene gemist?
    Wat? Waar?
    pi_70085987
    quote:
    Op dinsdag 16 juni 2009 16:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Wat? Waar?

Dat zou ik ook wel willen weten!
    pi_70091651

Overduidelijk naakt.
      woensdag 17 juni 2009 @ 13:55:40 #209
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_70094854
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 12:25 schreef Diggy. het volgende:
    [ afbeelding ]

Overduidelijk naakt.
    Ze blijft leuk om naar te kijken!!!

Dacht trouwens dat ik veel films gezien had, maar ik kom niet eens in de buurt van de top 10. Hebben jullie ook nog andere hobbies?
    Superhero to the rescue!
    pi_70227241
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 17:13 schreef Mike het volgende:
    Ik heb deze feature geïmplementeerd en hij komt hopelijk volgende week online te staan. Voor de juiste credits wil ik jouw profielnaam graag toevoegen aan de thanks en de roadmap pagina, wat is je iCheckMovies gebruikersnaam?
      Moderator maandag 22 juni 2009 @ 17:50:50 #211
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70259901
    quote:
    Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Ik heb deze feature geïmplementeerd en hij komt hopelijk volgende week online te staan. Voor de juiste credits wil ik jouw profielnaam graag toevoegen aan de thanks en de roadmap pagina, wat is je iCheckMovies gebruikersnaam?
    Zie PM.

Het wordt af en toe steeds moeilijker trouwens om de site te bereiken. Trekt-ie de drukte nog wel?
    pi_70288945
    quote:
    Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Zie PM.

Het wordt af en toe steeds moeilijker trouwens om de site te bereiken. Trekt-ie de drukte nog wel?
    Nou, hij heeft het er wel zwaar mee. Daarom hebben we al twee nieuwe servers besteld, hopelijk zijn die snel gereed
      Moderator dinsdag 23 juni 2009 @ 14:15:39 #213
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70288985
    quote:
    Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Nou, hij heeft het er wel zwaar mee. Daarom hebben we al twee nieuwe servers besteld, hopelijk zijn die snel gereed
    Gaan jullie werken met banners? Ik kan me voorstellen dat het een dure hobby wordt...
      dinsdag 23 juni 2009 @ 14:57:23 #214
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70290415
    Ik zou ook banners erop gooien.
    pi_70290719
    We gaan wel proberen om er binnenkort ook wat geld mee te verdienen ja, maar het moet wel stijlvol blijven vind ik. Maar het is inderdaad een dure hobby aan het worden (maar wel een leuke). Het goede nieuws is dat onze designer eindelijk weer tijd heeft om aan iCheckMovies te werken, waardoor we binnenkort hopelijk echt weer met een nieuwe versie online kunnen.
      zaterdag 27 juni 2009 @ 13:09:44 #216
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70421478
    Komt er dan ook een nieuwe formule die je neighbors uitrekent? Op de manier waarop het nu wordt berekend, scoren voornamelijk users die veel films als favoriet hebben bestempeld, hoog in je neighbors-lijstje.
    pi_70426898
    quote:
    Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef Falco het volgende:
    Komt er dan ook een nieuwe formule die je neighbors uitrekent? Op de manier waarop het nu wordt berekend, scoren voornamelijk users die veel films als favoriet hebben bestempeld, hoog in je neighbors-lijstje.
      Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 12:21:06 #218
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70576283
    Ik weet niet of het al genoemd is, maar is het ook mogelijk om de films te zien die verwijderd zijn na een update? Ik zie nu natuurlijk wel de nieuwe films staan en ik zie dat de ranking in de verschillende categorieën aangepast wordt, maar ik weet niet welke films er zijn komen te vervallen.
    pi_70616609
    quote:
    Op donderdag 2 juli 2009 12:21 schreef Mike het volgende:
    Ik weet niet of het al genoemd is, maar is het ook mogelijk om de films te zien die verwijderd zijn na een update? Ik zie nu natuurlijk wel de nieuwe films staan en ik zie dat de ranking in de verschillende categorieën aangepast wordt, maar ik weet niet welke films er zijn komen te vervallen.
    Verdomd goed idee weer!
    pi_70616650
    Okee, hierbij de lijst met updates. Ik plaats het even in het engels omdat ik het zo ook op ICM al ingevoerd heb:
    quote:
    So you thought after a couple of weeks without updates that we were enjoying the fruits of our labour? Guess again! We were very busy giving you all kinds of cool new features and fixing stuff, mostly thanks to feedback we received from you. Keep it up! Here are the new features:
  • You can now specify the country you live in and your date of birth. We will use these data for some up-and-coming features, which I'm not allowed to talk about yet
  • The top users lists are now more fair as users with equal scores now have the same position.
  • Got tired of waiting for all those 1000 covers to load? We now have a dynamic loading system that initially shows up to 100 movies, but you can easily load the rest if you want to. This should improve the page loading speed considerably for large lists.
  • The neighbours and recommendations algorithms have been tweaked to give you better results!
  • Ever had a recommendation you didn't like? How about the option to ignore a recommendation? Another recommendation will fill it's place! Just remember that you only have 5 extra recommendations each day.
  • Ever been interested to see who is the user with the most awards (which is not necessarily the top user)? Go check out our new top award users page!
  • Added search field to header, with auto-completion!
  • En dan de diverse, nieuwe top lijsten:
    quote:
      Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 16:26:24 #221
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70616836
    Heel mooi.

Had je via de site al wat gestuurd, maar hier dan ook nog maar even:
    Als een film zowel bij de oude set lijsten als bij de nieuwe lijsten voor komt, dan worden alleen de oude lijsten vermeld op de pagina over de film.

Zie bv The Big Heat: die staat volgens http://www.icheckmovies.com/movie/the+big+heat/ in 3 lijsten. Maar daar staat de nieuwe lijst 250 Quintessential Noir Films niet bij.

Het gaat goed zolang een film alleen in de oude lijsten voor komt of alleen in de nieuwe, maar niet als de film bij allebei in de lijsten staat.
    pi_70617796
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 16:26 schreef Mike het volgende:
    Zie bv The Big Heat: die staat volgens http://www.icheckmovies.com/movie/the+big+heat/ in 3 lijsten. Maar daar staat de nieuwe lijst 250 Quintessential Noir Films niet bij.
    Gefixt: http://www.icheckmovies.com/movie/the+big+heat/
      Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 16:54:35 #223
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70617917
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 16:51 schreef ErikSchierboom het volgende:

[..]

Gefixt: http://www.icheckmovies.com/movie/the+big+heat/
      vrijdag 3 juli 2009 @ 17:18:17 #224
    67640 SaintOfKillers
    pi_70618731
    Time of the Wolf bij The 21st Century's Most Acclaimed Films top movies moet http://www.imdb.com/title/tt0324197/ zijn
      Moderator zaterdag 4 juli 2009 @ 14:30:08 #225
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70641152
    Voor de update had ik recommendations die ondersteund werden door ruim 20 mensen. Na de update zie ik vrijwel dezelfde films terug in de aanbevelingslijst maar worden ze nog maar door 6 of 7 man ondersteund. Hoe kan dat?
    pi_70661596
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 14:30 schreef Mike het volgende:
    Voor de update had ik recommendations die ondersteund werden door ruim 20 mensen. Na de update zie ik vrijwel dezelfde films terug in de aanbevelingslijst maar worden ze nog maar door 6 of 7 man ondersteund. Hoe kan dat?
    Dat kan kloppen ja. Het berekenen van de recommendations zou moeten gebeuren door te kijken naar de gebruikers wiens smaak het meest met jou overeenkomen (je neighbors dus). Echter, in het vorige algoritme werd er gekeken naar alle gebruikers waarvan er een compatibliteitsrating tussen jou en die gebruiker was. Aangezien hij deze compatibliteitsrating automatisch berekent als je een profiel bekijkt, stonden er zeker weten heel veel gebruikers tussen waar je geen enorm hoge compatibiliteit mee had. Helaas werden deze gebruikers toch meegerekend bij het berekenen van je recommendations. Dit heb ik nu gecorrigeerd. Het gevolg is dat je nu nooit recommendations kan hebben die door meer dan 10 mensen (je neighbors) ondersteund worden. We zijn er over aan het nadenken om het aantal neighbors en recommendations te verhogen, maar dat komt later eventueel.
      Moderator zondag 5 juli 2009 @ 11:24:26 #227
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_70661952
    Ik denk inderdaad om het goed te laten werken, dat je wat meer neighbours nodig hebt. Zo heb ik een neighbour die zowat alles als favoriet aangegeven heeft en zijn films wegen daardoor nogal zwaar mee als het maar om 10 personen gaat. Zeker nu het memberaantal razendsnel toeneemt, denk ik dat een groter aantal neighbours beter zou werken. Geen idee wat dat verder betekent voor de server, die het toch al zwaar heeft.
    pi_70701982
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
    Time of the Wolf bij The 21st Century's Most Acclaimed Films top movies moet http://www.imdb.com/title/tt0324197/ zijn
    Dit heb ik verbeterd, bedankt voor de tip.
    pi_70706912
    Geweldige site, ik kan niet anders zeggen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:14:51 #230
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_70881528
    Nog steeds een mooie site, maar de performanceproblemen zorgen er voor dat ik niet zo regelmatig zin heb de site te bezoeken.
      zaterdag 11 juli 2009 @ 18:30:24 #231
    160346 Mavro
    Black & Red
    pi_70881845
    Ik ben het met bovenstaande fok!er eens. De site is af en toe echt langzaam. Gaat hij ten onder aan z'n eigen succes?
    "If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
    pi_70927737
    Momenteel wel een beetje ja. We zijn ons er van bewust en we hebben twee nieuwe servers aangeschaft. We zullen deze servers zo snel mogelijk installeren. Onze excuses voor het ongemak, maar op zo'n succes hadden we niet gerekend
    pi_70935860
    Hoe komt het dat er een verschil is tussen de compatibilty op de Neighborspagina en het profiel van mijn neighbors? Mijn hoogst genoteerde buurman heeft op mijn neighborspagina een compatibility van 84%, maar als ik naar zijn profiel ga, is die compatibility maar 62%...
    pi_70958096
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 15:43 schreef Gatalin het volgende:
    Hoe komt het dat er een verschil is tussen de compatibilty op de Neighborspagina en het profiel van mijn neighbors? Mijn hoogst genoteerde buurman heeft op mijn neighborspagina een compatibility van 84%, maar als ik naar zijn profiel ga, is die compatibility maar 62%...
    Hmmm, dat lijkt een bug. Ga ik uitzoeken.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 14:07:06 #235
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_70965952
    Leuke site!!! Aangemeld
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_71034653
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 15:43 schreef Gatalin het volgende:
    Het was een bug, en een behoorlijk lastige! Gelukkig heb ik hem kunnen oplossen. Je zal dit echter pas vanaf morgenochtend gaan merken, maar nogmaals hartstikke bedankt voor het oplossen.

Vanaf morgen is het aantal recommendations overigens ook uitgebreid naar 20.
      Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 11:10:56 #237
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_71059671
    Zo te zien is de compatibilitybug nog niet opgelost.

De neighbor die bij mij op 1 staat is dragje met 83%. Als ik naar z'n profiel ga, is de compatibility slechts 48%.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 17-07-2009 13:15:00 ]
    pi_71122066
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 11:10 schreef Mike het volgende:
    Zo te zien is de compatibilitybug nog niet opgelost.

De neighbor die bij mij op 1 staat is dragje met 83%. Als ik naar z'n profiel ga, is de compatibility slechts 48%.
    Nee klopt, ik ga stug door met zoeken! Excuses.
    pi_71122766
    Hebben jullie trouwens al een model ontwikkeld waarmee jullie zorgen dat jullie in elk geval op 0 spelen door de kosten die jullie nu hebben?
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      maandag 20 juli 2009 @ 16:56:37 #240
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_71154082
    Als ik mijn IMDb lijst importeer neem hij alleen BoB mee over?
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')