Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"quote:
wat was eigenlijk de algemene mening toen wino aan gerard moest vertellen dat hij raak had geschoten bij t zusje van marco borsato?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"![]()
Patries is de middelste en links staat haar zus Yvonne Keeleyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maak daar maar SUPERSTARfuckertje van.
Waar moet ik die Paay eigenlijk van kennen?
Is dat de moeder (of oma) van La Brard ofzo?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"![]()
De ex van Gerard Joling en is nu getrouwd met de zus van Marco Borsato. Sylvana genaamd. Wino is de manager van Gerard en Patricia Paay.quote:O en wie is 'Wino' toch?
ex van gerard joling die bij een uitstapje naar de dames de zus van marco borsato bezwangerd heefdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Ik word blij van dat sooret commentaren.
![]()
O en wie is 'Wino' toch?
Ik weet niet, maar ik moet steeds aan Imca Marina denken.quote:
ex toch?quote:
nu haal je adam curry en alexander curly door elkaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik was zwanger van mijn eerste en hondsmisselijk, de eerste 3 maanden. Adam Curry had toen een hit met I 'll never drink again..... Elke keer als dat plaatje gedraait werd ging ik over m'n nek. Vond die vent toen al een hufter![]()
Kan dat beroerde nummer nog steeds niet horen zonder spontaan te gaan kokhalzen
Dat komt vast omdat ik toen zo misselijk wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu haal je adam curry en alexander curly door elkaar
hij heeft ons later nog de pareltjes guur kom moar huur en dat waren wel die hollanders nagelatenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat ik toen zo misselijk was
Curry---> eten---->kotsen owww die vent was dat van dat misselijkmakende deuntje![]()
Is dat codetaal voor 'Guus kom naar huus'?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft ons later nog de pareltjes guur kom moar huur en dat waren wel die hollanders nagelaten
eindelijk iemand die door mijn typoos heen leestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor 'Guus kom naar huus'? I:D
Ja hoho, ik kende dat verhaal wel !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef Ole het volgende:
ik denk meer aan een janksmoel![]()
Tjeemig dude, dat je dat niet wist van Wino
Op deze tijd verbazingwekkend adremquote:Op zondag 24 mei 2009 04:18 schreef Ole het volgende:
Nee muts, met uitzendinggemist
hoe niet serieus kun je zijn Ole![]()
quote:
quote:
Ja maar tong is de deur niet uit geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, jij kan het ook. Als je maar wil!
Ik leer steeds meer bijquote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, jij kan het ook. Als je maar wil!
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Ole het volgende:
Ja maar tong is de deur niet uit geweest
Wie isd Anniebabquote:Op zondag 24 mei 2009 04:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.
Is dat wat?
Redelijk briljant, al zeg ik het zelf.
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.
Is dat wat?
Redelijk briljant, al zeg ik het zelf.
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!
Hij is al blij dat hij kan fokken
Ole ik heb vandaag mijn buurman ingeschakeld om m'n nieuwe modem aan te sluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!
Hij is al blij dat hij kan fokken
dat is nog het ergste!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.
repareert hij ook je msn dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole ik heb vandaag mijn buurman ingeschakeld om m'n nieuwe modem aan te sluiten
Hoe zal ik het zeggen? Gezellig, feestelijk, rondborstig, hart op de tong, Volendams (met seizoenskaart) en tegen Jan Smit. Your kindah girl!quote:
Ja, check.quote:Ik ben beschikbaar hoor
Da's een andere buurmanquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zeggen? Gezellig, feestelijk, rondborstig, hart op de tong, Volendams (met seizoenskaart) en tegen Jan Smit. Your kindah girl!
[..]
Ja, check.
En die is op wereldreis?quote:
Sweet dreams.quote:
patries kon effe nog niet aan om vrolijk in de jury te gaan zitten, maar volgende week is ze er weer bijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:45 schreef Duderella het volgende:
Zeg jongens, hoe was Patries bij Holland's Got no Talent gisteren?
Ik kijk dat nooit, maar als jullie me nu vertellen dat ze zich tijdens de show huilend in de orkestbak heeft gestort, start ik Gemist even op natuurlijk.
Londen geloof ikquote:Op maandag 25 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Waar woont Patries eigenlijk?
Is daar ook geen plaatselijke verslaggever aanwezig à la Anniebab?
Ik vind wel dat er daar ook een paar voor het hek moeten gaan posten, anders is het zielig.
Haaibaaike, waar wás je al die tijd zeg! Je hebt heel veel gemist.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat klopt Patricia woont in Londen.
zei ik net ook al in een ander topic !quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Haaibaaike, waar wás je al die tijd zeg! Je hebt heel veel gemist.
yvonne hequote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh, dat wordt dan ietwat lastiger te realiseren!
Haaibaaike!Wist je je password weer?
![]()
O maar dat is niet zo ingewikkeld hoor. Er is één stelregel:quote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Ole het volgende:
kunnen we al die gates niet mergen of zo.. raak de draad kwijt
Ik ken de kapper van Patriesquote:Op maandag 25 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Waar woont Patries eigenlijk?
Is daar ook geen plaatselijke verslaggever aanwezig à la Anniebab?
Ik vind wel dat er daar ook een paar voor het hek moeten gaan posten, anders is het zielig.
tom sebastianquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik ken de kapper van PatriesHelpt dat ook?
De liefde tussen P. en de kapper/haarstylist/make-up artiest is geloof ik wel een beetje verzuurd - een zakelijk akkefietje rond shampoos, poederkwasten en intellectueel eigendom - maar dat kan in deze kwestie juist voordelig zijn. Ik ga er achterheen. De kapper woont hier om de hoek, of zijn ouders wonen er, in elk geval zit hij geregeld met zijn bipslange blonde manen op de stoep aan een rosétje te nippen en met een schallende stem nieuwtjes uit te wisselen over Patries en Gerard en Imca en al die andere B-sterren die Leco niet kunnen betalen.
* De Hoop is gevestigd in elk geval *quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De liefde tussen P. en de kapper/haarstylist/make-up artiest is geloof ik wel een beetje verzuurd - een zakelijk akkefietje rond shampoos, poederkwasten en intellectueel eigendom - maar dat kan in deze kwestie juist voordelig zijn. Ik ga er achterheen. De kapper woont hier om de hoek, of zijn ouders wonen er, in elk geval zit hij geregeld met zijn bipslange blonde manen op de stoep aan een rosétje te nippen en met een schallende stem nieuwtjes uit te wisselen over Patries en Gerard en Imca en al die andere B-sterren die Leco niet kunnen betalen.
Is er trouwens iemand die wat curriculaire informatie over Mickey heeft? Ze is ooit getrouwd geweest met Rob Scholte die zijn benen verloor, waarna zij aan de bak kon in GTST. Verder heb ik de carrièrestappen van Mickey kennelijk gemist. Wat gaat ze met die felbegeerde Green Card in Amerika doen? Acteren/Feestjes organiseren/Algemeen netwerken?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou het is duidelijk dat Mickey's Got A Talent...wat een beetje pijpen al niet kan doen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Haaibaaike, waar wás je al die tijd zeg! Je hebt heel veel gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ww gekregen van Yvonne..Ole zei het alquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Oh, dat wordt dan ietwat lastiger te realiseren!
Haaibaaike!Wist je je password weer?
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is er trouwens iemand die wat curriculaire informatie over Mickey heeft? Ze is ooit getrouwd geweest met Rob Scholte die zijn benen verloor, waarna zij aan de bak kon in GTST. Verder heb ik de carrièrestappen van Mickey kennelijk gemist. Wat gaat ze met die felbegeerde Green Card in Amerika doen? Acteren/Feestjes organiseren/Algemeen netwerken?![]()
Ik vind Mickey de aangewezen persoon om over vier maanden op de cover van People te staan met Sylvester Stallone aan haar zijde: "Yes, we're having triplets!"![]()
![]()
tom sebastian jaquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is 't geen schoonheidquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tom sebastian ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Google helpt ook niet echt mee, maar dat zal dan wel aan Mickeys complexe carrièrepad liggen. Acteercursussen... lessen Method Acting in Los Angeles... en verder anderhalf rolletje in totaal onbekende series ('Blauw Blauw', dé hit van 2007) plus een heleboel vage interessantdoenerij rond totaalconcepten in binnen- en buitenland, met internationale connecties naar de kunstwereld en de muziekscene in Boston, waarbij op eclectische wijze sprake was van een kruisbestuiving tussen postmoderne video-art, cinematografie en culinaire invloeden uit Tasmaniëquote:
Nee, want het is niet donker, er zitten verdomme stupide blonde highlights in. Langharige blonde mannen, yukieuwbleghenalleswaterverdernogaansuperlatievekretenverzonnenkanworden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:46 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is 't geen schoonheidMet die schitterende lokken
Je vergeet het ezeltjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O maar dat is niet zo ingewikkeld hoor. Er is één stelregel:
Ze zijn uit elkaar en het zijn allemaal hoeren!!
Zo ga ik met SHO om in deze hectische tijden.
In Ierland Ole, in Ierlandquote:
Past ze precies bij die Curry die ook al jaren niks noemenswaardigs meer presteert.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Google helpt ook niet echt mee, maar dat zal dan wel aan Mickeys complexe carrièrepad liggen. Acteercursussen... lessen Method Acting in Los Angeles... en verder anderhalf rolletje in totaal onbekende series ('Blauw Blauw', dé hit van 2007) plus een heleboel vage interessantdoenerij rond totaalconcepten in binnen- en buitenland, met internationale connecties naar de kunstwereld en de muziekscene in Boston, waarbij op eclectische wijze sprake was van een kruisbestuiving tussen postmoderne video-art, cinematografie en culinaire invloeden uit Tasmanië![]()
Mickey
Hij wordt er alleen wel rijk van. Maar veel mislukt ook idd, zoals zijn radioshow wat ie dan echt leuk vond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Past ze precies bij die Curry die ook al jaren niks noemenswaardigs meer presteert.
had je hem daarover in je interview niet nog meer het vuur aan de schenen moeten leggen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen wel rijk van. Maar veel mislukt ook idd, zoals zijn radioshow wat ie dan echt leuk vond.
Het is een rubriekje, dat leent zich daar niet voor. Bovendien ken je me toch als een volgzaam en kritiekloos persoon die het anderen alleen naar de zin wil makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je hem daarover in je interview niet nog meer het vuur aan de schenen moeten leggen?
of het niet een soort van vlucht voor de fiscus was die move naar London om daar te gaan wonen
maar heb jij op momenten dan niet de brandende ambitie om eens een echte scoop te hebben die breed wordt opgepakt, of streelt zulks je ego dan niet enorm ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een rubriekje, dat leent zich daar niet voor. Bovendien ken je me toch als een volgzaam en kritiekloos persoon die het anderen alleen naar de zin wil maken
Ik heb het van het begin af aan gevolgd, Olequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:16 schreef Ole het volgende:
oeh gezellig lijkt me dat!
Maar je hebt heel veel terug te lezen dan
Oh gelukkig...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb het van het begin af aan gevolgd, Ole
Ook in Ierland hebben ze het internet al uitgevonden.
Echt waar!
Klopt. Volgens mij is het trouwens chronisch, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:05 schreef JaneDoe het volgende:
ze had toch een paar jaar geleden hartproblemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |