Ah, zoiets zou ook goed zijn voor mijn aantal checks, want die heb ik allemaal gezien behalve een paar zeer recente filmsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een "alle films met meer dan 20.000 stemmen op IMDb" lijstje zou er wel eentje zijn voor de meer commercieel geörienteerde fans. Daar verdwijnen ook geen films uit.
Gaan we over nadenken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef Sidelya het volgende:
Is het mogelijk om nog een optie zoals favoriet in te bouwen, maar dan voor films die vermakelijk waren? Dus films die niet goed genoeg zijn om als favoriet aan te vinken, maar die je wel vermakelijk vond (en hebt gekeken met plezier).
Een film zoals Batman Begins is geen favoriet, maar mijns inziens wel plezant.
Uitstekend idee zeg! Gaan we zeker implementerenquote:Op zondag 7 juni 2009 17:13 schreef Mike het volgende:
Wat misschien wel aardig zou zijn, is dat je bij je recommendations bij een film kan aangeven dat je die daar niet meer terug wil zien. Als er iets bij zit dat je echt niet wil zien, blijft die film misschien anders voor altijd in je aanbevelingen staan.
Dat vang je al op als je dit invoert:quote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef Sidelya het volgende:
Is het mogelijk om nog een optie zoals favoriet in te bouwen, maar dan voor films die vermakelijk waren? Dus films die niet goed genoeg zijn om als favoriet aan te vinken, maar die je wel vermakelijk vond (en hebt gekeken met plezier).
Een film zoals Batman Begins is geen favoriet, maar mijns inziens wel plezant.
De films die je dan niet bij favourite of Gatalins categorie hebt aangeklikt blijven dan over als redelijke/vermakelijke films...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef Gatalin het volgende:
Ok, top!
Hebben jullie ook gedacht aan een mogelijkheid om aan te geven welke films je complete tijdverspilling vond? Dan kun je helemaal goed vaststellen wie je buren zijn.
Het probleem is alleen dat ik nog niets aan de website verdienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |