Ja dat is op zich wel waar! Als je naar standaard winkels gaat en zo.. Op internet kun je sowieso altijd nog wel wat bestellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:38 schreef Ek-Mei het volgende:
Morge!
gelijk even een vraagje: is het zo dat bikini's nu nog goed verkrijgbaar zijn maar over een tijdje uitverkocht, dus dat ik er nu eigelijk 1 zou moeten kopen om een mooie te hebben? Ik weet niet hoe ik hierbij kom maar ik werd er vanmorgen mee wakker![]()
![]()
lijstje:
O: yoghurt met lepel lijnzaad, 3 lepels all bran
T: appel of ontbijtkoek
L: 2/3 boterhammen met kipfilet/komkommer en/of philadelpia/tomaat, beker optimel
T: banaan
D: gekookte aardappels, kipschnitzel, erwtjes/wortels, appelmoes
T: optimel kwark
en ik woog vanmorgen 66, nog 1 kilo dan zit ik weer ongeveer op mn voor het stoppen met roken gewicht
Wat ga je doen? EN wat was er met je moeder? Ik heb daar overheen gelezen geloof ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:30 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Hier een veel te lange dag, maar gaat wel leuk worden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Merel het volgende:
Egopost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spannend zeg!
Hahahaha, jij bent echt zó verschrikkelijk grappigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard! En dan eindigt één van die hakschoenen in het oog van de potige politie-agent aan de linkerkant, waarop Albert Verlinde zegt: "Whohohoh, dat zal zekerrrr pijn gedaan hebben
![]()
![]()
"
En dan gaan ze verder neuzelen dat het toch wel heel 'errrrg' is enzo en dan komt er op Hart van Nederland een interview met de buurman van de oude cavia van Merel's oud-oom Piet, die dan al snotterend aan Nederland mededeeld dat Merel "Toch zeuwn goeie maaid was, die da heul nie verdiende" en dat in oktober zijn boek uitkomt waarin hij zijn gevoelens over dit trauma uit de doeken doet![]()
![]()
.
Nou, verder niks te melden, geloof ik.
Niet meer actief op Fok!
tsja, die krijg je toch van elke bikini??quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef Ek-Mei het volgende:
oke, dan gaan we vandaag op bikini jachtik vind zo'n bandau (?) bikini met de bandjes in het midden zeg maar wel leuk, maar volgens mij heb je dan rare witte strepen op je huid als je bruin bent
Ik geloof dat ik neen wel een beetje snap, ik ben tenslotte ook maar een man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja want de hele wereld zit voor iedereen precies zo in elkaar als voor jou
ik vond je reactie gewoon niet aardig en nogal vol van typisch mannelijk onbegrip en makkelijk denken. sorryhet gáát helemaal niet om het praktische deel van het probleem....duh!
Ik wou me er eigenlijk buiten laten, maar kaas heeft mijn gedachten prima verwoord. Ik denk er hetzelfde over. Wat er verder niets aan afdoet dat het voor PF best een moeilijke en vervelende situatie is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik neen wel een beetje snap, ik ben tenslotte ook maar een man.![]()
Verder denk ik dat de ouders van PF het nodig vinden dat ze leert om haar eigen boontjes te doppen. De manier waarop dat gaat doet mij ook de wenkbrauwen een beetje fronsen, maja er gaat natuurlijk al een hele story aan vooraf.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Het klassieke man-vrouw communicatieprobleem, zelfs hier op fok!
Vrouw: ik heb een probleem, zus en zo, echt zo ontzettend naar.
Man: Ja, euh, dan kan je beter dit of dat doen, opgelost![]()
Vrouw:![]()
Vrouwen willen dit horen:
Vrouw: ik heb een probleem, zus en zo, echt zo ontzettend naar.
Man: Oei, wat vervelend. Onbegrijpelijk dat er zo gereageerd wordt. Maar je bent wel lief.
Vrouw:![]()
That's your karma coming back at you!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! ik kan je geen offline berichtjes sturen
ik ben het daar in principe wel mee eens, ware het niet dat het probleem deze keer ontstaan was mede dóór de ouders, namelijk het niet doorgeven van een tandartsafspraak... als mijn ouders me ineens meedelen dat ik ergens om een bepaalde tijd meot zijn, en ik kan dat met ov nauwelijks redden, dan vind ik het ook niet gek als ik vraag of ze me kunnen helpen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wou me er eigenlijk buiten laten, maar kaas heeft mijn gedachten prima verwoord. Ik denk er hetzelfde over. Wat er verder niets aan afdoet dat het voor PF best een moeilijke en vervelende situatie is.
How female of you!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:01 schreef kwakveense het volgende:
en ik was gisrteravond gewoon heel vrouwelijk onredelijk geirriteerd door neenvanwege de opmerking dat ie zich never nooit laat ophalen
dat vond ik zo typisch en dat herinenrde me aan hele vervelende mannen die ik ken...
het ging dus eigenlijk niet om PF en om man vs. vrouw maar om een onredelijke projectie op neen van een van mijn frustraties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |