Die ranking is een bug die ik intern al heb opgelost, komt deze week met de nieuwe top lijsten online. Het vrienden gedeelte hebben we bewust privé gehouden, dat is de bedoelingquote:Op maandag 1 juni 2009 14:11 schreef Gatalin het volgende:
Geweldige site en heel tof dat er ook andere toplijsten bijkomen!
Alleen de ranking by catagory lijkt bij mij niet meer te updaten. In de charts zelf zie ik wel dat ik bijvoorbeeld gezakt ben, maar op mijn eigen pagina staat volgens mij nog steeds de ranking zoals die was toen die feature werd ingevoerd.
En is er een reden waarom je bij iemand anders niet kan zien wie zijn of haar vrienden zijn?
Goed ideequote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef Gatalin het volgende:
Ok, top!
Hebben jullie ook gedacht aan een mogelijkheid om aan te geven welke films je complete tijdverspilling vond? Dan kun je helemaal goed vaststellen wie je buren zijn.
Je kan zien op welk veld hij een fout geeft door te kijken welk veld er rood uitziet. Vaak wordt het probleem veroorzaakt door auto-invul functionaliteit van je browser, waarmee je browser automatisch al velden invult. Helaas vult hij soms waarden in bij velden waar je het helemaal niet wil (door bv. je gebruikersnaam in het website veld in te vullen).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:55 schreef Trayek het volgende:
Ik heb me net ook aangemeld, maar ik kan mijn profiel niet veranderen.
Whoops!
It looks like something went wrong. Please check the form for errors, fix them and repost!
Maar vervolgens zijn er geen errors...
Goed om te horen, ik heb zelf ook "last" van die verzamelwoedequote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:29 schreef Orbis het volgende:
Topsite dit! Mooi vormgegeven en het is voor mij in ieder geval een goeie stimulans om naar films te zoeken die ik normaal gesproken niet zou kijken, gewoon uit verzamelwoede.
Wat ik overigens nu wel een beetje mis, dankzij die nieuwe lijst met 1000 films: een zoekfunctie.
Dank je. Voel je vrij om de site te promoten waar je wil. Wat betreft de humor, dat is iets wat ik zelf op heel veel websites mis en bij je eigen website is er niemand die zegt dat je dat niet mag doenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:32 schreef Mike het volgende:
Ziet er weer goed uit, ErikSchierboom!De site leest ook lekker vanwege de humor.
Gefeliciteerd trouwens met jullie snelle groei!
quote:
Oeps, gaan we zo spoedig mogelijk corrigeren! Bedankt voor het opmerken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:58 schreef California het volgende:
In de lijst van Ebert staat op #85 Diva, maar dat moet de film uit 1982 zijn. Hij linkt nu naar een 'Diva' uit 2008. Zelfde met Vengeance Is Mine: bedoeld wordt die uit 1979, niet 2008.
Ik zal het hem zeggen, dat kan hij wel waarderen. Het recommendations systeem is nog niet echt perfect nee, maar ik ben van plan om binnenkort wat kleine verbeteringen toe te voegen die de kwaliteit hopelijk verbeteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:01 schreef MilaNL het volgende:
Wel leuk dat jullie telkens meer lijsten bijvoegenEn die vriend van jou heeft zeker talent voor vormgeving
![]()
De recommended movies lijken nog niet echt op wat ik leuk vind maargoed
Gaan we maken, goed suggestie!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:42 schreef Nepthys het volgende:
Zouden jullie misschien een optie kunnen maken om de automatische berichten over updates in je inbox (tijdelijk) uit te schakelen? Het lijkt me dat het aantal berichten al snel oploopt als je een tijdje niet op de site komt.
Dat eerste staat op de planning en dat tweede ga ik spoedig in de tekst aangeven. Bedankt!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:30 schreef Mike het volgende:
Ik zou het nog wel mooi vinden als je per jaar kon zien welke films er op de site staan. Dan weet je meteen welke films uit dat jaar het best gewaardeerd worden.
Oh, en misschien staat dit al wel ergens, maar je moet je voting history van IMDB op 1 pagina hebben bij IMDB anders laadt-ie niet je hele lijst in. Ik heb al verschillende mensen gehad die dat moesten veranderen en eerst dachten dat het een bug in de site was.
Dat lijkt me geen goeie toevoeging. Volgens mij zou de site zich moeten concentreren op de topfilms. Naast het feit dat de bottom 100 sowieso waardeloos is, omdat men tegenwoordig massaal expres een film een 1 geeft om 'm in de bottom 100 terecht te laten komen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef CornerSoul het volgende:
Misschien is het een idee om ook de IMDB bottom 100 af te kunnen vinken?
Dat zou nog wel eens kunnen. Zou je mij de link naar je public IMDB profile kunnen geven?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:29 schreef Gorro het volgende:
Het importeren van mijn IMDb votes blijft niet lukken ook al is mijn profiel wel public. Wellicht komt het doordat ik zo veel votes heb (4392 op IMDb) en dat daarom de timeout iets te strak staat of iets dergelijks. SaintOfKillers had hetzelfde probleem en ook hij heeft veel votes op IMDb.
Mijn IMDb profile is: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=2678411quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:31 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens kunnen. Zou je mij de link naar je public IMDB profile kunnen geven?
Het is me nu overigens wel gelukt om te importeren. Gisteravond lukte het bij herhaaldelijk (stuk of 20 keer) proberen niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:38 schreef Gorro het volgende:
[..]
Mijn IMDb profile is: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=2678411
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |