Zo ben ik meestal ook hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb zelf een hekel aan het krijgen van medelijdenMaar ik heb dan ook een hekel aan het slachtofferschap en ben er sterk voor mijn problemen zelf op te lossen. Al dan niet met goede tips van anderen. Maar als ik eenmaal een oplossing gevonden heb is het probleem voor mij klaar ook.
Iets vertellen om medelijden te krijgen zal ik niet snel doen (al slipt het er natuurlijk best weleens doorheen)
Goed hoor, 10 km!! succes ermee!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:19 schreef Daph_ het volgende:
[egopost]
Mijn collega (die altijd werk voor me regelt) is voor me in de bres gesprongen voor dat gezeik over mijn uren![]()
*Hoopt stiekem dat die man heel chagrijnig naar zijn beeldscherm zit te staren nu*
Gelijk lijstje droppen:
O: cruesli met melk
T: thee + water + klein puntje appelkruimelvlaai
L: 2bruine boterhammen met surimisalade en 1 of 2 beschuit met aardbeitjes (trek in!!) + beker optimel
T: thee + water + 2 appels
D: wat de pot schaft
S: hardlopen!
Heb een route uitgestippeld van 10,2 km. Het is zeg maar het rondje dat ik anderhalve ewek geleden helemaal wilde lopen, maar niet kon omdat het zo bloedheet was. Nu is het beter loopweer, dus ik ga er gewoon voor
[/egopost]
PF had de afspraak in haar agenda staan toch, alleen haar ouders hadden haar er niet aan herinnerd, toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ben het daar in principe wel mee eens, ware het niet dat het probleem deze keer ontstaan was mede dóór de ouders, namelijk het niet doorgeven van een tandartsafspraak... als mijn ouders me ineens meedelen dat ik ergens om een bepaalde tijd meot zijn, en ik kan dat met ov nauwelijks redden, dan vind ik het ook niet gek als ik vraag of ze me kunnen helpen...toch?
los daarvan had pf natuurlijk ook vóór het douchen kunnen kijken hoe laat ze weg moest, of gewoon direkt aan haar ouders kunnen vragen of ze wilden zeggen dat ze wat later was en als laatste geholpen wilde worden
Daar ben ik het ook mee eens. Maar ik had het idee dat het PF ook meer ging om de botte reactie van haar ouders toen ze vroeg of ze opgehaald kon worden. Als dit nou een op zichzelf staand iets was, dan denk ik ook niet dat PF er zo boos over zou zijn geworden, maar als je vaak 'bot' behandeld wordt, krijg je (of in ieder geval ik) vanzelf een korter lontje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
PF had de afspraak in haar agenda staan toch, alleen haar ouders hadden haar er niet aan herinnerd, toch?
Ik ben het ook met Tink en Kaas eens. Op een gegeven moment moet je op je eigen benen gaan staan en kunnen je ouders je niet meer overal aan herinneren...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Het klassieke man-vrouw communicatieprobleem, zelfs hier op fok!
Vrouw: ik heb een probleem, zus en zo, echt zo ontzettend naar.
Man: Ja, euh, dan kan je beter dit of dat doen, opgelost![]()
Vrouw:![]()
Vrouwen willen dit horen:
Vrouw: ik heb een probleem, zus en zo, echt zo ontzettend naar.
Man: Oei, wat vervelend. Onbegrijpelijk dat er zo gereageerd wordt. Maar je bent wel lief.
Vrouw:![]()
Ieeeuuuwwwwquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
*ril* Slakken![]()
In mijn oude huis kropen 's nachts altijd slakken door de woonkamer. En als ik dan op mijn blote voeten naar de wc liep gleed ik weleens uit over zo'n goor beest. Gatver de gatver de gatver.
Iehhhh getverderrie!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:29 schreef Tinkepink het volgende:
*ril* Slakken![]()
In mijn oude huis kropen 's nachts altijd slakken door de woonkamer. En als ik dan op mijn blote voeten naar de wc liep gleed ik weleens uit over zo'n goor beest. Gatver de gatver de gatver.
Gokje: oud huis met kieren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Iehhhh getverderrie!!
Hoe komen die slakken in vredesnaam in de woonkamer terecht?![]()
*ril*quote:
Iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*ril*
Ik heb nog nooit gehoord van slakken in een woonkamer![]()
Ik had een keer een spin met met een 'doorsnede' van zo'n 15 - 20 cm in mijn kamer lopenZo'n grote dikke, met van die hele dikke zwarte poten
Ik ben niet bank voor spinnen, maar op die spin heb ik héél snel mijn prullenbak gedeponeerd
.
Je hebt tomaat en verse champignons! Die kunnen wel door voor groentequote:Op woensdag 20 mei 2009 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Meteen mijn lijstje:
11 uur: 2 boterhammen met pindakaas, 250 gram fruitsalade
13 uur: 250 gram fruitsalade, 1 cracker met old amsterdam
15 uur: pizza met tomaat, kaas, verse champignons
17 uur: werken
pauze op het werk: 2 boterhammen met cervelaat
23 uur: klaar met werken![]()
Geen groente maar dat ga ik morgen ruimschoots inhalen
De longfoto's waren goed, maar nu denken ze aan Qkoorts.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat ga je doen? EN wat was er met je moeder? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.
Het was op mijn slaapkamer (zolderkamer met maar 1 uitgang; het trapgat) en hij rende richting mijn bed (=waar ik zat)quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
IiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeehIk zou heel snel wegrennen denk ik
Gelukkig heb ik hier 2 spinnenvangers (annex katten) rondlopen.
O nee dit heeft niets met mij te maken hoor.. Het is gewoon niet zo consequent. Ik vind het prima dat ik bijna alles zelf doe, maar dan snap ik niet waarom m'n ouders m'n broertje (20) bijvoorbeeld wel helpen met het regelen van zaken en voor mij(21) geen tijd/zin hebben. M'n ouders weten volgens mij niet eens welke opleiding ik doequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou me er eigenlijk buiten laten, maar kaas heeft mijn gedachten prima verwoord. Ik denk er hetzelfde over. Wat er verder niets aan afdoet dat het voor PF best een moeilijke en vervelende situatie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |