Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"quote:
wat was eigenlijk de algemene mening toen wino aan gerard moest vertellen dat hij raak had geschoten bij t zusje van marco borsato?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"![]()
Patries is de middelste en links staat haar zus Yvonne Keeleyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maak daar maar SUPERSTARfuckertje van.
Waar moet ik die Paay eigenlijk van kennen?
Is dat de moeder (of oma) van La Brard ofzo?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt briljant hoe die manager van Patries dat verwoord ja: "De algemene mening over Micky Hoogendijk is dat een doorgesnoven cocaïnehoer is. Maar wij geven zelf verder geen commentaar"![]()
De ex van Gerard Joling en is nu getrouwd met de zus van Marco Borsato. Sylvana genaamd. Wino is de manager van Gerard en Patricia Paay.quote:O en wie is 'Wino' toch?
ex van gerard joling die bij een uitstapje naar de dames de zus van marco borsato bezwangerd heefdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:49 schreef Duderella het volgende:
[..]!
Ik word blij van dat sooret commentaren.
![]()
O en wie is 'Wino' toch?
Ik weet niet, maar ik moet steeds aan Imca Marina denken.quote:
ex toch?quote:
nu haal je adam curry en alexander curly door elkaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Ik was zwanger van mijn eerste en hondsmisselijk, de eerste 3 maanden. Adam Curry had toen een hit met I 'll never drink again..... Elke keer als dat plaatje gedraait werd ging ik over m'n nek. Vond die vent toen al een hufter![]()
Kan dat beroerde nummer nog steeds niet horen zonder spontaan te gaan kokhalzen
Dat komt vast omdat ik toen zo misselijk wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu haal je adam curry en alexander curly door elkaar
hij heeft ons later nog de pareltjes guur kom moar huur en dat waren wel die hollanders nagelatenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat ik toen zo misselijk was
Curry---> eten---->kotsen owww die vent was dat van dat misselijkmakende deuntje![]()
Is dat codetaal voor 'Guus kom naar huus'?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij heeft ons later nog de pareltjes guur kom moar huur en dat waren wel die hollanders nagelaten
eindelijk iemand die door mijn typoos heen leestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor 'Guus kom naar huus'? I:D
Ja hoho, ik kende dat verhaal wel !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef Ole het volgende:
ik denk meer aan een janksmoel![]()
Tjeemig dude, dat je dat niet wist van Wino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |