Op deze tijd verbazingwekkend adremquote:Op zondag 24 mei 2009 04:18 schreef Ole het volgende:
Nee muts, met uitzendinggemist
hoe niet serieus kun je zijn Ole![]()
quote:
quote:
Ja maar tong is de deur niet uit geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, jij kan het ook. Als je maar wil!
Ik leer steeds meer bijquote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hmmmz, jij kan het ook. Als je maar wil!
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:34 schreef Ole het volgende:
Ja maar tong is de deur niet uit geweest
Wie isd Anniebabquote:Op zondag 24 mei 2009 04:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.
Is dat wat?
Redelijk briljant, al zeg ik het zelf.
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:38 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zit net te denken; Tong en Anniebab.
Is dat wat?
Redelijk briljant, al zeg ik het zelf.
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!
Hij is al blij dat hij kan fokken
Ole ik heb vandaag mijn buurman ingeschakeld om m'n nieuwe modem aan te sluitenquote:Op zondag 24 mei 2009 04:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja maar tong weet echt niet hoe hij een kloon moet aanmaken!
Hij is al blij dat hij kan fokken
dat is nog het ergste!quote:Op zondag 24 mei 2009 04:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, en zijn msn is ook steeds stuk.
repareert hij ook je msn dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole ik heb vandaag mijn buurman ingeschakeld om m'n nieuwe modem aan te sluiten
Hoe zal ik het zeggen? Gezellig, feestelijk, rondborstig, hart op de tong, Volendams (met seizoenskaart) en tegen Jan Smit. Your kindah girl!quote:
Ja, check.quote:Ik ben beschikbaar hoor
Da's een andere buurmanquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 04:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hoe zal ik het zeggen? Gezellig, feestelijk, rondborstig, hart op de tong, Volendams (met seizoenskaart) en tegen Jan Smit. Your kindah girl!
[..]
Ja, check.
En die is op wereldreis?quote:
Sweet dreams.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |